Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1025 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
7# - Liverpool FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
Forfatter
Emne: 7# - Liverpool FC (Læst 10937 gange)
jemil
Landsholdsspiller
Sv: 2# - Liverpool FC
«
Svar #30:
05 Aug 2008, 18:49 »
Mange tak for kommentarerne NicolasFelipe og JKJ
Næste update kommer i nat vil jeg tro, vis den type update jeg lige har lavet holder for jer, men eller vil det tage længere tid. Næste update er om Transfers
19-18!
jemil
Landsholdsspiller
Sv: 2# - Liverpool FC
«
Svar #31:
05 Aug 2008, 20:20 »
Tak til Rossonero for banner
#3 – Transfers
Lige fra starten lovede Ian Rush mange indkøb. Og han har holdt sit løfte. Der er købt 6 spillere til 1. holdet, og en hel masse talenter. Liverpool er enda blevet kaldt kaldt det nye Arsenal, der også kan lide stilen i at købe talenter. Det første indkøb kom efter 6 dage med Rush ved roret. Det var forsvarsspileren
Christopher Samba
fra Blackburn, der var blevet købt for en sum på 18 millioner kroner. Den stærke forsvarsspiller er sandsynligvis købt, pågrund af den danske Daniel Agger´s skade, og skal danne et stærkt midterforsvar med Jamie Carragher.
Det to næste indkøb kom kun to dage efter. Èn fransk højrefløj, og én offensiv midtbanespilller fra Holland. Det er
Jeremy Ménez
og
Rafael Van Der Vaart
. De begge er købt til startopstillingen. Ménez erobrer fuldstændig den svage højrefløj, og Vaart skal vise manageren, at han er købt til de startende 11. Van Der Vaart er den type spiller som godt kan lide at være lederen på holdet, og ham der fyrer en masse langskud af. Dette kendetegner også anfører Steven Gerrard, som er selvskreven i startopstillingen, så der skal arbejdes på at spille sammen.
De to næste spillere, er begge fra Brasilien. De spiller begge i forsvaret og de er begge, på rigtig brasiliensk manér, meget offensive. Den ene er købt fra tyske Schalke 04, og den anden fra italienenske Inter. Der er brukt over 200 millioner kroner på disse to spillere, så der er store forventinger til dem. Til dem der ikke har gættet det endnu, så er det
Rafinha
, og
Maxwell
der er købt. Ian Rush har lovet offensiv fodbold fra start, og til offensiv fodbold, så må man have de rigtige spillere. Disse to backer er perfekte i offensiven, så det nye Liverpool er ved at for alvor forme sig.
Det sidste indkøb er endnu en brasiliener. Her er der tale om
Guilherme
, der er købt fra Cruzeiro. Sambabold skal spilles, langskud og kombinationer skal bruges, og her er Guilherme perfekt. Han er ung, god på langskud, kreativ og hurtig. Han forventes at rotere med andre spillere på den offensive midtbane. Prisen skulle være omkring de 100 millioner kroner.
Van Der Vaart, Christopher Samba, Jeremy Ménez, Maxwell, Rafinha, og Guilherme var de købte til 1. holdtruppen. Der er som sagt, også købt mange spillere til U-18 og reserveholdet. Disse spillere er følgende. Georginio Wijnaldum, Aquino, Mamadou Sakho, Niklas Barkroth, Younesse Sankharé, Henri Saivet, Simone Esposito, Rene Mihelic, Marcelo Grohe, Loic Abenzoar, Eduardo ( Botafogo), Fernando Forestieri og Ignacio Camacho på lån. Liverpool har allerede et bedre U-18 hold end Arsenal, så forventningerne er store for fremtiden.
Der er dog også ét salg, og to udlån.
Steve Finnan
, den aldrende irkse højreback, er blevet solgt til Tottenham for små 15 millioner kroner. Finnan var ikke med i planerne på Anfield, og både Rafinha og Degen var foran ham i køen på højrebacken. To talenter er lejet ud. De to der er snakke om, er Marcelo Grohe og Emiliano Insúa. Marcelo Grohe er røget på et ét årigt lån til Genk. Insúa er røget i samme periode til Stoke.
«
Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 20:29 af jemil
»
19-18!
vesperGT
Manager
Sv: 3# - Liverpool FC
«
Svar #32:
05 Aug 2008, 20:25 »
Hvis jeg må komme med et forslag
Ej, jeg kommer med det alligevel:
Skriften må du meget gerne holde i venstre side, da jeg synes at det er mere overskueligt
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #33:
05 Aug 2008, 20:30 »
Citat af: vesperGT 05 Aug 2008, 20:25
Hvis jeg må komme med et forslag
Ej, jeg kommer med det alligevel:
Skriften må du meget gerne holde i venstre side, da jeg synes at det er mere overskueligt
Sådan? Ser det bedre ud?
Men vhad synes du om bloggen, nu du jo er her
19-18!
-LFC-
Manager
Sv: 1# - Liverpool FC
«
Svar #34:
05 Aug 2008, 20:36 »
Citat af: NicolasFelipe 05 Aug 2008, 18:42
Hvad med dasmessi! Han har Tottenham ava, og Tottenham blog, og er Arsenal fan..
Er han Arsenal fan og har et Tottenham ava?
Nå BTT. Flotte indkøb Jemil. Godt nok ikke typiske Liverpool-indkøb, men whatever. Fedt valg af manager ligeledes.
jemil
Landsholdsspiller
Sv: 1# - Liverpool FC
«
Svar #35:
05 Aug 2008, 20:41 »
Citat af: -LFC- 05 Aug 2008, 20:36
Er han Arsenal fan og har et Tottenham ava?
Nå BTT. Flotte indkøb Jemil. Godt nok ikke typiske Liverpool-indkøb, men whatever. Fedt valg af manager ligeledes.
Men Liverpool spiller jo heller ikke sambabold, eller det er ihvertfald planen at vi skal gøre
Mange tak for kommentaren
19-18!
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #36:
06 Aug 2008, 05:31 »
Tak til Rossonero for banner
#4 – Holdgennemgang
>
>
Målmænd
Denne position tilhører primært José Manuel Reina. Spanieren Reina er sikker 1. keeper på holdet, og er slet ikke truet af reserven, den brasilienske Diego Cavalieri. Reina, der har huseret i målet siden sin ankomst i 2005, er ganske enkelt bedre end Diego, og der er ingen planer om at udskifte ham. Reina er stadig meget ung for en målmand, og kan sagtens være Liverpool´s målvokter i mange, mange år til. Men vis der skulle ske noget med Reina, så er Diego parat til at hoppe ind mellem stængerne. Diego er en fin all round keeper, og har igen åbenlyse svagheder. Som talent til denne position har vi Marcelo Grohe. Grohe, der i øjeblikket er lejet ud til Genk fra Belgien, har en stor fremtid foan sig, og har evnerne til de helt store ting, og vi glæder os til at se ham i action. Målmands pladsen er godt besat, men man kan ikke få fem stjerner,vis man ikke har en absolut verdensklasse førstekeeper. Reina er god, men han er endnu ikke en absolut verdensklasse målmand. Men han er stadig ung, og har stadig meget at lære.
>
>
Forsvarsspillere
Jamie, Christopher, Marcio og Scherer. Det er navnene, der primært skal udgøre Liverpools forsvar. To lille, hurtige spillere, og to store stærke drenge. Carragher, vores viceanfører, skal udgøre hjertet i defensiven, og vil knokle røven ud af bukserne i hver kamp. Samba er blevet købt for sin utrolige styrke i luften, og der er ingen anbrebs duo, der kan matche disse to spillere i luften. Som reserve i det centrale forsvar har vi danske Daniel Agger, som dog er ude i cirka én måned endnu, slovakiske Martin Skrtel, Jack Hobbs, det unge talent som får chancen i denne sæsong, og slutteligt, den rutinerede finske ræv, Sami Hyypia. Der er med andre ord, meget godt dækning i det centrale forsvar. Måske for god. På backerne er det den brasilienske duo, Maxwell og Rafinha der hersker. Der er ingen rigtig trussel til disse to, og de kan være sikre på en masse spilletid. De er begge fantastiske offensivt, og har vist lovende takter i træningskampene. Reserver for de to brasilienere er Alvaro Arbeloa, Philipp Degen, Fabio Aurélio og Andrea Dossena. Gode reserver, men ingen af dem er på niveau med de startende to backs. Alt i alt et godt forsvar, men det manlger lide den sidste verdensstjerne, før der kan gives top karakter.
>
>
Midtbanespillere
Midtbanen er meget stærk. Måske den stærkeste i hele Premier League. Verdensklassespille
re i alle positionerne. Det er et faktum, for midtbanen hos Liverpool Football Club. Rafael Van Der Vaart, Steven Gerrard, Ryan Babel, Guilherme, Jeremy Ménez, og det fortsætter. Der er hård kamp om hvem der skal starte inde, men det bliver højst sandsynligt Van Der Vaart, Gerrard, Babel og Menez. Ménez og Babel har spillet fabelagtigt i vendskabskampene, og har næsten sikret sig en startplads på hver deres fløj. Der er dog strakt mere kamp, i de mere centrale pladser. Anfører
Gerrard er selvskreven, så der er ikke så manger pladser atkæmpe om tilbage. Derfor må Vaart begynde at vise noget, da han har skuffet i træningskampene. Guilherme er parat til at erstate én af de to på ethvert tidspunkt, så de skal ikke føle sig alt for sikre. På den bagerste position på midtbanen, den centrale midtbane, styrer Xabi Alonso showet. Han er manden der skal få vores pasningsspil til at flyde. Og det er netop det, som han er bedst til. Alonso er ikke rigtig truet, af nogen på hans position, men vis han skulle blive skadet, så er Mascherano og Lucas parate. En rigtig god midtbane, der fortjener den første, og eneste topkarakter.
>
>
Angribere
Angriberne er ikke det vigtigste led, i det systen som Ian Rush vil bruge. Til trods for at Rush selv var angriber, så har han valgt at stille op med tre yderst offensive midtbanespillere, der dog næsten kan betegnes som angribere. Fernando Torres vil blive brugt meget på den offensive midtbanepositon, og hans hurtighed gør ham perfekt til den rolle. Robbie Keane har allerede aklimeret sig til positionen, da han indtil videre har imponeret. De to vil sandsynligvis ikke være på banen samtidig særlig ofte, da de andre midtbanefolk er gode spillere, og den unge Guilherme skal også have chancen. Kuyt og Voronin er ubrugelige i det nuværende system, og de er på vej væk. En god del af holdet, men for at få fem logoer, så må David Villa, eller én der er i hans kaliber, skaffes til at suplere Torres.
TAKTIKKEN
«
Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 05:40 af jemil
»
19-18!
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #37:
06 Aug 2008, 05:32 »
Nå, lad kritiken havle ned over mig, fordi jeg stiller op i en noget utraditionel oppstilling i den taktik jeg burger. Men lad os bedøme ud fra resultater heller :-)
19-18!
Chakana
Manager
Sv: 4# - Liverpool FC
«
Svar #38:
06 Aug 2008, 05:39 »
Nice update!
Det er vildt nice med logoerne som stjerner, og ja din midtbane er vanvittig!
Fint med en trupgennemgang, og glæder mig til at høre en masse resultater
Taktiken staves: TAKTIKKEN..
Arsenal Football Club
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #39:
06 Aug 2008, 05:42 »
Citat af: NicolasFelipe 06 Aug 2008, 05:39
Nice update!
Det er vildt nice med logoerne som stjerner, og ja din midtbane er vanvittig!
Fint med en trupgennemgang, og glæder mig til at høre en masse resultater
Taktiken staves: TAKTIKKEN..
1001 tak for din kommentar, det er dejligt at høre/Læse/Se
De første resultater kommer i morgen, og så MÅ jeg bare lave enfejl, idet absolut sidste ord i updaten
19-18!
JKJ
Gæst
«
Svar #40:
06 Aug 2008, 10:21 »
Citat af: jemil 06 Aug 2008, 05:32
Nå, lad kritiken havle ned over mig, fordi jeg stiller op i en noget utraditionel oppstilling i den taktik jeg burger. Men lad os bedøme ud fra resultater heller :-)
Ok så lad gå... men kan slet ikke forstå at Samba er foran Agger,det er i hvert fald sådan jeg har forstået det når han er klar igen...
Desuden forstår jeg heller ikke dit udlån af Insua... Du skriver selv der ikke er nogen konkurrence på back pladserne, derfor synes jeg det ser underligt ud at du sender et kæmpe talent væk som efter ganske kort tid faktisk godt kan gøre sig fortjent til en fast plads...
Og ang Samba igen, hvorfor dog smide penge efter en midterforsvarer når du har masser af talent og gode spillere på den plads igen... Skrtel er imo en langt bedre spiller end Samba og Agger bedre end begge 2...
Fm_Zep
Ynglingespiller
«
Svar #41:
06 Aug 2008, 10:25 »
Okay, nu har jeg læst alle kommentarer og introen og alle updates.
Først og fremmest vil jeg sige at jeg er imponeret over at du som færoyar eller hvordan det nu staves kan dansk så godt..Ved godt at i lære det tidligt..men synes det er super flot alligevel..
Har lagt mærke til enkelte stavefejl og der har været steder jeg er blevet en anelse forvirret i grammatikken
Så hvis du vil læse dine indlæg igennem så er den snart fejlfri.
Med hensyn til selve bloggen, jeg er selv 100% Liverpool fan så jeg kigger selvfølgelig selv på blogs fra det engelske og især Liverpool..Og jeg må sige at din blog er imponerende. Selvom jeg som fan er lidt kritisk over taktikken og din måde at spille på ikke er den normale Liverpool måde..Men fuck det, man skal jo være nytænkende. Så jeg er meget spændt på at se hvordan det går. Og jeg vil følge din blog.
Jeg er ikke selv den store skriver, kommer ik med så mange indlæg som andre, men følger sgu med i alt hva der er spændende..og jeg synes det her er meget spændende..
Selvom din blog startede lidt skævt med et par underlige kommentarer osv. Så ser jeg frem til dine næste updates
Keep Up The Good Work - You'll Never Walk Alone.
Liverpool !!!
Brøndby !!!
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #42:
06 Aug 2008, 13:23 »
Citat af: JKJ 06 Aug 2008, 10:21
Ok så lad gå... men kan slet ikke forstå at Samba er foran Agger,det er i hvert fald sådan jeg har forstået det når han er klar igen...
Desuden forstår jeg heller ikke dit udlån af Insua... Du skriver selv der ikke er nogen konkurrence på back pladserne, derfor synes jeg det ser underligt ud at du sender et kæmpe talent væk som efter ganske kort tid faktisk godt kan gøre sig fortjent til en fast plads...
Og ang Samba igen, hvorfor dog smide penge efter en midterforsvarer når du har masser af talent og gode spillere på den plads igen... Skrtel er imo en langt bedre spiller end Samba og Agger bedre end begge 2...
Citat
Hvordan kan Agger spille, vis han er skadet lige nu? Jeg ved slet ikke, hvem der er 1. valg af de to, og jeg synes du undervurderer Samba en smule. Han har ogaå spillet godt, i kamperne indtil videre, så vo må bare vente og se om det bliver en succes.
Insua ser jeg ikke så god som Maxwell lige nu. Jo vidst, han er et stort talent, men jeg vurderede at det ville være bedre, at han var fast 1.holdsspiller i en anden klub, end 2. eller 3 valg i Liverpool. Det er hans talent for godt til. Når Maxwell har et ordenligt formydyk eller noget, så er det jo også let at kalde Insua tilbage, vis det skulle være
Tak for kommentaren
Citat af: Fm_Zep 06 Aug 2008, 10:25
Okay, nu har jeg læst alle kommentarer og introen og alle updates.
Først og fremmest vil jeg sige at jeg er imponeret over at du som færoyar eller hvordan det nu staves kan dansk så godt..Ved godt at i lære det tidligt..men synes det er super flot alligevel..
Har lagt mærke til enkelte stavefejl og der har været steder jeg er blevet en anelse forvirret i grammatikken
Så hvis du vil læse dine indlæg igennem så er den snart fejlfri.
Med hensyn til selve bloggen, jeg er selv 100% Liverpool fan så jeg kigger selvfølgelig selv på blogs fra det engelske og især Liverpool..Og jeg må sige at din blog er imponerende. Selvom jeg som fan er lidt kritisk over taktikken og din måde at spille på ikke er den normale Liverpool måde..Men fuck det, man skal jo være nytænkende. Så jeg er meget spændt på at se hvordan det går. Og jeg vil følge din blog.
Jeg er ikke selv den store skriver, kommer ik med så mange indlæg som andre, men følger sgu med i alt hva der er spændende..og jeg synes det her er meget spændende..
Selvom din blog startede lidt skævt med et par underlige kommentarer osv. Så ser jeg frem til dine næste updates
Keep Up The Good Work - You'll Never Walk Alone.
Jamen mange tak for kommentaret FM Zep
Det hedder en færing,hehe. Dansk grammatik er ikke helt min stærke side, menjeg gør mit bedte
Ja, du har nok ret i ,at bloggen startede måske en anelse mærkeligt, hehe. Men jeg er glad for at du vil følge med, og jeg vil prøve ikke at skuffe dig angående resultaterne
TAK for kommentaarerne
«
Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 13:29 af jemil
»
19-18!
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #43:
06 Aug 2008, 17:00 »
Jeg er færdig med en update om de 5 første Premier League kampe, og de 2 CL kvalik. kampe. Men jeg synes updaten blev aalt for lang, og jeg ved ikke helt om jeg vil poste den
19-18!
stimo92
Gæst
«
Svar #44:
06 Aug 2008, 17:01 »
bare post den jemil, så kan du altid rette det til næste gang
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »