home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (MH)Scudettofavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: (MH)Scudettofavoritterne  (Læst 27095 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (MC)Scudettofavoritterne
« Svar #75: 10 Aug 2008, 14:29 »

Er helt enig og i har ret Inter har virkelig en dårlig midtbane og så går det ikke så godt for Fiorentina men er dog helt enig i din mening om den centrale midtbane
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: (MC)Scudettofavoritterne
« Svar #76: 10 Aug 2008, 14:41 »

De to seneste vurderinger har været lige som de skal være Thumbs Up
Er meget enig men havde personligt ikke set at Inter har været så dårligere end de andre på midtbanen.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (MC)Scudettofavoritterne
« Svar #77: 10 Aug 2008, 14:44 »

De to seneste vurderinger har været lige som de skal være Thumbs Up
Er meget enig men havde personligt ikke set at Inter har været så dårligere end de andre på midtbanen.

Jamen, så dårligere kan man vel ikke sige. De er bare ikke bedre end i de andre, hvorfor de bliver placeret dernede. Altså Roma, Juventus og Milan har nogle bedre centrale midtbanespillere end Inter, ikke meget bedre, men lidt bedre. Dette er jo grunden til at de bliver placeret dernede.

Det føles vel bare som at de er meget lavt placeret, pga. der kun er 5 hold med i gennemgangen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (MC)Scudettofavoritterne
« Svar #78: 10 Aug 2008, 14:50 »

Jeg tror Milan ville være endt over 5. pladsen, hvis de havde ligaens bedste centrale midtbane. Det gjorde de ikke, hvorfor i hvert fald Inter og Roma skal ligge over dem. Juventus burde sådan set også, da de på papiret også lyder skræmmende på den centrale midtbane. Hvis Milan for en gangs skyld kunne blande sig i toppen, er din vurdering dog sikkert i orden.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (MC)Scudettofavoritterne
« Svar #79: 10 Aug 2008, 14:58 »

Hov så skal Fiorentina lige have 8 i stedet for 7 da de har fået fire 1-taller og et fire tal
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (MC)Scudettofavoritterne
« Svar #80: 10 Aug 2008, 15:05 »

Jeg tror Milan ville være endt over 5. pladsen, hvis de havde ligaens bedste centrale midtbane. Det gjorde de ikke, hvorfor i hvert fald Inter og Roma skal ligge over dem. Juventus burde sådan set også, da de på papiret også lyder skræmmende på den centrale midtbane. Hvis Milan for en gangs skyld kunne blande sig i toppen, er din vurdering dog sikkert i orden.

Årsagen til Milans manglende resultater sidste sæson var efter min mening ikke midtbanen, den skulle findes i angrebet, hvor størstedelen af spillerne tilbragte mere tid med genoptræning, end på at spille fodbold, og dem der ikke var skadet konstant leverede bare ikke varen (Gilardino). Jeg vil dog godt give JKJ ret, så langt hen ad vejen, at Romas centrale midtbane, bestemt er tæt på Milans (om den er bedre, er jeg nok ikke den rette til at vurdere), det er efter min mening helt sikkert blandt de to klubber den bedste skal findes.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (MC)Scudettofavoritterne
« Svar #81: 10 Aug 2008, 19:37 »

Er diskussionen om den centrale midtbane færdig eller skal jeg vente med at ligge en ny op? :-)
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (MC)Scudettofavoritterne
« Svar #82: 10 Aug 2008, 22:10 »

Er diskussionen om den centrale midtbane færdig eller skal jeg vente med at ligge en ny op? :-)
du må godt lægge en op nu hvis det er Rullende Øjne
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: (MC)Scudettofavoritterne
« Svar #83: 11 Aug 2008, 17:04 »

Så er den nyeste opdatering snart klar. Husk, at jeg anser Kaká og Ronaldinho for at være en form for fløje, så Kaká vil naturligvis gå ind under højrefløj, imens Ronaldinho vil i venstre.

Det vil også give helt andre karaktere til de rødstribede fra Milano..
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #84: 11 Aug 2008, 17:28 »


AC Milan har i de sidste to runder været dem der er gået med sejren, og i denne runde, vinder de også klart. Årets fodboldspiller, Kaká husere rundt her, så ikke at give denne sejr til Milan ville være en kæmpe fejl. Kaká er en fantastisk fodboldspiller, som ofte slår den gyldne aflevering. Han er ikke en decideret fløj, men på Milans ’nye’ hold vil han fungere som en spiller der kommer ude fra siden, og trækker ind i banen. Om det vil blive en smart ting, som det egentlig har været på landsholdet bliver spændende.

Juventus løber med 4 point i denne omgang, da den hurtige indianerlignende Mauro Camoranesi er at finde på deres højrefløj. Mauro er en super god teknikker, der ofte sætter sin direkte modstander af. Selvom han er vel at være en ældre fyr, kan han stadig løbe fra de fleste, desuden slår han millimeter præcise indlæg, hvilket gør at han løber med en anden plads.

Zanetti kommer lige over den talentfulde Taddei, da Zanetti er en større fighter. Inters anfører har en egenskab som ingen af de andre højreflanker har, nemlig at kæmpe til allersidste dråbe sved på panden. Han er ikke en speciel god fløj, men hans tilgang til fodbolden gør ham til en bedre spiller end mange af de andre. Pga. Zanetti’s erfaring inde centralt, vil han ofte trække ind i banen, men heldigvis for Inter har man en fremadstormende Maicon, som ofte bytter plads med argentineren under kampene.

Som sagt får Rodrigo Taddei denne position, da han er faldet meget i niveau. Han var før i tiden en af de bedste spillere i Italien, synes jeg, men den seneste sæson synes jeg hans niveau er faldet markant. Han er stadig en meget god fodboldspiller, men det nytter ikke at en klub som Udinese har en bedre spiller på denne position. Taddei er god, men slet ikke så god som dem ovenfor.

Det er blevet en rutine at placere Fiorentina sidst, selvom de i de næste par runder har gode chancer for at komme meget højt op. Franco Semioli laver altid et godt håndværk for Fiorentina, men han er hverken på niveau med Taddei eller dem over brasilianeren. Han er en fin højrefløj til en klub som Fiorentina, hvor han spillet i en sæson. Hans fodboldtalent rækker dog ikke rigtig til større.

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (MH)Scudettofavoritterne
« Svar #85: 11 Aug 2008, 17:31 »

Er 100% enig i din højrefløj., kanon arbejde.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: (MH)Scudettofavoritterne
« Svar #86: 11 Aug 2008, 17:50 »

Er forholdsvist enig.

Men havde nok set Zanetti over Camoranesi
Også ved jeg heller ikke om Kaka burde få topkarakter da han jo ikke er højrefløj men skal fungere som det men hvis det bare er spilleren Kaka så er han langt foran de andre Smiley.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (MH)Scudettofavoritterne
« Svar #87: 11 Aug 2008, 18:05 »

Er forholdsvist enig.

Men havde nok set Zanetti over Camoranesi
Også ved jeg heller ikke om Kaka burde få topkarakter da han jo ikke er højrefløj men skal fungere som det men hvis det bare er spilleren Kaka så er han langt foran de andre Smiley.

Jeg tror det er for at passe spillerne ind, Milans normale opstilling passer jo slet ikke til vurderingen, hvis der skulle gåes stringent efter de positioner der er angivet på grafikken. Så synes det er et fint alternativ, at vurdere spillerne ud fra deres styrke på den position de rent faktisk spiller, i stedet for at vurdere dem på en position, som de aldrig kommer til at spille.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (MH)Scudettofavoritterne
« Svar #88: 11 Aug 2008, 18:11 »

Inden du når punktet; Forstærkninger, er Julio Baptista, formentlig skiftet til AS Roma Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (MH)Scudettofavoritterne
« Svar #89: 17 Aug 2008, 00:49 »

Sker der mere her Cesc?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010