home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 721 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Three
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Three  (Læst 15386 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #45: 01 Aug 2008, 17:47 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Min anden sæson i Atlético Madrid er slut, og afslutningen var ikke så god, som vi havde lagt op til, at den kunne blive. Heldigvis var det ikke noget, der kom til at koste meget dyrt på nogle måder.

Trods nogle lidt sløje – og i den grad også uheldige - resultater i den sidste fase af ligaens kampe holdt vi vores 3. plads med et enkelt point ned til Real Madrid. Vi forbedrede os kraftigt på den målscorende front og scorede intet mindre end 102 mål. Desværre forbedrede vi også ikke rent pointmæssigt, selvom vi med to kampe igen lå til at slå sidste års 79 point. Her ødelagde to 2-2-kampe det nemlig. Først gjorde en af ligaens helt store spillere, Murcias Henok Goitom, det surt for os med to mål imod os, inden vi yderst overraskende kun fik 2-2 hjemme imod Athletic efter at have domineret fuldstændig. Vi vandt skudstatistikken 20-4, men et mål i minut 90 fra Athletic skulle blandt andet ødelægge det for os. Før disse to opgør havde det ellers set fornuftigt ud. Vi vandt blandt andet 5-0 over Celta og 4-1 over Valencia, men vi måtte i sidste ende konstatere, at heldet ikke skulle være på vores side.

Og så til Champions League, hvor der ventede to brag imod Barcelona. Første kamp på Vicente Calderón endte 1-1 og kunne tyde på lidt svaghedstegn imod Barcelona. Agüero stod vores ene scoring, og hvis vi også havde ham klar til returkampen, var jeg ikke tvivl om, at vi kunne avancere til finalen med lidt held. For eksempel det held som vi havde, da vi slog Inter med 3-2 i Italien.

Júlio Baptista bankede os i front efter 36 minutter på Camp Nou – håbet voksede. Et knald af et skud fra Iniesta i første halvlegs overtid skulle dog midlertidigt sætte tingene lige igen. 11 minutter inde i anden halvleg gjorde Iniestas makker på midtbanen, Xavi, det til 2-1 for hjemmeholdet. Et mål ville gøre det for os – men Barcelona var ikke færdige. Med et kvarter igen lukkede og slukkede Thierry Henry og sikrede Barcelona finalebilletten. I finalen skulle de møde Real Madrid, hvorfor man måtte sige, at det havde været Spaniens år ude i Europa. Barcelona vandt i øvrigt finalen efter straffesparkskonkur rence.

Dermed lykkedes det heller ikke i anden forsøg at hente mesterskabet til Atlético. Håbet om at det kan ske i næste sæson er dog stort, da jeg regner med god hjælp fra bestyrelsen efter vores CL-eventyr. Oscar Cardozo så jeg i år som årets spiller, hvilket supporterne var enige i. Sergio Agüero og José Antonio Reyes var heller ikke til at grine af. Et fuldt overblik over holdet kan ses her. Nu skal jeg atter ud på transfermarkedet for at finde forbedringer til Atlético Madrid.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #46: 02 Aug 2008, 15:10 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Tredje og sidste forsøg på at hente det spanske mesterskab med Atlético Madrid er sat ind. Bestyrelsen tror helt sikkert på det, og med den bunke penge de har lagt til rådighed, hjælper det også lidt på min tro på guldmedaljer.

Allerede inden transfervinduet åbnede, havde jeg sikret mig fire spillere. Fire spillere der kostede mig et stort rundt nul. Der var tale om Manuel Da Costa fra Fiorentina, Arsenals Tomas Rosicky, Real Madrids Ruud van Nistelrooy og sidst César Arzo fra Villarreal. Fire habile spillere, dog er det kun Da Costa og Rosicky, der kan forvente at få en god mængde kampe.

Nu skulle jeg ud på transfermarkedet og spendere penge, som der i den grad var nok af. Første spiller, der blev præsenteret i Atlético-trøjen, var Raúl Albiol fra sidste års to’er, Valencia. En fremragende central forsvarsspiller, der ikke skal frygte for sin spilletid. Næste skud på stammen var Angelo Palombo, som i øvrigt kostede godt det samme som Albiol: £15.000.000. Den italienske arbejdsmaskine er den ideelle oprydningsmand på vores hold.

Nihat og Mickaël Chrétien er de foreløbigt sidste, vi har forstærket vores hold med. Nihat var lige typen, vi søgte, da han både kunne spille offensiv midtbanespiller og angriber. Chrétien er en dygtig højre back, og han vil være førstevalget fremover. Faktisk behøvede vi slet ikke at stoppe med vores indkøb her. Kæmpe store stjerner som Fabregas, Ronaldo, Silva, Babel, De Rossi og Ben Arfa var alle inde i billedet på et tidspunkt. I tilfælde af et salg af Agüero, som lå meget nærliggende, kunne en – måske to – af disse navne være blevet sikret.

Truppen som den ser ud nu:

GK Leo Franco
GK Roberto

DR Mickaël Chrétien
DC Sylvain Armand
DC Manuel Da Costa
DC Raúl Albiol
DC César Arzo
DL Mariano Pernía
DR Giourkas Seitaridis
DR Juan Valera
DL Antonio López

DM Angelo Palombo
DM Mathieu Flamini
DM Thiago Motta
AM Simão
AM Nihat
AM Tomas Rosicky
AM João Moutinho
AM Júlio Baptista
AM Sergio Agüero
AM José Antonio Reyes

ST Braulio
ST Oscar Cardozo
ST Ruud van Nistelrooy
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #47: 02 Aug 2008, 17:03 »

Det må man sige. Rigtig gode indkøb og en god bredde, hvilket må betyde at du helt sikkert er "Contender" til mesterskabet i år.

God blog. Det er god nem læsning, uden alt for meget ævl, så man bliver træt i hovedet af at læse det!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #48: 03 Aug 2008, 12:30 »

Jeg må give StormQ ret ved at sige at du med dette hold burde være med i mesterskabskampen hele vejen til den bitre/søde ende.. Det er dejlig læsing og dejligt overskueligt.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #49: 03 Aug 2008, 14:29 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Efter en perfekt start på sæson har vores to seneste kampe ødelagt moralen lidt. Opgørene bragte nemlig to meget frustrerende resultater.

I skikkelse af sidste års tredje plads skulle vi ud og kvalificere os til Champions League. Genoa var højst overraskende endt på 4. pladsen i den italienske Serie A, og da vi trak dem, kunne vi frygte, at det ikke ville blive så let. Første kamp vandt vi med spinkle 1-0 på vores hjemmebane. Manuel Da Costa stod for målet, der blev scoret efter 79 minutter. Sejren var fuldt fortjent og burde have været større. Heldigvis satte vi tingene på plads på udebane. En Albiol-scoring, to mål af Rosicky samt en enkel af Agüero var bag en 4-2-sejr i Italien. Vi blev dermed klar til gruppespillet, hvor vi trak Chelsea, Anderlecht og Bordeaux. Sidstnævnte var vores første modstander. Det blev ikke den sværeste opgave, uden at det var helt let, men vi fik da skrabet en 2-0-sejr hjem. Et selvmål og en enkel pind af Reyes stod bag.

Ligaen startede som Champions League; med tre sejre. Betis blev slået i vores første ligakamp med 3-1, inden Recreativo stod for skud. To Da Costa-mål sikrede en 2-0-sejr, og portugiseren har i det hele taget givet et fremragende indtryk. Fire mål og to assists har han stået for i de første otte kampe. Sidste modstander i vores sejrsstime var Real Sociedad. Et hattrick fra målsluger Cardozo lagde grund til en 3-0-sejr over oprykkerne.

Nu skulle stimen dog ødelægges. Trods et bombardement imod Espanyols mål måtte vi tabe en udebanekamp imod Barcelona-klubben med 2-1. Vi skulle bruge 23 afslutninger til at score et mål, mens Espanyol brugte ni til de to mål, der gav dem de tre point. Rollerne var byttet om, da vi mødte Valencia. Denne gang var vores modstander de skarpeste, men det skulle desværre ikke betyde, at vi havde heldet med os. David Villa sikrede i overtiden en 1-0-sejr til Valencia. Dermed kan vi ikke konkludere meget ud fra sæsonstarten. Pointene burde have været flere – for spillet var der – men nu står vi med kun ni point efter fem kampe.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #50: 04 Aug 2008, 14:45 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Atlético Madrid viser i øjeblikket et potentiale, der kan sikre dem det spanske mesterskab. Vi slår de helt store klubber, ydmyger outsiderne, men heldet er sådan set stadig fraværende.

