home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem spiller du med?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller du med?  (Læst 41337 gange)
Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #15: 16 Jun 2008, 14:06 »

fatter ikke du gider Shockeret syntes det er kedeligt .
har spillet det så meget at jeg havde brug for at spasse ud med noget ligegyldigt...
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #16: 16 Jun 2008, 14:08 »

haha okay Grin
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #17: 16 Jun 2008, 14:11 »

Spiller i øjeblikket med FC Midtjylland, og jeg nyder det i fulde drag Smiley Jeg valgte klubben og satte mig det mål at etablere FCM, som den bedste danske klub både økonomisk og rent resultatmæssigt. Forudsætninger fra start er rigtig gode grundet de mange store talenter (Trost, Reid, Kjær, Collins, Fagerberg, Thygesen, Jessen og jeg kunne blive ved.

Min startopstilling ser sådan her ud.

             Ellegaard

Lustig - Trost - Reid - Poulsen

Olsen - Thygesen - Femi - Lessen

          Fagerberg - Collins

Udfordringerne ligger helt klart i at holde på de kommende stjerner, og tranfervinduerne er da også et helvede af forespørgsler, bud og spillere der græder. Europa er selvfølgelig også en udfordring, og efter et par sæsoner kan man sagtens have et konkurrencedygtigt UEFA Cup-hold.

Håber i vil forsøge jer med dem Smiley
Logged


Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #18: 16 Jun 2008, 14:13 »

Xavi_Hernandez@

Et yderst spændende spil du har gang i. Men når jeg vil spille i Frankrig, vælger jeg et hold som skal udfordre Lyon om netop de ting du nævner. For der er ikke den store tvivl i at Lyon er Frankrigs klart bedste hold, et rigtig godt hold du har fået stablet sammen. Mathieu Bodmer er da bedre end Emana, eller har han gjort det godt, det er lidt ærgerligt at du har Ben Arfa og Fred på bænken, Govou kunne da godt gøre plads til Ben Arfa. Men igen ved jeg jo ikke om han gjort det godt, men bliv endelig ved med at komme med en lille opdatering.

makkerskilap@

Tak skal du ha'. Jeg har selv haft et super spil med Chievo, mener det var i 07'eren. Jeg hentede Rivaldo & Todor Kolev og de var stor skyld i at jeg havde så stor succes med dem. Jeg vil gerne have lov at se et SS af Victor Obinna. Hvor langt er du henne og spiller du i Serie A?


Govou var langt bedre sidste saeson saa han sidder paa pladsen netop nu.. Bodmer og Emana staar stort set lige, men Bodmer har lidt for store udfald i kampene hvor han mister rigtig mange bolde til at jeg toer satse paa ham i min meget spillende taktik.. Han laegger dog nogle fantastiske afleveringer engang imellem. Emana er mere stabil og sikker i sit spil, men mangler dog den der sidste genialitet. Det er meget lige.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #19: 16 Jun 2008, 14:18 »

Lige pt spiller jeg med Liverpool.

GK: Scott Carson,  David Doyle

DR: Gary Howe, Nathan Sturgis, Neil McVittie
DL: Nathan Sturgis, Bogdan Misic, Lewin Nyatanga, Ross Cawling
DC: Nathan Sturgis, Lewin Nyatanga, Mark Milne, Daniel Sánchez Ayala.

MC: Marc Wilson, Nuri Sahin, Neil Thomson, Chris McAuley, Ryan McCord, David Nunn
MR: Chris McAuley, Paul Anderson, Andrew Ward
ML: Andrew Ward, Ross Hill

FC/ST: James Brown, Mark Harrison (lån), David Williams, Steven Fletcher, Richard Ricketts.

Jeg håber på at jeg kan holde Liverpool oppe i Premier League, men en middelmådig trup og en slatten økonomi er udfordringen pt.
Jeg har tidligere været i Watford i 2 sæsoner, i Wolfsburg i 3 sæsoner (mener jeg det var), i Juventus i 4 sæsoner, i Celtic i 4 sæsoner og nu er jeg som sagt i Liverpool, hvor jeg er igang med den første sæson.

