home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Three
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Three  (Læst 14865 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: Three
« Svar #75: 11 Aug 2008, 14:03 »

Rigtig spændende skifte, og med den trup og klubbens økonomi tror jeg ikke der gå længe før mesterskabet kommer til spurs.
Held og lykke i Spurs. Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #76: 11 Aug 2008, 14:04 »

Jeg er meget utilfreds med dit klubvalg, men det var jo heller ikke tophold du ville vinde ligaer med.. Cool
Held og lykke..
Logged


Arsenal Football Club


Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #77: 11 Aug 2008, 14:23 »

Satme en lækker trup du har arvet, kan du sagtens tage højere end top6 (i næste sæson). Glæder mig til at følge dine år i England Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #78: 12 Aug 2008, 19:29 »

III
STATUS: TOTTENHAM HOTSPUR

Efter en skidt start, hvor det var tydeligt, at spillernes dårlige moral havde en effekt på præstationerne, tog jeg konsekvensen ved at sætte nogle af stjernerne med dårlig selvtillid på bænken og i stedet satse på reservespillere med en bedre moral. Det gav i høj grad pote, og nu er moralen pludselig i top.

Mine første to kampe for Tottenham var papiret svære opgaver. Ikke blot var begge på udebane, det var også imod gode modstandere i form af Aston Villa og Everton, som begge udfordrer til Champions League-pladser. Det startede ellers fornuftigt. Vi havde en 1-0-føring i pausen på Villa Park, men i kampens sidste tyve minutter slog værterne pludselig til tre gange og vandt kampen. Det blev en mindre seværdig affære imod Everton. Victor Anichebe scorede efter tre minutter, og han blev også matchvinder.

To kampe var spillet, nul point var hentet - noget måtte ske. Robinson, Berbatov og Montolivo røg på bænken og mindre prominente navne som O'Hara og Jansson var at finde i startopstillingen. Det skulle hjælpe, da vi mødte Fulham på White Hart Lane. Intet mindre end fire mål fra Robbie Keane lagde det meste af grunden for en afklapsning på 6-0 af Fulham. King og Aissati stod for de to øvrige mål.

Status er den samme, som da jeg startede: Tottenham Hotspur ligger på 12. pladsen. Forhåbentlig kan vi snart vinke farvel til den og begive os op ad i tabellen, inden vi i næste sæson går efter topplaceringerne.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #79: 13 Aug 2008, 16:33 »

III
STATUS: TOTTENHAM HOTSPUR

Spillemæssigt sluttede sæsonen perfekt. Spillet flød yderst fremragende, og vi skabte en kæmpe mængde chancer. Desværre gav det ikke præcis de resultater, vi havde håbet, og det betød i sidste ende, at vi mistede chancen for at spille europæisk fodbold til næste sæson.

Vores 6-0-sejr blev fulgt op af tre sejre på stribe. Manchester City, som sluttede på 2. pladsen, blev slået med 2-1, Watford blev banket med 4-1 efter hele 31 afslutninger, før Sunderland også fik ørene i maskinen og tabte 5-2 efter flotte præstationer fra bl.a. Bent og Montolivo.

Desværre skulle vi nu miste point imod Middlesbrough efter at have misset en stor chance for at komme foran 3-2 på et straffespark. Montolivo brændte, og kampen endte 2-2. Med en sejr over Bolton i denne følgende kamp ville det se rigtig godt ud for vores chancer for komme i Europa næste år. Vi var kommet foran ved Farfán, og den føring holdt lige ind til Barnes i overtiden udlignede for Bolton. Lige præcis den scoring skulle betyde, at vi endte på 9. pladsen i stedet for 7. pladsen, selvom vi i sidste runde vandt 3-2 ude over West Ham efter en pragtkamp fra Berbatov, der ellers havde været vraget i kampene inden på grund af dårlig moral.

