home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem spiller du med?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller du med?  (Læst 41334 gange)
-Benja-
Gæst
 
Hvem spiller du med?
« : 16 Jun 2008, 13:27 »

Lidt ligesom 'Hvem skal jeg være tråden' men her er det bare du skal fortælle hvem du spiller med, hvorfor du lige spiller med det hold.
Personligt kan jeg ikke rigtig finde et hold at spille med, så det kunne være lækkert at høre om jeres spil er sjovt/underholdende. Hvad for nogle indkøb du har foretaget dig. For hvis det lyder spændende er der jo en anden bruger, som får lyst til netop til den klub du spiller med.


« Seneste Redigering: 16 Jun 2008, 15:11 af -Benja- » Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #1: 16 Jun 2008, 13:36 »

Jeg spiller med Lyon i starten af 08/09.. Jeg valgte Lyon mest pga. deres enorme potentiale, europaeisk.. Jeg vandt ligaen klart i 07/08, da jeg blev mester med 5 runder igen.. I CL blev jeg elimineret i 1 knockout runde mod Barcelona efter to taette og underholdende kampe.. Jeg vandt ogsaa Ligacuppen, Mesterskabspokalen men tabte dog paa straffespark i semifinalen af den egentlige cupturnering mod rivalerne fra PSG.. Mit hold ser netop nu saaledes ud efter masser af salg og kob:

Gregory Coupet (Remy Vercoutre)
Francois Clerc (Boumsong) - Ezequiel Garay (Cris) - Andrea Barzagli (Anderson) - Fabio Grosso (Anthony Revelliere)
Achille Emana (Mathieu Bodmer) - Jean Makoun (Marc Crosas) - Rafael Van Der Vaart (Juninho)
Sidney Govou (Loic Remy) - Frederic Kanoute (Fred) - Karim Benzema (Hatem Ben Arfa)
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #2: 16 Jun 2008, 13:37 »

På min bærbar har jeg 3 spil.


Et med Chievo, et med Milan og et med Kroatien (challenge)/Brøndby IF.

Chievo spillet er det ældste, dog er det et stykke tid siden jeg har spillet i det, men
dette hold har virkelig potentiale, hvis man vil have en lidt mindre klub og føre frem
i både Italien og Europa, de har nogle ret gode spillere fra start (de starter i Serie B),
vil især fremhæve Victor Obinna, som har været en vital spiller for mig i samtlige sæsoner
indtil videre, og har formået at holde ham i kluben trods interesse fra de største klubber,
dét er jeg lidt stolt af, hehe. Han har også udviklet sig rigtig meget.
Giver gerne div. ss hvis det skulle være..

De andre 2 saves giver jeg også gerne info om, hvis det skulle være Smiley


Btw. Fed idé Benja..
Logged

It's all, part of the plan.

dasmessi
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #3: 16 Jun 2008, 13:41 »

Jeg spiller med FCK i 2010-2011 sæsonen. Det er et spil, jeg har blogget om, men det crashede. Troede jeg. For fandt ud af, at hvis man gik ind i sit spils navn i ''Indlæs spil'' så stod der FCK - Backup. Jeg valgte den så, og så kunne jeg spille videre igen. Meget mærkeligt syntes jeg. Men jeg har vundet SAS Ligaen i første og 3. sæson. Den anden blev jeg nummer 2. Jeg Alexander Farnerud. Han spiller godt på venstrekanten, da Grønkjær ikke vil forlænge, så er nødt til at have en erstatning.
Jeg stiller således op:.

               JC
Pospech Antonsson Nordtveit Oliva
Ruud Zimling Tymoschuk Farnerud
       Andrejiev Bernburg

Bænk: Stuhr Ellegaard,Gravgaard,Opara,Grønkjær,Silberbauer,Özdogan.
Logged

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #4: 16 Jun 2008, 13:42 »

Startede i Shakhtar.. Bed bestyrelsen om penge og du får 700+ mil. til spilleindkøb.
Vandt så Champions League + Den ukrainske liga i 1. sæson, i anden sæson røg jeg ud i semifinalen mod United og vandt igen ligaen.
Sagde så op og blev ansat i Everton, reddede dem fra nedrykning og kom i finalen i FA. Cuppen, hvilket gav europæiske adgang  Smiley blev nummer 2 i uefa cuppen og nummer 5 i premier league, men kedede mig og sagde derfor op.
SÅ blev jeg ansat af Fiorentina, hvor jeg ikke havde den store succes, så da Rusland ville have mig som landstræner tog jeg imod tilbuddet og sagde op i Fiorentina.
Med Rusland kom jeg til EM men tabte i semifinalen.
Derefter ville Inter + Chelsea + Roma + Valencia have fat i mig. Valgte Inter og førte dem til mesterskabet i min første sæson.
I den sæson jeg er nået til nu er jeg så træner for Inter + Argentina Smiley

