Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1386 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
Étendue
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
11
Forfatter
Emne: Étendue (Læst 36425 gange)
Zulue
Manager
Sv: Étendue
«
Svar #60:
06 Aug 2008, 23:39 »
POLITIKEN.DK
»
MÅLORGIER AF FLYVENDE KØBENHAVNERE
FCK sluttede med afklapsning af FC Midtjylland, og fortsatte i samme stil i den næste kamp mod FC Nordsjælland. Junior og Magne Hoseth nedlagde fra det 18. til 20. minut FC Nordsjællands håb om point i den kamp, og det
nordsjællandske hold bød heller ikke på mere i den kamp, der endte i en halvkedelig forestilling.
Pokalturneringen var gået ind i sin kvartfinale, og kampen efter FC Nordsjællandoprgøre
t stod der igen FC Nordsjælland på holdkortet. Denne gang var PARKEN hjemmebane, og igen fik nordsjællænderne ikke meget plads at boltre sig på. Ulrik Laursen gjorde det efter 22 minutter til 1-0, og en indskiftet Morten Nordstrand sendte endegyldigt FCK i semifinalen.
Derefter ventede Brøndby i sæsonens andet New Firm. Brøndby Station lukkede over 27.000 mennesker til denne kamp, mellem nummer 1 og 2, en kamp, der skulle vise sig at være en sand magtdemonstration for Løverne. Thomas Kristensen åbnede kampen for FC København, mens københavnerne satte autopilot på, indtil Alexander Farnerud mistede besindelsen, og med begge fødder forrest kom alt for sent i en tackling mod Libor Sionko, tjekken, der ikke har fået meget spilletid under Enemark. Fanerud fik direkte rødt for sin tankeløse gerning, og lignede ikke en mand, der var særlig stolt over sin præstation, da han buhet ud af sit eget hjemmepublikum, forlod banen. Minuttet senere tog Sionko sin hævn, da han direkte på det frispark han selv havde fået, lagde bolden let forbi Stephan Andersen og lukkede New Firmet – endnu en sejr til FC København, men Brøndby holder fast i toppen.
Kampen senere, så man virkelig hvor god en stime København var fundet ind i. OB gæstede Parken, i en kamp, der igen skulle bringe københavnerne tættere på mesterskabet. Ailton startede på banen, og efter 12 minutter var han første gang på pletten – derefter holdte København en scoringspause indtil halvlegstid, inden det igen var tid for Ailton at brillere. 2 minutter reducerede Djiby Fall, men da PARKENs hjemmepublikum efter 56 minutter så endnu en Ailtonscoring, og dermed noget så sjældent som et Ailton-hattrick, troede de næsten ikke sine egne øjne. Brasilianeren, der i sin tid kostede 22 millioner, var muligvis på vej til endelig, at få sit gennembrud i det københavnske. Ulrik Laursen ville med i The Ailton Show og blev matchvinder med sin scoring til 4-1.
Zulue
Manager
«
Svar #61:
07 Aug 2008, 00:59 »
POLITIKEN.DK
»
FCK SKABER AFSTAND
Efter en forrygende 4-1 sejr over Odense, fortsatte FCK stilen i næste kamp.
Horsens ventede hjemme i Parken, hvor 16.000 mennesker var mødt op, og de 16.000 mennesker, har nok ikke fortrudt at de mødte op. Ailton startede festen efter omkring 25 minutters spil, men det var en anden brasilianer, der stjal rampelyset i første halvleg. Efter 32 minutter nettede Santin første gang, og Santin blev dobbelt målscorer blot 3 minutter efter.
Thomas Kristensen tog over efter pausen, og med et mål i henholdsvis 47. og 79. minut og gjorde det dermed til 5-0, i en kamp, hvor Horsensspillerne havde mere end svært ved at følge med. Ikke nok med at FCK vandt 5-0, måtte hele 6 Horsensdrenge trække i bremsen og stoppe en FCK’er inden det blev for farligt, og indkasserede dermed 6 gule kort, hvor af 4 af dem udløste karantæne.
