home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (MH)Scudettofavoritterne
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: (MH)Scudettofavoritterne  (Læst 27142 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #15: 07 Aug 2008, 17:11 »

Hvad Milan angår, så tror jeg ikke der er noget der ligger fast på målmandsposten - pt ligner Abbiati faktisk bedste bud på en starter, efter Kalac' skandaløse præstation mod Chelsea i Railway cuppen, men Dida kan også stadig nå at spille sig på holdet, hvis han imponerer mod Manchester City. Gazzetta dello Sport lader til at mene at det bliver Abbiati.

I forsvaret er jeg bange for, at Maldini nok desværre ikke bliver fast mand, selvom han er anfører, han har trods alt rundet de 40, og kan simpelthen ikke holde til så mange kampe på så højt plan mere. Hvis vi igen læner os op af Gazzettas vurdering, så hedder de bageste 4 Zambrotta, Nesta, Kaladze og Jankulovski, det er nok ikke et helt åndsvagt bud, men Ancelotti roterer jo en del, så Oddo får sikkert en del kampe på højrebacken også, mens Maldini og Antonini nok får et par kampe på venstrebacken, osv. men som udgangspunkt er Gazzettas bud nok ikke helt ved siden af.

Italienerne lader også til at mene, at Seedorf bliver skubbet ud af Flamini - den tillader jeg mig dog at tvivle lidt mere på, men det giver måske alligevel rimelig god mening, at sætte en mere defensiv arbejdshest ind, når der skal være plads til en dovenlars som Ronaldinho længere fremme  Wink Deres bud på de tre midterste bliver derfor Flamini, Pirlo og Gattuso, personligt tror jeg på de to sidste, mens jeg hælder mest til Seedorf frem for Flamini, men som sagt kan man argumentere for Flaminis tilstedeværelse frem for Seedorfs.

På den offensive midt hedder den ifølge Gazzetta Kaká og Ronaldinho, og det er jo nok ikke helt usandsynligt.

Helt fremme tror de også på Pato alene i front, igen slet ikke usandsynligt, men han slipper nok ikke helt udenom Ancelottis rotationsprincip, men igen, som udgangspunkt bliver det nok Pato.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #16: 07 Aug 2008, 17:46 »

Hvad Milan angår, så tror jeg ikke der er noget der ligger fast på målmandsposten - pt ligner Abbiati faktisk bedste bud på en starter, efter Kalac' skandaløse præstation mod Chelsea i Railway cuppen, men Dida kan også stadig nå at spille sig på holdet, hvis han imponerer mod Manchester City. Gazzetta dello Sport lader til at mene at det bliver Abbiati.

I forsvaret er jeg bange for, at Maldini nok desværre ikke bliver fast mand, selvom han er anfører, han har trods alt rundet de 40, og kan simpelthen ikke holde til så mange kampe på så højt plan mere. Hvis vi igen læner os op af Gazzettas vurdering, så hedder de bageste 4 Zambrotta, Nesta, Kaladze og Jankulovski, det er nok ikke et helt åndsvagt bud, men Ancelotti roterer jo en del, så Oddo får sikkert en del kampe på højrebacken også, mens Maldini og Antonini nok får et par kampe på venstrebacken, osv. men som udgangspunkt er Gazzettas bud nok ikke helt ved siden af.

Italienerne lader også til at mene, at Seedorf bliver skubbet ud af Flamini - den tillader jeg mig dog at tvivle lidt mere på, men det giver måske alligevel rimelig god mening, at sætte en mere defensiv arbejdshest ind, når der skal være plads til en dovenlars som Ronaldinho længere fremme  Wink Deres bud på de tre midterste bliver derfor Flamini, Pirlo og Gattuso, personligt tror jeg på de to sidste, mens jeg hælder mest til Seedorf frem for Flamini, men som sagt kan man argumentere for Flaminis tilstedeværelse frem for Seedorfs.

På den offensive midt hedder den ifølge Gazzetta Kaká og Ronaldinho, og det er jo nok ikke helt usandsynligt.

Helt fremme tror de også på Pato alene i front, igen slet ikke usandsynligt, men han slipper nok ikke helt udenom Ancelottis rotationsprincip, men igen, som udgangspunkt bliver det nok Pato.

Ja, nu har jeg næsten den kommende update klar, og jeg har altså taget udgangspunkt i Dida. Jeg har ikke i sinde at ændre det, selvom det måske er forkert, men så skal jeg til at ændre i det hele - og det ønsker jeg ikke.

Jeg har diskuteret med Zulue omkring Maldini og uanset hvad, så tror jeg at han kommer til at få flere kampe end nogen af de andre nævnte, ikke Nesta og Zambrotta. Han er trods alt en som ofte overrasker med hans præstationer, og tror også man bliver overrasket af ham i den kommende sæson. Kan man andet?

