home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 08:58:54 Broen13 Blogs #25 Youth to Gold
I går kl. 08:57:50 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
08 Dec 2025, 08:53 Broen13 Klubsøgnin... Independiente del Vall...
08 Dec 2025, 08:37 Broen13 Blogs Los Leones - Athletic ...
07 Dec 2025, 17:01 Geza Klubsøgnin... AGF
Antal Registrerede Brugere: 23189
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Medendx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 898256 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2610: 12 Apr 2011, 20:35 »

Jeg orker egentlig ikke den diskussion lige nu, men jeg mener vi er bedre end Real, grundet deres lidt svage forsvar. Barca har vi tidligere haft det okay med, og jeg tror sagtens vi ville kunne slå dem  Smiley

4-3-3 jatak! dog med Torres.. Sur

Undskyld det er ikke for at tage diskussionen op, men synes da på ingen måde at de har et svagt forsvar? Synes da faktisk næsten at det er stærkere end Barcelonas. Du skal tænke på at Barcas forsvarspillere på ingen måde bliver presset på samme måde som Reals, Chelseas, Uniteds. etc. da de ofte vinder bolden højt oppe på banen og dermed giver midtbanen kontrol over bolden. De to seneste kampe har Barca da vist hvor svage de er på kontra. Shakthar voldte dem problemer på kontra, og Almeria scorede mod dem på kontra..

Nå men nok om det Smiley Som forholdsvis neutral i engelsk fodbold håber jeg bare på en spænende kamp, og selvom United er på hjemmebane tror jeg slet ikke at Arsenal er afskrevet. Der bliver spænding helt til det sidste! (Eller det håber jeg ihvertfald på Thumbs Up ) Håber egentlig også på at Torres snart kommer igang. Synes sgu næsten det er ved at være syndt og ihvertfald pinligt for ham for han er en af de bedste angribere i verden (hvis ikke den bedste) når han er i topform. Ser rigtig rigtig gerne at han kommer igang idag.
Ved ikke hvad resultatet bliver, men håber som sagt bare på en spænende kamp. God kamp til jer alle Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #2611: 12 Apr 2011, 20:35 »

Gå da langt væk med dig!! Du er da bare en lille misundelig dreng, som savner Torres i Liverpool trøjen. Nok ikke det rette tidspunkt at spille smart på!

Savner Torres? Hvordan kan man det når man har Suarez og Carroll i stedet for ham den inaktive blondine.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2612: 12 Apr 2011, 21:34 »

Typisk..

Målet bliver scoret pga. et frispark som aldrig skulle have været dømt, da ham den bette mexicaner brutalt overfalder JT og nikker ham en skalle. forfærdeligt.. målet ændrer dog intet.. vi skal vinde anden halvleg 2-0. #CFC #KTBFFH.

chelsea er bedst, mest possesion flest chancer osv. men utd er bare kliniske Skuffet desværre.. kom nuh for fanden. Jeg bliver nødt til at gå ud og bede til de store mænd oven på. Jesus, Allah, Buddah please!! kom nu Smiley
« Seneste Redigering: 12 Apr 2011, 21:39 af Duffk90 » Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #2613: 12 Apr 2011, 22:20 »

Godt nok utroligt det her og vi fortjener egentligt heller ikke overhovedet at gå videre. Spillerne ser dovne og ideløse ud i hvert fald bortset fra Drogba

Manchester United just arrogant, not better

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2614: 12 Apr 2011, 22:23 »

ingen af de hold jeg så i dag fortjener at gå videre.. engelsk-international fodbold er godt nok dalende i kvalitet...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2615: 12 Apr 2011, 22:23 »

Godt nok utroligt det her og vi fortjener egentligt heller ikke overhovedet at gå videre. Spillerne ser dovne og ideløse ud i hvert fald bortset fra Drogba

Ja, det er da ret tankevækkende at der kun er 1-2 spillere for Chelsea der ser ud til at ville kæmpe for at vinde en CL kvartfinale.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2616: 12 Apr 2011, 22:32 »

ingen af de hold jeg så i dag fortjener at gå videre.. engelsk-international fodbold er godt nok dalende i kvalitet...

What?

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2617: 12 Apr 2011, 22:35 »

Ja, det er da ret tankevækkende at der kun er 1-2 spillere for Chelsea der ser ud til at ville kæmpe for at vinde en CL kvartfinale.

Jeg ved sgu godt dette er meget urealistisk, især når vi købte Torres i sidste transfervindue, men det kunne sgu være fedt at sætte nogle af de gamle løntunge røvhuller, som man fristes til at sige efter i dag, af og lade de meget succesfulde u19 spillere og andre udlånte ungdomsspillere (Kakuta, Sturridge, Borini m.fl.) tage over efter sommerpausen. Dette vil nok ikke skabe succes i første sæson og sgu nok heller ikke anden sæson, men jeg tror at vi fans og Chelseas bestyrelse må komme til den konklusion at vi kan ikke forcere gode sammenhængende/konsekvente resultater og godt, flot spil - dvs. succes.

Det kan godt være at vi kan anklage dommeren for at misse to åbenlyse straffespark hvilke ville have bragt os videre, men er der noget som ærligt talt tror på vi ville gøre det meget bedre mod Schalke?

årh jeg hader mit liv lige nu.. har sgu aldrig været så trist før.. Skuffet nu må vi sgu bare redde æren og spillerne må bevise hvorfor de tjener hvad de gør og ikke bare ride på en bølge af "legende-status".

Græder

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2618: 12 Apr 2011, 22:36 »

What?

Det united hold jeg ser i dag vil jo være "no match" for barcalona eller real madrid... sågar et hold som Schalke, med masser af selvtillid, ville jeg veje meget mod united..

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #2619: 12 Apr 2011, 22:41 »

Det united hold jeg ser i dag vil jo være "no match" for barcalona eller real madrid... sågar et hold som Schalke, med masser af selvtillid, ville jeg veje meget mod united..

Haha! funny

DavidMadsen
Manager

« Svar #2620: 12 Apr 2011, 22:42 »

Nu strammer du den vist lidt

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2621: 12 Apr 2011, 22:44 »

United får ikke problemer mod Schalke, men de får derimod på munden af Barca igen.

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #2622: 12 Apr 2011, 22:47 »

United skal nok slå Schalke. Tror mange overvurderer tyskerne. Godt nok vandt de stort i Milano, men var det ikke mest Inters egen skyld? + se hvor de ligger i ligaen. Tror ikke de slår United over 2 kampe, men tror de får store problemer med de 2 spanske giganter  Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

DavidMadsen
Manager

« Svar #2623: 12 Apr 2011, 22:54 »

United får ikke problemer mod Schalke, men de får derimod på munden af Barca igen.
Well... Vi vandt da mod Barca over to kampe året før. Vi skal nok give dem modstand i finalen.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2624: 12 Apr 2011, 22:54 »

Well... Vi vandt da mod Barca over to kampe året før. Vi skal nok give dem modstand i finalen.

Og hvordan gik det i finalen mod dem?

Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010