Derefter var det også slut for københavnerne. Esbjerg blev stopklods i fiskebyen, der ved Jesper Bech stoppede FCKs stime – en stime, der blev genoptaget de efterfølgende kampe mod AGF, SønderjyskE og Vejle, inden AaB gjorde FCKspillerne til skamme.
Et veloplagt hjemmepublikum tog imod FCK med troen på sejr, og det var som om den gode stemning fra tribunerne smittede af på holdet – og i den grad på Zaza. Første heltegerning kom efter 30 minutter, hvor udeholdet var blevet tildelt straffespark, men Zaza nåede helt ud til Santins hårde bold, og reddede dermed sit hold fra at komme bagud. I den anden ende var der nok hjælp at hente for AaBerne, der fik foræret et mål af backen, tjekkiske Pospech.
AaB fortsatte som det kontrollerende hold, der ikke skabte chancer, samtidig med, at man gik med følelsen af, at FCK snart ville udligne føringen. Karim Zaza hev flere store redninger op af ærmet, og da Anders Due efter 58 minutter gjorde ondt værre for FCK, med et supermål til 2-0, mistede FCK’erne modet, gav op og virkede halvhjertede i sine forsøg. FCK rendte dermed ind i sæsonens blot 3. nederlag, og fører stadig SAS Ligaen med en overkommelig margin, så det ser ikke ud til, at FC København render ind i de store problemer med hensyn til mesterskabet.
Zulue
Manager
«
Svar #62:
07 Aug 2008, 15:08 »
Januarvinduet var netop blevet overstået, og for Københavns vedkommende, var det med en supersigning i baglommen. FCK har i forvejen en superoffensiv, hovedsageligt bestående af brasilianere, men da FCK
præsenterede den dengang 18-årige Dentinho som SAS Ligaens dyreste indkøb nogensinde, var forventningerne om en offensiv i international topklasse skruet på plads. Dentinho er hentet i sin barndomsklub Corinthians for ikke mindre end 31 millioner danske kroner – det er 9 millioner mere end, da Ailton i 06-07 sæsonen satte rekord, da han blev hentet for 22 millioner kroner i svenske Orgryte.
Efter nederlaget til AaB fulgte Landspokalturnering
en, hvor FC Midtjylland var københavnernes modstandere i semifinalen. Semifinalen startede på SAS Arena, hvor et veloplagt publikum på næsten 6.000 sort-rød-blusede FC Midtjylland-tilhængere var klar til at guide sit mandskab frem på banen, og forhåbentlig sikre sig den usvigeligt vigtige hjemmesejr.
Dommer Henrik Kragh fløjtede kampen i gang, og efter en første halvleg i kedeligt tempo, bragede FCK ud af starthullerne i anden – der skulle blot gå 8 minutter, inden Junior gjorde det til 1-0. En flot scoring af Junior efter opspil af Grønkjær, gjorde det til 1-0. FC Midtjylland formåede ikke at svare igen, og de blev aldrig for alvor farlige, og når de gjorde, udmøntede det sig sjældent i mere end et langskud, som Jesper Christiansen klarede forholdsvist let. Dermed vandt FCK opgøret med 0-1, og der ventede en spændende returkamp i Parken.
I Parken havde 15.000 håbefulde fans sat sig i sæderne, for at skubbe holdet videre til Pokalfinalen, hvor Esbjerg allerede var kvalificeret til.
Og hvis første kamp startede med en kedelig start, så var denne totalt modsat. FCK virkede som et hold, der skulle have lukket kampen, og med 2 gode forsøg indenfor de første 5 minutter var midtjyderne advaret.
Den nye Dentinho var med i startopstillingen, og da han modtog bolden gik det stærkt. Først satte han en mand, inden han lagde bolden ind i panden på Jesper Grønkjær, der flot headede FCK foran, efter blot 9 minutter.
