home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (MH)Scudettofavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: (MH)Scudettofavoritterne  (Læst 27109 gange)
Niko
Gæst
 
(MH)Scudettofavoritterne
« : 07 Aug 2008, 15:48 »


Jeg vil hoppe på toget, og som mange andre har gjort, diskutere favoritterne i de forskellige ligaer. Denne gang er vi kommet til Italien, hvor at mange af verdens bedste fodboldspillere husere rundt.

De fem jeg anser for at have størst mulighed for at snuppe trofæet hjem er Inter, Roma, Milan, Juventus og Fiorentina. Og jeg tror de fleste har samme holdning, måske ikke Lazio-fans og sådan, men det må det de leve med.

Jeg vil gøre som i de andre tråde, hvor man i hver 'runde' vil give point fra 1-5. 1 er det dårligste - og 5 er bedste. Nå, men jeg gider ikke fortælle alt for meget, lad os hellere komme i gang.

Kategorierne holdene kommer op i er:
Målmand
Center forsvar
Højre back
Venstre back
Central midtbane
Højre fløj
Venstre fløj
Angreb
Reserver
Ledelse
Talenter
Forstærkninger evt. (Hvem bliver rygtet til og sådan)

Trupperne ser sådan ud:

AS ROMA
Doni - Cicinho, Philippe Mexès, Juan, John Arne Riise - Daniele De Rossi, Rodrigo Taddei, Simone Perrotta, Alberto Aquilani, Francesco Totti - Mirko Vučinić


INTER
Júlio César - Maicon, Marco Materazzi, Cristian Chivu, Maxwell - Esteban Cambiasso, Luis Jiménez, Sulley Muntari, Mancini, Javier Zanetti - Zlatan Ibrahimović


JUVENTUS
Gianluigi Buffon - Jonathan Zebina, Olof Mellberg, Jorge Andrade, Giorgio Chiellini - Christian Poulsen, Mohamed Sissoko, Mauro Camoranesi, Pavel Nedvěd - Amauri, Alessandro Del Piero


AC MILAN
Dida - Massimo Oddo, Alessandro Nesta, Paolo Maldini, Gianluca Zambrotta - Gennaro Gattuso, Andrea Pirlo, Clarence Seedorf - Kaká, Alexandre Pato, Ronaldinho


FIORENTINA
Sébastien Frey - Luciano Zauri, Dario Dainelli, Alessandro Gamberini, Juan Manuel Vargas - Franco Semioli,    Riccardo Montolivo, Zdravko Kuzmanović, Adrian Mutu - Alberto Gilardino, Giampaolo Pazzini
« Seneste Redigering: 11 Aug 2008, 17:28 af Cesc » Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #1: 07 Aug 2008, 15:52 »

Har lige et par ting ved startopstillingerne som jeg TROR du skal ændre:

Trezeguet ud, Del Piero ind
Byt Andrade og Chiellini
Stankovic ud, Muntari/Vieira ind

Det her skal nok blive godt med dine skriftlige evner  Peace
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #2: 07 Aug 2008, 15:54 »

Har lige et par ting ved startopstillingerne som jeg TROR du skal ændre:

Trezeguet ud, Del Piero ind
Byt Andrade og Chiellini
Stankovic ud, Muntari/Vieira ind

Det her skal nok blive godt med dine skriftlige evner  Peace

Det med Andrade og det, er altså bare en lille fejl. Tror du ikke at Trezeguet får startplads? Stankovic bliver nok erstattet af Muntari, da det ville passe bedst til Inters-hold, og Vieira har ikke været overbevisende på nogen måde.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #3: 07 Aug 2008, 16:00 »

Det med Andrade og det, er altså bare en lille fejl. Tror du ikke at Trezeguet får startplads? Stankovic bliver nok erstattet af Muntari, da det ville passe bedst til Inters-hold, og Vieira har ikke været overbevisende på nogen måde.

Ved godt det med Andrade bare var en fejl men ville lige påpege det Smiley

Jeg tror Del Piero får en startplads. Han blev trods alt topscorer i Seria A sidste år og så elsker fansene ham så meget at der bliver ballade hvis han ryger på bænken.

Mourinho har vist selv sagt at Stankovic er velkommen til at skifte klub fordi han ikke er med i planerne så tror Muntari får pladsen.
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #4: 07 Aug 2008, 16:02 »

Har Treze ikke også begyndt p åbænken i alle pre season kampene, og det har han været meget vred over?
Logged

19-18!

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #5: 07 Aug 2008, 16:04 »

Del Piero kommer ikke til at sidde på bænken.
Den er stensikker..
Cool
Logged


Arsenal Football Club


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #6: 07 Aug 2008, 16:05 »

Du har også lavet en fejl i Roma opstillingen... Når Totti er klar, så starter Vucinic ikke inde, men Roma kører kun med Totti på toppen, med Perotta bagved og så hedder den centrale midt De Rossi - Pizarro/Aquilani(De to skifter meget)...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #7: 07 Aug 2008, 16:07 »

I Roma var Pannuchi rimelig sikker i opstilling foran Cicinho sidste sæson og efter forlydemde er han også foran i år...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #8: 07 Aug 2008, 16:12 »

Du har også lavet en fejl i Roma opstillingen... Når Totti er klar, så starter Vucinic ikke inde, men Roma kører kun med Totti på toppen, med Perotta bagved og så hedder den centrale midt De Rossi - Pizarro/Aquilani(De to skifter meget)...

Er du sikker? Jeg har hørt rygter om at de vil rykke Totti længere ned, hvor han før i tiden spillede. Men ja, det vil Spalletti vel skifte lidt med tror jeg.

I Roma var Pannuchi rimelig sikker i opstilling foran Cicinho sidste sæson og efter forlydemde er han også foran i år...

Ja, men kan han blive ved med det? Jeg har haft mange af sådanne ting oppe i hovedet. Pannuchi var sikker sidste år, men vil han også være det i år? Han er trods alt ved at være en ældre herre, men det gør jo intet i Italien.  Wink
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #9: 07 Aug 2008, 16:16 »

Hvis vi køber en ny angriber, kan det være at de rykker Totti ned, men det vil ændre fuldstændig på det spil de har spillet under Spalletti hvis de rykker Totti ned og Vucinic på toppen, men kan godt være jeg tager fejl, det er jo ikke til at vide, hvad Roma vil gøre, før Totti han er klar igen...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #10: 07 Aug 2008, 16:19 »

Hvis vi køber en ny angriber, kan det være at de rykker Totti ned, men det vil ændre fuldstændig på det spil de har spillet under Spalletti hvis de rykker Totti ned og Vucinic på toppen, men kan godt være jeg tager fejl, det er jo ikke til at vide, hvad Roma vil gøre, før Totti han er klar igen...

Skal jeg lade det stå som det er, eller skal jeg sætte Pizarro ind?
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #11: 07 Aug 2008, 16:21 »

Du sætter IKKE Aquilani af. Han er gud Cool
Logged

19-18!

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #12: 07 Aug 2008, 16:22 »

Uha, de italienske favoritter. Jeg glæder mig til den første vurdering...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #13: 07 Aug 2008, 16:25 »

Du sætter IKKE Aquilani af. Han er gud Cool

Måske, men det er jo ikke ensbetydende med at han spiller hver gang for Roma...
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Scudettofavoritterne
« Svar #14: 07 Aug 2008, 16:25 »

Hvis vi kører efter den taktik der har gjort det godt de sidste mange sæsoner, så hedder den en 4-2-3-1, med De Rossi og enten Pizarro eller Aquilani på den centrale... Er dog i tvivl om kanterne... Taddei er sikker, men er meget i tvivl om den anden kant, det kan både være Vucinic eller Cassetti, eller måske en helt 3. hvilket også er derfor Roma er på jagt efter en kantspiller... Vil mene at det er meget svært at sætte en Roma taktik lige nu, fordi de endnu ikke har fået erstattet Mancini, så vores trup er faktisk ikke klar, men hvis du stiller den op i en 4-4-2, så vil jeg mene at det skal være Aquilani og De Rossi centralet, med Taddei og Cassetti/Vucinic på på kanterne og Pizzaro på bænken... Men som sagt kan du ikke helt stille en Roma taktisk, da truppen endnu ikke er komplet og vi stadig jagter en masse spillere(Baptista, Menez og Benayoon)...
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010