Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
1 Bruger, 1274 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Tæt på døden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
Forfatter
Emne: Tæt på døden (Læst 24746 gange)
andersvilster
Gæst
Sv: Tæt på døden
«
Svar #105:
14 Aug 2008, 19:24 »
måske langt fra Nær-død-oplevelse men her kommer det anyway. Jeg var oppe i Odin-Expressen med en ven, l mens vi kører begynder den at langsomt at stoppe, vi nåede dog frem til mål.
«
Seneste Redigering: 19 Aug 2008, 15:26 af andersvilster
»
Fm_Zep
Ynglingespiller
«
Svar #106:
14 Aug 2008, 19:33 »
Okay, jeg har prøvet at være døden nær 2 gange hvor jeg selv kan huske det..
-Den første gang
var på tur i Sverige med min far, hans kæreste og hendes dreng og min egen lillesøster..Jeg havde lejet en BMX til at køre på en grusbane der var på pladsen, hvilket jeg da også fik gjort..men jeg fik øjnene op for en meget meget stejl bakke som varede ca. 1 km hvor det bare gik nedad..Jeg havde taget den tur mange gange i løbet af turen og jeg vidste at det bare ville gå galt på et eller andet tidspunkt..men dum som jeg var blev jeg ved..
Så en dag hvor jeg havde taget den 3 gange før ville jeg lige tage den en sidste gang, så på det flade stykke som gik hen til bakkens start satte jeg ekstra meget fart på og så stoppede jeg ellers med at trampe og bare lade cyklen køre..Jeg kørte midt ude på vejen da der ikke kom rart mange biler på den bakke op mod receptionen..men det gjorde der der..Så jeg kørte ind til siden af vejen og det skal lige siges at i Sverige er vejene meget meget dårlige i siderne, de er fulde af bumper..Så jeg rammer en af de bumper og forhjulet hopper op i luften og jeg er ik forberedt på det, Så hjulet drejer over mod den højre side og så rammer det jorden..booom...
Cyklen stopper fuldstændig og jeg flyver hen over styret..Jeg er selv ret stolt over at jeg kunne nå at reagere i den situation så jeg vender med i luften sådan så jeg ik rammer på hovedet..Hele min venstre side af kroppen bliver flået op og mit tøj komplet ubrugeligt..efter jeg var færdig med at skrabe hen af asfalten besvimer jeg..Da jeg vågner ca. 5 min efter kan jeg se at der 2 biler der lige er kørt forbi mig..og jeg tænker What the fuck! der ligger en mand med den ene side flået op og de stopper ikke..Fucking svenskere..!
Jeg rejser mig og gå op ad den lange bakke..og det viser sig så at de 2 biler har ringet til receptionen, det fandt jeg ud af ved at en svensk dame, faktisk rimelig pæn. kommer ud og råber "Er du bra???" og jeg svarer bare..Ja jeg går bare over til min hytte..Hun spurgte så om hun skulle afbestille den helikopter de havde på vej..Da jeg kommer hjem til min hytte er det første jeg bliver mødt af min far der står og griner mig op i hovedet..Han havde fundet ud af det ved at min søster havde set det og bare løbet hjem og sagt det..Har stadig ar på venstre arm og især et kæmpe ar nede ved hoften og op ad den venstre side af venstre ben..
Den anden gang
var jeg til fodboldtræning og det var tordenvejr..men vores trænere havde ikke aflyst træningen..De andre gutter var gået ned på en banen, mens jeg blev sat til at hente en bold jeg havde skudt væk..Jeg løber hen og henter bolden som ligger ved et træ, da jeg så har hentet bolden og løber ned mod de andre hører jeg et brag og vender mig om og der står det sted hvor jeg lige havde stået i flammer..Og jeg står bare og tænker "godt jeg øvede mig på en sprint der hen ad"
«
Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 19:41 af Fm_Zep
»
Liverpool !!!
Brøndby !!!
BenMusalho
Gæst
«
Svar #107:
14 Aug 2008, 19:55 »
Lyder sgu ikke fedt Fm_Zep :-/ Især den første lyder meget væmmelig!
Citat af: andersvilster 14 Aug 2008, 19:24
måske langt fra Nær-død-oplevelse men her kommer det anyway. Jeg var oppe i Odin-Expressen med en ven, l mens vi kører begynder den at langsomt at stoppe, vi nåede dog frem til mål.
