home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Three
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Three  (Læst 14868 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #60: 07 Aug 2008, 14:40 »

Tillykke med førstepladsen, det ligner at målet kan indfries i år. Rigtig god blog du har gang, har læst med siden fra starten, men ikke været god til at smide en kommentar. Fortsæt det gode arbejde!

Nogen idé om hvor du vil hen efter denne sæson?

Tak for det. Smiley

Meget tyder på, at jeg havner i England. Tottenham og Chelsea ligger i øjeblikket skidt til i Premier League (tidligere var City inde i billedet), og jeg overvejer faktisk lidt, om jeg skal søge jobbet i begge klubber. Lige nu ser det ikke ud til, at andre klubber er utilfredse med deres manager.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #61: 09 Aug 2008, 13:17 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Martsmåned nærmer sig sin ende, og vi må indrømme, at vi havde håbet på at kunne præsentere et pointforspring på seks point. I stedet skulle vi opleve tre uheldige pointtab, der var frustrerende på hver sin måde. De tre kampe skulle betyde, at vores hul ned til nr. 2 nu kun er på et point med otte kampe igen.

Vi fulgte fremragende op på januars slutning, der gav tre sejre på stribe, ved at vinde otte kampe i træk. Skarpe outsidere som Villarreal, Zaragoza og Espanyol blev slået, og ikke mindst vandt vi hamrende vigtigt med 2-1 ude over Valencia på en Baptista- samt en Da Costa-scoring.

To sejre over Liverpool talte denne sejrsstime også, hvilket altså betød, at vi blev klar til kvartfinalen, hvor vi skal møde Lyon. Hjemme vandt vi 2-0 efter et meget sent øgende mål fra Reyes, inden de engelske mestre blev slået med 2-1 på Anfield. Igen var det Reyes, der stjal meget af billedet med sit mål til 2-1.

Denne periode var fantastisk; vi blev også klar til pokalfinalen. Deportivo blev slået med de overbevisende samlede cifre på 7-2, hvorfor vi nu skal op imod Valencia i finalen. Det bliver min første store mulighed for at hente mit første trofæ.

Nu løb vi dog ind i den før omtalte periode. Vi fik kun 1-1 imod Valladolid, som havde en effektivitetsprocen t på næsten 100. Havde vi også haft det, havde vi vundet stort. Nu fulgte den måske ærgerligste af dem alle. Hjemme imod Real Madrid scorede Júlio Baptista til 3-0 på straffespark efter 43 minutter – kampen syntes lukket. Sneijder skulle dog kort inden pausen få reduceret på et fremragende frispark, og anden halvleg var ikke en gang tre minutter gammel, da Pepe gjorde det til 2-3. Efter godt en time fuldendte Cassano vores nedtur med et udlignende mål. Hverken os eller Real Madrid formåede at score et sejrsmål, og vi havde misset chancen for at sende Real Madrid et godt stykke ud af mesterskabskampen.

Vores seneste kamp gjorde også ondt. Efter mange chancer kom vi med ti minutter igen foran 1-0 imod et Athletic-hold, som indtil da intet havde skabt. Vores føringsmål fik dem dog frem på banen, og her skulle de kun bruge en chance for at få deres mål til 1-1. Det blev scoret af Iraola i minut 90.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #62: 09 Aug 2008, 13:45 »

Det bliver en nervepirrende slutning!
Jeg krydser fingrer for dig..

Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #63: 10 Aug 2008, 15:44 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Det er ved at være rutine, men vi må atter konstatere, at vores ineffektivitet har kostet os. Denne gang kunne det have været stort, men i sidste ende kostede det rigtig dyrt.

Lyon var ingen stor opgave i Champions League-kvartfinalen. Vi fik et fornuftigt 2-2-resultat i Frankrig efter en yderst jævnbyrdig kamp, inden vi gjorde det færdig på hjemmebane med en 3-1-sejr. Det stod allerede 3-0 efter 40 minutter efter to scoringer fra Da Costa og en enkel fra Rosicky. Nu ventede Real Madrid, som vi samlet over sæsonens to ligakampe havde slået med 6-4.

Real Madrid var heldige på Vicente Calderón i første kamp. De fik et hjørnesparksmål efter godt et kvarter, og så havde de stort set ikke mere. Agüero udlignede med tyve minutter igen, og kampen endte 1-1. Det var specielt utroligt, fordi vi vandt skudstatistikken med 21-4, hvor af 11 af vores var inden for målrammen, mens Real Madrid kunne ramte en gang.

