home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  7# - Liverpool FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: 7# - Liverpool FC  (Læst 10946 gange)
jemil
Landsholdsspiller

7# - Liverpool FC
« : 04 Aug 2008, 20:24 »

Tak til Rossonero for Banner  Thumbs Up

#1 - INTRO

Ambitioner
Vind Premier League indenfor 2 år
Vind FA Cup indenfor 2 år
Vind Champions League indenfor 3 år

Er det virkelig muligt, at en klub som ikke har vundet det hjemlige mesterskab i 18 år, har millioner af fans verden over som hver siger det er verdens bedste klub? Sådan er det ihvertfald med den engelske klub, Liverpool FC. De er hvert år med i toppen, men i den sidste ende er resultatet altid det samme. En 3. eller 4. plads i ligaen. Det er måske ikke så mærkeligt. Liverpool plejer ikke at have de enorme resourcer, som ligarivalerne har til rådighed. Der er dog et par amerikanere som harinvesteret mange penge i klubben i denne sæson. Skal ” Verdens bedste klub” være tilfreds med flere 3. og 4. pladser? Det er ihvertfald ikke planen for de kommende sæsoner, men er den nu ikke hørt før?..

Regler
Sælg Aldrig Steven Gerrard eller Jamie Carragher.
Spil offensiv fodbold

I denne blog vil der først blive fokuseret på én ting: At vinde Premier League. Liverpool har masser af succes ude i Europa, men mangler som sagt succes i den hjemlige liga. Vil Rafael Benitez stadig være ved roret i de kommende sæsoner? Vil en anden top manager prøve lykken i Liverpool? Eller måske en ukendt svensker?

V E L K O M M E N  TIL MIN BLOG
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 18:34 af jemil » Logged

19-18!

The Red
Landsholdsspiller

Sv: 1# - Liverpool FC
« Svar #1: 04 Aug 2008, 20:37 »

Spændende med en Liverpool-blog. Ved ikke om i taler og skriver ærkedansk på færøerne, hvis det er tilfældet, staver du ordet sæson forkert, du skriver sæsong Smiley Kunne ikke lade være med at ligge mærke til det Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2: 04 Aug 2008, 20:41 »

Spændende med en Liverpool-blog. Ved ikke om i taler og skriver ærkedansk på færøerne, hvis det er tilfældet, staver du ordet sæson forkert, du skriver sæsong Smiley Kunne ikke lade være med at ligge mærke til det Wink

Nei, vit snakka fanimi ikki dansk í Føroyum  Wink

Jeg laver altid den sæson fejl faktist, skal prøve at huske den  Opstemt

19-18!

vesperGT
Manager

« Svar #3: 04 Aug 2008, 20:43 »

Faktisk

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4: 04 Aug 2008, 20:45 »

Faktisk

Nei, onki tú bestemmar  Grin

19-18!

vesperGT
Manager

« Svar #5: 04 Aug 2008, 20:52 »

Nei, onki tú bestemmar  Grin

Hvad?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6: 04 Aug 2008, 20:53 »

Ingenting. Troede bare du sagde faktist til at vi på Færøerne snakker danskt Peace

19-18!

dasmessi
Gæst

« Svar #7: 04 Aug 2008, 20:53 »

Opsætningen bryder jeg mig sku ikke særlig meget om. Det skriftlige ligeså. Jeg er ikke læser.

vesperGT
Manager

« Svar #8: 04 Aug 2008, 20:54 »

Ingenting. Troede bare du sagde faktist til at vi på Færøerne snakker danskt Peace

Nejnej....... Du skal bare STAVE det sådan Thumbs Up

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #9: 04 Aug 2008, 20:55 »

Opsætningen bryder jeg mig sku ikke særlig meget om. Det skriftlige ligeså. Jeg er ikke læser.
Fint fint at du opgiver bloggen efter introen, så c ya  Thumbs Up

19-18!

NichlasKirk
Gæst

« Svar #10: 04 Aug 2008, 21:20 »

Hvad fandeme er det for et indlæg at fyre af? Det eneste du gør er sq da at svine ham til(måske et lidt for grovt ord). Jeg kan overhovedet ikke se noget som helst af det du skriver som at han kan bruge til noget.

Kom nu med noget konstuktivt kritik istedet om hvad han kan gøre for at rette op på det?

For ikke bare at lave endnu et ligegydigt indlæg i din blog vil jeg lige komme med noget du forhåbentlig kan bruge Smiley

Synes det er synd at du har lavet ambitionerne og reglerne på den måde, det ødelægger lidt heldheden i introen at du har sat det sådan op, du kunne have gjort sådan at du havde stilt det op under teksten foreksempel sådan her:

TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST

AMBITIONER
Vind Premier League indenfor 2 år ~ Vind FA Cup indenfor 2 år ~ Vind Champions League indenfor 3 år

REGLER
Sælg Aldrig Steven Gerrard eller Jamie Carragher ~ Spil offensiv fodbold

Men det er jo selvfølgelig bare min mening Smiley

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #11: 04 Aug 2008, 21:28 »

Enig med første del omkring det med dasmessis kommentar. Den er til at lukke op og skide i, for at sige det direkte.

Introen er lidt kort. Men det gør skam ingen ting, hvis du bare kan fange os i updatene.
Jeg syntes at din opsætning virker rodet, du kunne evt. bare have sat det i en side, evt. højre og så have lavet skriften mindre.

Klub valget er jo fantastisk.
Og hvis du kender en der vil hjælpe dig, kan det evt. være en idé at få en anden til at læse dine updates igennem inden du smider dem op, da det ofte er nemmere for en udenforstående at se fejl, som man selv overser.

Bare forsøg dig frem, det skal nok blive godt.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-LFC-
Manager

« Svar #12: 04 Aug 2008, 21:32 »

Jeg mener da, at man får dansk rimlig tidligt deroppe. Men omvendt jeg er kun halv færing og følger ikke særligt meget med i, hvad der sker på Færøerne. Peace

Mht. til din blog er klubvalget fantastisk, og jeg glæder mig til, at se mere. Peace

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #13: 04 Aug 2008, 21:33 »

Nichlas: Jeg havde skam tænkt mig at sætte det op på nogenlunde den måde der, men jeg vidste ikke om det ville virke særlig godt. Men til næste update bliver opsætingen lidt anderledes Wink

Suicide: Jeg kender nogle som  muligvis ville hjælpe, og man skulle måske spørge dem om én tjeneste eller to Wink  

MANGE TAK for de 2 konstruktive kommentarer Nichlas og Suicide Smiley

19-18!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #14: 04 Aug 2008, 21:34 »

Jeg mener da, at man får dansk rimlig tidligt deroppe. Men omvendt jeg er kun halv færing og følger ikke særligt meget med i, hvad der sker på Færøerne. Peace

Mht. til din blog er klubvalget fantastisk, og jeg glæder mig til, at se mere. Peace

jojo, vi lærer at snakke det danske sprog i 2. klasse tror jeg det er, men vi snaakker Færøskt. End pf diskussion  Hævet Øjenbryn
Glæder mig at vil følge med  Smiley

19-18!

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010