home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (MH)Scudettofavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: (MH)Scudettofavoritterne  (Læst 27147 gange)
Andreas93
Gæst
 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #30: 07 Aug 2008, 18:41 »

jeg er 100% enig med dine vurderinger på målmandsposten. Baggrunden af hvor alle vuderingerne står er rigtigt fedt.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #31: 07 Aug 2008, 18:49 »

Ja, nu har jeg næsten den kommende update klar, og jeg har altså taget udgangspunkt i Dida. Jeg har ikke i sinde at ændre det, selvom det måske er forkert, men så skal jeg til at ændre i det hele - og det ønsker jeg ikke.

Jeg har diskuteret med Zulue omkring Maldini og uanset hvad, så tror jeg at han kommer til at få flere kampe end nogen af de andre nævnte, ikke Nesta og Zambrotta. Han er trods alt en som ofte overrasker med hans præstationer, og tror også man bliver overrasket af ham i den kommende sæson. Kan man andet?

Dida og Abbiati vil i mine øjne få den samme position, så derfor vælger jeg bare at tage udgangspunkt i Dida.

De seneste tre sæsoner har Maldini kun fået godt halvdelen af kampene, og jeg tror ikke det bliver så meget anderledes i denne sæson, han har altså nået en alder, hvor det tager længere tid at restituere sig fra kamp til kamp. I øvrigt er jeg ret sikker på, at han hovedsageligt vil blive brugt på venstrebacken, mens Kaladze og Bonera deles lidt om pladsen ved siden af Nesta. Men ok, det er gætterier, der er ingen der kender svaret før sæsonen er omme (det skulle da lige være Ancelotti)
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: (Mål)Scudettofavoritterne
« Svar #32: 07 Aug 2008, 18:52 »

Hold k*** hvor er jeg imponeret Cesc! Disse emner der er bla. med de danske,så spanske, så engelske og nu de her. Er sku imponeret. Cadeau til jer andre der lavede med de andre og specielt til dig Cesc nu. Smiley Thumbs Up Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #33: 07 Aug 2008, 19:39 »


Dem som skal holde angriberne fra fadet er oftest centerforsvaret. Her skiller Inter, Roma og Milan sig ud fra mængden, da deres forsvar er en del bedre end Juventus’ og Fiorentinas.

Inter har et lidt bedre forsvar end Roma. Marco Materazzi og Cristian Chivu udgør det sammen, og de supplerer hinanden godt. Marco er den hårde type, som ofte tager skraldet, mens Chivu er den lidt mere rolige type, der kan føre bolden frem af banen.
De udgør et stærkt forsvar, som lige er en tand bedre end Roma.

Hovedstadens største hold Roma har endelig fået skaffet sig et rigtig godt forsvar, som de havde lidt problemer med før i tiden. Philippe Mexès er generalen i forsvaret, på trods af hans unge alder. Mexés er en fighter, men også en slem dreng, der ofte roder sig ud i rod. Han er en hård banan, hvilket man også kan sige om hans makker, Juan. De to er dog ofte rigtig gode sammen, hvilket giver dem 4 point i denne kategori.

Milan var de dårligste i buret, men det er de slet ikke under centerforsvaret, hvor der er mange alternativer. Nesta er selvskreven og selvom han har trukket sig fra landsholdet, er han uden tvivl blandt de bedste italienske centerforsvare. Hans måde at håndtere sig på i forsvaret er intet mindre end genialt, og med hans rutine har Milan et ret sikkert forsvar. Milan har mange strenge at spille på, hvorfor de helt klart fortjener en høj placering.

Torinos stolhed, Juventus, sikrede sig svenskeren Olof Mellberg for meget lang tid siden, og hvad de vil bruge ham til kan jeg ikke helt forstå. Han er en god forsvarsspiller, men han er slet ikke god til en klub i Juventus’ størrelse. Det trækker en del op at Den Gamle Dame ejer Jorge Andrade, som er en enorm undervurderet spiller. Han er meget sikker i sine tacklinger, og han fejler sjældent. Mellberg skal spille en rigtig god sæson, for at overbevise mig om at han hører hjemme i en af verdens største klubber.

Fiorentina må tage den tunge plads i denne runde, hvor at deres forsvar ikke kan hamle op med de andres. Dario Dainelli og Alessandro Gamberini er egentlig en ret god duo, men de er slet ikke gode nok til at blande sig øverst oppe. Dario og Alessandro har til sammen spillet 3 landskampe, hvilket gør at de havner som nummer sidst. Forsvarene på Italiens landshold kommer fra de andre topklubber, derfor kan Fiorentina ikke få en højere placering.

