home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:31:20 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 413 414 [415] 416 417 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825335 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6210: 02 Maj 2013, 20:04 »

Håber fandeme vi kvalificerer os til finalen, da et trofæ ville være meget tiltrængt! Overvejer kraftigt at smutte til Amsterdam om to ugers tid! Tror Torres scorer Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6211: 02 Maj 2013, 20:15 »

Håber fandeme vi kvalificerer os til finalen, da et trofæ ville være meget tiltrængt! Overvejer kraftigt at smutte til Amsterdam om to ugers tid! Tror Torres scorer Smiley
Jeg har også snakket med et par venner om det, men nu må vi se, hvad økonomien rækker til. Det vil helt sikkert være en stor oplevelse.

Korzika
Gæst

« Svar #6212: 02 Maj 2013, 22:43 »

Og endnu engang står vi i en finale! Det kendetegner klubben meget godt!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6213: 04 Maj 2013, 14:42 »

Læste her til morgen at Lewandowskis folk skulle have snakket med Chelsea omkring et køb men at Chelsea ikke er de eneste der er ude efter ham. Ved godt det bare er et rygte men jeg vil hellere have Lewandowski end jeg vil have Falcao.

Hvad siger i andre Chelsea fans? Smiley

Her er en artikel omkring rygtet : http://www1.skysports.com/football/news/11095/7286675/Blues-keen-on-Lewandowski

Vi skal alle være her.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #6214: 04 Maj 2013, 15:10 »

Personligt ser jeg gerne en Falcao i Chelsea i stedet for Lewandowski. Ud over Falcao ser jeg osse gerne di Maria og Moutinho fra Porto.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6215: 04 Maj 2013, 15:14 »

Personligt ser jeg gerne en Falcao i Chelsea i stedet for Lewandowski. Ud over Falcao ser jeg osse gerne di Maria og Moutinho fra Porto.
Di Maria er vel både og synes jeg. Moutinho synes jeg slet ikke burde være aktuelt. Vi har så mange på de centrale pladser synes jeg som jeg ikke vil bytte ud for Moutinho.

Vi skal alle være her.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #6216: 04 Maj 2013, 15:20 »

Di Maria er vel både og synes jeg. Moutinho synes jeg slet ikke burde være aktuelt. Vi har så mange på de centrale pladser synes jeg som jeg ikke vil bytte ud for Moutinho.

Di Maria kunne være en rigtig god spiller for os ude på en venstre kant, mens Mata så skal ligge inde på den offensive og Hazard kommer ud på en højre kant. Moutinho skal gerne overtage Lampards plads og der ville det være godt at få ham ind allerede nu for at han vænne sig til Chelseas spil, da jeg håber og tror at Lampard forlænger med en sæson mere Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #6217: 04 Maj 2013, 15:20 »

Moutinho er ellers fænomenal for Porto, og han ligger væsentligt længere tilbage på banen end Oscar, Hazard, Mata osv.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6218: 04 Maj 2013, 15:28 »

Moutinho er ellers fænomenal for Porto, og han ligger væsentligt længere tilbage på banen end Oscar, Hazard, Mata osv.
Jeg ser helst at David Luiz bliver som defensiv midtbane og Ramires vil jeg også helst have inde på midten.

Vi skal alle være her.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #6219: 04 Maj 2013, 15:39 »

Jeg ser helst at David Luiz bliver som defensiv midtbane og Ramires vil jeg også helst have inde på midten.

Jeg håber at Chelsea sælger Luiz, da jeg ikke ser ham som god nok, hverken i forsvaret eller på midten. Terry og Cahill er efter min mening nået bedre end Luiz.

crille759
Ynglingespiller

« Svar #6220: 04 Maj 2013, 17:05 »

Jeg håber at Chelsea sælger Luiz, da jeg ikke ser ham som god nok, hverken i forsvaret eller på midten. Terry og Cahill er efter min mening nået bedre end Luiz.

Vil mene Luiz både er chelsea bedste forsvar spillere og bedste defensive midt Smiley vil på ingen måde have ham væk!

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

crille759
Ynglingespiller

« Svar #6221: 05 Maj 2013, 12:49 »

Vil mene Luiz både er chelsea bedste forsvar spillere og bedste defensive midt Smiley vil på ingen måde have ham væk!

+ han er også en af din eneste der viser vildskab og det har vi brug for!

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6222: 05 Maj 2013, 13:21 »

Jeg har også snakket med et par venner om det, men nu må vi se, hvad økonomien rækker til. Det vil helt sikkert være en stor oplevelse.

Skal vi til Amsterdam?!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6223: 05 Maj 2013, 13:34 »

Luiz er den eneste mand, der sammen med Cech spiller fast. Han er blevet rigtig rigtig god og laver ikke fortidens dumheder længere. Han er vores fremtidige anfører.

Jeg synes også bare, at Oscar, Hazard og Mata skal have lov at udvikle sig sammen. Det er spillere af øverste skuffe.

Og ja, Riis. Lad os komme afsted!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6224: 05 Maj 2013, 16:17 »

Svær udekamp mod United i dag. Vi skal have point, hvis vi skal have den vigtige tredjeplads. Men jeg er fortrøstningsfuld. Vi er i fin form, og jeg tror på, at vi kan vinde i dag. Vi stiller således op;

Team to face Man Utd: Cech; Azpilicueta, Ivanovic, David Luiz, Cole; Ramires, Lampard (c); Oscar, Mata, Moses; Ba.

Rigtig stærkt hold. Hazard er ikke blevet klar til kamp, og det er selvfølgelig en svækkelse uden lige, men vi skal kunne klare os uden.

Edit: Too late.

Sider: 1 ... 413 414 [415] 416 417 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010