Tidligere på sæsonen havde vi slået Real Madrid med 3-1 på Santiago Bernabéu, hvorfor vi bestemt troede på, at vi kunne anskaffe os finalebilletten. Igen var vi bedst; vi havde 16 afslutninger i løbet af kampen, og hvis man så på Real Madrids seks afslutninger, måtte man gå ud fra, at vi havde vundet kampen. Det var dog ikke tilfældet. Opgøret endte 0-0, og Real Madrid var klar til finalen.

I en ufattelig vigtig kamp, der ville have meget at sige i mesterskabskampen, havde vi heller ikke meget held med os. Vi mødte Barcelona på Camp Nou og havde holdt de forsvarende mestre nede på syv afslutninger, da dommeren fløjtede af. Vi havde selv testet Barcelona-keeperen ni gange, men det var hjemmeholdet, der løb af sted med en 1-0-sejr, som Lionel Messi med fem minutter igen sikrede.

Heldigvis har vi i vores seneste to ligakampe vundet med 3-2 over Racing og 2-1 over Murcia, hvilket betyder, at guldet stadig er inden for rækkevidde. Vi ligger på 3. pladsen i ligaen med en kamp i hånden i forhold til Valencia og Barcelona.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #64: 10 Aug 2008, 23:28 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

Det bobler af spænding i Atlético Madrid i øjeblikket. En runde af ligaen resterer, og klubben har sikret sig sit første trofæ siden 1996.

Det skete, da vi på Santiago Bernabéu skulle krydse klinger med Valencia i cupturneringens finale. Vi manglede utvivlsomt en Reyes i truppen, men så vi bort fra ham, var vi klar til at hente cuptitlen - og vi lagde fantastisk ud. Vores 21-årige guldfugl, Sergio Agüero, havde ikke blot scoret efter to minutter, men også et mere, inden uret havde rundet fire minutter. Dermed var vi i front med 2-0 lynende hurtigt, og det var nu lykkeligvis op ad bakke for Valencia. De fik ikke gjort meget ved tingene, og vi forsvarede godt. Da Veloso udlignede efter 89 minutter, viste det sig at være for sent, og vi kunne række armene i vejret!

Dermed var selvtilliden på plads før den utroligt vigtige afsluttende del af sæsonen. Efter vores sejre imod Racing og Murcia skulle vi møde nr. 20, Eibar. Umiddelbart lignede det tre forholdsvis lette point, men vi skulle kun løbe af sted med et point. Det var specielt frustrerende, fordi vi havde 20 afslutninger, men også fordi Barcelona samtidig mistede point, og vi dermed missede en chance for at hente to point på dem.

I de næste tre kampe var der ingen slinger i valsen, og med en runde igen ligger vi nu på 1. pladsen med et enkelt point ned til Barcelona. Getafe blev slået med 1-0, Málaga tabte med 3-1 efter to sene scoringer fra indskiftede Flamini, og Sevilla blev banket med 3-0 efter en flyvende indsats fra Agüero, som kom på måltavlen to gange. Sæsonens helt store assistmaker, Antonio López, lavede i denne kamp et assist, som bragte ham op på intet mindre end 34 af slagsen.

Spændingen er altså enorm, inden ligaens sidste runde. Barcelona skal håbe på, at vi taber ude imod Mallorca, mens de selv skal vinde hjemme over Zaragoza, hvis de vil hente deres tredje ligatitel i træk.
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #65: 10 Aug 2008, 23:34 »

Shit, det er spændende.  Shockeret

Update, update, update på denne fantastiske blog, tak. Håber du får mesterskabet, i 3. forsøg.  Thumbs Up
Logged

Veni, vidi, vici

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Four
« Svar #66: 11 Aug 2008, 12:30 »

IIII
STATUS: CLUB ATLÉTICO DE MADRID

I dag, d. 16. maj 2010, havde vi chancen for at gentage den succes, som Atlético Madrid også oplevede i 1996. Dengang vandt de både pokalen og ligaen, hvilket vi i skikkelse af cupsejren på 2-1 over Valencia også havde chancen for i dag. Sergio Agüero havde inden opgøret været ude og samle tropperne før skæbnekampen på Mallorca. Et sted, hvor vi faktisk tidligere har haft det svært. Under min ledelse havde vi endnu ikke vundet der, hvorfor det ikke tegnede alt for godt, medmindre udtrykket ”alle gode gange tre” faldt i ens smag.

Vores normale venstre back, Antonio López, var vraget til kampen pga. dårlig moral op til kampen, men udover ham så vores startopstilling ud som sædvanlig. Agüero og Cardozo udgjorde fronten, på diamantmidtbanen spillede Baptista, Moutinho, Rosicky og Palombo. Bagkæden lød som følgende: Da Costa, Armand, Albiol og Chrétien. Leo Franco stod på kassen.