Mig og en af mine venner var engang oppe i den. Han slog på en eller anden underlig måde hovedet ind i det træ, der er lige inden man skal ned i den der tunnel; Det kostede heldigvis kun et blåt øje.
andersvilster
Gæst
«
Svar #108:
19 Aug 2008, 14:28 »
Mig og en af mine venner var engang oppe i den. Han slog på en eller anden underlig måde hovedet ind i det træ, der er lige inden man skal ned i den der tunnel; Det kostede heldigvis kun et blåt øje.
Citat
Nederen med at han ramte træet
den gren burde virkelig hænge højere op.
glad for at det ikke blev værre
N17
Manager
«
Svar #109:
19 Aug 2008, 14:39 »
Citat af: verdenskrig 11 Aug 2008, 17:22
Så tror jeg sku ikke jeg er allergisk
.. tror jeg er blevet stukket over 30 gange da jeg var lille fordi jeg altid skulle drille dem
Men det må fandme gøre nas, at blive stukket der... Og ja man kan vel godt dø, hvis halsen hæver op
Jeg snakkede for noget tid siden med en redder(falck) og han fortalte, at man aldrig ved om man er allergisk overfor stik. Nogen reagere ikke på det de første 500 gange de bliver stukket, men så gang nummer 501, så reagere de allergisk og risikere at dø.
Derfor skal nogen faktisk være glade for, at de har fundet ud af de er allergiske, da de, i tilfælde af de bliver stukket, har medicinen i nærheden, hvilket vi andre ikke har, da vi jo "ikke" er allergiske.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #110:
19 Aug 2008, 15:02 »
Citat af: andersvilster 14 Aug 2008, 19:24
Måske skulle du så lade være med at poste det indlæg, eftersom det ødelægger en ellers god tråd. Det har jo intet med trådens emne at gøre, men blot et dårligt forsøg på at være sjov.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
andersvilster
Gæst
«
Svar #111:
19 Aug 2008, 15:21 »
jeg prøver ikke at være sjov.
alek9000
Manager
«
Svar #112:
19 Aug 2008, 15:27 »
Synes også lige du strammer den hawkinz.. Det kan da godt vøre skræmmende at side i en rutsjebane hvor der så sker noget uventet.. Og så med alle de skandaler i løbet af sommeren. Tror du misforstår den smiley til sidst
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #113:
19 Aug 2008, 15:31 »
Citat af: alek9000 19 Aug 2008, 15:27
Synes også lige du strammer den hawkinz.. Det kan da godt vøre skræmmende at side i en rutsjebane hvor der så sker noget uventet.. Og så med alle de skandaler i løbet af sommeren. Tror du misforstår den smiley til sidst
Det bringer ham jo stadig ikke nærmere døden. Det var måske ikke et forsøg på at være sjov, men det var meget ligegyldigt. Det var nok skræmmende, men "tæt på døden" var det bestemt ikke!
DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
alek9000
Manager
«
Svar #114:
19 Aug 2008, 15:33 »
Citat af: Nibali 19 Aug 2008, 15:31
Det bringer ham jo stadig ikke nærmere døden. Det var måske ikke et forsøg på at være sjov, men det var meget ligegyldigt. Det var nok skræmmende, men "tæt på døden" var det bestemt ikke!
Det er jo hvordan man oplaver det
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #115:
19 Aug 2008, 15:33 »
Og så behøver vi ikke at diskutere det yderligere
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #116:
17 Jun 2010, 04:35 »
Nu tager jeg en gammel tråd op, men syntes altså jeg skal bidrage her.
Jeg har ikke selv været ude for det slemeste, men nogle ting er der sket.
Da jeg var 3år var jeg ved af drukne i vesterhavet, hvordan kan jeg ikke huske, men det har blæst RIGTIG meget og jeg var røget med blæsten ud i vandet og var faktisk kommet langt ud da der var meget strøm i vandet, heldigvis er min onkel en rigtig god svømmer og han fik mig ind igen.
Jeg har også fået den der paniske føelse hvor man tror man drukner for nogle år siden, jeg var i svømmehallen og havde endelig taget mig mod til af prøve 3meter vippen
(ja jeg er lidt af en pussy, men jeg lider af højdeskræk). Jeg står der op i lang tid og gør mig klar til af springe, er ved af hoppe 3 gange, men ombestemmer mig til sidst - jeg prøver igen, men jeg hopper kun 20cm op i lufter og lander på vippens kant så jeg flyver i vandet på en hel unaturlig måde og lander med benene over mig hoved i en baglænskolbøtte stilling. Da jeg ligger nede i vandet er jeg stadig rystet og kan slet ikke svømme, hvorfor ved jeg ikke da jeg altid har været en god svømmer, men her kan jeg slet ikke komme op og jeg pjasker løs med arme og ben. Til sidst kommer min ven ned i vandet og får mit hoved op af vandet og jeg falder til ro og svømmer selv op til kantet også var den svømmehalstur vidst forbi.