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FC)Scudettofavoritterne
« Svar #34: 07 Aug 2008, 19:49 »

Helt enig i denne vurdering. Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FC)Scudettofavoritterne
« Svar #35: 07 Aug 2008, 20:35 »

Helt enig i denne vurdering. Peace

Det var ikke godt. Skuffet

Tror ikke jeg kommer med mere i dag, måske kan der  klemme sig en ind. Tror jeg faktisk godt.

Det vil vel skabe lidt mere diskussion end der er nu. Wink
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: (FC)Scudettofavoritterne
« Svar #36: 07 Aug 2008, 20:39 »

Jeg er også helt enig i denne vudering, men når du kommer til midtbanen, tror jeg at der vil komme en masse debat.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: (FC)Scudettofavoritterne
« Svar #37: 07 Aug 2008, 20:40 »

Glæder mig nu mere til angrebet.  funny
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FC)Scudettofavoritterne
« Svar #38: 07 Aug 2008, 20:49 »

Er endnu engang enig i din gennemgang om forsvarene Thumbs Up
Logged


nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (FC)Scudettofavoritterne
« Svar #39: 07 Aug 2008, 20:51 »

Helt enig indtil videre Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #40: 07 Aug 2008, 21:03 »

Det trækker en del op at Den Gamle Dame ejer Jorge Andrade, som er en enorm undervurderet spiller. Han er meget sikker i sine tacklinger, og han fejler sjældent. Mellberg skal spille en rigtig god sæson, for at overbevise mig om at han hører hjemme i en af verdens største klubber.

Andrade har været skadet fra dag 1 og kommer med al sandsynlighed ikke i aktion i denne sæson heller.. Så midterforsvar kommet nok til at hedde Grygera - Mellberg/Knezevic :-)

Er enig i dine vuderinger indtil videre Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #41: 07 Aug 2008, 21:21 »

Andrade har været skadet fra dag 1 og kommer med al sandsynlighed ikke i aktion i denne sæson heller.. Så midterforsvar kommet nok til at hedde Grygera - Mellberg/Knezevic :-)

Er enig i dine vuderinger indtil videre Peace

Er han stadig skadet? Troede ellers han var blevet klar, men går vel ud fra at han vil starte inde, hvis han var klar, ikke?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #42: 07 Aug 2008, 21:23 »

Er han stadig skadet? Troede ellers han var blevet klar, men går vel ud fra at han vil starte inde, hvis han var klar, ikke?

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=86217 Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (FC)Scudettofavoritterne
« Svar #43: 07 Aug 2008, 21:27 »

Glæder mig nu mere til angrebet.  funny

Totalt grineren, dér!


Thats a shame! Andrade har altid væres en fremragende centerback, en skam at han ikke har kunne prøve sig af hos en storklub som Juventus!

Lad os håbe han kommer stærkt igen! Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #44: 07 Aug 2008, 21:58 »


Internazionale vil efter denne runde sende sig selv sikkert i toppen af denne gennemgang, for på højrebacken er der ingen tvivl, Maicon er den bedste. Han laver sjældent fejl, men når han gør, er de meget store. Han er en super teknikker, og hvem husker ikke det han lavede i Champions League? Han er utrolig god offensiv, men mangler måske lidt i defensiven. Han er dog en smule bedre end de andre.

Italieneren Massimo Oddo har ofte imponeret mig med sine evner, både offensivt, men også defensivt. Jeg tror han er en fornøjelse at have bag sig, da man kan være sikker på ham, og at han ofte kommer med op og hjælper. Oddo er en exceptionel højreback, blandt de bedste, men han har mangler. Derfor må han se sig selv som en spiller der er lige efter Maicon.

Om det er Cicinho eller Panucci er egentlige lige meget, for begge er utrolig gode højrebacks, som virkelig har et talent udover det sædvanlige. Cicinho er en offensiv back, som nogen gange bliver fanget for langt oppe på banen, imens Panucci er en utrolig god mand i defensiven. Han er ikke den der går op til baglinjen og smækker bolden ind over, men han passer sit arbejde rigtig godt. 

Juventus må denne gang skuffe, da deres forsvar simpelthen ikke er på niveau med de andres. Centralt er det ikke ret godt, og til højre for ser det heller ikke for godt ud. Jonathan Zebina er en meget alsidig spiller, men lidt for offensiv og passer ikke altid sit job. Han er slet ikke på niveau med hverken Maicon, Cicinho eller Oddo. Et lidt skuffende 2 tal til Juventus.

De dårligste i denne kategori, højrebacks, er Viola, som faktisk ikke får et ben til jorden her. Luciano Zauri er jovist en meget god fodboldspiller, men han er helt ny i Fiorentina, og han spillede få kampe sidste år. Han spillede med i Champions League for Lazio, som med garanti har givet ham mere erfaring, men han er ikke lige så god som nogen af de andre.

« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 22:20 af Cesc » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010