I kan selv prøve spillet, som ligger under brugernes spil Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #20: 16 Jun 2008, 14:20 »

Jeg spiller i øjeblikket med Brøndby og jeg blev nr. 2 i første sæson og tabte pokal finalen til FCN  crazy

Af indkøb i første sæson er:

Pontus Wernbloom fra Göteborg, Kasper Bøgelund fra Gladbach, Indridi Sigurdsson fra Lyn, Espen Ruud fra Odd, Rasmus Falk fra OB, Kevin Mensah fra Viborg, Kikín Fonseca fra Tigres, Shane Sherriff fra Tranmere og Libor Sionko på fri.

Start 11'eren.

Katongo - Kikín

Lorentzen - Wernbloom - Gíslason - Ruud

Sigurdsson - Schlebrügge - Howard - Bøgelund

Andersen


Indkøb til 2. sæson er indtil videre:

Thomas Kristensen fra FCN, Matt Pickens fra QPR, Pantxi Sirieix fra Toulouse.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #21: 16 Jun 2008, 14:23 »

Jeg spiller i øjeblikket med Brøndby og jeg blev nr. 2 i første sæson og tabte pokal finalen til FCN  crazy

Af indkøb i første sæson er:

Pontus Wernbloom fra Göteborg, Kasper Bøgelund fra Gladbach, Indridi Sigurdsson fra Lyn, Espen Ruud fra Odd, Rasmus Falk fra OB, Kevin Mensah fra Viborg, Kikín Fonseca fra Tigres, Shane Sherriff fra Tranmere og Libor Sionko på fri.

Start 11'eren.

Katongo - Kikín

Lorentzen - Wernbloom - Gíslason - Ruud

Sigurdsson - Schlebrügge - Howard - Bøgelund

Andersen


Indkøb til 2. sæson er indtil videre:

Thomas Kristensen fra FCN, Matt Pickens fra QPR, Pantxi Sirieix fra Toulouse.
Rasmus Falk?Huh Bliver han god?
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #22: 16 Jun 2008, 14:25 »

Rasmus Falk?Huh Bliver han god?

Ja i mit spil gør han ...  crazy
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #23: 16 Jun 2008, 14:29 »

Fynbo@ Kommer lige med et foreslag Smiley Smid Wermbloom op i angrebet, han blev topscorer for mig i første sæson.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #24: 16 Jun 2008, 14:30 »

Rasmus Falk?Huh Bliver han god?
Ham har jeg overvejet, men Randers har hentet ham. Venter til han bliver lidt ældre.  Peace
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #25: 16 Jun 2008, 14:33 »

Jeg har endelig fundet Football Manager CD'en frem igen, og det er blevet til et Valencia save, hvor det er gået ganske fint indtil videre. Jeg spiller med det princip, at jeg kun må købe spaniere, men i visse tilfælde må der godt hentes en enkel serber eller kroat. I første sæson fik jeg en tredjeplads i ligaen, da Real og Barca simpelthen var uovervindelige. I Champions League røg jeg ud til Chelsea i Kvartfinalen med cifrene 3-4, mens jeg også tabte med cifrene 3-4 til Real i Copa del Ray finalen.

Dog lover anden sæson meget godt, da jeg har fået enhver managers drømmestart. Har sikret mig en førsteplads Champions League gruppespillet, hvor det ikke er blevet til ét eneste nederlag, og efter femten runder i ligaen er der fire point ned til Real på andenpladsen.

Raul Albiol, David Villa, Silva & Joaquin gjorde det fantastisk indtil nu, og i første sæson havde de alle et gennemsnit på over 7.50. I øvrigt blev Villa ligaens topscorer, mens Silva blev årets spiller. Af indkøb kan Javi Martinez og Pique nævnes. Sidstnævnte fik jeg for sølle 75 millioner. Jeg lagde mærke til, at der var en klub der bød en lavere beløb, og jeg prøvede derfor for sjov at byde lidt mere, hvilket resulterede i, at jeg fik fat i ham. Indtil videre har han et gennemsnit på 7.91, så I kan selv gætte jer til hvor godt han har spillet.

Min startopstilling:

Villa - Zigic
Silva - Sunny - Martinez - Joaquin
Moretti - Albiol - Pique - Miguel
Hildebrand
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #26: 16 Jun 2008, 14:37 »

Ja i mit spil gør han ...  crazy
Patch 8.0.2 ;-)?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #27: 16 Jun 2008, 14:37 »

Pt. har jeg to spil kørende plus et par gamle der bliver hevet frem engang imellem.

