home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Étendue
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Étendue  (Læst 34040 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: Étendue
« Svar #15: 02 Aug 2008, 00:50 »

Jeg har det ligesom John Spurs, det siger mig intet. Det ligesom at du bare skriver uden at komme nogle vejne, men et rigtig flot sporg du holder hele vejen igennem. Jeg vil da kigge ind senere og se hvordan det går, da du absolut er en fremregne blog skriver. Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #16: 02 Aug 2008, 00:52 »

Nu må du ikke tro at jeg er medhopper, men jeg er heller vild med denne type blog.. Der går for meget roman i den, hvis du forstår, og det er svært at sige ordenligt. Sorry, men det er min mening Smiley

EDIT: John, vi var enige Shockeret
Logged


Arsenal Football Club


Jaixo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Étendue
« Svar #17: 02 Aug 2008, 00:55 »

Ked af, at I ikke kan lide min stil, men kan godt være den er 'for poetisk' til det. Nogle gange føler jeg, at det har givet en bedre blog, hvor man kommer ind i managerens tanker once in a while, i stedet for at "Ekstra Bladtet: Hold presentere ny manger!!!!", hvis du forstår Wink

Mange tak.

- Hedder det ikke 50 cents? Shockeret

Jeg forstår dig skam godt Smiley

Nu håber jeg ikke du giver op, for det er tydeligt en skrivestil du kan lide - og mestrer - det er jo det vigtigste Wink

Og jo, det kan godt være det hedder 50 cents - klokken er altså 1 om natten, jeg er træt og sveder som er svin i en sauna. Så hul i det.

Lad os bare antage, at du stadig har 25 cents kommentarer fra mig tilbage Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #18: 02 Aug 2008, 01:21 »

Jeg forstår dig skam godt Smiley

Nu håber jeg ikke du giver op, for det er tydeligt en skrivestil du kan lide - og mestrer - det er jo det vigtigste Wink

Og jo, det kan godt være det hedder 50 cents - klokken er altså 1 om natten, jeg er træt og sveder som er svin i en sauna. Så hul i det.

Lad os bare antage, at du stadig har 25 cents kommentarer fra mig tilbage Wink


Hehe, det ok - dem vil jeg glæde mig til. Wink

Nu må du ikke tro at jeg er medhopper, men jeg er heller vild med denne type blog.. Der går for meget roman i den, hvis du forstår, og det er svært at sige ordenligt. Sorry, men det er min mening Smiley

EDIT: John, vi var enige Shockeret
Jeg har det ligesom John Spurs, det siger mig intet. Det ligesom at du bare skriver uden at komme nogle vejne, men et rigtig flot sporg du holder hele vejen igennem. Jeg vil da kigge ind senere og se hvordan det går, da du absolut er en fremregne blog skriver. Smiley

Det helt fint, mange tak for jeres ærlige mening. Smiley
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #19: 02 Aug 2008, 12:46 »

Jeg bliver nødt til at hoppe på koret, der synes dette er noget bras. Måske siger de det ikke sådan, men indtil videre, er det her fuldstændigt ligegyldigt.

Det kan godt være du skriver godt, men måden du gør det på, er for mig alt for ekstravagant og påtaget. Det virker som om, at du for guds skyld bare vil have det her til at være poetisk, intellektuelt og ih-så-fandens-genialt. Men når man gør sådan, bliver det i virkeligheden det stik modsatte.

Jeg har før læst dine blogs med glæde, men kan med stor åbenhed sige, at det kommer jeg med sikkerhed ikke til denne gang.

Edit: Det er måske ikke den mest diplomatiske kritik man kunne give, og der er naturligvis også positive sider. Men som de andre siger, der er ingen progression, og det forvirrer mere end det forundrer. Selvom ovenstående tekst lyder anderledes, så vil jeg sgu nok egentlig alligevel læse med (lidt endnu), for at se hvor dette kan bære henad.
« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 13:09 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #20: 02 Aug 2008, 17:12 »

Må også hoppe med på vognen, er bestemt ikke begejsret for det her. Når man prøver noget nyt, er det sjældent modtaget så godt. Det er godt skrevet, men samtidig lidt forvirrende. For mange ord, og for lidt handling!