Efter vores skuffende 1-0-nederlag til Valencia gik vi ud og smadrede Villarreal med 4-1. Så var vi tilbage på sporet, og vi fik da også hentet to sejre i det næste par kampe, da Anderlecht blev slået med 4-1 og Celta med 2-1. Men så skulle det blive til et af de velkendte - og underlige - nederlag. Vi havde siddet på alt hjemme imod Valladolid, da de på deres første skud bringer sig foran efter 59 minutter. Vi formåede ikke en gang at få udlignet og måtte lide et pinligt nederlag.

Nu skulle vi midlertidigt tabe 4-1 til Chelsea i Champions League, men siden da er det kørt på skinner - i hvert fald rent spillemæssigt. Zaragoza blev slået med hele 6-1 efter en god holdindsats, der fik Nihat (2), López, Cardozo (2) og Albiol på måltavlen. Fire dage efter blev det til et meget populært resultat. På Santiago Bernabéu spillede kampens helt store spiller, Sergio Agüero, og co. en fantastisk kamp, og Real Madrid blev slået med 3-1 efter et mål fra Albiol og to fra Agüero.

Nu kørte det virkelig for os, men hvad skulle så ske? Uheldet og ineffektiviteten ramte os igen - denne gang hårdere. Vi var kommet foran tidligt hjemme imod Athletic ved Nihat, og derefter lignede det bare et spørgsmål om, hvornår næste mål kom, og hvor stor sejren skulle blive. Vi skød og skød, da Athletic efter 70 minutter var på et sjældent visit på vores banehalvdel og scorede. Skudstatistikken sagde 22-5 i vores favør; kampen endte 1-1.

I en underholdende kamp fik vi i 4. runde af gruppespillet 3-3 imod Chelsea i London efter en sen scoring fra Ruud van Nistelrooy. I 5. runde har vi tabt med 2-1 til Bordeuax i en lidt ubetydelig kamp. Der er ingen tvivl om, at vi avancerer til ottendedelsfinalern e. Vores to sidste ligakampe endte flot ud. Barcelona blev slået med 2-0 på Vicente Calderón, og ude imod Racing vandt vi med 3-0. Disse fornemme resultater betyder, at det står meget lige imellem top fire i Spaniens bedste række.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Four
« Svar #51: 04 Aug 2008, 15:00 »

Fan-tas-tisk blog du har gang i her Toby.
I mine øjne siden bedste pt. Jeg tror på guldet i år, og med de indkøb du har foretaget dig kunne du nemt også snuppe en god placering i Champions League.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #52: 04 Aug 2008, 15:03 »

Fan-tas-tisk blog du har gang i her Toby.
I mine øjne siden bedste pt. Jeg tror på guldet i år, og med de indkøb du har foretaget dig kunne du nemt også snuppe en god placering i Champions League.

Tak for de dejlige ord, Møller - lækkert at høre du også er med.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Four
« Svar #53: 04 Aug 2008, 15:11 »

Bravo, endnu en glimrende opdatering. Du har været meget klog på markedet, og dit køb af Raúl Albiol kan ikke roses nok. Derudover er det stort, at du har hentet Tomas Rosicky og Ruud van Nistelrooy ”gratis”.

Ydermere er jeg stor fan af din opstilling og alt andet er også fejlfrit. Dog er det idéen til spillet, jeg er helt vild med, og det kunne godt tænkes, at jeg startede sådan et spil op, ved siden af mit München-save. Så er det jo også altid sjovt at se, om man kan klare det bedre end sin ”sidekammerat”. Held og lykke; Atlético Madrid for Champions!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #54: 05 Aug 2008, 13:23 »

Bravo, endnu en glimrende opdatering. Du har været meget klog på markedet, og dit køb af Raúl Albiol kan ikke roses nok. Derudover er det stort, at du har hentet Tomas Rosicky og Ruud van Nistelrooy ”gratis”.

