home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1224 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tæt på døden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Tæt på døden  (Læst 24744 gange)
Shaft
Manager

Sv: Tæt på døden
« Svar #75: 11 Aug 2008, 00:27 »

Jamen min lille historie er for lidt over 8 måneder siden. Nærmere betegnet søndag den 9 december 2007.

Som man har kunne læse i selvmords tråden - Så forsøgte jeg den gang et selvmord.

Forsøget bestod af jeg spiste 25 panodiler, og en tår alkohol. Grundet til denne meget ulogiske måde at tage livet af sig selv på, var fordi det var en impulsiv beslutning, midt i en sørg.
Efter der ikke skete noget de efterfølgende dage, med undtagelse af megen opkast, tænkte jeg, jeg nok var sluppet fra det med livet i behold. Derfor valgte jeg også at fortælle en af mine bedste venner det, og gudskelov jeg gjorde det.
Han tvang mig på hospitalet, hvor jeg efter nogle undersøgelser, blev forflyttet til rigshospitalet med udrykning.

Det viste sig at min lever havde taget så meget skade, at den formentlig snart ville stoppe med at fungere.
Min prognose den aften lød på 40% chance for overlevelse. Altså 4 ud af 10 vil overleve samme situation.

Idag sidder jeg i fuldt vigør. Har ikke tænkt på selvmord eller noget siden, hvilket man også kunne læse i den nævnte selvmords tråd, hvilket betyder min lever reagerede yderst positivt på den behandling jeg fik. Og dermed var en af de heldige 40 %.

FCK88
Manager

« Svar #76: 11 Aug 2008, 00:56 »

Jamen min lille historie er for lidt over 8 måneder siden. Nærmere betegnet søndag den 9 december 2007.

Som man har kunne læse i selvmords tråden - Så forsøgte jeg den gang et selvmord.

Forsøget bestod af jeg spiste 25 panodiler, og en tår alkohol. Grundet til denne meget ulogiske måde at tage livet af sig selv på, var fordi det var en impulsiv beslutning, midt i en sørg.
Efter der ikke skete noget de efterfølgende dage, med undtagelse af megen opkast, tænkte jeg, jeg nok var sluppet fra det med livet i behold. Derfor valgte jeg også at fortælle en af mine bedste venner det, og gudskelov jeg gjorde det.
Han tvang mig på hospitalet, hvor jeg efter nogle undersøgelser, blev forflyttet til rigshospitalet med udrykning.

Det viste sig at min lever havde taget så meget skade, at den formentlig snart ville stoppe med at fungere.
Min prognose den aften lød på 40% chance for overlevelse. Altså 4 ud af 10 vil overleve samme situation.

Idag sidder jeg i fuldt vigør. Har ikke tænkt på selvmord eller noget siden, hvilket man også kunne læse i den nævnte selvmords tråd, hvilket betyder min lever reagerede yderst positivt på den behandling jeg fik. Og dermed var en af de heldige 40 %.

SHAFTY!!.. Jeg banker dig til UKENDELIGHED hvis du forsøger selvmord igen ticked off ticked off .. det har jeg selv prøvet ved at skære i mig selv og det var faktisk engang tilbage i vinter i år.. heldigvis fik freaks'ne, der læste selvmordstråden herinde, mig på bedre tanker og gik heldigvis til lægen med det hvor jeg fik snakket ud med ham om emnet og jeg fandt en virkelig god løsning på det hele.. Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #77: 11 Aug 2008, 01:03 »

Trist trist historie.. Shockeret Shockeret Også lige på min fødselsdag  Rullende Øjne

Shaft
Manager

« Svar #78: 11 Aug 2008, 16:39 »

Trist trist historie.. Shockeret Shockeret Også lige på min fødselsdag  Rullende Øjne

Nåå ja.. Glemte at tilføje at det var pga. DimmaJr´s fødselsdag det lige skete den dag.. Han gjorde mig så ked af det, fordi jeg ikke selv havde fødselsdag  Græder   crazy

søgaard
Gæst

« Svar #79: 11 Aug 2008, 16:55 »

Ring dog til oprah
Nøøøøj, hvor kan det pisse mig af.. Det her en dybt seriøse tråd, som U-S skriver, så hvis du tænker dig lidt om, så kan du nok se dit indlæg hverken er sjovt eller seriøst ?!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #80: 11 Aug 2008, 16:55 »

Schytte: Nu tager du dig sammen og lader være med et skrive latterlige indlæg. Ellers kan du få en pause.

verdenskrig
Manager

« Svar #81: 11 Aug 2008, 16:56 »

Den seriøsitet du lige viste i aab tråden, var åbenbart dine 10 min's seriøsitet på en dag...