Du plejer at holde et højt niveau i dine blogs, så kom med lidt flere updates, og lad os så bedømme det udfra der. Det virker i hvert fald til at være en blog med potentiale...
« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 17:14 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #21: 02 Aug 2008, 17:23 »

Haha, ja så er vognen vist snart overfyldt, og jeg har jo egentligt ikke gjort andet, end at fortsætte i en stil, jeg før - og også denne gang - har modtaget så meget ros for, og jeg selv har haft det rigtig godt med at skrive. Succesen er åbenbart ikke en vedvarende tendens, og jeg har aldrig sagt, at det er sådan min blog kommer til at folde sig ud, men blot den intro (i dette tilfælde del 1 og 2) jeg nyder/nød at skrive.

Mange tak for jeres ærlige kommentarer. Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #22: 02 Aug 2008, 18:20 »

       POLITIKEN.DK
    » Solbakken stopper i København


I dag er det netop blevet officielt, at den norske træner, Ståle Solbakken forlader de danske mestre fra FC København. Solbakken, der tidligere har optrådt for FC København i sin aktive fodboldkarriere overtog
københavnerne i januar 2006, og allerede i sin første halvsæson vandt han guld til Skandinaviens største hold. Sæsonen efter vandt han igen ligaen, men også på den internationale scene fik han slået sit navn fast. Først fik FC København noget mirakuløst slået superholdet Ajax i kvalifikationen, og med sejre over blandt andet Celtic og mægtige Manchester United, gjorde FCK en særdeles fornuftig figur af sig selv. Det bliver der ikke tid til at følge op på, for den karakteristiske nordmand, har nemlig fået et tilbud, han ikke kunne afslå. Holdet er endnu ukendt, men især den norske presse spekulerer over det norske landshold, og et hold fra enten England eller Skotland.

”Ståle følte, at han havde opnået hvad han skulle her, og da han fik tilbuddet var der ingen tvivl hos ham. Vi ville gerne have beholdt ham i en sæson endnu, men vi ønsker ham i alt fald held og lykke på det nye sted, og håber at han ser tilbage på tiden her i FC København med glæde, ligesom vi gør med tiden under Ståle.
Vi har endnu ikke fundet en afløser til Ståle, men jeg lover, at vi snart har en kvalificeret mand til at klare jobbet. Det gælder ikke blot om at tage den første og bedste, men det skal være en yderst kvalificeret mand, som vi headhunter” sagde FC Københavns sportschef Carsten V. Jensen, der fik bekræftet sine ord af Flemming Østergaard.

”Carsten har vel egentligt sagt det hele, og uden Ståle tror jeg helt sikkert på, at vi nok skal nå op på et – om ikke højere – så i hvert fald ligeså højt niveau. Vi har et fantastisk fundament og en yderst lunende økonomi, og vi skal have forstærket os lidt, inden vi er klar til at forsvare mesterskabet.”

Det er endnu ikke lykkedes at få en kommentar fra hovedpersonen Ståle Solbakken, men Flemming Østergaard fastslog, at han mente, at der højst sandsynligt ville komme en opklaring i sagen om Ståles fremtid om en lille uges tid.
Ståle Solbakkens personlige tredjeassistent og assisterende indkøbschef Oskar Enemark overtager midlertidigt jobbet som førsteholdstræner, hvor han forventes at skulle stå for indkøb, inden den nye manager er på plads.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Étendue
« Svar #23: 02 Aug 2008, 18:24 »

See, that’s much better. Bravo!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #24: 02 Aug 2008, 20:32 »

See, that’s much better. Bravo!

Tak. Shockeret
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #25: 03 Aug 2008, 02:36 »

       POLITIKEN.DK
    » Nye ansigter i FCK-truppen


Efter Solbakkens opsigelse var det forventet, at der relativt hurtigt faldt en ny manager på plads hos Løverne. Men efterhånden som kontrakten stadig manglede en underskrift, måtte indkøbschef og midlertidige førsteholdschef
Oskar Enemark sammen med Carsten V. Jensen og Flemming Østergaard i fællesskab samle sig overblik over mulige aspiranter til FC Københavns indkøb.

”Vi står godt nok uden en reel træner i øjeblikket, men vi har en forholdsvist komplet trup, vi mangler ikke angribere, så vi ved, at den kommende træner i hvert fald ikke skal søge efter angribere, hvad enten han vil det eller ej. Derfor kan vi begynde at lave forberedelser, spejde på bestemte spillere som vi sammen i FC København har bestemt er mulige indkøb og muligvis skrive kontrakt med nogle”, sagde den noget unge FCK-styrmand Enemark til Politiken, inden FC København præsenterede transfervinduets første effekt.

Den sjette juni offentliggjorde FCK på sin hjemmeside, at den slovenske midterforsvarer Miral Samardidzic var blevet hentet til klubben. Den unge slovak, på blot 20 somre, forventer at han selv kan tage kampen op mod Peter Larsson og Ulrik Laursen, men vidste samtidig godt, at de to forventede stampladser var svære at stjæle, og ville med alt hvad han havde, gøre hvad han kunne og give alt hvad han havde. Samtidig slog han fast, at han var meget beæret over at være kommet til en klub i FC Københavns klasse og takkede sin tidligere klub, Maribo for en god tid.

Netop samme dag kunne FCK fortælle, at man havde hentet endnu en ung spiller. Denne gang var der tale om en ungdomsspiller, der først om nogle år vil kunne slås med om pladserne i det stærke FCK-angreb. Der er tale om den 17-årige Omar Andrade, et peruviansk stortalent, hvis kvaliteter – lidt uofficielt – beskrives som frispark, dribling, og afslutningerne – dermed kan det københavnske publikum forvente sig lidt af en publikumsspiller i fremtiden.

Det var altså blot ungdomsspillere i denne omgang, og det bliver spændende at se, om det danske mandskab for alvor forstærker sig, inden en ny sæson starter og en ny managers spillestil er arrangeret ind i klubbens rutiner.
« Seneste Redigering: 03 Aug 2008, 13:34 af Zulue » Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #26: 03 Aug 2008, 03:08 »

Zulue, det dér.. Det kan jeg lide!
Håber du bliver ved på den måde, Shockeret Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #27: 03 Aug 2008, 03:12 »

Den sjette juni offentliggjorde FCK på sin hjemmeside, at den slovenske midterforsvarer Miral Samardidzic var blevet hentet til klubben. Den unge tjekke, på blot 20 somre, forventer at han selv kan tage kampen op mod Peter Larsson og Ulrik Laursen..

Han har simpelthen to nationaliteter.. Men ellers meget bedre end det poetiske .... du startede med. KIU
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #28: 03 Aug 2008, 08:28 »

Den sjette juni offentliggjorde FCK på sin hjemmeside, at den slovenske midterforsvarer Miral Samardidzic var blevet hentet til klubben. Den unge tjekke, på blot 20 somre, forventer at han selv kan tage kampen op mod Peter Larsson og Ulrik Laursen..

Han har simpelthen to nationaliteter.. Men ellers meget bedre end det poetiske .... du startede med. KIU

Han kan  have dobbelt statsborgerskab Rullende Øjne

@Zulue: Det kan godt være at du har fået en del kritik for den start du har skrevet, men jeg synes faktisk at det var et friskt pust på blogscenen og jeg var imponeret...... Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Étendue
« Svar #29: 03 Aug 2008, 13:36 »

Den sjette juni offentliggjorde FCK på sin hjemmeside, at den slovenske midterforsvarer Miral Samardidzic var blevet hentet til klubben. Den unge tjekke, på blot 20 somre, forventer at han selv kan tage kampen op mod Peter Larsson og Ulrik Laursen..

Han har simpelthen to nationaliteter.. Men ellers meget bedre end det poetiske .... du startede med. KIU

Selvfølgelig en fejl, mange tak. Han er fra Slovenien.

Zulue, det dér.. Det kan jeg lide!
Håber du bliver ved på den måde, Shockeret Thumbs Up
Jamen, jeg må da se, hvad jeg kan gøre. Smiley Tak.
Han kan  have dobbelt statsborgerskab Rullende Øjne

@Zulue: Det kan godt være at du har fået en del kritik for den start du har skrevet, men jeg synes faktisk at det var et friskt pust på blogscenen og jeg var imponeret...... Thumbs Up

Tusinde tak, meget glad for, at der i hvert fald er nogle - udover mig - der godt kunne lide det. Wink Tak..
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010