De to faste er:

Mit Napoli spil fik jeg idéen til efter at have læst player mag. De har et par gode talenter i Lavezzi & Hamsik, et par rutinerede spillere Cannavaro & Sosa. Et stadion der kan måle sig med de fleste, og kan udvides. Økonomien stiger for evig måned der går, så pengene er ikke problem. Udfordringen ligger i at komme forbi de 6-7 klubber der er bedre stillet i Italien (Milan, Inter, Juventus, Fiorentina, Lazio, Roma, Palermo.) Efter en 5 & 8 plads i de to første sæsoner går jeg hårdt efter en CHL plads i 3.

GK: Hugo Lloris
DR: Marvin Angulo
DL: Abdou Razak Traore
DC: Paolo Cannavaro
DC: Federico Fazio
DM: Leon Andreasen (jeg er en sucker for minimum en dansker på holdet, og han klarer det overraskende godt)
MR: Sebastian Blanco
ML: Andrea Gasbarroni
AMC: Diego Buonanotte
FC: Ezeguiel Lavezzi
FC: Gaston Fernandez


Mit andet spil er med det danske U21 landshold. Det er valgt for udfordringen i at skulle skifte i spillertrup hver gang en spiller runder de 22 år. Forsøger ikke at have for mange 20-21 årige spillere med, for at bevare en kontinuitet i holdet. pt. er jeg nået til sæson 3 der byder på Euro u21 quals. Det første Euro u21 gik jeg ikke videre fra en gruppe der bød på England, Frankrig og Spanien.

Både Napoli & U21 kan klart anbefales at prøve
Logged


Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #28: 16 Jun 2008, 14:38 »

Jeg har endelig fundet Football Manager CD'en frem igen, og det er blevet til et Valencia save, hvor det er gået ganske fint indtil videre. Jeg spiller med det princip, at jeg kun må købe spaniere, men i visse tilfælde må der godt hentes en enkel serber eller kroat. I første sæson fik jeg en tredjeplads i ligaen, da Real og Barca simpelthen var uovervindelige. I Champions League røg jeg ud til Chelsea i Kvartfinalen med cifrene 3-4, mens jeg også tabte med cifrene 3-4 til Real i Copa del Ray finalen.

Dog lover anden sæson meget godt, da jeg har fået enhver managers drømmestart. Har sikret mig en førsteplads Champions League gruppespillet, hvor det ikke er blevet til ét eneste nederlag, og efter femten runder i ligaen er der fire point ned til Real på andenpladsen.

Raul Albiol, David Villa, Silva & Joaquin gjorde det fantastisk indtil nu, og i første sæson havde de alle et gennemsnit på over 7.50. I øvrigt blev Villa ligaens topscorer, mens Silva blev årets spiller. Af indkøb kan Javi Martinez og Pique nævnes. Sidstnævnte fik jeg for sølle 75 millioner. Jeg lagde mærke til, at der var en klub der bød en lavere beløb, og jeg prøvede derfor for sjov at byde lidt mere, hvilket resulterede i, at jeg fik fat i ham. Indtil videre har han et gennemsnit på 7.91, så I kan selv gætte jer til hvor godt han har spillet.

Min startopstilling:

Villa - Zigic
Silva - Sunny - Martinez - Joaquin
Moretti - Albiol - Pique - Miguel
Hildebrand

Dem har jeg ogsaa spillet med foer.. fedt hold!.. Har du ramt bunden i pengekassen eller har Moretti simpelthen gjort det godt nok?
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

SoAP
Gæst
 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #29: 16 Jun 2008, 14:45 »

Jeg spiller lige nu med  SV Werder Bremen. Er i anden november 2008, hvilket vil sige anden sæson.
I første år blev jeg nummer tre, mens det blev til en kvartfinale i CL.  Her i denne sæson ligger jeg nummer et i Bundesligaen pt. I Cl ligger jeg til at gå videe fra en gruppe bestående af Chelsea, Olympiakos og Metz

Foretrukende elleve:

Tim Wiese

Clemens Fritz - Naldo / Mamadou Sakho - Per Mertesacker - Sebastian Boenisch

Torsten Frings (cap.)

Jeremy Menez - Tranquillo Barnetta

Diego

Hugo Almeida / Markus Rosenberg - Ivan Klasnic
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010