home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem spiller du med?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller du med?  (Læst 41335 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #150: 31 Okt 2008, 13:47 »

Er liverpool og er lige færdig med 1. sæson. Vandt CL, og tabte PRL på dårligts målscore til Arsenal. Men ellers en rimelig acceptabel sæson, hvor jeg kun tabte 3 kampe, og 9 uafgjorte.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #151: 23 Dec 2008, 21:13 »

Jeg fik startet et spil op i går med ingen ringere end Real Madrid, og netop nu, er jeg kommet til februar måned, og det ser mere end fornuftigt ud. I La Liga adskiller en bedre målscore på 3-4 mål Barca og undertegnede, i CL skal jeg op imod Bordeaux, mens jeg måtte lade livet til Betis i Copa'en med et samlet nederlag på 4-3. Sevilla blev i øvrigt ydmyget med hele 9-1 i Super Cuppen, efter en 3-0 sejr ude og hele 6-1 hjemme Shockeret
Af andre vilde resultater kan disse nævnes: 5-1 over Villarreal og 4-0 over Sevilla

Som noget af det første jeg foretog mig, var at skaffe en fornuftig farmerklub. Jeg kunne vælge mellem Bielefeld, Bochum, en anden divisionsklub i Spanien, men valget faldt på Rennes fra Ligue 1. Rennes fik tilgang af Bueno og Adan, som indgår i mine fremtidsplaner, samt de to nye franskmænd Mamadou Sakho og Younousse Sankharé, som begge er hentet i PSG for et samlet beløb på 4 mio dkr. Der udover udlejede jeg Drenthe til Marseille og Garcia til Villarreal.
Jeg ville styrke min defensiv, men da jeg ikke havde råd til min ønske spiller, Lahm, valgte jeg istedet at leje Ferrera i Chelsea, som sammen med Torres og Metzelder er mine reserver. Jeg lejede desuden også Francesco Bolzoni i Inter, som rotere mellem mit første- og andethold.

I januar måned blev Heinze sendt til Espanyol, mens jeg styrkede min offensiv med Ménéz fra Roma. Jeg regner ikke med at lave mange udskiftninger efter sæsonen, da jeg er fuldt tilfreds med min trup.

Min foretrukne start formation:
Casillas
Ramos - Pepe - Cannavaro - Marcelo
Diarra - Sneijder
Robben - Raúl - Ménéz
Nistelrooy


Bare råb højt, hvis i ønsker SS :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #152: 23 Dec 2008, 21:18 »

SS Zone !!!!!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #153: 23 Dec 2008, 21:20 »

Hvad vil du have SS af? :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #154: 23 Dec 2008, 21:22 »

Hvad vil du have SS af? :-)

Af Menez og dine holdindstillinger :j
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #155: 23 Dec 2008, 21:25 »

Har lige oprettet en 09 udgave af denne tråd, for den her jo til FM08 (:
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #156: 23 Dec 2008, 21:25 »

Jeremy Ménez
Holdindstillinger

Btw. så har jeg sikret mig Rémy Vercoutre fra Lyon på en fri transfer efter sæson. En yngre og bedre back up end Dudek \o/
« Seneste Redigering: 23 Dec 2008, 21:45 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JannikSkov
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #157: 02 Mar 2009, 14:33 »

Jeg spiller med Nørresundby jeg synes det er sjovere at spille et lille hold op end det er at spille med de store hold fra starten...
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #158: 02 Mar 2009, 14:58 »

Jeg spiller med Newcastle!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #159: 14 Mar 2009, 16:35 »

Er startet op med Championship mandskabet fra Queens Park Rangers, bare kendt som QPR. Mit mål er at komme op i Premier League den første sæson og så stille og roligt kæmpe mig op mod toppen. Endvidere ville jeg gerne have snuppet Carling Cuppen og dermed en plads i UEFA Cuppen, men røg ud i 2. runde, da Bolton kom på besøg. I Championship har jeg snuppet 10 point i de første 4 runder, hvilket giver en placering som delt nr. 1 sammen med Ipswich, Charlton og Southampton.

Jeg fik tildelt godt 200 mio dkr til handeler og langt størstedelen af disse er brugt; og det på fremtidens spillere. Jeg havde håbet på, at kunne få Marvin Angulo og Pablo Herrera, men grundet manglede arbejdstilladelse gik den ikke. Til gengæld er hele ni mand kommet ind, hvoraf én har kostet godt mig godt halvdelen af budgettet; Andy Carroll fra Newcastle. Desuden er Lewin Nyatanga, Hosain Kaebi, Scott Curtbeth, Carl Dickinson, Rocco Quinn (leje), Danny Haynes, Darren Gibson (leje), Bryan Bergougnoux kommet til.
Aaron Goode, Jake Cole, Damion Stewart, Damien Delaney, Gavin Mahon og Kaspars Gorkss er røget den anden vej.

Cerny
Leigertwood - Hall - Nyatanga - Dickinson
Bergougnoux - Bolder (c) - Bouzaky - Cook
Carroll - Haynes


Når jeg har tid og mulighed for det, kunne jeg godt tænke mig at lave en blog om dette spil. Smiley
« Seneste Redigering: 16 Mar 2009, 11:47 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SCO-Angers49
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #160: 29 Mar 2009, 13:55 »

Spiller med Angers, division 2 i frankrig, og ender 15 plads i min første sæson. har inkøb nogen ung talenter som Stancu, Hoarau og Dwayne miller, og begynder snart anden sæson med nogen bdre ambition. Start opstiling:

                                                                    Miller
                                                      Angulo-Thiam-Dyer-Fedoriv
                                                                     Auriac
                                                           Fiorese-Stancu-Seijas
                                                   A.Balde(eller Alo'o Efoulou)-Hoarau

I sæson endnu om så rykker jeg op i 1. divison
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #161: 29 Mar 2009, 14:12 »

Er startet op med Championship mandskabet fra Queens Park Rangers, bare kendt som QPR. Mit mål er at komme op i Premier League den første sæson og så stille og roligt kæmpe mig op mod toppen. Endvidere ville jeg gerne have snuppet Carling Cuppen og dermed en plads i UEFA Cuppen, men røg ud i 2. runde, da Bolton kom på besøg. I Championship har jeg snuppet 10 point i de første 4 runder, hvilket giver en placering som delt nr. 1 sammen med Ipswich, Charlton og Southampton.

Jeg fik tildelt godt 200 mio dkr til handeler og langt størstedelen af disse er brugt; og det på fremtidens spillere. Jeg havde håbet på, at kunne få Marvin Angulo og Pablo Herrera, men grundet manglede arbejdstilladelse gik den ikke. Til gengæld er hele ni mand kommet ind, hvoraf én har kostet godt mig godt halvdelen af budgettet; Andy Carroll fra Newcastle. Desuden er Lewin Nyatanga, Hosain Kaebi, Scott Curtbeth, Carl Dickinson, Rocco Quinn (leje), Danny Haynes, Darren Gibson (leje), Bryan Bergougnoux kommet til.
Aaron Goode, Jake Cole, Damion Stewart, Damien Delaney, Gavin Mahon og Kaspars Gorkss er røget den anden vej.

Cerny
Leigertwood - Hall - Nyatanga - Dickinson
Bergougnoux - Bolder (c) - Bouzaky - Cook
Carroll - Haynes


Når jeg har tid og mulighed for det, kunne jeg godt tænke mig at lave en blog om dette spil. Smiley

100 mio for Carroll? Huh
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #162: 29 Mar 2009, 14:14 »

Skal vi ikke lave tråden her til 2009 forummet også?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #163: 29 Mar 2009, 14:21 »

100 mio for Carroll? Huh

95 mio for, at være præcis. Men han gjorde det ufatteligt godt, den tid jeg havde lysten til spillet. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SCO-Angers49
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #164: 29 Mar 2009, 23:47 »

Spiller også med marseile, ligger på 2. place efter en halv sæson og har lige solgt Djibril Cisse for 120 mio.
Startopstiling:

                                                                                      Mandanda
                                                                          Angulo-Gioda-Pasanen-Taiwo
                                                                                         Cana
                                                                                  Ziani-Alex-Bastos(eller Valbuena)
                                                                           Sinama-Pongolle-Niang   
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010