FCK gik herefter i en kontrollerende periode, hvor Midtjylland, på trods af at de var bagude med 2, ikke fik lov til at angribe. Dermed kørte FCK sikkert en finaleplads hjem i Landspokalturnering
en, hvor Esbjerg venter, i hvad der forventes at blive en underholdende kamp.
7kfum
Gæst
«
Svar #63:
07 Aug 2008, 17:51 »
Det ser jo alt sammen fornuftigt ud, som du ved, har jeg lige læst alle dine updates i streg. Og jeg må sige, at det var noget af en oplevelse at se bloggens udvikling. Jeg har valgt at dele bloggen op i tre faser; poesi-fasen, enkelt-kamps-fasen og overbliks-fasen.
Poesi-fasen:
Du viste med dine to første update noget helt andet, end vi har set fra dig før. Du har, ganske vel, forsøgt dig i poesien før. Alle gange med vellykkede resultater, hvor du formåede at underholde læseren, samtidig med at du gav information. Det var dog ikke, hvad vi så i de to første updates. Du formår at slynge flotte ord ud, men slet ikke at komme nogen vegne. Du får slet ikke givet læseren information. Men du kommer derimod tit ud, hvor du ikke kan redde den hjem, og derfor står det færdige produkt som et usammenhængende værk. Desværre.
Enkelt-kamps-fasen:
Efter et mislykket ophold ved poesien, begav du dig ud i nogle ganske glimrende updates. Enkelte hvor du fortalte om handlinger i klubben, og andre om kampe. Resultatet kan du bestemt være stolt af. På trods af at du til tider virkede, som om du hele ville videre. Så kom der et rigtig godt værk ud af printeren. Jeg har før stillet spørgsmåls tegn ved at bruge sig selv som manager. Og det er stadig ikke noget, jeg er meget for i blogs, trods JGs glimrende artikel. Du formår dog at smide dig selv ind på sædet ganske elegant. Flot, flot arbejde.
Overbliks-fasen:
Nu har du så bevæget dig ud i at fortælle om flere kampe per update. Jeg mener dog at udførslen, er lidt halv. Det er blevet ekstremt svært at finde ud af, hvor du står. Kald mig bare træt, men jeg har absolut intet overblik, over hvor dit hold er henne i verden.
Generelt:
Layoutet er, som vi altid, ser det fra dig, en klasse over de flestes. Meget flot overskueligt. Dog er to topbannere, som i den sidste update for meget.
Du bevæger dig inden for journalistikens grænser, med jeg kunne godt ønske mig lidt mere poesi. Lidt flere sætninger hvor man bagefter er forbløffet. Jeg ved jo du kan gøre det!
Derudover savner jeg lidt dybde i bloggen, det ville være dejligt med flere artikler, som din Junior artikel.
Det var så min mening. Du har bestemt ikke spildt mine trætte øjnes energi.
Zulue
Manager
«
Svar #64:
07 Aug 2008, 17:55 »
Will try.
Amazing kommentar, tusinde tak Sommer.
Zulue
Manager
«
Svar #65:
07 Aug 2008, 19:52 »
Der er ikke andre, der lige har lyst til at give en kommentar med - noget respons på arbejdet, inden jeg begiver mig ud i endnu en update?
Zulue
Manager
«
Svar #66:
07 Aug 2008, 22:32 »
Esbjerg startede ud i Landspokalen i anden runde. Skovlunde ventede, i hvad der forventedes var en kamp uden spænding, og som esbjergenserne ville kringle sig enkelt og let ud af. I hvert fald gjorde Esbjergs uhyrligt farlige islænding, Gunnar Thorvaldsson det til 1-0 efter 6 minutter, og dermed tidligt slukkede det lille lys, Skovlunde havde haft inden kampen. Angrebmakkeren, Jesper Bech, gjorde det til 2-0, som også blev kampens resultat – dermed var Esbjerg let videre til 3. runde, hvor et – om ikke endnu værre – så et ligeså ’godt’ hold ventede.
