home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Humor, god som dårlig!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 154 Udprint
Forfatter Emne: Humor, god som dårlig!  (Læst 620511 gange)
njandersen
Gæst

Sv: Humor, god som dårlig!
« Svar #1545: 18 Aug 2008, 19:46 »

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #1546: 19 Aug 2008, 00:21 »

Fck's træner Ståle Solbakken er bekymret for sit holds form efter de ENDNU en gang har tabt til Brøndby.
Så Ståle ringer til Tom og fortæller om sine problemer. Tom er meget forstående og inviterer Ståle over for at se Brøndby træne.
Dagen efter tager Ståle til Brøndby´s træningbane og ser spillerne træne. Efter træningen siger han til Tom, "Jeg forstår det stadig ikke. Vi synes at gøre helt de samme ting til træning som I, og alligevel slår I os, hver gang". "Ah", siger Tom, "Jeg tror ikke det har noget med træningen at gøre. Jeg tror det er fordi mine
spillere er mere intelligente end dine. Her træner vi nemlig også hjernen".
Som demonstration kalder Tom Kim Daugaard over.
Tom "; her er en problemstilling til dig: Han er din fars søn men han er ikke din bror. Hvem er han?"
"Det er nemt nok. Det er mig selv."
"Korrekt" siger Tom Køhlert.
Ståle er meget imponeret. Han tager tilbage til Fck og dagen efter tager han en snak med Jesper Grønkjær. "Jesper, jeg har snakket med Tom Køhlert, og han mener at deres spillere er mere intelligente end vores." "Det er da noget pjat, chef."
"OK", siger Ståle, "Jeg har et spørgsmål til dig: Han er din fars søn men han er ikke din bror. Hvem er han?"
Jesper er helt blank. "Jeg har brug for noget tid til at løse den her, chef.
Kan jeg give dig svaret imorgen?"
Jesper går hjem og tænker over spørgsmålet og beslutter sig for at ringe til Thomas Helveg fra OB.
"Hej Thomas, det er Jesper Grønkjær. Jeg har et spørgsmål. Han er din fars søn, men han er ikke din bror. Hvem er han?"
"Det er nemt nok", siger Thomas. "Det er mig."
Næste dag ringer Jesper til Ståle og siger: "Go'morgen, chef. Jeg har svaret på spørgsmålet nu."
"OK. Hvad er det så?", spørger Ståle.
"Det er Thomas Helveg", svarer den selvtilfredse Jesper.
"Din store idiot" råber Ståle, "Det er ikke Thomas Helveg..........Det er Kim Daugaard!"

@ Hawk: Grin Grin

Fuck den er klasse!

Hawks var også nice funny

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #1547: 19 Aug 2008, 01:05 »

Taget fra min Dkbn.dk profil

DRENGE I HAR SKU FÅET FOR MEGET HVIS.......

1. Dine venner ringer og spørger dig i et bekymret tonefald, om du er kommet godt hjem, og om du har afleveret geden.

2. Det bliver en fast vane at ringe til værten for den sidste fest og undskylde, det der skete med hunden og vinduerne.

3. Du er nødt til at knibe det ene øje sammen blot for at se dobbelt.

4. Du husker svagt at have spist lakridspizzaer aftenen før, og opdager senere at nogle af dine Lp'er er forsvundet.

5. Du er kommet fuld hjem, opdager din tomme seng, og ringer til alarmcentralen og siger: "Hjælp, jeg er blevet bortført."

6. Din definition af alkoholmisbrug er, når folk spilder deres øl.

7. Du giver fingerkys til forbikørende ølvogne.

8. Du plejer at reservere en seng på skadestuens udpumpningsstue, inden du går på druk.

9. Din chef ringer hver aften til dit stamværtshus for at spørge om udsigterne til, at du kommer på arbejde næste morgen.

10. En betjent prikker dig på skulderen og siger: "Du kravler den forkerte vej. Din lejlighed er i den retning.

Du skal være stolt af at være dansk - FORDI :

I Danmark....kan du få leveret en pizza hurtigere end du kan få en ambulance.