(Var der nogen der sagde klubluder?) funny
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #5: 16 Jun 2008, 13:45 »

Jeg startede som næsten altid med Atletico. Og som jeg plejer vandt jeg alt hvad der kunne vindes, bl.a. chl. 3 sæsoner i træk og mesterskabet 4 gange. Nu styrer jeg Palermo, som jeg lige er skiftet til. Det blev lidt kedeligt med Atlético, men jeg får aldrig nogle tilbud når jeg spiller Skuffet så jeg måtte selv kontakte Palermo, som ligger nr. 6, men har store økonomiske vanskeligheder. jeg har ikke købt nogle spillere (jeg har heller ikke nogle penge) men jeg kan nævne, at jeg har profiler som Rolando Biacnhi, Daniel Carvalho, Hatem Ben Arfa og Alexandre Song, jeg glæder mig til at se hvor langt jeg kan drive det Opstemt
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #6: 16 Jun 2008, 13:46 »

Xavi_Hernandez@

Et yderst spændende spil du har gang i. Men når jeg vil spille i Frankrig, vælger jeg et hold som skal udfordre Lyon om netop de ting du nævner. For der er ikke den store tvivl i at Lyon er Frankrigs klart bedste hold, et rigtig godt hold du har fået stablet sammen. Mathieu Bodmer er da bedre end Emana, eller har han gjort det godt, det er lidt ærgerligt at du har Ben Arfa og Fred på bænken, Govou kunne da godt gøre plads til Ben Arfa. Men igen ved jeg jo ikke om han gjort det godt, men bliv endelig ved med at komme med en lille opdatering.

makkerskilap@

Tak skal du ha'. Jeg har selv haft et super spil med Chievo, mener det var i 07'eren. Jeg hentede Rivaldo & Todor Kolev og de var stor skyld i at jeg havde så stor succes med dem. Jeg vil gerne have lov at se et SS af Victor Obinna. Hvor langt er du henne og spiller du i Serie A?

« Seneste Redigering: 16 Jun 2008, 13:51 af -Benja- » Logged

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #7: 16 Jun 2008, 13:51 »

Jeg startede som næsten altid med Atletico. Og som jeg plejer vandt jeg alt hvad der kunne vindes, bl.a. chl. 3 sæsoner i træk og mesterskabet 4 gange. Nu styrer jeg Palermo, som jeg lige er skiftet til. Det blev lidt kedeligt med Atlético, men jeg får aldrig nogle tilbud når jeg spiller Skuffet så jeg måtte selv kontakte Palermo, som ligger nr. 6, men har store økonomiske vanskeligheder. jeg har ikke købt nogle spillere (jeg har heller ikke nogle penge) men jeg kan nævne, at jeg har profiler som Rolando Biacnhi, Daniel Carvalho, Hatem Ben Arfa og Alexandre Song, jeg glæder mig til at se hvor langt jeg kan drive det Opstemt

Hvis du ikke får nogen tilbud er det mange gange fordi du allerede er tilknyttet en klub.. Prøv at sig op og så tag den derfra Smiley
Logged


hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #8: 16 Jun 2008, 13:52 »

spiller med derby:

GK: kasper schmeichel
DR: loic abenzoar
DL: matias cahais
DC: patrick meier (regen)
DC: leonardo sigali
DM: juan manuel torres
OM: lulinha
MV: lionel messi
MH: olivier charbonnier (regen)
AC: armin endres (regen)
AC: henri saive
SUBS: fernando (regen), ulises davila, nuri sahin, marco barone (regen), gabriel torje.

har måske tænkt mig at starte blog med dette hold til næste sæson.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #9: 16 Jun 2008, 13:54 »

spiller med derby:

GK: kasper schmeichel
DR: loic abenzoar
DL: matias cahais
DC: patrick meier (regen)
DC: leonardo sigali
DM: juan manuel torres
OM: lulinha
MV: lionel messi
MH: olivier charbonnier (regen)
AC: armin endres (regen)
AC: henri saive
SUBS: fernando (regen), ulises davila, nuri sahin, marco barone (regen), gabriel torje.

har måske tænkt mig at starte blog med dette hold til næste sæson.
Hvordan kan du have Messi?. Og hvad sæson er du i?.
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #10: 16 Jun 2008, 13:58 »

Hvordan kan du have Messi?. Og hvad sæson er du i?.

