home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 08:58:54 Broen13 Blogs #25 Youth to Gold
I går kl. 08:57:50 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
08 Dec 2025, 08:53 Broen13 Klubsøgnin... Independiente del Vall...
08 Dec 2025, 08:37 Broen13 Blogs Los Leones - Athletic ...
07 Dec 2025, 17:01 Geza Klubsøgnin... AGF
Antal Registrerede Brugere: 23189
  1 Bruger, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Medendx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 898273 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2625: 12 Apr 2011, 22:56 »

Typisk..

Målet bliver scoret pga. et frispark som aldrig skulle have været dømt, da ham den bette mexicaner brutalt overfalder JT og nikker ham en skalle. forfærdeligt.. målet ændrer dog intet.. vi skal vinde anden halvleg 2-0. #CFC #KTBFFH.

chelsea er bedst, mest possesion flest chancer osv. men utd er bare kliniske Skuffet desværre.. kom nuh for fanden. Jeg bliver nødt til at gå ud og bede til de store mænd oven på. Jesus, Allah, Buddah please!! kom nu Smiley
duff, lad nu være med at gøre dig selv og os andre CHelsea fans til grin ved at lukke lort ud. vi bliver snydt i første kamp, men vi har ikke overhovedet fortjent at gå videre. UNited spillede godt,og vi spillede mildt sagt skidt. TIllykke med finalepladsen til united, og nøj hvor er jeg skuffet!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #2626: 12 Apr 2011, 22:57 »

Roman, du mener ikke, at vi er i stand til, at yde kvalificeret modstand mod Barca, eller?

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2627: 12 Apr 2011, 22:59 »

duff, lad nu være med at gøre dig selv og os andre CHelsea fans til grin ved at lukke lort ud. vi bliver snydt i første kamp, men vi har ikke overhovedet fortjent at gå videre. UNited spillede godt,og vi spillede mildt sagt skidt. TIllykke med finalepladsen til united, og nøj hvor er jeg skuffet!

nårh, og du er jo dygtig nok til at læse, men sarkasme lærer man først i de større klasser... det var i halvlegen -> hold dig opdateret.. og snak pænt.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #2628: 12 Apr 2011, 22:59 »

Typisk..

Målet bliver scoret pga. et frispark som aldrig skulle have været dømt, da ham den bette mexicaner brutalt overfalder JT og nikker ham en skalle. forfærdeligt.. målet ændrer dog intet.. vi skal vinde anden halvleg 2-0. #CFC #KTBFFH.

chelsea er bedst, mest possesion flest chancer osv. men utd er bare kliniske Skuffet desværre.. kom nuh for fanden. Jeg bliver nødt til at gå ud og bede til de store mænd oven på. Jesus, Allah, Buddah please!! kom nu Smiley

Synes jeg er ved at være træt af din indstilling .. Tag de blå briller af og indrøm at United var Chelsea langt overlegne idag, og fortjente at gå videre. United spiller uhyre effektiv fodbold og er i kontrol hele kampen igennem - måske med undtagelse for målet. Jeg er overbevist om at det kollektive fodbold med rutinen og de kreative frontløbere nok skal vinde trofæer for United i denne sæson. Jeg er sikker på en gentagelse af finalen fra 2009, dog med United som vindere.

Glory Glory Man United!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2629: 12 Apr 2011, 23:05 »

nårh, og du er jo dygtig nok til at læse, men sarkasme lærer man først i de større klasser... det var i halvlegen -> hold dig opdateret.. og snak pænt.
det er jo ikke sarkasme når det er hver eneste gang du brokker dig. FOrfærdeligt at høre på! OG tror ikke du skal begynde at betvivle min intelligens da jeg uden at tvivle vil påstå at jeg er knap så dum at høre på som dig.

korzika
Gæst

« Svar #2630: 12 Apr 2011, 23:06 »

Skuffende kamp. Vi yder slet ikke den modstand som vi SKAL og KAN. For det første, så er jeg forundret over opstillingen. Ikke blot at Torres - manden der er blottet for selvtillid - starter inde i stedet for Drogba, men også den opstilling, som Ancelotti stiller op i. Vi har vores forcer i en 4-3-3! United spiller bedre i dag (og over 2 kampe), men United er stadig en modstander, der imo kan overkommes, hvis vi spiller op til vores niveau. Så jeg er sgu skuffet over, at vi ikke får mere ud af det, men jeg havde delvist også forventet det.

