home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem spiller du med?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller du med?  (Læst 41336 gange)
SoAP
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #165: 02 Apr 2009, 00:16 »

95 mio for, at være præcis. Men han gjorde det ufatteligt godt, den tid jeg havde lysten til spillet. Smiley

Det er jo stadig en voldsom pris for ham!!
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #166: 02 Apr 2009, 09:29 »

Jeg spillede/spiller med Sogndal i den 2./næst bedste liga og er lige netop rykket op til den bedste liga hvor min målsætning er at undgå nedrykning, selvom det bliver svært, men føler at jeg har en udemærket trup, så nu får vi at se.

Vh.Blackstone
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #167: 02 Apr 2009, 09:51 »

lige startet ny med city Smiley

nogle der kan anbefale en taktik?
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #168: 02 Apr 2009, 10:10 »

Spiller med Hearts fra den bedste række i skotland.

Første sæson:
Semi-finale i den skotske liga cup.
Vinder af den skotske cup (2-1 mod Celtic)
3. plads i ligaen.

Anden sæson:
Røg ud 3-0 samlet til Leverkusen i Uefa Cuppen (Dårlig lodtrækning).
Pt. i Semi-finalen i både liga og skotske cup.
Ligger pt. nr. 1 i ligaen efter 10 kampe.

Det går ret decent. Kan stærkt anbefale jer at spille med dem Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #169: 02 Apr 2009, 11:28 »

Det er jo stadig en voldsom pris for ham!!

Med tanke på, at han bliver en fantatisk angriber i fremtiden, og man kan hente mange flere penge ind på ham senere hen, så er det i orden. Men ja, lidt overpris, men det var det mindste beløb Newcastle ville have for ham.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #170: 13 Apr 2009, 00:55 »

Er netop startet op med Liverpool FC, i JS' challenge, hvor de som bekendt starter i League One og med en meget lille økonomi. Forhåbenlig er der flere som skal prøve challengen, selvom det er med FM08. Der er ikke umuligt at tiltrække nogen store navne til klubben..

Jeg har i mit spil valgt, at det er den kommende generation af stjerner, som skal føre holdet frem til toppen af PL igen, tilsat et par rutinerede drenge, som var det første jeg kiggede efter på transfermarket og fandt et par stykker af. Jeg tør ikke sætte et tal på hvor mange talenter, jeg havde sendt bud efter, men det var mange. Desværre valgte størstedelen af dem, at afvise mig her i blandt Kroos, Wass, Bojan, Tuia og mange, mange flere.

Det lykkedes mig dog, at få tilført hele 11 mand til truppen, og vinduet er endda stadig åbent, men jeg skal ikke handle mere dette vindue. Dog bliver Gerrard måske solgt, men kun hvis det rette tilbud kommer. Chelsea og Inter bliver det næppe, da de ikke vil acceptere mit krav.

Indkøb:
Iain Turner (leje, Everton)
David Wheater (leje, M'boro), Ivan Bandalovski (Litex), Scott Golbourne (leje, Reading), Martin Djetou
Niklas Bärkroth (IFK Göteborg), Rene Mihelic (Maribor), Anthony le Tallec, Mohammed Kallon
Billy Sharp (leje, Shef. Utd.) og Bafetimbi Gomis (leje, St. Etienne)

Solgte:
Gary Mackay Steven (klubløs), James Smith (Blackpool), Raymond Putterill (Gillingham), David Martin (Hull), Jordy Brouwer (Colchester), Lee Peltier (Crystal Palace), Charlie Bennett (Barnsley)

Start 11:
Iain Turner
Ivan Bandalovski - Jamie Carragher - David Wheater - Scott Golbourne
Anthony le Tallec - Steven Gerrard - Danny Guthrie - Rene Mihelic
Billy Sharp - Bafetimbi Gomis

Robbie Fowler - Kristian Nemeth
Gerardo Bruna - Francesco Duran/Jay Spearing - Damien Plessis - Mohammed Kallon
Godwin Antwi - Martin Djetou - Jack Hobbs - Stephen Darby
Nikolay Mihaylov
Reserverne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SoAP
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #171: 13 Apr 2009, 01:06 »

Med tanke på, at han bliver en fantatisk angriber i fremtiden, og man kan hente mange flere penge ind på ham senere hen, så er det i orden. Men ja, lidt overpris, men det var det mindste beløb Newcastle ville have for ham.

Okay jeg har bare ikke erfaringer med at Andy Carroll bliver god. Jeg syns kun han bliver dårlig
Logged

Kamarue Gabri
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #172: 25 Maj 2009, 21:43 »

Valgte at spille som Vejle pr. 3. januar, da jeg syntes det kunne være sjovt at redde dem fra nedrykning.

Da jeg overtog klubben lå de nr. 10 med to point til nedrykning, og efter en hektisk start med spillerhandeler var jeg klar til at redde Vejle. Solgte Priske, Nielsen, Delani og Lai havde jeg råd til spillere såsom Schmeichel for 4.5 mio, Jonas Troest - 5,7 mio, samt Zizi Roberts og Duílio på fri. Disse nye spillere gjorde det super og jeg endte på en 5. plads + en pokalsejr over Silkeborg oveni hatten - og så skulle der spilles Europæisk.

Anden sæson forstærkede jeg mig med et hav af spillere på fri, blandt de største navne kan Keller, Bøgelund, Risgård, Lorentzen og Nosrati nævnes. Og sidst, men ikke mindst, min stjerneangriber Gastón Fernandez, som er direkte skyld i at jeg er havnet i semifinalen mod Roma. Hans 14 mål hidtil har betydet at jeg bl.a. har vundet over Shakhtar, CSKA og Dortmund.
Vejle ligger på nuværende tidspunkt nr. 2 og mesterskabet lurer lige om hjørnet Wink

Min sædvanlige startopstilling er således:

                     Schmeichel

Bøgelund - Nosrati - Duílio - Martin Pedersen

  Keller - Kielstrup - Risgård - Pierre Planus

               Fernandez - Roberts

Subs: Mikkel Andersen, Troest, Mngomeni, Salou, Kasper Povlsen, Lorentzen, Juelsgård
Logged

MehmetAli
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #173: 31 Maj 2009, 01:59 »

Jeg er i øjeblikket i gang med min 2. sæson med AT. Madrid. Første sæson købte jeg Luigi Bruins, Jack hobbs og Morais. Vandt Copa Del Rey mod R. Madrid 2-0, Vandt Uefa Cuppen mod Zaragoza 5-2, og kom på en 2. plads i Ligaen med 81 point, lige bag Valencia med 81 point, men de havde bedre indbyrdes. Var der nogen der sagde nedtur?Peace
2. Sæson brugte jeg penge på talenter, har købt Lulinha, Celsinho, Aquino, Aaron. Bocaly, San Roman og Pjanic. Fik også garay for 100 mio. Solgte så Raul Garcia til 300 Mio., maxi rodriguez, røg på en fri transfer, ik så godt hehe, Simao byttede jeg til hatem Ben arfa, har også solgt miguel .
2. Sæson mødte jeg valencia i supercupen tabte 5-4 sammenlagt, mødte så Man UTD i europæisk supercup, vandt i overtiden med 3-2 Smiley

jeg spiller en 4-5-1 , som pt. ser således ud, da mine indkøbte talenter er lejet ud:

                          Leo Franco
Antonio Lopez - Pablo - Ezequiel Garay - Juan Valera
          Morais (pjanic) - Bocaly(Atienza) - Luis Garcia(Luigi Bruins)
hatem Ben arfa                                         Cleber Santana
                                Sergio Aguero

Ps. Til jer der er manager for hold som FCK, brøndby osv, vil jeg råde til at investere i Morais eller Lebohang Mokoena Smiley. De Guld værd
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #174: 31 Maj 2009, 02:09 »

Spiller pt. med Sevilla. Er kommet til 2014, og er det bedste spil, jeg har haft i FM til dato. Gider ikke til at skriver alt muligt, men overtog klubben, mens de lå på en 15 plads. Fik taget dem op på 5 pladsen, og har været der siden. Det skal siges jeg overtog dem i 2010. Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #175: 31 Maj 2009, 07:59 »

Må man se dit hold Krohn Smiley
Logged


MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #176: 31 Maj 2009, 08:00 »

Pt. spiller jeg med 2 forskellige spil.

Wolfsburg - sommer 2009.
I første sæson kom jeg på en flot 2. plads. Havde købt Valencia, Sapara, Skjeldbred og Demidov. 3 spillere fra Rosenborg. Smiley
Kom i semifinalen i Uefa cuppen.

Manchester United - vinter 2013.
Mit bedste spil i FM til dato. Har spillet 4 sæsoner, har vundet CL+PL fire gange. Og to af sæsonerne har jeg vundet The treble.
Har et virkelig stækt hold. Smiley Viser det måske senere Wink
Logged


Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010