Nu kommer så det klameste dog ikke med mig men med min seks år ældre storesøster.
Hver sommer holder de unge i Farum fest ved noget der hedder Furesøbad som navnet indikere er det en strand ved furesøen, min søster var 16år på det tidspunkt og hun havde taget noget coke den aften (hun har aldrig rørt det siden) - Hun var både meget pavirket af den store mængde alkohol og stofferne så hun var helt væk. Klokken var ved af være mange så de andre unge tog hjem, min søster og hendes veninde ville dog ikke med, og de blev tilbage for af drikke noget mere. De gik længere ud mod vandet og der ser de af der ligger et børne surfboard, i ved de der små nogle i gul og blå. Min søster og hendes veninde tænker af nu skal de da lige have en tur ude i det dejlige varme vand, men vandet er pisse koldt og der er meget strøm. Så de ligger med armene op på surfboardet og resten af kroppen nede i vandet, og de daler længere, og længre ud i den store furesø, de ligger der i flere timer, og min søster har fortalt mig efterfølgende af hun var ved af give op og bare lad sig synke, da hun ikke kunne mere og nok snart ville dø af kuldninger. Men pludselig kommer der en rutebåd min søster prøver af få de sidste kræfter frem i hende så hun kan signalere af hun har brug for hjælp, hun har dog bare ingen kræfter kan hverken snakke eller bevæge sig, hendes veninde får dog skreget efter båden, og personen i båden hører dem, han sejler over efter dem og for dem ombord og de får noget tørt tøj på og noget varmt te af drikke og hurtig er de friske igen. Mig og min mor vidste godt hun skulle til fest så vi tænkte af hun var faldet i søvn hjemme hos en eller anden dog syntes vi det var underligt hun ikke havde ringet, men hun var nok bare gået død. Jeg kan tydelig huske da min mor tog telefonene klokken 6 om morgen den lørdag og hun blev helt mundlam da hun snakkede med ham der havde fået dem i land igen. Da min søster kom hjem tror jeg aldrig jeg har været så glad for hende, og min mor gjorde det rigtige for i stedet af blive sur, blev hun bare lettet for af hendes datter var i live, men min søster veninde blev sendt på efterskole efter det og måtte aldrig se min søster igen.
Det var en stor mundfuld af læse men syntes det hele sku med, har flere historier men de kommer nok på et andet tidspunkt.
«
Seneste Redigering: 17 Jun 2010, 04:44 af nicolajtmadsen
»
FCK
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #117:
17 Jun 2010, 16:01 »
Jeg ved ikke om jeg var tæt på døden, men jeg kunne da være død, da jeg blev overfaldet og blev slået bagfra 2 gange med et askebæger og smidt ind i en mur, men heldigvis fik jeg slæbt væk derfra o ud et sted hvor en pige fik øje på mig og kørte mig på skadestuen.
En kort historie om at kunne være død, men jeg overlede heldigvis...
Vh.Blackstone
Frederik1994
Landsholdsspiller
«
Svar #118:
17 Jun 2010, 16:04 »
Hvorfor overfaldt de dig Blackstone? Ved du det?
:-)
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #119:
17 Jun 2010, 16:17 »
Jeg havde været på druk og stod udenfor en bar og hørte noget larm.
Inden det skete havde jeg fået stjålet noget af mit tøj fra baren, da jeg havde været på toilet og eg blev sur ogråbte og skreg i baren og sagde at jeg ville tæske dem, som havde gjort det, men jeg faldt til ro og lidt efter gik jeg udenfor hvor jeg stod lidt og pludselig hørte jeg larm og kiggede derhen hvor larmen kom fra og jeg så en mand og jeg kiggede væk hvorefter jeg fik en knytnæve på siden og derefter de 2 slag med askebægret, så jeg ved ikke om det havde noget med episoden før på baren om det var derfor, men bortset fra en måned eller 2 måneder med bytur stoppede jeg med at gå i byen af frygt for at blive overfaldet, da det var 2.gang at jeg blev overfaldet og den dag i dag er det sjældent at jeg går i byen mere, selvo at jeg ikke burde lade frygten styre mig, men det også at jeg ikke drikker mere har gjort det, men når man har været tæt på at dø, så ser man livet på en anden måde og sætter pris på det, men det kan også handlingslamme en, så at man bliver bange og ikke tør så meget mere.
Nå nok om det...
Vh.Blackstone
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »