home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Three
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Three  (Læst 14867 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Three
« : 09 Jul 2008, 19:11 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Så kan jeg atter skrive en introduktion til en blog. En blog der denne gang vil være præget af egne mål. Mit spil i Football Manager 2008 vil gå ud på, at jeg indenfor helst 12 sæsoner skal have vundet den bedste række i Spanien, England, Frankrig og Italien. Jeg vil give mig selv tre sæsoner i hver klub. Hvis mesterskabet bliver vundet indenfor tre sæsoner, skal jeg søge andetsteds i en af de øvrige lande lige så snart, at guldet er hentet.

Klubvalget er ikke helt ligegyldigt. Klubben må ikke være endt i top tre i spillets forgangne sæson. Min første klub befinder sig i Spanien. Valget er faldet på Club Atlético de Madrid, der i den virkelige verden netop er sluttet på 4. pladsen i den øverste spanske liga.

Jagten på mesterskaberne sættes ind!
« Seneste Redigering: 11 Aug 2008, 12:36 af SirToby » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #1: 09 Jul 2008, 19:14 »

God intro og spændende idé.. det glæder jeg mig til at følge.. KIU!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: Four
« Svar #2: 09 Jul 2008, 19:37 »

Med dine evner, burde det være muligt at vinde Liga BBVB (eller det dér) i første sæson med Atletico. Uden tvivl. Jeg glæder mig meget til at læse med, da det plejer at være en udpræget fornøjelse. Håber du vil tilføje teksten lidt flotte billeder, krydret med noget flot set-up.

Derudover vil jeg lige sige, at når du skifter til andre lande, så synes jeg at du skal tage klubber på niveau med Atletico. Altså ikke sådan at du skifter til United, Chelsea, Juventus eller Lyon, men til klubber som Blackburn, Bordeaux og Palermo fx. Det ville gøre fortællingen og udfordringen meget sjovere, men det er jeg sikker på at du selv er klar over.

Håber på en update inden længe!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #3: 09 Jul 2008, 19:50 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Et hav af navne har været sat i forbindelse med vores mandskab i sommeren. Fra egen liga har navne som Senna, Javi Martínez, Oscar Serrano og Raúl Albiol været på ønskelisten. Udenlandske spillere som Nuri Sahin, Marek Hamsik, Lucho González og Per Mertesacker havde jeg også set mig lun på. Førstnævnte havde sågar sat sin underskrift på enkontrakt, men i sidste ende røg ingen af de nævnte spillere til Vicente Calderón.

Det blev derimod til to dyre herre. Den første, der ankom i Atlético-stalden, var franske Sylvain Armand, som kostede os £12.500.000. I skikkelse af et salg af Zé Castro til Porto samtidig med vi var forholdsvist smalt besat i det centrale forsvar, lå indkøbet af Armand åbenlyst. Vi kan tage det som en lille bonus, at han også fungerer glimrende i venstresiden.

Den næste og foreløbig sidste mand var João Moutinho, som vi måtte give en ekstra million pund for i forhold til Armands købspris. Igen handlede det om bredden på omhandlende position. Motta og Raúl García var de eneste, som jeg så som optimale, når det handler om både at kunne være god i defensiven og offensiven. Moutinho er en midtbane-allrounder, som til trods for hans kun 20 år allerede viser store lederevner.

Nu venter første udfordring i form af kvalifikationen til UEFA Cuppen. Vores modstander er Maccabi Haifa. Et nederlag her ville være en katastrofe.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Four
« Svar #4: 09 Jul 2008, 20:45 »

Det ser rigtig godt ud. Og spændende ide med klub skiftende. Jeg vil helt klart følge, især når det handler om mit yndlingshold. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #5: 09 Jul 2008, 21:46 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Truppen der skal repræsentere Club Atlético de Madrid i efteråret 2007:

Målmænd
1Leo Franco
Christian Abbiati


Centrale forsvarsspillere
Sylvain Armand
Fabiano Eller
1Pablo
1Luis Perea


Højrebackspillere
1Giourkas Seitaridis
Juan Valera


Venstrebackspillere
1Mariano Pernía
Antonio López


Centrale midtbanespillere
1Thiago Motta
Cléber Santana
Raúl García
1João Moutinho
Miguel De las Cuevas
1Maxi Rodríguez
José Manuel Jurado


Højrekantspillere
1Simão

Venstrekantspillere
1José Antonio Reyes
Luis García


Angribere
1Sergio Agüero
Mista
Diego Forlán
Logged

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Four
« Svar #6: 09 Jul 2008, 21:51 »

Det ser fint ud toby glæder mig til mer Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #7: 09 Jul 2008, 22:41 »

Spændende... sjovt at se om du når det Smiley
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #8: 09 Jul 2008, 22:48 »

Jeg går ud fra at du med "1" tallene ved siden af udvalgte navne, betyder at det er dem der udgør start 22'eren Wink Huh
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #9: 09 Jul 2008, 22:53 »

Jeg går ud fra at du med "1" tallene ved siden af udvalgte navne, betyder at det er dem der udgør start 22'eren Wink Huh

Jeps, det er lige præcis line-up'en. Smiley

Tak for alle kommentarene...
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #10: 09 Jul 2008, 23:12 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Let og elegant og uden problemer overhovedet blev den israelske hær, Maccabi Haifa, tævet synder og sammen, hvorfor vi nu er klar til kvalifikationskampe ne til UEFA Cuppen.

30.101 var mødt op til sæsonens første kamp på Vicente Calderón. Modstanderen var upåagtede Maccabi Haifa, og den kedelige status havde de så sandelig også, da dommeren fløjtede af. Maxi Rodríguez skød os i front efter godt tyve minutter, fulgt op af et øgende mål fra den enlige angriber, Sergio Agüero, ti minutter senere. Maccabi Haifa agerede for det meste statister og skabte intet, mens vi flere gange testede Haifa-målmanden. Efter 79 minutter gjorde Simão det fulgt fortjent til 3-0, som også var slutresultatet. Spørgsmålet var nu, om israelerne kunne svare igen på hjemmebane. Det skulle der komme et noget så tydeligt svar på.

Der var kun spillet et kvarter af returkampen, da der på måltavlen stod 0-3. Maccabi Haifa kunne konstatere, at de ikke skulle få UEFA Cup-billetten. Diego Forlán, der i dag havde overtaget Agüeros forwardplads, havde scoret to af målene, mens Sergio Agüero, der var rykket ned på den offensive midtbaneposition til bagdel for Rodríguez, havde nettet en enkelt gang. Der skulle falde yderligere to scoringer i første halvleg. Først fuldendte Forlán sit hattrick, inden Pablo også ville lege med. Pausestillingen var 5-0 – det var slutstillingen også. Samlet lyd sejren på 8-0, og vi var ganske overbevisende videre.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #11: 09 Jul 2008, 23:14 »

Tlk med 2 sikre sejre.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #12: 09 Jul 2008, 23:37 »

Kan vi se en oversigt over taktikken, eventuelt?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #13: 09 Jul 2008, 23:41 »

Kan vi se en oversigt over taktikken, eventuelt?

Hvad mener du? Formationen eller instruktionerne? Hvis du mener sidstnævnte, ville det svært at give dig dem, eftersom de sjældent er ens fra kamp til kamp.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #14: 09 Jul 2008, 23:46 »

Hvad mener du? Formationen eller instruktionerne? Hvis du mener sidstnævnte, ville det svært at give dig dem, eftersom de sjældent er ens fra kamp til kamp.

hvis du har en fast skabelon over begge dele som du varierer ud fra???
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010