Tag og respekter tråden!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #82: 11 Aug 2008, 17:03 »

har engang prøvet da jeg var 6-7 år at være millimetre fra at falde ned fra 6 kilometers højde fra K2 (verdens næsthøjeste bjerg). Var der med hele min familie og vi skulle se sådan en mærkelig gammel berømt flod da jeg pludselig gik helt hen til kanten og kiggede ned og blev helt svimmel. Jeg mistede balancen og var syg tæt på at falde ned da jeg lige nåede at gribe fat i en mærkelig metalagtig ting. Min puls nåede op på 100000000000 i sekundet og jeg er den dag i dag stadig LIDT bange for at komme flere km op Græder

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #83: 11 Aug 2008, 17:07 »

har engang prøvet da jeg var 6-7 år at være millimetre fra at falde ned fra 6 kilometers højde fra K2 (verdens næsthøjeste bjerg). Var der med hele min familie og vi skulle se sådan en mærkelig gammel berømt flod da jeg pludselig gik helt hen til kanten og kiggede ned og blev helt svimmel. Jeg mistede balancen og var syg tæt på at falde ned da jeg lige nåede at gribe fat i en mærkelig metalagtig ting. Min puls nåede op på 100000000000 i sekundet og jeg er den dag i dag stadig LIDT bange for at komme flere km op Græder

Fuck hvor syret Ubeslutsom

Får helt svedige håndfalder af at læse det Skuffet... Det lyder godt nok som en skræmmende oplevelse Shockeret

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #84: 11 Aug 2008, 17:09 »

Fuck hvor syret Ubeslutsom

Får helt svedige håndfalder af at læse det Skuffet... Det lyder godt nok som en skræmmende oplevelse Shockeret

det var det sgu også. det forfølger mig stadig Skuffet

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #85: 11 Aug 2008, 17:11 »

Ret syg historie Altid Brøndby

Ved ikke om man kan sige jeg har været tæt på døden, da jeg ikke ved om man kan dø af, at blive stukket i struben af en bi. Men det gjorde ondt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #86: 11 Aug 2008, 17:16 »

Ved ikke om man kan sige jeg har været tæt på døden, da jeg ikke ved om man kan dø af, at blive stukket i struben af en bi. Men det gjorde ondt

Sejt crazy

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #87: 11 Aug 2008, 17:20 »

Hvis man er allergisk kan man dø af at blive stukket på lilletåen, ellers skal men blive stukket et ualmindeligt uheldigt sted, hvis man skal dø af et bi-stik.

verdenskrig
Manager

« Svar #88: 11 Aug 2008, 17:22 »

Hvis man er allergisk kan man dø af at blive stukket på lilletåen, ellers skal men blive stukket et ualmindeligt uheldigt sted, hvis man skal dø af et bi-stik.

Så tror jeg sku ikke jeg er allergisk Shockeret.. tror jeg er blevet stukket over 30 gange da jeg var lille fordi jeg altid skulle drille dem funny

Men det må fandme gøre nas, at blive stukket der... Og ja man kan vel godt dø, hvis halsen hæver op Ubeslutsom

Cool

Chakana
Manager

« Svar #89: 11 Aug 2008, 17:23 »

Min onkel fra Peru - Lucho, som desværre er død nu - faldt engang ned fra 2. sal, og overlevede uden brækkede knogler, meget sentsationelt. Han døde efter hans 3. gang i koma.
Jeg har kun hørt gode ting om ham, men jeg nåede aldrig at møde ham.. Forlegen Græder

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010