Ydermere er jeg stor fan af din opstilling og alt andet er også fejlfrit. Dog er det idéen til spillet, jeg er helt vild med, og det kunne godt tænkes, at jeg startede sådan et spil op, ved siden af mit München-save. Så er det jo også altid sjovt at se, om man kan klare det bedre end sin ”sidekammerat”. Held og lykke; Atlético Madrid for Champions!

Tak for ordene. Smiley

Jeg noterede mig lige, at du spiller med Zaragoza. Er det så det spil, du kører ved siden af dit Bayern-spil?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Four
« Svar #55: 05 Aug 2008, 13:26 »

Tak for ordene. Smiley

Jeg noterede mig lige, at du spiller med Zaragoza. Er det så det spil, du kører ved siden af dit Bayern-spil?

Korrekt.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #56: 05 Aug 2008, 20:56 »

Hold kæft det er klasse, SirToby!
Nu har jeg læst det hele igennem, og det er fantastisk. Intet mindre!
Dine updates kan jeg rigtig godt lide, og dit layout er dejlig simpelt.. og så har du formået at bygge et stærkt Atlético hold op.
Respekt til dig!

Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #57: 05 Aug 2008, 21:20 »

Jeg har opdaget den her blog, på en lidt anderledes måde. Nemlig da jeg skulle rate din signatur, og så blev jeg jo nysgerrig. Nu har jeg så læst den igennem, og det er høj klasse, det du har lavet indtil videre. God opsætning, og updates i den helt rigtige længde. Fortsæt det gode arbejde, jeg er allerede blevet fast læser og jeg glæder mig til at læse om dit mesterskab, og hvor du så skal hen...  Peace
Logged

Veni, vidi, vici

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #58: 07 Aug 2008, 13:20 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Vores tredje 1-0-sejr i træk har netop sikret os en 1. plads, hvor der er tre point ned til nærmeste forfølger. Vi er ubesejret i vores seneste 14 ligakampe, og meget ser rigtig fornuftigt ud for os i Atlético Madrid.

Vi har netop spillet vores sidste kamp i januar 2010. Vi sluttede årets første måned flot af med en utrolig vigtig udebanesejr over Betis på 1-0. Fire dage forinden havde vi slået dem med 5-0 i cupkvartfinalen efter have tabt 2-0 på udebane. I ottendedelsfinalen havde vi smadret Sevilla med samlet 9-5. Nu venter Deportivo i semifinalen. Et mandskab, som ikke engang ligger i Spaniens øverste række. Klarer vi denne opgave, skal vi møde enten Racing eller Valencia i finalen.

Og det er bestemt ikke kun i cuppen, det kører på skinner. Vi afsluttede vores CL-gruppe med en 5-1-sejr over Anderlecht efter en flot holdindsats med fem forskellige målscorere og sikrede dermed 2. pladsen, hvilket betød, at vi skulle op i mod en af 1’erne fra de andre grupper. Her trak vi Liverpool, som i øjeblikket er 1’er i den engelske Premier League.

I ligaen har vi siden sidst spillet ni kampe; syv gav tre point, to gav et enkelt. Det var Mallorca og Málaga, der formåede at drille os. Førstenævnte udlignede vores 1-0-føring i overtiden til enorm frustration, mens vi imod Málaga fik 2-2 efter at have været bagud med 2-0.

Bortset fra at fem af vores syv sejre har været på 1-0 klager vi til gengæld heller ikke mere. 1-0 må vi generelt ikke være tilfreds med, selvom det i den grad er pointene, der tæller klart højest i øjeblikket – og vi har faktisk stadig ligaens bedste målscorer. Og det lader sig gøre, til trods for at vi ikke en gang har en rigtig målbomber i år. Vores topscorer er Nihat med 14 mål, og ellers følger Cardozo med 12 og Albiol med et enkelt mål færre.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #59: 07 Aug 2008, 14:35 »

Tillykke med førstepladsen, det ligner at målet kan indfries i år. Rigtig god blog du har gang, har læst med siden fra starten, men ikke været god til at smide en kommentar. Fortsæt det gode arbejde!

Nogen idé om hvor du vil hen efter denne sæson?
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010