På Virum Station i Virum var 1112 håbefulde mennesker mødt op, for en sjælden gang at se et SAS Liga hold i byen. Byens hold, Virum-Sorgenfri er et amatørhold, der under disse omstændigheder aldrig måtte give et hold af Esbjergs kaliber modstand.
Virum-Sorgenfri var da også mere end normalt gæstfri overfor sin modstander, der efter kampen stod som sejrsherrer med en flagrende 6-0 sejr i baglommen. Bech og Thorvaldsson var igen begge på måltavlen, men ellers blev de støttet af Vingaard, Gustafsson, Ukpai og Wihlborg, som alle med ét mål hver, bidrog til 6-0 sejren.
fc københavns vej til finalen:
frem 0 1 fc københavn
fc københavn 2 1 randers
fc københavn 2 0 fc nordsjælland
fc midtjylland 0 1 fc københavn (1-0)
fc københavn 1 0 fc midtjylland (2-0)
fc københavn ? ? esbjerg fb
I fjerde runde ventede der endelig Esbjerg noget modstand. Mens hold som SønderjyskE, Horsens og AGF Allerede havde forladt turneringen, mødte Esbjerg 1. divisionsklubben Viborg, der hjemme på Viborg Stadion ikke formåede at give sine jyske modstandere kamp til stregen. Jesper Bech var nok engang på tavlen i første halvleg, men Viborg fik – på trods af elendigt spil – alligevel udlignet ved Søren Ulrik Vestergaard, lige inden pausen.
Efter pausen tog Esbjerg førerstokken, og Bechs danske angrebsmakker, Jesper Lange, gjorde det til 2-1 efter godt og vel en times spil i Viborg. Dermed sendte han også de grønblusede ud af turneringen, men samtidig kan jagten på oprykning intensiveres – en oprykningskamp, hvor Viborg ligger nummer 3, lige efter Lyngby og Silkeborg.
Kvartfinalen bød for Esbjergs vedkommende på Landspokalens overraskelse fra Amager. Det lokale FC Amager havde i tredje runde slået AGF ud, inden fjerde runde bød på Vejle. For anden gang i træk trak man det længste strå i straffesparkskonkur
rencen, og dermed sendte Amagerholdet 2 SAS Liga-hold i.
Men Esbjerg blev altså endestationen for FC Amager – allerede i første halvleg så det skidt ud, da esbjergensernes Fribrock gjorde det til 1-0, inden man kom bagud 2-0 ved Nicolai Høgh og dermed sluttede eventyret brat.
Esbjerg havde hidtil været heldige med sin lodtrækning, men som regel er alle de dårligere hold slået ud, når man er kommet til kvartfinalen – men nej. Esbjerg trak endnu engang det længste strå; frem for at skulle op mod FC Midtjylland i et vaskeægte jysk ærkeopgør, røg man ind i Silkeborg, der på trods af fordums styrke ikke kan beskrives som et hold Esbjerg skulle have problemer med.
Første kamp i Silkeborg var lige, men da der efter 90 minutter stod 0-0 på tavlen, måtte Esbjerg kunne se sig som det hold, der måtte være mest tilfreds med resultatet. 16-11 sagde chancestatistikken, men intet kunne overbevise et skuffet Esbjerg-hold, om at de kunne klare det i næste kamp.
Men det kunne de – for ellers ville vi ikke sidde her, vrøvle om et Esbjergholds vej til semifinalen – et Esbjerghold, der fortiden tumler rundt omkring 8. pladsen i SAS Ligaen.
Blue Water Arena dannede rammen om få tilskuere, men et stribet hjemmehold, der kom ud som bulder og torden. 13 minutter skulle der gå inden esbjergensernes topscorer i Pokalturneringen Jesper Bech gjorde det til 1-0. Yderligere 4 minutter inden Wihlborg gjorde det til 2-0, og så havde man udset sig at køre kampen hjem på cruise-control. Men, da Simon Pedersen reducerede og bragte de farlige udebanemål i fare, måtte Jesper Bech tage sagen i egen hånd og blive matchvinder, på et mål, der sendte Esbjerg i pokalfinalen.
Zulue
Manager
«
Svar #67:
08 Aug 2008, 02:21 »
winde
wihlborg
høgh
bjorck
westerberg
hansen
fribrock
zimling
jørgensen
bech
torvaldsson
Med de to holds startopstillinger på plads, skød dommeren Michael Svendsen Landspokalfinalen anno 2008 i gang. Fra Parken i København, det danske nationalstadion, der normalt fungerer som FC Københavns hjemmebane, sad 33.000 forskellige fans på tribunerne – kommet for at se Esbjerg eller FC København tage et trofæ med hjem.
FC Københavns unge manager Oskar Enemark, stillede op i en offensiv 4-2-3-1, hvor han håbede at lukke kampen forholdsvist hurtigt, mens Troels Bech gik traditionelt med en 4-4-2’er. Hvad der skulle vise sig at være rigtigt, vidste ingen, men alle havde et håb.
På forhånd var FC København kæmpe favoritter – holdet havde tromlet derudaf i SAS Ligaen, og med en margin på næsten 10 point til ærkerivalerne fra Brøndby IF stod de københavnske løver godt til hjemlig succes i år. Esbjerg er – hvis FCK, som ventet holder mesterskabet – dermed sikret europæisk fodbold, for hvad enten FCK vinder eller taber, har de europæisk fra ligaen, som derfor giver europæisk til Esbjerg.
Da begge hold gik på banen, var det med blandet mine for FC Københavnerne, der gerne ville redde sæsonen, men med humøret i topsædet ved det jyske hold – hvad enten man tabte eller vandt, ventede der i næste sæson UEFA Cup, mens en sejr ville blot være et plus.
En sejr, som de jyske fans, der havde taget den lange vej til Parken, var langt væk. Parken var denne maj-dag ganske tåget, og de esbjergensiske fans havde ikke gode udsigter. Med det første kvarter havde Esbjerg blot haft
christiansen
pospech
wendt
larsson
laursen
kristensen
hutchinson
dentinho
hoseth
santin
ailton
bolden i 19 procent af tiden, mens FCK kørte derud af. Tiden gik for Esbjerg, der allerede efter en halv time lignede et hold, der godt kunne have brug for en pause, kræfterne slap op, og der er ikke noget at sige til, at det kan være hårdt at løbe efter en bold, 30 minutter i træk.
Og med trætheden kom der huller i forsvaret – Oscar Wendt med et indkast i sin venstreside, kastet til venstrefløjen Santin, der med brystet lagde den tilbage til Wendt. Wendt lagde bolden stille, inden han slog et indlæg ind i panden på Ailton, der underligt nok kom højere end det 379 centimeter høje Esbjerg-forsvar og gjorde det til 1-0.
Tågen med udsigt til pokalsejr blev svagere og svarere, men da Esbjerg endelig fik sin halvleg efter de obligatoriske 45 minutter og kom ud efter pausen, lidt friskere og stærkere, lysnede troen – et kort øjeblik.
Niki Zimlig modtog bolden omkring midten, spillede en op på Jesper Bech, der lagde den af til Zimling, der resolut sparkede første gang – cirka 35 meter ved siden af mål. Hvorfor den chance skal beskrives, er naturligvis, at det var Esbjergs bedste chance – kampen igennem.
Da Jesper Jørgensen 2 minutter efter halvlegen lavede et stupidt frispark og fik direkte rødt, fordobledes tågen – nu kunne FCK sætte cruise-control til, hvilket Oskar Enemark dog ikke var helt enig i.
Igen efter et indlæg af Oscar Wendt dukkede en anden lille brasilianer op i feltet – kampen spiller, Dentinho, gjorde det iskøligt til 2-0 efter godt og vel 60 minutter, og det skulle vise sig at blive kampens resultat. FC København vinder den danske pokalturnering, efter en overbevisende sejr over Esbjerg, der ganske enkelt var ubehageligt dårlige.