I Danmark....tror folk de lever sundt når de bestiller en dobbelt cheeseburger, en stor pommes frites og en Cola LIGHT.

I Danmark....skal man gå helt ned bag i supermarkedet for at købe mælk og grønsager, og derefter stå i kø. Tobak og spiritus kan købes lige ved døren.

I Danmark....Er bankens yderdør altid åben og bankkassistenterne sidder i åbne kontorlandskaber uden panserglas, men kuglepennen ved skranken er lænket fast.

I Danmark....Stiller man for 150.000 kr bil i indkørslen, fordi der ikke er plads i garagen, hvor den punkterede trillebør, de slidte vinterdæk og den 12 år gamle plæneklipper er låst inde.

I Danmark....bruger man gladeligt for 10 kr ekstra benzin for at finde en tank, hvor man sparer 8 kr ved at tanke op.

I Danmark....Brokker man sig over at man skal betale 180% afgift på en ny bil, og køber alligevel en ny hver tredie år.

I Danmark....beklager forældre sig over at deres børn får for lidt motion, og køber en Playstation til dem i julegave.

BenMusalho
Gæst

« Svar #1548: 21 Aug 2008, 15:34 »

Der kom en blondine gående ind på en togstation. Så så hun en brunette der stod og hoppede frem og tilbage på skinnerne, mens hun sagde "15, 15, 15". Det så sjovt ud tænkte hun, og hoppede ned på skinnerne og gjorde det samme, også mens hun sagde "15, 15, 15 osv"..
Så kom toget.. Brunetten hoppede til siden, men blondinen blev kørt over. Da toget var væk hoppede brunetten ned igen, mens hun sagde "16, 16, 16"..

For noget tid siden, spurgte min lærer os i klassen, om hvad det absolutte lavpunkt var (vi snakkede om temperatur-agtignoget.) Så var jeg hurtig og råbte "Fck" Cool Syntes jeg selv var klasse crazy

GudenEricsson
Gæst

« Svar #1549: 23 Aug 2008, 15:39 »

Haha genialt shafta Grin Grin
Rigtigt sagt Ben Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #1550: 23 Aug 2008, 16:37 »

Fck's træner Ståle Solbakken er bekymret for sit holds form efter de ENDNU en gang har tabt til Brøndby.
Så Ståle ringer til Tom og fortæller om sine problemer. Tom er meget forstående og inviterer Ståle over for at se Brøndby træne.
Dagen efter tager Ståle til Brøndby´s træningbane og ser spillerne træne. Efter træningen siger han til Tom, "Jeg forstår det stadig ikke. Vi synes at gøre helt de samme ting til træning som I, og alligevel slår I os, hver gang". "Ah", siger Tom, "Jeg tror ikke det har noget med træningen at gøre. Jeg tror det er fordi mine
spillere er mere intelligente end dine. Her træner vi nemlig også hjernen".
Som demonstration kalder Tom Kim Daugaard over.
Tom "; her er en problemstilling til dig: Han er din fars søn men han er ikke din bror. Hvem er han?"
"Det er nemt nok. Det er mig selv."
"Korrekt" siger Tom Køhlert.
Ståle er meget imponeret. Han tager tilbage til Fck og dagen efter tager han en snak med Jesper Grønkjær. "Jesper, jeg har snakket med Tom Køhlert, og han mener at deres spillere er mere intelligente end vores." "Det er da noget pjat, chef."
"OK", siger Ståle, "Jeg har et spørgsmål til dig: Han er din fars søn men han er ikke din bror. Hvem er han?"
Jesper er helt blank. "Jeg har brug for noget tid til at løse den her, chef.
Kan jeg give dig svaret imorgen?"
Jesper går hjem og tænker over spørgsmålet og beslutter sig for at ringe til Thomas Helveg fra OB.
"Hej Thomas, det er Jesper Grønkjær. Jeg har et spørgsmål. Han er din fars søn, men han er ikke din bror. Hvem er han?"
"Det er nemt nok", siger Thomas. "Det er mig."
Næste dag ringer Jesper til Ståle og siger: "Go'morgen, chef. Jeg har svaret på spørgsmålet nu."
"OK. Hvad er det så?", spørger Ståle.
"Det er Thomas Helveg", svarer den selvtilfredse Jesper.
"Din store idiot" råber Ståle, "Det er ikke Thomas Helveg..........Det er Kim Daugaard!"

@ Hawk: Grin Grin

Klasse!  Thumbs Up

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #1551: 23 Aug 2008, 18:11 »

Der findes 10 slags mennesker: Dem der forstår det binære talsystem, og dem der ikke gør Opstemt

Computere må være hunkønsvæsener !!!

- Man bliver nødt til at "tænde" dem for at få deres opmærksomhed.
- De indeholder en masse data, som de ikke selv forstår.
- Det er meningen, at de skal hjælpe dig med dine problemer, men meget af tiden er de problemet.
- Så snart du har anskaffet dig en, indser du, at hvis du havde ventet lidt længere, kunne du have fået en bedre model.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #1552: 24 Aug 2008, 17:05 »

Har fundet denne samtale på Blok4.dk. Synes det er genialt Grin Grin Grin

-----

Efter onside.dk´s interview med Mark Howard var det vel på sin plads, at få en lille snak med journalisten bag; Søren Hanghøj. Så der blev mandag ringet til onside.dk´s redaktion.

- Onside.dk ... hvad kan jeg hjælpe med?

- Jeg vil gerne tale med Søren Hanghøj.

- Han er ikke til stede. Han er til fredagsbar.

- Øh, det er mandag i dag?

- Ja, de startede i fredags - han burde være tilbage her torsdag aften.

- Jeg vil meget gerne tale ham - er det muligt?

- Hmm, jeg prøver at stille dig videre, men happy hour starter om 2 minutter, så mobilen er nok slukket. Et øjeblik.

Øjeblikket efter lyder en lettere rusten stemme:

- Det er Søren.

- Hej Søren ... jeg vil gerne tale med dig om dit interview med Mark Howard.

- Hvem?

- Mark Howard?

- Æh ...

- Brøndbys forsvarsspiller, som du har interviewet i dag?

- Nåh ja. Han spillede godt i går.

- Han spillede ikke i går ... det er det dit interview handler om?

- Nåh ja ... øh, jeg har et vigtigt møde om 2 minutter, så er lidt stresset.

- Howard er meget uenig i din udlægning af jeres samtale.

- Jeg husker den ikke så godt ... det er jo længe siden.

- Det var i dag!

- Virkelig? Hvad dag er det i dag?

- Mandag!

- Øv, så skal jeg snart tilbage på kontoret.

- Kan vi vende tilbage til Howard? Han siger, at han ikke har raset mod klubben på nogen måde?

- Sludder, har du nogensinde hørt om en sportsjournalist, der hiver tingene ud af konteksten eller bevidst vinkler en historie i negativ retning?

- Så Howard er citeret rigtigt? Også at han var mere end vred over ikke at have spillet i går?

- Han var i hvertfald irriteret, da jeg spurgte ham om det for 3. gang.

- Hvorfor spørger om det mere end én gang?

- Ha ha ... du er tydeligvis ikke sportsjournalist.

- Nej?

- Du lyder også ædru. Kom herned, så skal jeg vise dig hvordan en rigtig sportsjournalist arbejder ...

- Nej tak. Er det ikke et problem, at du påstår, at Howard raser mod Brøndby, når det tydeligvis ikke er sket?

- Hør her, det er altså nemmere at have skrevet artiklen før man taler med folk.

- Så den negative vinkel var altså valgt, inden du talte med Howard?

- Hvem?

- Mark Howard!

- Han spillede godt i går.

- Jeg tror bare, at jeg lægger på nu.

- Ok, det er også min tur til at hente - hej hej ... hov, inden du smutter ...

Herefter begynder Søren Hanghøj at rase mod alt og alle; dronningen, fædrelandet, prisen på øl og alkohol - men især mod sin arbejdsgiver; onside.dk. Hans sprogbrug er ikke for sarte sjæle, så vi har undladt at referere det. Men at sige, at han var vred, er en underdrivelse af de helt store.

