Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1333 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
Étendue
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
11
Forfatter
Emne: Étendue (Læst 36423 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
Sv: Étendue
«
Svar #45:
04 Aug 2008, 19:07 »
Lækkert at se Zulue i en København blog!
Dit layout er outstanding, og du skriver blændende, så jeg er tilfreds!
Zulue
Manager
«
Svar #46:
04 Aug 2008, 21:31 »
Citat af: Ghertesteas 04 Aug 2008, 19:07
Lækkert at se Zulue i en København blog!
Dit layout er outstanding, og du skriver blændende, så jeg er tilfreds!
Glad for du kan lide det Mikkel..
Zulue
Manager
«
Svar #47:
05 Aug 2008, 01:02 »
POLITIKEN.DK
»
STATUS
Med Enemark i trænersædet havde FCK fået en overraskende god sæsonstart hjemligt, men måske vigtigst af alt, kvalificeret så videre i Europa, hvor man over to opgør skulle se om man kunne slå det israelske mandskab med det vanskelige navn, Hapoel Bnei Sakhnin, ud af turneringen.
Men den lovede topform kom ikke i returkampen – faktisk så vi en nedadgående tendens hos københavnerne, der på trods af klart overtag i spil og chancer ’kun’ hentede 1-1 i Israel. Det var Junior, der sendte FCK foran efter 61 minutter, men en udligning var lige ved at skabe nerver hos den danske bænk, der med næb og klør holdte stillingen og dermed avancerede.
I den hjemlige liga fortsatte FCK sin dominans. Selvom man hjemme mod FC Nordsjælland ikke hentede maksimum point for første gang, men fik uafgjort, var motivationen stadig i top, og på mål af – hvem andre end – Junior hentede københavnerne 3 point i New Firm, Danmarks største opgør; FCK mod Brøndby.
FCK fortsatte stimen i næste kamp mod OB, der på to mål af Magne Hoseth blev slået 3-2, men herefter stoppede legen også. FC Midtjylland hjemme på SAS Arena har altid været en farlig kombi, og aldrig et sted, man nyder at tage hen og specielt ikke når frontduoen er i hopla.
Frank Kristensen og Baba Collins var med to mål hver ekstremt veloplagte, og den dansk-nigerianske duo gav FC Midtjylland en flot sejr. FC København gav i kampen alt hvad de havde, men det var ikke nok – FC Midtjylland vinder 4-3 og ender dermed københavnernes stime.
For at få Byens Hold ’back on track’ var københavnerne mødt talstærkt op til hjemmekampen mod Esbjerg. Spillerne – med Thomas Kristensen i hovedrollen – sagde tak for tilliden, og på to mål af han og et enkelt af Ulrik Laursen sendte Enemark lige en skarp hilsen til sine konkurrenter, om at man ikke skal melde ham ude.
FC København har desuden slået Frem ud af pokalturneringen. Det skete på et mål af Ulrik Laursen i en kamp, hvor FCK-dominans ikke beskriver kampen nok. Kedelig, ensformig, men gæsterne fik hvad de kom efter.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #48:
05 Aug 2008, 01:19 »
Well, selvom du fik meget kritik for det første, var det i mine øjne nyt og spændende, mens dette blot er en meget traditionel blog. Dermed ikke sagt, at den ikke er velskrevet, flot sat op osv, men personligt synes jeg det ligner noget vi har set før, lidt for meget.
dasmessi
Gæst
«
Svar #49:
05 Aug 2008, 08:42 »
Kæft en dejlig blog her Zulue. Introen kan jeg specielt godt lide. Og det grafiske og skriftlige er bare i top!. En blog jeg er fast læser i.
Zulue
Manager
«
Svar #50:
05 Aug 2008, 13:07 »
Citat af: ZhotLog 05 Aug 2008, 01:19
Well, selvom du fik meget kritik for det første, var det i mine øjne nyt og spændende, mens dette blot er en meget traditionel blog. Dermed ikke sagt, at den ikke er velskrevet, flot sat op osv, men personligt synes jeg det ligner noget vi har set før, lidt for meget.
...
Det var ikke meget man hørte til dig, da jeg fik et ordentligt skrald, men tak alligevel da.
Citat af: dasmessi 05 Aug 2008, 08:42
Kæft en dejlig blog her Zulue. Introen kan jeg specielt godt lide. Og det grafiske og skriftlige er bare i top!. En blog jeg er fast læser i.
Glad for at have en fast læser, og glad for du kunne lide introen.
vondracek
Gæst
«
Svar #51:
05 Aug 2008, 13:14 »
Amen det her er jo fantastisk, Oskar Enemark!
Billederne er fortsat i yderst høj kvalitet, og det skriftlige fortsætter også med at imponere mig. Det eneste jeg savner lidt, er et par screenshots af stillingen, spillere der har spillet godt etc.
Keep it up champ.
EDIT: Og kan vi så få andre end Junior på måltavlen :-D
Zulue
Manager
«
Svar #52:
06 Aug 2008, 02:13 »
POLITIKEN.DK
»
UEFA CUP EXIT
Man klarede sig stortset uden besvær videre til UEFA Cuppens første runde, men så trak de københavnske superhelte også et problem, de muligvis ikke havde set komme.
Super-holdet fra Tjekkiet, Sparta Prag, tabte sin kvalifikation i Champions League til Standard Liege, og går dermed direkte videre til 1. Runde af UEFA Cuppen – ærgerligt for FCK mente man på forhånd, og det var en førstegangsindtryk der skulle vise sig at være rigtigt.
Prag-mandskabet var nemlig flyvende den tyvende – 20. september var begyndelsen på enden for FC København. Første kamp blev spillet i Prag, hvor lige godt 15.000 mennesker var mødt op for at støtte deres helte, og hjemmeholdet gav publikum hvad de kom efter.
Første halvleg var en tam affære, med et Sparta Prag-mandskab med 60 procent i boldbesiddelse, styrede kampen, uden egentlig at komme frem til de helt store chancer. Efter pausen virkede de knapt så spilstyrende, men en del farligere i FCKs ende. 62 minutter skulle der gå, inden Ciganek bragte AC Sparta Praha foran på et ganske godt mål, der senere kårede ham til kampens spiller.
FCK skabte kampen igennem flere chancer end sin modstander, men 75 procent af chancerne var langskudsforsøg, og blot 2 ud af de 8 chancer, røg på kassen.
Derimod var Sparta Prag en kende farligere, og i de døende minutter af kampen gav Marek Kulic sit hold et drømmeresultat frem mod kampen i København, hvor FCK nu for alvor måtte finde sit offensive spil frem.
Og det gjorde FC København da også – med offensiven styret af Junior, Santin, Hutchinson og Thomas Kristensen bragede københavnerne til start foran blot 20.000 mennesker.
Det så ud til, at vi hurtigt ville få en scoring, men Spartas keeper og ineffektive angribere udsatte gang på gang den forudsigelse, og med 10 chancer mod tjekkernes 0 i første halvleg, var det et forvirret hjemmehold, der gik til pause med håb om en anden halvleg med marginalerne på sin side.
De gjorde også hvad de kunne, men desværre var det i dag ikke nok for FC København. 17 chancer blev spildt væk, og det var grædefærdige FCK’ere der lå på græsset, efter sæsonens hidtidige mest skuffende kamp, hvor Junior-Santin måtte bære den største del af nederlaget.
FC København har dermed ikke mere europæisk fodbold i denne sæson, men hjemligt lever holdet i den grad i både pokalturneringen og SAS Ligaen – hvor vi igen snart kan gøre status.
vondracek
Gæst
«
Svar #53:
06 Aug 2008, 13:34 »
Puha, det var en skam. Jeg troede ellers, at Sparta Prag ville være en walkover for Oskar Enemark og et stærkt København mandskab. Op på hesten igen, og hent mesterskabet og pokalen hjem til hovedstaden.
Rigtig flot banner du har fået lavet dig, og endnu engang, er din update et kunstværk af høj kaliber. Keep it up, champion - jeg er med dig til du for vundet Champions League ;-)
Zulue
Manager
«
Svar #54:
06 Aug 2008, 14:51 »
José Luiz Guimarães Sanabio
Júnior
Sammen med Ailton og Santin har Junior i denne sæson dannet en brasiliansk trio, der oppe foran har vist sig fra sin stærkeste side. Ligenu står Junior som den klare målscorer i klubben, men sådan har det ikke altid været for den nu 31-årige angriber fra Fortaleza i Brasilien.
Det var også der han i 1997 startede sin professionelle karriere, og allerede året efter skiftede hjemlige rammer ud med Union Espanola fra Chile. I sit ene år spillede Junior hele 32 gange, men kvitterede kun med 5 mål, og allerede næste i går fandt han endnu en klub. Valget faldt på Cordoba.
Cordoba var fra starten ikke den rigtige klub for Junior, som han kaldes, og allerede året efter søgte han nye græsgange, og på trods af et minimalt antal af spilletid, stod belgiske Beveren klar med en kontrakt til den dengang 23-årige Junior, der takkede ja til kontrakten om belgisk fodbold.
”Dengang var det stort for mig, at selvom jeg ikke havde en særlig god sæson i Cordoba og kun scorede omkring 5 mål, så var der stadig folk, der var interesserede i mig. Det betød rigtig meget for mig dengang. Og gør det stadig, for jeg lærte en masse dengang, men det her var noget af det vigtigste.”
Beveren kvitterede med spilletid, men Junior leverede aldrig varen. Junior var en af årets skuffelser i det belgiske, og ud af de 27 kampe han var på grønsværen i, nettede han kun 2 gange. En skuffelse for andre, men mest for hovedpersonen selv.
”Det var ubehageligt. Folk forbandt mig med en lidt lalleglad type, der ikke altid orkede at kæmpe, hvis vi var i modgang, men til træning kæmpede jeg som aldrig før; det ville bare ikke udmønte sig positivt i kampene. Og jeg forstod det ikke, for det var mystisk at jeg – uden præstationsangst – spillede så dårlig i kampene, når jeg selv var i god form, og følte jeg egentlig var god nok. Dengang var min selvtillid også noget af det laveste jeg nogensinde har haft, og det kan selvfølgelig også have påvirket mit spil.
Derefter tog Junior et år uden succes i Frankrig, og røg hurtigt videre til England, og de lidt lavere rækker i det engelske, hvor en teknisk betonet spiller som Junior, ikke burde føle sig hjemme. Men i 02-03 sæsonen optrådte Junior for Wallsall, hvor han lavede en sæson som aldrig før. Den brasilianske boksspiller nettede 15 gange, imponerede alt og alle og igen var han blot i klubben en enkelt sæson, men denne gang af andre grunde. Nu stod en væsentligt større klub i form af Derby i køen til at skaffe sig Juniors kontrakt, og Junior så det, som en stor chance.
”Jeg kan huske dengang min agent sagde, at Derby var klar. ”Derby?!” tænkte jeg, og var klar på det lige fra starten, selvom jeg havde haft det super i Wallsall.”
Derefter tog Junior noget så nyt som to sæsoner i en klub, inden han skiftede et skuffende ophold, med mest tid tilbragt på bænken, ud med et lejeophold i Rotterham, inden han fik fri transfer af sin klub Derby og stod fri på markedet.
Watford viste interesse, på trods af to yderst skuffende år for Junior, hvor han på 25 kampe fik nettet 4 gange i alt og tilbød ham en kontrakt, der skulle vise sig, at være en førstehjælp for Junior – karrieren blev sparket i gang igen, og en angriber kan ikke skjule sig bag nedture og scoringskriser, så Watfords tilbud reddede Junior.
”Det var en mystisk situation, pludselig at være uden klub, og nu var det altså det, min hverdag drejede sig om – frem for at stå op og træne fodbold, var jeg nu uden et sted at tage hen. Det var jeg virkelig ikke god til, så Watford reddede mig virkeligt der.”
Watford sparkede delvist gang i Juniors karriere, men spilletiden var ikke god nok for Junior, der med det samme OB kom på interesselisten, viste gensidig interesse, og selv kontaktede OB. Junior blev hentet for en hemmelig overgangssum, men i OB og den danske liga, følte han sig med det samme tilpas, og med 9 mål i 16 kampe var Junior igen den superangriber, han tidligere havde vist glimt af.
Det blev igen ikke til lang tid i OB, inden det svenske tophold Malmø var interesserede i at få den 186 centimeter høje angriber på lønningslisten og af, hvad Junior havde hørt om Malmø, var det en superklub og håbede, at det var der, han for alvor ville få sit gennembrud. Det kom delvist, for Junior fastholdt den gode scoringsstime, men Malmø og Sverige var ikke stedet for Junior, der vendte tilbage til Danmark – denne gang, til Nordens bedste hold, FC København.
Nu står han overfor sin hidtidigt bedste sæson. 18 kampe er spillet og Junior har nettet 12 gange, og har ikke intentioner om at skåne SAS Ligaens målmænd i fremtiden.
TNT
Ynglingespiller
«
Svar #55:
06 Aug 2008, 14:54 »
Citat af: Zulue 06 Aug 2008, 02:13
FC København har dermed ikke mere europæisk fodbold i denne sæson, men hjemligt lever holdet i den grad i både pokalturneringen og SAS Ligaen – hvor vi igen snart kan gøre status.
Du kan vel ikke referere dem som FC København hele vejen igennem, og derefter skrive ”vi” – Og så er det oven i købet Politiken der skriver. Ellers ser det strålende ud, specielt det grafiske er af høj kvalitet.
Zulue
Manager
«
Svar #56:
06 Aug 2008, 15:03 »
Citat af: TNT 06 Aug 2008, 14:54
Du kan vel ikke referere dem som FC København hele vejen igennem, og derefter skrive ”vi” – Og så er det oven i købet Politiken der skriver. Ellers ser det strålende ud, specielt det grafiske er af høj kvalitet.
Nu mente jeg, at "vi" er Politiken, der igen snart kan gøre status, over FCK i SAS Ligaen.
Tak.
Zulue
Manager
«
Svar #57:
06 Aug 2008, 20:33 »
POLITIKEN.DK
»
SAS LIGA-STATUS
Efter et lidt skuffende exit til nogle yderst stærke tjekker, var det tid til revanche for København-mandskabet. Randers stod for døren, og i Randers gik FC Københavnspillerne godt til stålet, virkede motiverede, men alligevel en anelse nervøse. Det gav udslag efter 24 minutter, hvor en personlig fejl af Pospech kostede dyrt. Søren Berg fik en friløber, og iskøligt udplacerede den rutinerede angriber Jesper Christiansen i FCK-målet.
Derefter tog FCK igen over, virkede bedre end før – en satsning, som hurtigt skulle give udslag. Santin gjorde det kort før pausen til 1-1, og godt et kvarter efter udbyggede han igen, så stillingen pludseligt var vendt på hovedet. Det var den langhårede brasilianers femte mål i denne sæson.
Men blot som man troede FC København havde sikret sig tre vitale point, slog det portugisiske lejemål Tiago Targino til, en ond scoring, der ramte FCKs forsvar hårdt, med bare to minutter til slutfløjtet. Dermed endte kampen 2-2, og FCK lignede et hold i små problemer.
Men det syn, skulle FC København hurtigt vaske væk. Hjemme mod SynderjyskE, så hjemmeholdet et veloplagt hold, der med Jesper Grønkjær tilbage fra skade, virkede klasser bedre end sin modstander.
Junior gjorde det til 1-0 i første halvleg, og i anden lukkede reserven Mikael Antonsson og Santin til kampen, der bragte 3 mål og 3 point og hjælper flot på tabellen. Men igen kampen efter dykkede FCK igen. Sæsonens overraskelse AGF ventede i Århus, og århusianerne lavede da også en af sæsonens flotteste præstationer. FCK virkede svage på dagen, mens hjemmeholdet, godt hjulpet af sit publikum, var kølige når chancen bød sig – det gjorde den omkring 2 gange, hvilket udmøntede sig i et mål af Graulund og Thomassen.
Derefter tog imod Vejle, en kamp, der let blev vundet 2-0, inden turen kom til AaB, der besøgte PARKEN i en underholdende kamp, uden for mange mål.
FC København var bedre spillende en sjældent set, men det var Jeppe Curth, som bragte Aalborg-holdet foran, efter 15 minutter. Mikael Antonsson udlignede, inden FCK begyndte et sandt angrebsraseri mod Aalborgmålet. Karim Zaza var dagens mand i Aalborg, og fik over 15 gange reddet sit hold, der altså kunne gå fra PARKEN med 1 vigtigt point.
Derefter var det tid til FC Midtjylland i PARKEN. Tredje hjemmekamp i træk blev den bedste, og midtjyderne fik københavnernes bedste spil at føle. 12 minutter gik der inden Junior scorede første gang, 24 efter Santin og 34 inden Junior lukkede kampen til 3-0. Efter halvlegen forcerede FCK igen, men denne gang var Midtjylland bedre til at modstå, og måtte kæmpe med alt hvad de havde, for at undgå en regulær skuffelse. Kampen endte 4-0, hvor FC Midtjyllands egen Hernani lavede det sidste mål.
JimmyGP
Manager
«
Svar #58:
06 Aug 2008, 21:56 »
Det undrer mig at jeg ikke har kommenteret din blog tidligere.. det ser supergodt ud og du har hermed fået dig en fast læser.. hvis du fortsætter høje niveau skal det det nok give en kommentar eller to..
- Veni, vidi, vici -
Zulue
Manager
«
Svar #59:
06 Aug 2008, 22:18 »
Citat af: JimmyGP 06 Aug 2008, 21:56
Det undrer mig at jeg ikke har kommenteret din blog tidligere.. det ser supergodt ud og du har hermed fået dig en fast læser.. hvis du fortsætter høje niveau skal det det nok give en kommentar eller to..
Super med en læser, og jeg håber da på en kommentar i fremtiden. Tak.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
11
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »