home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 920 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem spiller du med?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller du med?  (Læst 43913 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #45: 19 Jun 2008, 23:32 »

Jeg spiller med Juventus i en personlig DB, hvor jeg startede med Xabi Alonso og Amauri + de udlånte var vendt hjem.

I første sæson nåede jeg CL semifinalen, som var ret overraskende, efter jeg ikke kunne bruge 4 af mine nyindkøb i startopstillingen.
I ligaen lå jeg lang tid nr. 2, men med en masse dumme nederlag og uafgjorte, fik Roma overhælet dem og jeg sluttede 3 point efter dem.
Jeg var centimenter var Coppa Italia finalen, men Zlatan sendte Inter i finalen med 2 scoringer 5 min før tid Smiley

Startopstillingen ser i 2. sæson sådan her ud :

Iaquinta/Rossi - Amauri/Pazzini

Silva - Xabi Alonso - Miguel Veloso - Mauro Camoranesi

Giorgo Chiellini - Domenico Criscito - Raul Albiol - Miguel

Gianlugi Buffon

« Seneste Redigering: 19 Jun 2008, 23:42 af Rooland » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #46: 19 Jun 2008, 23:39 »

Benja har ikke svaret tilbage  Sur Skuffet Huh Forlegen Ubeslutsom Græder
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #47: 19 Jun 2008, 23:40 »

Jeg spiller med Juventus, i en personlig DB, hvor jeg startede med Xabi Alonso og Amauri + de udlånte var vendt hjem.

I første sæson nåede jeg CL semifinalen, som var ret overraskende, efter jeg ikke kunne bruge 4 af mine nyindkøb i startopstillingen.
I ligaen lå jeg lang tid nr. 2, men med en masse dumme nederlag og uafgjorte, fik Roma overhælet dem og jeg sluttede 3 point efter dem.
Jeg var centimenter var Coppa Italia finalen, men Zlatan sendte Inter i finalen med 2 scoringer 5 min før tid Smiley

Startopstillingen ser i 2. sæson sådan her ud :

Iaquinta/Rossi - Amauri/Pazzini

Silva - Xabi Alonso - Miguel Veloso - Mauro Camoranesi

Giorgo Chiellini - Domenico Criscito - Raul Albiol - Miguel

Gianlugi Buffon



det er sku et godt hold Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #48: 20 Jun 2008, 00:03 »

Spiller med Fiorentina, et af de sjoveste spil i lang tid!
Tjek min blog med dem...
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #49: 20 Jun 2008, 00:25 »

Spiller med Juventus lige nu.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #50: 20 Jun 2008, 00:35 »

Dinamo Bukarest

Jeg besluttede mig for at jeg skulle prøve noget helt helt andet.. Valget faldt i første omgang på CSKA Moskva, men med 10 sejre ud af 10 mulige mod bl.a. Zenit, Spartak Moskva & Lokomotiv Moskva.. Alle på udebane.. jeg besluttede mig for at jeg ville blive i østeuropa og denne gang faldt valget på Rumænien efter en af deres EM-Kampe. Jeg overvejede Rapid, Steaua, Poli 1921 og Dinamo Bukarest.. Valget faldt på Dinamo som havde det mest komplette hold.. Men jeg har alligevel handlet for 55.000.000 kroner fordelt over 9 spillere, hvor ingen var over 20 år gamle og den dyreste spiller var Bogdan Stancu, som kostede mig hele 33.000.000 kroner. Jeg har solgt 4 spillere til en samlet værdi af 30.000.000 kroner og jeg er ganske tilfreds med holdet.

Jeg havde store problemer med taktikken i de første par kampe, hvor vi spillede med 4-4-2 og vores modstandere fik alt for let spil og vi indkasserede mange dumme mål. I denne anden ende mistede angribere let bolden og sammenspillet fungerede ikke. Der var mange offside kendelser der gik imod os og vi ikke score. Vi vandt alligevel, men jeg var langt fra tilfreds med spillet. Vi gik ud til en 4-1-2-2-1 opstilling, hvilket stoppede mange af de dumme mål. I denne ende blomstrede Stancu op og han endte med at havde scoret 9 mål i 12 kampe i forårssæsonen.

Indkøb: Niklas Bärkroth, Celso Borges, Costel Pantilimon, Christian Daminutã, Marvin Angulo, Pablo Herrera, Adrian Hora, Simon Kjær, Bogdan Stancu

Salg: Youssouf, Ionel Dãnciulescu, Deniss Romanovs, Florin Mihãlcescu

Start 11’er


Liga
Ligaen har budt på overraskende mange lige kampe og jeg er overrasket over ”niveauet” i rumænsk fodbold. Det er traditionen tro at de store Bukarest klubber fører an og min sæson er ingen undtagelse. Efter 19 runder (Vinterpause) ligger vi nummer 3 i ligaen med 44 point, hvilket er 4 point færrere end førerholdet Steaua og nummer 2 Cluj. Otelul ligger nummer 4, men de har ”kun” 36 point. Hvis vi kan tage os sammen kan vi nemt hente de 2 førende og det er et must at vi slår Rapid (som kun ligger nr. 9), som bliver det første hold vi møder efter vinterpausen.

Europa
Holdet startede i CL 3. Kval, hvor Dinamo Kiev blev sendt ud efter 0-0 hjemme og 2-2 ude. I gruppespillet blev det til en 3. plads efter Manchester United og Lyon, mens Besiktas blev sorteper med en 4. plads. I UEFA cuppens første knockout runde møder vi Galatasaray og hvis vi vinder venter enten Shaktar Donetsk eller CSKA Moskva.

Pokal
Vi startede i 4. runde, hvor vi efter 1-1 på hjemmebane sendte Steaua ud efter straffespark, hvor vi vandt med 4-3 efter 2 Lobont-redninger. I 5. runde mødte vi SC Vaslui på udebane og det blev til en alt for lille 3-0 sejr til os. I kvartfinalen venter vores andet hold, som ligger på en godkendt 10. plads i den næstebedste række, hvor der i alt er 18 hold. Hvordan de har klaret sig videre er mig en gåde, men det er da lidt sjovt alligevel. Jeg leger lidt med tanken om at ”lade” dem vinde for at se om de kommer ud i Europa. Men jeg har ikke besluttet mig endnu.  

Vinterpause
I vinterpausen har jeg forlænget med de fleste vigtige spillere og jeg er så småt begyndt at forme næste sæsons hold, hvor bl.a. Steve Olfers kommer på fri. Jeg har kig på et par angribere i Bundesligaen, som ikke er helt afvisende. Derudover har jeg arrangeret venskabskampe mod AaB, FCK og BIF samt HSV, Werder og Schalke. AaB blev lammetævet 6-1, mens vi heldigt fik 1-1 mod HSV.

Hvorfor skal du spille i Rumænien
Det er meget a la SAS-ligaen og så er der proppet med talenter. Ligaen byder på storkampe mod Rapid, Steaua  & Cluj og jeg er selv blevet overrasket over niveauet. Hvis du alligevel altid henter Stancu & Torje er Rumænien næste stop for dig. Mit mål er selvfølgelig at skabe et Østeuropæisk storhold, hvilket ikke er helt umuligt med de mange talenter.
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #51: 20 Jun 2008, 13:24 »

Benja har ikke svaret tilbage  Sur Skuffet Huh Forlegen Ubeslutsom Græder

Hvad har jeg ikke svaret på ? Smiley
Super hold, Rooland. Det hold skal da vinde titler Smiley

Lækkert med en lille blog, Jimmy. Spændende med det der 'Hvorfor skal du spille i Rumænien' kunne være man på et tidspunkt skulle prøve et spil med et rumænsk hold.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #52: 20 Jun 2008, 15:26 »

Hvad har jeg ikke svaret på ? Smiley
Super hold, Rooland. Det hold skal da vinde titler Smiley

Lækkert med en lille blog, Jimmy. Spændende med det der 'Hvorfor skal du spille i Rumænien' kunne være man på et tidspunkt skulle prøve et spil med et rumænsk hold.

He he.. det greb vist om sig.. jeg regner med at der kommer en update i Blog Light forumet senere.. Men Rumænien kan helt klart anbefales.. Jeg nyder hvert et minut og jeg har ikke lyst til at ligge spillet fra mig, hvilket er pisse irriterende når man skal lave eksamensforberedels e.. Sur
Logged

- Veni, vidi, vici -

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #53: 20 Jun 2008, 15:28 »

Er ved at starte et spil op med LA Galaxy. Har før været NY Redbull.
Har mistet lysten til FM, så håber dette spil kan bringe lysten tilbage!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #54: 20 Jun 2008, 15:38 »

Jeg spiller med Juventus i en personlig DB, hvor jeg startede med Xabi Alonso og Amauri + de udlånte var vendt hjem.

I første sæson nåede jeg CL semifinalen, som var ret overraskende, efter jeg ikke kunne bruge 4 af mine nyindkøb i startopstillingen.
I ligaen lå jeg lang tid nr. 2, men med en masse dumme nederlag og uafgjorte, fik Roma overhælet dem og jeg sluttede 3 point efter dem.
Jeg var centimenter var Coppa Italia finalen, men Zlatan sendte Inter i finalen med 2 scoringer 5 min før tid Smiley

Startopstillingen ser i 2. sæson sådan her ud :

Iaquinta/Rossi - Amauri/Pazzini

Silva - Xabi Alonso - Miguel Veloso - Mauro Camoranesi

Giorgo Chiellini - Domenico Criscito - Raul Albiol - Miguel

Gianlugi Buffon


Godt hold, dog er Xabi Alonso ikke skiftet endnu! Peace
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #55: 20 Jun 2008, 15:49 »

Jeg spiller ikke.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #56: 20 Jun 2008, 15:50 »

SIF Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #57: 20 Jun 2008, 15:58 »

Det var da et usædvanlig dårligt klub valg.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #58: 20 Jun 2008, 16:10 »

Det var da et usædvanlig dårligt klub valg.

Nej det er det så ikke.. jeg ligger nr. 1 efter 15 kampe i 1.division med 48 scorede mål og 2 point ned til vejle.. har 36 og vejle har 34..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #59: 20 Jun 2008, 16:11 »

SIF kan sutte på mine babser...
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010