Fernando Teixeira Vitenes fløjtede opgøret i gang, og der gik ikke længe, før netmaskerne blafrede; Chrétien lagde efter blot to minutter en bold indover til bagerste stolpe, hvor Cardozo fra en skarp vinkel bankede bolden ind bag Mallorca-keeperen og gav os en drømmestart. Guldet nærmede sig, og det rykkede endnu tættere på, da Agüero efter en lille halv time øgede til 2-0. Igen var Chrétien i oplæggerens rolle.

Pausestillingen på Mallorca var 2-0, mens den på Camp Nou hed 0-0 – det lovede yderst godt. Jeg stillede mig tilfreds med spillerne i pausen, og det var heldigvis ikke noget, der skulle få dem til at tage for let på tingene i anden halvleg – tværtimod. Cardozo socrede efter 53 minutter sit andet mål i kampen på et frispark, og nu kunne den guldmedajle knapt nok komme tættere på.

Den kom aldrig længere væk, og vi kunne for anden gang i sæsonen løfte et trofæ i triumf. Denne kamp blev altså dermed også min sidste for Atlético Madrid, og jeg vil snart melde min afsked med klubben, som altså hjalp mig godt på vej imod mit mål om at vinde de fire store ligaer. Den spanske kan nu slettes fra listen, men hvor næste destination er, ved jeg endnu ikke.

Cardozo delte med sine to mål i sidste kamp klubbens indbyrdes topscorerliste. Sammen med Nihat scorede de 36 mål. Raúl Albiol og Agüero fulgte lige i hælene med 17 mål. Resten af spillerstatistikker ne kan ses her, og López’ 34 assists må utvivlsomt falde i øjnene.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #67: 11 Aug 2008, 12:42 »

Tillykke SirToby!
Glæder mig til at se næste stop..

Thumbs Up Klasse blog, virkelig.
Logged


Arsenal Football Club


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #68: 11 Aug 2008, 13:27 »

Bliver vist ikke svært at finde en ny klub, med det fantastiske resultat du har lavet her Shockeret Keep it up.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Three
« Svar #69: 11 Aug 2008, 13:35 »

Tillykke Sir Toby Smiley
Endelig fik du din pokal med At Madrid.
Fuldt fortjent og hvilken klasseblog dette er, du holder en meget høj standard i alle updates - respekt for det.

M:ØLLER!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Three
« Svar #70: 11 Aug 2008, 13:40 »

Tillykke Sir Toby. Dejligt at trofæet kommer hjem til den rigtige Madrid klub. Glæder mig til at se hvilket ny klub du vælger. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #71: 11 Aug 2008, 13:44 »

Tak for alle de pæne kommentarer. Jeg vil inden længe afsløre, hvor jeg fremover vil slå mine folder.

Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Three
« Svar #72: 11 Aug 2008, 13:56 »

Håber ikke du vælger Chelsea Smiley Du ved selv hvorfor, men vil følge med, selvom du vælger Team Russia FC
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three
« Svar #73: 11 Aug 2008, 13:57 »

III
STATUS: TOTTENHAM HOTSPUR

Efter godt ti måneder som arbejdsløs, hvor en masse tilbud var blevet afvist, kom det rigtige tilbud endelig. Tottenhams formand Daniel Levy tilbød mig jobbet som afløser for Mark Hughes, der ikke levede op til forventningerne. Den tre-årige kontrakt indeholdt en flot mængde penge til transfers samt et fornuftigt lønbudget.

Der er ikke noget at sige til, at Mark Hughes måtte lade livet. Med stjernespillere som Berbatov, Montolivo, Cazorla og King havde han efter 29 runder af dette års Premier League ført Spurs til en 12. plads. Sidste år endte Tottenham på 9. pladsen, hvorfor det i den grad har været et kedeligt år for deres tilhængere – uden europæisk fodbold eller national succes.

Nu er mit mål at få flest mulige point i de sidste ni runder og med lidt held ende i top seks, som der trods alt kun er syv point op til. Jeg har denne trup at gøre godt med:

GK Oscar Jansson
GK Paul Robinson

DC Troy Archibald-Henville
DR Chris Gunter
DL Wayne Bridge
DC Anton Ferdinand
DC Fernando Meira
DC Ledley King
DC Steven Taylor
DL Adriano

MR Oleg Husyev
MC Jamie O’Hara
MC Cristian Ledesma
MR Aaron Lennon
MR Santi Cazorla
ML Jefferson Farfán
ML Ismail Aissati
MC Riccardo Montolivo

ST Landon Donovan
ST Robbie Keane
ST Dimitar Berbatov
ST Darren Bent
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Three
« Svar #74: 11 Aug 2008, 14:03 »

Spændende, bestemt spændende og dejligt du vælger dem istedet for ****sea Smiley

Held og Lykke
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010