Det kan blive en svær opgave for ledelsen på Onside at få ham til at blive. Selv om optimismen blomstrer med udsigt til den kommende fredagsbar, er der altså fortsat ikke helt ro på de indre linier på Onside’s web-redaktion.

tturbo1
Manager

« Svar #1553: 27 Aug 2008, 17:32 »

Klasse sang!!!
Må blive årets hit...
http://www.youtube.com/v/G1XRg11kgxM

Zone 43
Manager

« Svar #1554: 03 Sep 2008, 18:44 »

Skuffet funny

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brodtgaard
Manager

« Svar #1555: 04 Sep 2008, 08:16 »

Der var engang en mand, der var meget glad for at spille fodbold. En dag kom han til at tænke på, at når han engang døde, om der så var fodbold i himlen. Han besluttede sig for at finde ud af det.
Han opsøgte en præst, og spurgte så ham om det. Præsten sagde, at han lige ville kontakte Gud, og spørge ham om det. Manden skulle så kigge forbi et par dage senere.
Et par dage senere kom manden hen til præsten igen og spurgte, om han havde fundet ud af det.
Præsten sagde: ”Jeg har en god og en dårlig nyhed.
Den gode er, at der er fodbold i himlen.
Den dårlige nyhed er, at du er sat på hold til på lørdag."

Brøndby IF takker nej tak til en sponseraftale med Jyske Bank:
" Den slags får vi masser af i forvejen"
(Ja ja - det var så sidste år)

En blind mand går ind på en bar og bestiller en Carlsberg.
Efter lidt tid siger han til bartenderen,
"Vil du høre en FCK-vittighed?"
Øjeblikkeligt bliver der HELT stille. I en dyb dæmpet stemme siger manden ved siden af ham,
"Dette her er en FCK bar! Før du fortæller den vittighed er der fem ting du skal vide:
1. Bartenderen er FCK fan
2. Udsmideren er FCK fan
3. Jeg er en 150 kg's FCK fan og er mester i brydning
4. Manden ved siden af dig er FCK fan og vægtløfter
5. Manden på din anden side er FCK fan og professionel bokser
Nåh, har du stadigvæk lyst til at fortælle den FCK-vittighed??"
Den blinde mand tager en slurk af sin øl, så siger han,
"Næææ, så skal jeg jo forklare den fem gange!".

AAB´s træner kom op til gud og bad inderligt om et mesterskab mere.
GUD svarede: det bliver ikke i din regeringsperiode.
Så kom Esbjergs træner op og bad inderligt om en sejr.
Gud svarede: det bliver ikke i din regeringsperiode.
Så kom AGFs træner op og bad om at AGF kunne få et mesterskab for at lægge en dæmper på alt det hurlumhej der er om krisen.
Hvortil Gud svarede: Det bliver ikke i MIN regeringsperiode.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

verdenskrig
Manager

« Svar #1556: 04 Sep 2008, 08:36 »

Haha zone funny.. Pænt nitte!

Nice brodtgaard Grin... Specielt den sidste.. God griner!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #1557: 04 Sep 2008, 23:52 »

En gammel dame sad i sin stol i haven, da en mand pludselig kom forbi og begyndte at spise græsset på hendes nyslåede græsplæne. Hun kiggede på ham og sagde:
-Stakkels mand... du må være ufattelig sulten! Kom med mig.
Damen tog manden med om i baghaven og sagde så:
-Græsset er meget længere her....

Haha, kæft den var plat, men der skal gang i tråden Opstemt Man kan satme finde nogle gode vitser imellem...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #1558: 05 Sep 2008, 21:55 »

Hvis man spiser mars på jorden.
Spiser man så jord på mars?

I ain't playin', nigga

Khushal
Gæst

« Svar #1559: 06 Sep 2008, 13:58 »

Favorit citater!

French Soldier: Monthy Pythons Holy Grail ''I fart in your general direction your mother was a hamster and you father smelt like elderberries!''

Jim's dad: American pie ''we will just tell your mother... we ate it all..''

Frank: Klovn ''Tillykke med 5 års dagen Mia... må jeg foreslå vi knalder?''

George W. Bush ''You know, one of the hardest parts of my job is to connect Iraq to the war on terror...''

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 154 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010