home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1245 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tæt på døden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Tæt på døden  (Læst 24754 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: Tæt på døden
« Svar #90: 11 Aug 2008, 17:46 »

da jeg var i Tykriet her for en måned siden (var 16). Så skulle vi prøve sådan noget Riverrafting ned af en 20 km lang flod. Det meste af flode var stille og rolig, men nogen steder var strømmen kraftig og der var kort til bunden, som var spækket med små skarpe sten. Selvfølgelig tilder båden og jeg ryger i som den eneste. Båden, sider fast vandret mellem 2 store sten, mens jeg kurer ned i vandet og ligger under båden. Båden blokerer for mit hoved og stene skrabede på mine skinneben. Vandet sivet ind i mine lunger, men pludselig rokkede båden fri og rev mit ben med, som sad fast i snoren på siden. mit ansigt fik en skrabetur ned af stenene, samtidig med at jeg bare slugte vand. Blev heldigvis hevet op i tide, med en masse vand i maven.

Thaurat al Shabab

Hamza_BIF
Manager

« Svar #91: 11 Aug 2008, 17:49 »

da jeg var i Tykriet her for en måned siden (var 16). Så skulle vi prøve sådan noget Riverrafting ned af en 20 km lang flod. Det meste af flode var stille og rolig, men nogen steder var strømmen kraftig og der var kort til bunden, som var spækket med små skarpe sten. Selvfølgelig tilder båden og jeg ryger i som den eneste. Båden, sider fast vandret mellem 2 store sten, mens jeg kurer ned i vandet og ligger under båden. Båden blokerer for mit hoved og stene skrabede på mine skinneben. Vandet sivet ind i mine lunger, men pludselig rokkede båden fri og rev mit ben med, som sad fast i snoren på siden. mit ansigt fik en skrabetur ned af stenene, samtidig med at jeg bare slugte vand. Blev heldigvis hevet op i tide, med en masse vand i maven.

det må sgu gøre nas! Blødte du så?

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #92: 11 Aug 2008, 17:51 »

mange rifter i hovedet og på benene... har stadig et ar

Thaurat al Shabab

Hamza_BIF
Manager

« Svar #93: 11 Aug 2008, 17:54 »

nå ok. vi må da håbe det ikke sker igen Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #94: 11 Aug 2008, 17:54 »

nej, det værste jeg har prøvet Smiley

Thaurat al Shabab

BenMusalho
Gæst

« Svar #95: 11 Aug 2008, 21:17 »

Så tror jeg sku ikke jeg er allergisk Shockeret.. tror jeg er blevet stukket over 30 gange da jeg var lille fordi jeg altid skulle drille dem funny

Men det må fandme gøre nas, at blive stukket der... Og ja man kan vel godt dø, hvis halsen hæver op Ubeslutsom

Det skete næsten med min lillebror her  i sommerferien, som jeg også har skrevet før. Var fandme bange! Den fik dog ikke stukket ham hårdt nok, og nåede ikke helt ned i halsen.. Men det kunne sagtens være sket :-/

andersvilster
Gæst

« Svar #96: 14 Aug 2008, 18:56 »

det er vildt hvor meget denne tråd minder mig om Hitman Blood Money

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #97: 14 Aug 2008, 18:58 »

Jeg er blevet kørt ned.. der skete heldigvis intet..

andersvilster
Gæst

« Svar #98: 14 Aug 2008, 19:00 »

Jeg er blevet kørt ned.. der skete heldigvis intet..

Det er jeg utrolig glad for at høre Smiley

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #99: 14 Aug 2008, 19:04 »

Det er jeg utrolig glad for at høre Smiley
JEg har aldrig brækket noget som helst.. og det blev heller ikke denne gang..
OG forresten ...
Tak.. Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #100: 14 Aug 2008, 19:14 »

Lige før vi skulle på lejrtur til Tjekkiet, hørte vi om en pige, der havde prøvet det der Riverrafting, og hendes backpack havde sat sig fast mellem to sten tror jeg nok, og hun var druknet og død. Spooky nok også på en lejrtur til Tjekkiet. Kan i forstå, hvorfor jeg lige et øjeblik var bange? Peace

andersvilster
Gæst

« Svar #101: 14 Aug 2008, 19:15 »

ja for bip da! Super scary. ville nok også selv blive bange

absalonsen
Gæst

« Svar #102: 14 Aug 2008, 19:18 »

Jeg har haft to episoder, som kunne være endt galt, men det gjorde de heldigvis ikke. De er ikke i nærheden af at være "tæt på døden-historier," men vil alligevel dele dem med jer. Here we go:

Første episode skete for maks et år siden. I et kryds foran Rødovre Centeret holder jeg på min cykel og venter på grønt, så jeg kan komme over. Der bliver endeligt grønt for mig jeg jeg sætter igang. Men på mærkelig vis, vil en bil, der kommer fra højre, køre overfor rødt og lave en u-vending. Dvs., han var ved at ramme mig, men jeg nåede heldigvis at bremse. Klovn!

Anden episode skete ved Københavns Hovedbanegård. Jer der er kendt i Kbh. ved, at der er en stor fodgængerovergang mellem Tivoli og Kbh H. Her skulle jeg over og jeg begynder at gå, da der blev grønt. Dog havde en af Movias buschaufførere glemt, at rødt lys betyder STOP! Så i mens jeg - og en masse andre - var på vej over, valgte han at køre over. Til alt held havde alle spottet den hovedløse chauffør og var bremset op. Jeg slog ud med armene overfor ham - han gjode det samme tilbage til mig. Klovn!

BenMusalho
Gæst

« Svar #103: 14 Aug 2008, 19:21 »

Lige før vi skulle på lejrtur til Tjekkiet, hørte vi om en pige, der havde prøvet det der Riverrafting, og hendes backpack havde sat sig fast mellem to sten tror jeg nok, og hun var druknet og død. Spooky nok også på en lejrtur til Tjekkiet. Kan i forstå, hvorfor jeg lige et øjeblik var bange? Peace
Jeg kender en der gik i klasse med hende. Meget trist historie.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #104: 14 Aug 2008, 19:21 »

Anden episode skete ved Københavns Hovedbanegård. Jer der er kendt i Kbh. ved, at der er en stor fodgængerovergang mellem Tivoli og Kbh H. Her skulle jeg over og jeg begynder at gå, da der blev grønt. Dog havde en af Movias buschaufførere glemt, at rødt lys betyder STOP! Så i mens jeg - og en masse andre - var på vej over, valgte han at køre over. Til alt held havde alle spottet den hovedløse chauffør og var bremset op. Jeg slog ud med armene overfor ham - han gjode det samme tilbage til mig. Klovn!

Er du vimmer en papbavian! Hader sådan nogen typer, der gør noget så dumt, og så selv synes, det er de andres fejl.
Ganske rigtigt; klovn!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010