Jeg ser desuden også Ancelotti som en færdig mand. De problemer vi har haft i de sidste måneder har sat sine spor, og jeg tror ikke, at Ancelotti kan hive os op igen. Vi har brug for noget nyt blod på trænerfronten, der kan give noget gejst til truppen. Ancelotti raus.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2631: 12 Apr 2011, 23:13 »

Jeg vil nu prøve at fremstamme nogle ord om kampen.

Jeg er så skuffet. Skuffet over det er slut, og at vi heller ikke denne gang vinder Champions League. Men mest af alt, er jeg skuffet over indstillingen hos de fleste spillere, og vores præstation. Den var elendig. Det virkede som om 2-3 stykker gad, men ellers gad man ikke at forsøge på noget der minder om at arbejde for hinanden. Ramires røde kort, afspejler det meget godt. Jeg kan ikke fremhæve nogle, for ingen af dem spillede specielt godt. Kald mig blot en farvede idiot, men Frank Lampard, som faktisk spillede en ringe kamp, var ham der ville det mest. Han tog mange fantastiske løb, selvom spillet ikke var godt. Spillere som Anelka, Drogba osv virkede opgivende.

Der kommer mere.

Tillykke til Manchester United. Over to kampe, var de langt bedre end os, og det er det der skuffer mig allermest.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2632: 12 Apr 2011, 23:17 »

det er jo ikke sarkasme når det er hver eneste gang du brokker dig. FOrfærdeligt at høre på! OG tror ikke du skal begynde at betvivle min intelligens da jeg uden at tvivle vil påstå at jeg er knap så dum at høre på som dig.

du være klog.. mig gå i seng.. Grin

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2633: 12 Apr 2011, 23:23 »

Synes sku også det er en tyn udvisning af Ramires, der er et lille frispark også videre, det er ingen grund til den skal give gul kort, han går ganske let i ryggen på Nani også smider han sig og tager sig til benet som om det er brækket

Jeg synes det mest skuffende i dag var at da vi rent faktisk på en eller anden måde for scoret, så går der 20 sekunder også er vi bagud igen! Det sker måske engang i årtiet på lilleputniveau, men kraftdeme da ikke på det her niveau at man i den grad kan snorksove lige når man har fået en lille mulighed for at vende kampen på hovedet. Vi rører slet ikke bolden fra da United giver bolden op til den ligger i nettet, utilgiveligt og pinligt. Nu skal vi bare hentet bronzen hjem så sæsonen har været en smule acceptabel. Både City og Tottenham kommer til at smide flere point, så et skal vi sku være i stand til. Også tror jeg sku også på at Ancelotti desværre er færdig til sommer, det virker ikke til han kan motivere de ældre spillere til at præstere længere.

PS. Håber inderligt på City slår United i weekenden, det ville være ganske forfærdeligt  hvis United vinder The Treble!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #2634: 12 Apr 2011, 23:27 »

Jeg vil nu prøve at fremstamme nogle ord om kampen.

Jeg er så skuffet. Skuffet over det er slut, og at vi heller ikke denne gang vinder Champions League. Men mest af alt, er jeg skuffet over indstillingen hos de fleste spillere, og vores præstation. Den var elendig. Det virkede som om 2-3 stykker gad, men ellers gad man ikke at forsøge på noget der minder om at arbejde for hinanden. Ramires røde kort, afspejler det meget godt. Jeg kan ikke fremhæve nogle, for ingen af dem spillede specielt godt. Kald mig blot en farvede idiot, men Frank Lampard, som faktisk spillede en ringe kamp, var ham der ville det mest. Han tog mange fantastiske løb, selvom spillet ikke var godt. Spillere som Anelka, Drogba osv virkede opgivende.

Der kommer mere.

Tillykke til Manchester United. Over to kampe, var de langt bedre end os, og det er det der skuffer mig allermest.

Er også forundret over den indstilling i ligger for dagen, men må dog sige, at den der gad det mest for mig at se, var indskiftede Drogba. Han udstrålede da bare nogenlunde gejst og vilje kontra de andre spillere, der aldrig rigtig lignede spillere, som virkelig havde gnisten for det her. Tilmed lavede han også et flot mål.

Troede aldrig jeg skulle rose Drogba, men så har man også set det med.  Wink

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2635: 12 Apr 2011, 23:28 »

Synes sku også det er en tyn udvisning af Ramires, der er et lille frispark også videre, det er ingen grund til den skal give gul kort, han går ganske let i ryggen på Nani også smider han sig og tager sig til benet som om det er brækket

Jeg synes det mest skuffende i dag var at da vi rent faktisk på en eller anden måde for scoret, så går der 20 sekunder også er vi bagud igen! Det sker måske engang i årtiet på lilleputniveau, men kraftdeme da ikke på det her niveau at man i den grad kan snorksove lige når man har fået en lille mulighed for at vende kampen på hovedet. Vi rører slet ikke bolden fra da United giver bolden op til den ligger i nettet, utilgiveligt og pinligt. Nu skal vi bare hentet bronzen hjem så sæsonen har været en smule acceptabel. Både City og Tottenham kommer til at smide flere point, så et skal vi sku være i stand til. Også tror jeg sku også på at Ancelotti desværre er færdig til sommer, det virker ikke til han kan motivere de ældre spillere til at præstere længere.

PS. Håber inderligt på City slår United i weekenden, det ville være ganske forfærdeligt  hvis United vinder The Treble!

hvis vi vinder resten kan vi godt få andenpladsen, men ja en tredjeplads vil være mere end godkendt i sådan en sæson.. jeg tror det er den røde stribe på trøjen  ticked off står nu stadig ved det jeg skrev før og håber på at vi får en manager som vil bruge det unge kød samt abromovich vil give mere plads - hvilket det på overfladen ser meget ud som at Ancelotti har meget bundne hænder..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2636: 12 Apr 2011, 23:32 »

Er også forundret over den indstilling i ligger for dagen, men må dog sige, at den der gad det mest for mig at se, var indskiftede Drogba. Han udstrålede da bare nogenlunde gejst og vilje kontra de andre spillere, der aldrig rigtig lignede spillere, som virkelig havde gnisten for det her. Tilmed lavede han også et flot mål.

Troede aldrig jeg skulle rose Drogba, men så har man også set det med.  Wink
Han skabte meget urolig, og var en rigtig god indskiftning. Helt klart. Hans mål er også fantastisk. Men jeg synes han virker meget opgivende. Han har gode aktioner, men han laver ikke så løbearbejde, og troen på tingene virker væk.

søgaard
Gæst

« Svar #2637: 13 Apr 2011, 00:25 »

Hvis jeg var Chelsea-mand, så ville jeg i den grad være skuffet over måden man ryger ud på. Tidligere år har det ofte været tilfældigheder, som har gjort at I ikke har været at finde helt i top i Champions League, men i år kan man ikke bare finde en synder. Mange spillere virker umiddelbart modløse i et system, som de enten ikke helt forstår eller hvor deres forcer simpelthen ikke passer til deres position eller det generelle spillesystem. En spiller, som Anelka er jo en spiller, som skal ud i nogle dueller mand mod mand, men når han konstant bevæger sig ind centralt, så er chancerne for disse situationer simpelthen mindre end, hvis han lå ude på kanten. Alternativet er at han burde spille helt på toppen, hvor han i "gamle dage" spillede. Maloudas rolle undrer mig også, da han kom til Chelsea, som en rigtig kantspiller med fart og gode driblinger, men langsomt er han også blevet alt for fokuseret på at ville ligge centralt og flytte bolden. Hvis de to franskmænd så slog de dødbringende afleveringer, som man kunne forvente af dem, når de bevæger sig ind centralt, så ville det være okay, men i dagens kamp, så lavede de jo ikke nogen afleveringer, som en af de i forvejen tre centrale midtbanespillere ikke kunne slå. Ofte var det bare afleveringer til den næste mand i rækken eller en aflevering op på Torres, som stod med ryggen mod mål.

Det der rammer mig ved den centrale midtbane er simpelthen den manglende evne til at slå den sidste eller næstsidste aflevering, som jeg også er inde på ovenover. Ramires er en fantastisk aggressiv midtbanespiller, som løber, løber og løber, men han får ofte for lidt ud af sine rush og sit arbejde rent offensivt. Essien er decideret defensiv midtbanespiller, men hvor han førhen også kunne komme med idéer offensivt, så synes jeg især i dagens kamp at han er på niveau med Obi Mikel og dermed blot er en stopklods og boldflytter. Lampard prøver, men jeg synes virkelig ikke han er kommet op i tempo efter sin skade. Førhen var hans skud altid farlig, men i dagens kamp og generelt de kampe jeg har set med ham, så er hans skud blevet forkølede og han rammer slet ikke bolden så rent som i sidste sæson.

Der kan vist ingen tvivl være om at Torres bør smides langt væk fra den startopstilling. Jeg mener at jeg var inde på det efter den første kamp mod United. Det er ikke i sådan nogle kampe, hvor man bør satse på at få Torres sparket i gang! Lad ham få kampene mod Wigan, Blackpool og generelt de nemmere kampe i Premier League, men når det gælder en Champions League kvartfinale, så bliver man nødt til at vælge det sikre valg og der har Drogba altså været en væsentlig farligere mand gennem denne sæson, selvom han heller ikke har haft nogen god sæson. Det ville selvfølgelig også være super, hvis Torres scorede det afgørende mål, som sendte Chelsea videre, men umiddelbart så tror jeg simpelthen disse store målløse opgør skader mere for Torres' selvtillid end turen på bænken ville. Spørgsmålet er måske også om hvorvidt Abramovich er gået ind i Ancelottis taktik og sagt Torres skal starte i store opgør og dermed ikke giver Ancelotti frie hænder til at vælge sit hold? Hvis jeg lige havde brugt så mange penge på Torres, så ville jeg da også være utrolig træt af hvis han sidder på bænken, men hvis det er tilfældet, så bør Abramovich virkelig få at vide at han bare skal agere bagmand og lade de folk, som har forstand på fodbold om at afgøre de ting. Det må også være utrolig demoraliserende for holdkammeraterne at se Torres blive fortrukket fremfor en Drogba, Kalou osv, selvom han ikke leverer den vare, som han er købt til og som de andre har vist at de kan levere for Chelsea.

Jakob E nævner at Drogba virker opgivende og det ville jeg satme også være, hvis jeg havde prøvet at lægge pres på Manchester-forsvaret og kigget mig over skulderen og set nærmest mand står nede omkring midtercirklen. Målet skaber Drogba selv og generelt mangler Chelsea jo den evne til at skabe chancerne for sig selv og hinanden. Den villighed til at tage det dybdeløb, som river forsvaret fra hinanden kommer alt for lidt, hvert imod har man 5-6 spillere, som gerne vil prøve at slå den aflevering.

Mon ikke Ancelotti smutter til sommer senest og spørgsmålet er om en række spillere bør gå samme vej. Ud skal nogle af de stationære typer, som I har haft i offensiven og ind skal nogle mere bevægelige og kreative spillere, som simpelthen kan skabe situationer for Torres og skabe situationer for sig selv. Ud skal en stor del af reserverne efter min mening også, hvor der ingen grund er til at give spilletid til f.eks. Paulo Ferreira, hvis man i stedet for kunne have haft Bruma på banen (Ved udmærket godt at Bruma er udlejet på nuværende tidspunkt). Generelt begynde at finde og satse på de unge spillere, som indenfor nogle få år skal ind på holdet for at overtage for folk, som Terry, Lampard, Malouda, Anelka osv.

Samtidig bør man simpelthen prøve at skabe noget sikkerhed i klubben. Få lavet et koncept, som alle i klubben er enige om og derfra finde den korrekte træner, de rigtige spillere osv. Som jeg tidligere har nævnt, så føler jeg ikke at Ancelotti har formået at udnytte de forcer, som de offensive spillere har i truppen. Efter denne sæson vil formentlig være det perfekte tidspunkt at gøre det på, da I formentlig kommer til at stå uden både sportsdirektør og manager og derfor kan gå ud at finde folk med den rette indstilling til fodbolden, som skal spilles i Chelsea. Et spillerkøb til sidst i Januar af Torres kan nemt anses som et desperat forsøg på at rette op på en spillemæssig krise og det kan uden tvivl nemt skabe mere uro i en klub, hvor der i forvejen havde været meget uro i klubben og sidenhen er det jo ikke blevet bedre.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2638: 13 Apr 2011, 09:16 »

Roman, du mener ikke, at vi er i stand til, at yde kvalificeret modstand mod Barca, eller?

I en finale? nej det tvivler jeg stærkt på, især hvis Barca kan holde sine stjerner skadesfri.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2639: 13 Apr 2011, 09:35 »

Det blev desværre til den forventede exit mod United igår, og jeg ærgre mig over den manglende vilje til at ville vinde turneringen og kampen igår, samt en anden taktisk indgangsvinkel til kampen.

I mine øjne var der specielt to ting der gik galt igår. Først og fremmest var det forkert igen at satse med Torres i angrebet, da man altid bør stille med de stærkeste spillere, specielt i en så vigtig kamp som denne. Så at gamble så meget som man gjorde igår var simpelthen et forkert træk. Nu hvor alt er "tabt", så kan man begynde at satse på Torres, så han forhåbentlig har fået lidt selvtillid og mål til næste sæson.

Det andet var den manglede dominans på midtbanen, som jeg tror ville kunne have ændret kampens forløb, og resultat til vores side. jeg havde gerne set os stille op i en mere 4-5-1 opstilling fremfor 4-3-3, og forsøge at dominere kampen, og lægge et tungt pres med hele linjen, fremfor at have to offensive kanter til at udfordre, og lægge pres på deres backs. Kunne vi have domineret kampen på midtbanen, så tror jeg at vi ville kunne få flere kvalificerede afslutninger, og endnu vigtigere, at vi rent faktisk ville få folk med ind i felter ved vores indlæg. Alt for ofte var der kun 1-2 spillere i feltet til at modtage indlægget, hvilket bare ikke er nok mod Uniteds forsvar. Specielt ikke når bolden kommer til bagerste stolpe, hvor ingen af vores spillere løber hen.

Det er en skuffelse at vi ryger ud, men vi må også blot konstatere at United har mere fortjent det end vi har, og vi må blot begynde at forberede os til næste sæson, hvor jeg personligt gerne ser en ny træner. Luis Van Gaal vil i mine øjne være et godt bud, men også en Jürgen Klopp i Dortmund ville være yderst interessant, selvom jeg næppe tror det vil blive tilfældet med ham. - Håber heller ikke på at han kommer til Chelsea, nu hvor jeg er BVB fan..   Wink

Sider: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010