Dida og Abbiati vil i mine øjne få den samme position, så derfor vælger jeg bare at tage udgangspunkt i Dida.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #17: 07 Aug 2008, 18:00 »


På trods af tre ud af de fem målmænd er brasilianske, er det ikke en brasilianer der er den bedste. Det kommer sikkert ikke som nogen overraskelse, at Gianluigi Buffon bliver nævnt som den bedste. Han er måske ikke den bedste i verden mere, men indenfor top 3, han er dog stadig den bedste i Italien. Han er en fejlfri målmand, som næsten alle angribere har svært ved at sparke bolden ind hos.

Sébastien Frey er om nogen den mest undervurderede keeper i fodboldens elite. Han er en sværvægter i Serie A, og han kender gamet ud og ind. Frey er virkelig god, og tilbage i år 2000 blev han årets målmand i Italiens bedste række. Fiorentina lukkede dog relativt mange mål ind i sidste sæson, hvorfor han må nøjes med et 4 tal i skalaen.

Inter har været overlegne de sidste to sæsoner i Serie A, og en af grundene kan være at de ikke lukker særlig mange mål ind. Deres keeper Júlio César er på nogle punkter lige så fremtrædende som hans navnebror. Han har stået meget godt de seneste sæsoner, og den rutinerede Toldo har kun fået 17 kampe de sidste 3 år pga. César. Han har virkelig fået meget ud af sit talent, og derfor sniger han sig ind som nummer 3.

Brasilianske Doni har gjort det rigtig godt for Roma de sidste par sæsoner. Roma lukkede 37 mål ind sidste år, hvilket faktisk var en lille smule dårligt, da man i år 2005/06 sæsonen lukkede tre færre ind. Doni skal dog ikke have den skyld på sig, for han stod en fin sæson. Han er en meget sikker keeper, men som sidste pladsen fra Milan kan han godt være lidt sprællemand til tider.

Selvom Nélson de Jesus Silva aka. Dida ofte står et par virkelig suveræne kampe, kan han godt have et par dumme udfald, hvilket ofte koster. Dida er god til at tage bolde nede ved jorden, nok den bedste, men det er meget sjældent han griber bolden. Dida er god til at parere og bokse til bolden, men at gribe den er ikke hans stærkeste side. Han er slet ikke i storform mere, og det er et stort spørgsmål om han nogensinde kommer til det igen. Milan mangler en klassemålmand, da en klub af deres størrelse ikke skal have den dårligste ud af de fem bedste.

Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #18: 07 Aug 2008, 18:01 »

Det ser spændende ud, Cesc!

Selvom Italiensk fodbold ikke rigtig har sagt mig det helt store, vil jeg stadig følge med her.
- Lige en ting til startopstillingen hos Juventus, Iaquinta starter inde i stedet for Del Piero, sån var det ihvertfald da jeg var inde og se Brøndby - Juventus.
Ud mod Sissoko og ind med Del Piero på en offensiv plads, så det kun er Christian Poulsen som ligger alene på den defensive.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #19: 07 Aug 2008, 18:05 »

Rigtig rigtig god gennemgang og er helt enig i din vurdering af målmændene. Og elsker dit billede med gennemgangen på. KIU Cesc
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #20: 07 Aug 2008, 18:08 »

Rigtig rigtig god gennemgang og er helt enig i din vurdering af målmændene. Og elsker dit billede med gennemgangen på. KIU Cesc

Det er nu The_Jonas som skal have credit for det. Wink
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #21: 07 Aug 2008, 18:11 »

Det ser godt ud, det bliver spændende med de andre positioner.. Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #22: 07 Aug 2008, 18:12 »

Det er nu The_Jonas som skal have credit for det. Wink

Har The Jonas lavet alt grafikken? Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #23: 07 Aug 2008, 18:16 »

Har The Jonas lavet alt grafikken? Smiley

Nej kun den nederste ting dér.  Wink

Kæft det er træls at alle er enige - det skaber ingen debat..  Opstemt
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #24: 07 Aug 2008, 18:18 »

Nej kun den nederste ting dér.  Wink

Kæft det er træls at alle er enige - det skaber ingen debat..  Opstemt
det gør det sikkert senere hen ligesom med John Spurs´ gennemgang af Sas-ligaen Smiley
Logged


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #25: 07 Aug 2008, 18:19 »

Det har noget at gøre med at det er så tydeligt når man snakker keepere, i den bedste italienske, for der er ikke særlig mange super klasse keepere og de andre er ikke mere end overmiddel... Det eneste punkt hvor jeg kunne være en smule uenig, er med hensyn til Doni og Cesar og det har noget at gøre med at jeg ser det med meget farvede brille  Wink
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #26: 07 Aug 2008, 18:31 »

På midtbanen skal der nok komme en masse debat.. Wink
Logged


Arsenal Football Club


Niko
Gæst
 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #27: 07 Aug 2008, 18:36 »

På midtbanen skal der nok komme en masse debat.. Wink

Er den ikke tilskrevet Milan på forhånd?  Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #28: 07 Aug 2008, 18:36 »

Er den ikke tilskrevet Milan på forhånd?  Smiley

Jov, haha Opstemt Kaka, Ronaldinho, Pirlo osv Opstemt
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #29: 07 Aug 2008, 18:37 »

Er den ikke tilskrevet Milan på forhånd?  Smiley

Jo det vil jeg også mene Grin
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010