Nu går vi efter de øverste placeringer til næste år, og vi er allerede begyndt at forstærke os. Mere om det, når vi vender tilbage fra sommerpausen og atter skal til at spille ligafodbold.
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #80: 13 Aug 2008, 16:45 »

Stensikkert sidens bedste aktive blog lige nu sammen med ″We Not Me″. Det er et rigtig godt skifte, du har taget, og så er det endnu mere spændende for mit vedkommende, da det er et hold, jeg endnu ikke har stået i spidsen for. Det bliver spændende at se, hvor langt du fører dem i næste sæson, og hvornår bloggen kommer til at hedde ″Two″.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #81: 13 Aug 2008, 16:51 »

Tak for ordene. Glæder mig også til se, hvad jeg kan føre det til i næste sæson.

Jeg vil smutte til fodbold nu, og så burde der være stor chance for, at en update finder vej til bloggen senere i aften.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #82: 13 Aug 2008, 23:28 »

III
STATUS: TOTTENHAM HOTSPUR

Sæsonens første ligakamp nærmer sig, sommerens transfer nærmer sig enden, og der har i den grad været gang i svingdøren. Vi har både solgt og købt en del.

Ud: Cristian Ledesma - £16.000.000
Erstatning: Ahmed Barusso - £12.250.000
Cristian Ledesma røg til Liverpool, da jeg vurderede, at jeg kunne få en bedre spiller på denne position. Det fik jeg i Barusso, og så tjente klubben oven i købet en skilling samtidig.

Ud: Steven Taylor - £20.000.000
Erstatning: Arturo Vidal - £5.000.000
Steven Taylor var tredjemand i midterforsvaret i slutningen af sidste sæson, så da Chelsea kom med et fremragende bud, var jeg ikke langsom til acceptere. Ind røg Vidal til en fjerdedel af Taylors salgspris.

Ud: Santi Cazorla - £20.000.000
Erstatning: Andrea Gasbarroni - £10.750.000
Igen syntes jeg, der blev gjort et scoop her. Cazorla imponerede ikke stort i sidste sæson, hvorfor £20.000.000 for ham var svært at afvise. Gasbarroni så jeg umiddelbart som en bedre spiller, og det var fantastisk, at kunne få ham for næsten den halve pris.

Ud: Jefferson Farfán – fri transfer
Ud: Darren Bent - £5.500.000
Ud: Landon Donovan - £4.500.000
Ind: Nordin Amrabat - £9.500.000
Ind: Manasseh Ishiaku - £11.250.000
Ind: André-Pierre Gignac – fri transfer
Ind: Marvin Angulo - £7.500.000
Ind: Luigi Bruins - £10.000.000
Ind: Ilsinho - £14.000.000
Ind: Leonardo - £8.000.000

Det var så resten af vores handler, og der altså sikret hele ti nye spillere i det hele, mens seks spillere har forladt Tottenham Hotspur. Efter at vi havde sikret angriberne Ishiaku og Gignac, var angrebet meget tykt besat, og derfor måtte jeg sælge Bent og Donovan, som jeg så som de svageste led. De øvrige spillere blev sikret for at fuldende truppen, og jeg var yderst tilfreds med indkøbene. Nu synes jeg truppen er helt perfekt til mine krav.

(I beder bare om SS, hvis I har brug for det)
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #83: 13 Aug 2008, 23:44 »

Sindssyge salg! Indkøbene er også helt fantastiske, og forventer mig meget af Ilsinho, jeg har gode erfaringer med.
Glæder mig til bloggen bliver Two, og med din trup in mente er det ikke urealistisk at det bliver næste sæson.  Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #84: 20 Aug 2008, 19:49 »

III
STATUS: TOTTENHAM HOTSPUR

Selvom vi er kommet efter det, har vores sæsonstart ikke været helt så god, som vi havde håbet på. Vi har på overraskende tidspunkter tabt point, og vi har sågar også fået en røvfuld.

Sæsonens første tre kampe gav en sejrs udbytte, uden at vi dog vandt. Vi kunne hverken vinde imod Blackburn, West Ham eller Sheffield United. Et Gignac-mål var ikke nok til tre point på Ewood Park, mens heldet manglede imod West Ham. Vi havde vendt 1-0 til 1-2, men med to minutter igen fik hjemmeholdet udlignet til 2-2. Tre point var helt sikkert kravet, da vi skulle spille sæsonens første hjemmekamp imod Sheffield United. Desværre blev det til en sløj præstation, og kampen endte 0-0.

Bortset fra en ordentlig sæk på 5-1 givet af Manchester City, er vi kommet tilbage på sejrssporet. Fulham blev banket med 3-0, Everton blev slået med spinkle 1-0, inden Middlesbrough måtte give fortabt efter en 2-1-sejr til os. Det blev også til en pligtsejr over Millwall på 2-0 i Carling Cuppens 2. runde.

Den nye mand, André-Pierre Gignac, har utvivlsomt været startperiodens bedste mand. Han har generelt spillet ganske fornuftigt og har scoret seks mål i otte kampe, hvor af han kun startede inde i fem af dem. Ellers har Arturo Vidal og Anton Ferdinand gjort det flot i midterforsvaret - bl.a. med to mål hver.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #85: 20 Aug 2008, 20:52 »

Dejligt med nyt fra nord. Interessant blog og et koncept, jeg selv vil prøve af, når jeg engang bliver træt af mit nuværende spil.

Mht. sæsonstarten er al begyndelse jo som bekendt svær - og med så stor udskiftning i truppen er det jo ikke unormalt at smide nogle point - så jeg er skam fortrøstningsfuld på dine vegne og ser store resultater i vente!

Keep up the good work!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #86: 26 Aug 2008, 21:48 »

III
STATUS: TOTTENHAM HOTSPUR

Tottenham Hotspur. En klub man ikke skal regne med, at ender på fortids 9. pladser. I år bliver der spillet om europæiske fodbold til næste sæson, og hvis meget går vel, skal Spurs til næste sæson spille Champions League.

Hvis det skulle ske, lader niveauet også til at være på plads. Siden sidst er modstandere som Liverpool og Chelsea sendt fra White Hart Lane med nul point med hjem, men desværre må vi også konstatere, at bundniveauet burde forbedres. Udover vores tåbelige 5-1-nederlag til City i starten af sæsonen, har vi fået to store sække på 3-0 og 4-1 imod henholdsvis Arsenal og Aston Villa. Begge gange var det på udebane, og generelt har vi været langt bedre hjemme end ude. Kun en gang har vi tabt point hjemme ud af ni kampe, og det var, da vi spillede 0-0 imod Sheffield United.

Vi er halvvejs igennem ligaen og er netop hoppet ind i år 2012. 5. pladsen er status, og det kan vi takke mange for. André-Pierre Gignac har været fantastisk. I alt har han scoret 16 mål, 14 af dem har været i ligaen, hvor han kun er startet inde 11 gange. Desværre har han på det seneste været skadet, hvilket har betydet, at Berbatov har måttet tage over. Det har han gjorde fint med fire mål i fraværet - to af dem i 3-1-sejren over Liverpool.

Riccardo Montolivo har ligeledes været en fornøjelse at følge. 12 assists og seks mål kan han indtil videre tælle på sin personlige statistik, hvilket han næppe er utilfreds med. Han var bl.a. i assistrollen, da vi blev slået ud af Carling Cuppen af Manchester United med 3-2. Dermed har vi udover ligaen kun FA Cuppen tilbage. I 3. runde møder vi Crystal Palace.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #87: 28 Aug 2008, 17:42 »

Jeg tror sgu, jeg vil holde en pause fra dette spil efter godt fem sæsoners troskab og i stedet vende tilbage til LLM-verdenen, hvor det til tider er sjovere.

Bloggen er næppe lukket endnu, da netop dette spil er sådan et, man nemt kan vende tilbage til.
Logged

Ajes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #88: 13 Okt 2008, 20:54 »

Nu har jeg læst hele din blog, lige fra du startede med A. Madrid, til du startede den nye sæson med Tottenham, og jeg er meget begejstret! Sindsyg flot blog, og jeg har kun ros til overs! Godt arbejde!

Keep on the good work!

Logged

Ajes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #89: 13 Okt 2008, 23:20 »

Jeg vil dog lige spørge om hvordan du fik så mange penge fra start? I mit spil med At. Madrid, har jeg godt og vel 50Millioner DKK, så derfor vil jeg lige høre om der er et lille *fif*? SmileySmileySmileySmiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010