FC KØBENHAVN 2 0 ESBJERG
ailton 1-0 33'
dentinho 2-0 59'
Zulue
Manager
«
Svar #68:
08 Aug 2008, 12:54 »
Med 18 updates, og næsten en sæson overstået overvejer jeg lidt at gribe næste sæson anderledes an - måske en update, for hver 2 månede/10'ende kamp. Nogle, der har bedre forslag, til, hvis man er kørt lidt død i samme skrivestil?
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #69:
08 Aug 2008, 12:57 »
Citat af: Zulue 08 Aug 2008, 12:54
Med 18 updates, og næsten en sæson overstået overvejer jeg lidt at gribe næste sæson anderledes an - måske en update, for hver 2 månede/10'ende kamp. Nogle, der har bedre forslag, til, hvis man er kørt lidt død i samme skrivestil?
Hver 11. SAS-Liga kamp måske?
Zulue
Manager
«
Svar #70:
08 Aug 2008, 13:05 »
Citat af: Ghertesteas 08 Aug 2008, 12:57
Hver 11. SAS-Liga kamp måske?
Så vi får 3-5-updates om året? Klart noget jeg overvejer.
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #71:
08 Aug 2008, 13:05 »
Du kan også bare nøjes med at skrive, når du føler, at der sker noget interessant. Ellers kan man hurtigt ende med at gentage sig selv.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
Zulue
Manager
«
Svar #72:
08 Aug 2008, 13:13 »
Citat af: -Johnson- 08 Aug 2008, 13:05
Du kan også bare nøjes med at skrive, når du føler, at der sker noget interessant. Ellers kan man hurtigt ende med at gentage sig selv.
Yeh, kloge ord. Men det her, er et af de mest interessante spil jeg har fået sammensat (jeg har spillet sæsonen færdig, lavet indkøb og påbegyndt næste sæson), så jeg frygtede lidt, at jeg ville updatere hvergang Jesper Christiansen tyggede på sit tyggegummi - det har jeg ikke tid til, og derfor bliver jeg nød til at gå på nedtrapning.
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #73:
08 Aug 2008, 13:19 »
Citat af: Zulue 08 Aug 2008, 13:13
Yeh, kloge ord. Men det her, er et af de mest interessante spil jeg har fået sammensat (jeg har spillet sæsonen færdig, lavet indkøb og påbegyndt næste sæson), så jeg frygtede lidt, at jeg ville updatere hvergang Jesper Christiansen tyggede på sit tyggegummi - det har jeg ikke tid til, og derfor bliver jeg nød til at gå på nedtrapning.
Hehe. Jeg har selv tidligere haft en blog, hvor jeg postede for hver 3. måned. Ofte, så vil der dog være perioder, hvor der ikke sker noget, eller hvor der ikke er sket den store udvikling fra sidste opdatering. Disse updates er typisk ikke så sjove at skrive. Omvendt er det også rart at have et fast interval at holde sig til. Men forslaget om at dele op i 3x11 kampe og så eventuelt en off-seasonupdate, er måske en ok måde at gøre det på.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
Zulue
Manager
«
Svar #74:
08 Aug 2008, 13:26 »
Citat af: -Johnson- 08 Aug 2008, 13:19
Hehe. Jeg har selv tidligere haft en blog, hvor jeg postede for hver 3. måned. Ofte, så vil der dog være perioder, hvor der ikke sker noget, eller hvor der ikke er sket den store udvikling fra sidste opdatering. Disse updates er typisk ikke så sjove at skrive. Omvendt er det også rart at have et fast interval at holde sig til. Men forslaget om at dele op i 3x11 kampe og så eventuelt en off-seasonupdate, er måske en ok måde at gøre det på.
Jeg havde tænkt på 10 kampe pr. update (fra næste sæson) og måske 3-4 updates, der ville omhandle noget andet - indkøb, og hvad der ellers lige rører sig.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
11
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »