home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1157 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  7# - Liverpool FC
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: 7# - Liverpool FC  (Læst 10982 gange)
Chakana
Manager

Sv: 1# - Liverpool FC
« Svar #15: 05 Aug 2008, 01:55 »

Jeg vil helt sikkert læse med, håber dog din første update er lidt mere efter lineal.. Thumbs Up
Dasmessi, det var et meget dumt indlæg det der, og hvis du keder dig så gå ud og spil bold i haven i stedet for at lav sådan et dumt indlæg. Du kan ikke bedømme bloggen efter en simpel intro!

Arsenal Football Club

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #16: 05 Aug 2008, 02:57 »

Så er introen i bloggen forandret en lille bitte smule, men jeg synes det ser bedre ud nu. Næste update kommer enten i nat eller imorgen, tror i morgen :-)

19-18!

Chakana
Manager

« Svar #17: 05 Aug 2008, 03:01 »

Meget, meget bedre! Thumbs Up

Arsenal Football Club

-LFC-
Manager

« Svar #18: 05 Aug 2008, 03:08 »

Meget bedre! Thumbs Up

dasmessi
Gæst

« Svar #19: 05 Aug 2008, 08:22 »

Enig med første del omkring det med dasmessis kommentar. Den er til at lukke op og skide i, for at sige det direkte.

Introen er lidt kort. Men det gør skam ingen ting, hvis du bare kan fange os i updatene.
Jeg syntes at din opsætning virker rodet, du kunne evt. bare have sat det i en side, evt. højre og så have lavet skriften mindre.

Klub valget er jo fantastisk.
Og hvis du kender en der vil hjælpe dig, kan det evt. være en idé at få en anden til at læse dine updates igennem inden du smider dem op, da det ofte er nemmere for en udenforstående at se fejl, som man selv overser.

Bare forsøg dig frem, det skal nok blive godt.
Så fik jeg da lidt medhold, men jeg siger bare min mening. Man er jo ikke tvunget til at følge en blog. Man må da gerne gå ind og kigge også vurdere om man vil læse den, som jeg lige har gjort. Men held og lykke med Liverpool.

dasmessi
Gæst

« Svar #20: 05 Aug 2008, 08:24 »

Din opsætning i Introen er blevet meget bedre nu. Så. Muligvis læser jeg med alligevel.

JKJ
Gæst

« Svar #21: 05 Aug 2008, 10:11 »

Må nu hellere følge lidt med her... er selv gået lidt død med FM så hvis der er andre der kan holde dampen oppe så må jeg jo kigge dem lidt i kortene Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #22: 05 Aug 2008, 18:01 »

Tak til Rossonero for banner Thumbs Up

#2 – Ny Manager

Den nu tidligere Liverpool manager, Rafael Benitez, har sagt op. Benitez, som den spanier han nu er, vil tilbage til Spanien og dens sol og sommer, og forlader dermed det kolde England. Han havde selv ingen kommentar til emnet, men Tom Hicks sagde følgende om Rafa´s situation. ” Han havde det hårdt her i England. Han følte ikke, at han kunne bringe mere succes til Liverpool ,og han  var træt af England. Det er selvfølgelig meget trist, men vi ønsker ham held og lykke i fremtiden”. Benitez forventes at tage imod jobtilbudet fra enten det spanske landshold, eller Heracles fra Holland.
Efter Benitez var Liverpool på jakt efter en ny træner. Der florerede mange navne i pressen, blandt andre Vicente Del Bosque, Ronald Koeman og Harry Redknapp. Så Det kom som et stort chok, da selveste Ian Rush blev præsenteret. Den legendariske angriber, der blandt andet har scoret 229 ligamål for Liverpool er, til trods for sin store status, uerfaren i managerdelen. Han har nemlig kun været manager for Chester City i perdioden 2004 til 2005, og derfor er det tvivlsomt om han kan føre Liverpool videre.

Jeg er meget glad for denne mulighed. Det her er stort, og jeg vil gøre alt hvad der er i min magt, for at få Liverpool til at vinde Premier League. Der er godt nok en forskel på her, og nede i Chester City, men jeg har tro på mig selv. Jeg er simpelthen for god til at floppe. Mine spillere er gode, men der mangler lige det sidste, før vi kan konkurere med Chelsea og Manchester United om mesterskabet. Ikke at jeg siger at Arsenal ikke er en konkurent, men de to er de stærkeste hold i Premier League lige nu. Jeg vil købe mange spillere til truppen, og i skal i se noget kedelig [i]”Kick og Mig” fodbold. Her skal forsøges at spille offensivt, og jeg kan allerede fortælle jer, at vi har nogle aftaler med offensive spillere på plads. Jeg ved ikke om jeg burde sige det til pressen, men vis jeg ikke kan, så fyr mig. Jeg har allerede fået min løn.[/i] lød udmeldingen frs hovedpersonen selv.

Det er stadig ikke afsløret hvilke spillere der er købt, men medierne mener disse spillere er sandsynlige: Alberto Aquailani, Rafael Van Der Vaart, Riccardo Montolivo, og Thiago Neves. Der er dog skeptikere til de offensive rykter, da flere fans mener holdet er svagt på backerne. De næste dage vil afsløre, hvilke planer Rush har med Liverpool FC.

19-18!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #23: 05 Aug 2008, 18:03 »

God update, men Jemil min ven, er du ikke Manchester United fan?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #24: 05 Aug 2008, 18:09 »

God update, men Jemil min ven, er du ikke Manchester United fan?

Jo, det er jeg  Smiley

19-18!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #25: 05 Aug 2008, 18:12 »

Så fik jeg da lidt medhold, men jeg siger bare min mening. Man er jo ikke tvunget til at følge en blog. Man må da gerne gå ind og kigge også vurdere om man vil læse den, som jeg lige har gjort. Men held og lykke med Liverpool.

Ja du må sige din mening, men der er da ingen grund til at du sviner ham til! Det gider vi ikke se på!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #26: 05 Aug 2008, 18:15 »

Jo, det er jeg  Smiley
Så skal du da lave en Manchester United blog crazy. Ej, respekt nok at du vil bruge tid på at sætte dig ind i Liverpool og blogge om det, KIU Thumbs Up.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #27: 05 Aug 2008, 18:17 »

Hehe, jeg laver måske en Manchester united blog engang:-) Men nu er jeg optaget af denne blog.

Tak for kommentaren :-)

19-18!

JKJ
Gæst

« Svar #28: 05 Aug 2008, 18:35 »

Der er et ordsprog der hedder at hvis man ikke har noget positivt at sige om en ting eller person så bør man holde sin mund...

Man kan sagtens sige sin mening uden at svine andre til, der er noget der hedder positivt kritik, din kritik var negativ og det gør jo ikke ligefrem lysten for en blogskriver større...

Edit: iøvrigt agter jeg at følge med fra første fløjt, jeg ved godt at der sættes større og større krav til div blogs herinde, men for min skyld behøver der ikke være alle disse billeder, grafik og andet gejl... hvad er der blevet af de gode gamle historier om en klub hvor man skrev om livet i klubben, nu skal der jo alt muligt andet med som vel tager længere tid at lave og tilføje end selve spillet...
« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 18:45 af JKJ » Logged

Chakana
Manager

« Svar #29: 05 Aug 2008, 18:42 »

God update, og spændende at se hvem dine indkøb er.. Smiley

Så skal du da lave en Manchester United blog crazy. Ej, respekt nok at du vil bruge tid på at sætte dig ind i Liverpool og blogge om det, KIU Thumbs Up.
Hvad med dasmessi! Han har Tottenham ava, og Tottenham blog, og er Arsenal fan..
 Wink

Arsenal Football Club

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010