vandt ligaen 2 år i træk og så vandt jeg også CHL. og så havde han en frikøbsklausul på 450 mio. så slog jeg squ til. er i 2011/2012.. henter nok også snart joao moutinho og mario balotelli til bænken Peace
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #11: 16 Jun 2008, 14:01 »

til overskriten: normalt alene  funny

Nå, men lige i øjeblikket er jeg i slagelse som jeg har fået op i den sjovere ende af 1. division.. er i 2010/2011 og mit mål hedder sas-ligaen i 2014/2015.. Smiley
Logged

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #12: 16 Jun 2008, 14:02 »

ahr lavet en lidt snyde spil, hvor jeg i editor har ændret på BIF lidt (mange vil sige det er for urealistisk og brokke sig over mig, og hvad så, mit spil mine regler)

Som sagt er jeg Brøndby, jeg er i første sæson lige pt. (7. nov. 07) jeg ligger på en førsteplads i ligaen, med  41 point efter 15 kampe, forfulgt af FCK med 29 point.

Jeg spiller med en 4-3-1-2 opstilling, hvor begge kant spiller og min OMC har pil frem ad banen

Mit hold er således (det her jeg har fiflet lidt, har dog købt alle spiller, men har rodet med BIF' økonomi og rang)

målmænd:
Stephen Andersen
Hugo Lloris

Forsvar:
Martin Spelmann
Michael Jacobsen
Andrea Barzagli
Pichu Atienza
Daniel Alves
Michael Lumb

Midtbane:
Stefan Gislason
Samuel Holmen
Turan Arda
Maxi Rodriguez
Kasper Lorentzen
Marek Sapara
Sergio Aguero

Angreb:
Jonathan Cristaldo
Wanderley (fra Ponte Preta)
Henrik Larsson
Dmitry Sychev

Jeg har dog nogle udskifninger klar i vinterpausen hvor jeg for tilføjet et par spiller, disse er:
Jozy Altidore (5 mill)
Michael Zullo (1,3 mill)
Tando Velaphi (750k)

til sommer for jeg yderlig 2 spiller ind, indtil videre i form af:
Thomas Gravesen (19 mill)
Alex Nimo (leje)

derud over er jeg ved at hente en sidste angriber og har 2 på hånden lige nu:
Johan Elmander (budt 100 mill, afventer svar)
Klaas-Jan Huntelaar (120 mill, afventer svar)

Det er mit nuværende spil, så nu må i gerne brokke jer over hvor meget jeg snyder...
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

dasmessi
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #13: 16 Jun 2008, 14:04 »

vandt ligaen 2 år i træk og så vandt jeg også CHL. og så havde han en frikøbsklausul på 450 mio. så slog jeg squ til. er i 2011/2012.. henter nok også snart joao moutinho og mario balotelli til bænken Peace
Lyder vildt.
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #14: 16 Jun 2008, 14:05 »

ahr lavet en lidt snyde spil, hvor jeg i editor har ændret på BIF lidt (mange vil sige det er for urealistisk og brokke sig over mig, og hvad så, mit spil mine regler)

Som sagt er jeg Brøndby, jeg er i første sæson lige pt. (7. nov. 07) jeg ligger på en førsteplads i ligaen, med  41 point efter 15 kampe, forfulgt af FCK med 29 point.

Jeg spiller med en 4-3-1-2 opstilling, hvor begge kant spiller og min OMC har pil frem ad banen

Mit hold er således (det her jeg har fiflet lidt, har dog købt alle spiller, men har rodet med BIF' økonomi og rang)

målmænd:
Stephen Andersen
Hugo Lloris

Forsvar:
Martin Spelmann
Michael Jacobsen
Andrea Barzagli
Pichu Atienza
Daniel Alves
Michael Lumb

Midtbane:
Stefan Gislason
Samuel Holmen
Turan Arda
Maxi Rodriguez
Kasper Lorentzen
Marek Sapara
Sergio Aguero

Angreb:
Jonathan Cristaldo
Wanderley (fra Ponte Preta)
Henrik Larsson
Dmitry Sychev

Jeg har dog nogle udskifninger klar i vinterpausen hvor jeg for tilføjet et par spiller, disse er:
Jozy Altidore (5 mill)
Michael Zullo (1,3 mill)
Tando Velaphi (750k)

til sommer for jeg yderlig 2 spiller ind, indtil videre i form af:
Thomas Gravesen (19 mill)
Alex Nimo (leje)

derud over er jeg ved at hente en sidste angriber og har 2 på hånden lige nu:
Johan Elmander (budt 100 mill, afventer svar)
Klaas-Jan Huntelaar (120 mill, afventer svar)

Det er mit nuværende spil, så nu må i gerne brokke jer over hvor meget jeg snyder...

fatter ikke du gider Shockeret syntes det er kedeligt .
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010