home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (MH)Scudettofavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: (MH)Scudettofavoritterne  (Læst 27143 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #45: 07 Aug 2008, 22:05 »

God gennemgang synes dog at Cicinho/Panucci godt kunne rykke op på andenpladsen men bare min mening og så er 1+3+4 altså 8 ikke 9 som der står ved Milan og så er 4+1+2 altså 7 ikke seks og så har du byttet om på Juventus´ og Romas point ved højreback
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #46: 07 Aug 2008, 22:05 »

Du skaber ikke meget debat, Cesc. Grin
Jeg er enig.
Logged


Arsenal Football Club


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #47: 07 Aug 2008, 22:07 »

Ikke at det gør det bedre, men jeg skulle mene, at Zebina er højreback hos Juve ;-) .. Og så er der fejl i stillingen Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #48: 07 Aug 2008, 22:11 »

Stillingen ved jeg sgu' ikke lige hvad der skete med, men den er rettet nu.

Har jeg ikke fulgt ordentlig med? Tror lige jeg har byttet lidt om på forsvaret i Juventus. Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #49: 07 Aug 2008, 22:13 »

Shockeret

Hvor er Zambrotta? Shockeret Men jeg synes, at Roma skulle have de 4 point. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #50: 07 Aug 2008, 22:15 »

Shockeret

Hvor er Zambrotta? Shockeret Men jeg synes, at Roma skulle have de 4 point. Smiley

Jeg regner stærkt med at han vil blive brugt på venstrebacken, som jo egentlig er hans normale position. Han blev jo kun brugt på højrebacken, fordi Abidal kom til Barcelona. 
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #51: 07 Aug 2008, 22:17 »

Er meget enig med gennemgangen. Flot arbejde Cesc.  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #52: 07 Aug 2008, 22:21 »

Så har jeg taget Zebina ind. Juventus har dog stadig samme position, da det ingen forskel gør.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #53: 07 Aug 2008, 22:23 »

Jeg regner stærkt med at han vil blive brugt på venstrebacken, som jo egentlig er hans normale position. Han blev jo kun brugt på højrebacken, fordi Abidal kom til Barcelona. 

Jeg tror han bliver brugt hvor der lige er brug for ham, men som udgangspunkt tror jeg på han bliver brugt på højrebacken, hvor der er færrest alternativer. På venstrebacken er der jo både, Jankulovski (som jeg har en formodning om bliver brugt mest på den plads), Maldini, Antonini, Kaladze, Favalli og så selvfølgelig Zambrotta. På højrebacken er der Oddo og Zambrotta, og i en nødssituation Bonera og Simic.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #54: 07 Aug 2008, 22:25 »

Jeg tror han bliver brugt hvor der lige er brug for ham, men som udgangspunkt tror jeg på han bliver brugt på højrebacken, hvor der er færrest alternativer. På venstrebacken er der jo både, Jankulovski (som jeg har en formodning om bliver brugt mest på den plads), Maldini, Antonini, Kaladze, Favalli og så selvfølgelig Zambrotta. På højrebacken er der Oddo og Zambrotta, og i en nødssituation Bonera og Simic.

Men ville Oddo - Zambrotta ikke være en stærkere duo end Zambrotta - Jankulovski?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #55: 07 Aug 2008, 22:52 »

Men ville Oddo - Zambrotta ikke være en stærkere duo end Zambrotta - Jankulovski?

Njae, synes Jankulovski har spillet sig op på det seneste, mens Oddos form har været for nedadgående. Men det er selvfølgelig svært at danne sig et reelt billede, når vi nu ikke skal have lov at se Serie A herhjemme (med mindre selvfølgelig vi er villige til at betale en formue for det), men det er det billede jeg synes at have set, i den smule kampe jeg så har haft muligheden for at se. Men umiddelbart tror jeg der vil blive roteret en del, på backerne, og mulighederne er så mange, så det er næsten umuligt at spå om hvem der kommer til at spille hvor og hvor meget.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #56: 07 Aug 2008, 23:13 »

Njae, synes Jankulovski har spillet sig op på det seneste, mens Oddos form har været for nedadgående. Men det er selvfølgelig svært at danne sig et reelt billede, når vi nu ikke skal have lov at se Serie A herhjemme (med mindre selvfølgelig vi er villige til at betale en formue for det), men det er det billede jeg synes at have set, i den smule kampe jeg så har haft muligheden for at se. Men umiddelbart tror jeg der vil blive roteret en del, på backerne, og mulighederne er så mange, så det er næsten umuligt at spå om hvem der kommer til at spille hvor og hvor meget.

Ja, og det vil jeg også fortælle i den kommende update. Har du ellers andre holdninger end jeg omkring hvad jeg uddeler til klubberne?
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #57: 07 Aug 2008, 23:14 »

Jeg syntes det ser rigtig godt ud Smiley

Dine vurderinger sidder lige i skabet, og du skriver godt og flydende. jeg er helt vild med din grafiske del Smiley
KIU!!!!
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #58: 07 Aug 2008, 23:22 »

Jeg kan ikke forstå at mange af jer vil ha' Cicinho/Panucci op på en fjerdeplads? Synes ikke Cicinho har overbevist mig ret meget, skyldes måske også at jeg havde ret store forventninger til ham. Synes han mangler meget i defensiven, det er også derfor jeg hellere ser Panucci på den plads.

Dine vurderinger passer lige i skabet, efter min mening. Tydeligt at du ser meget Italiansk fodbold, eller bare fodbold genrelt, Cesc. KIU Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Niko
Gæst
 
Sv: (FH)Scudettofavoritterne
« Svar #59: 07 Aug 2008, 23:42 »

Jeg kan ikke forstå at mange af jer vil ha' Cicinho/Panucci op på en fjerdeplads? Synes ikke Cicinho har overbevist mig ret meget, skyldes måske også at jeg havde ret store forventninger til ham. Synes han mangler meget i defensiven, det er også derfor jeg hellere ser Panucci på den plads.

Dine vurderinger passer lige i skabet, efter min mening. Tydeligt at du ser meget Italiansk fodbold, eller bare fodbold genrelt, Cesc. KIU Thumbs Up

Tak.
Elsker italiensk fodbold, men ser det næsten aldrig. Elsker det så meget, at jeg faktisk holder lidt med alle hold. Det gør at jeg kan give, efter min egen mening, et bedre bud, mere objektivt, end hvis jeg var stor fan af et hold. Italiensk fodbold er virkelig fedt, hvis man ved meget om taktik og sådan.

Roma's spillestil skal dog have roser - det er næsten på niveau med Arsenals. Ser sjældent italiensk fodbold, læser dog om det, så snart der står noget. På den måde har jeg skaffet mig et godt kendskab til det - og youtube selvfølgelig, menneskets bedste ven.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010