home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem spiller du med?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller du med?  (Læst 43895 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #30: 16 Jun 2008, 14:47 »

Fynbo@ Kommer lige med et foreslag Smiley Smid Wermbloom op i angrebet, han blev topscorer for mig i første sæson.

Jeg har Katongo og Kikín oppe foran og de har scoret 26 mål hver. Og så synes jeg Wernbloom gør det meget godt som central midt ...

Patch 8.0.2 ;-)?

Ja ...
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #31: 16 Jun 2008, 14:53 »

Dem har jeg ogsaa spillet med foer.. fedt hold!.. Har du ramt bunden i pengekassen eller har Moretti simpelthen gjort det godt nok?

Min økonomi har det ganske fint. Sidste sæson fik jeg et overskud på knap 200 millioner, og i denne sæson har jeg indtil videre plus 23 millioner i overskud. Jeg har formået at holde styr på de lidt tunge lønbudgetterne, hvilket resulterede i, at bestyrelsen gav mig ekstra penge til transfer hele to gange i sidste sæson. Mit lønbudget siger knap 16 millioner, og selvom jeg har diverse stjerner på holdet, så er min nuværende løn kun på 8 millioner. Så det er jeg ganske tilfreds med :-)

Og ja, Moretti har gjort det godt indtil videre, men lige nu sidder jeg og kigger på Insúa, da italieneren er faldet en del i diverse attributes. Ellers så vil jeg give dig ret. Valencia har fået min lyst til Football Manager tilbage, hvilket jo kan ses på, at jeg endelig har fået afsluttet én hel sæson, og er på vej til at hente mesterskabet her i anden.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #32: 16 Jun 2008, 14:54 »

Jeg har endelig fundet Football Manager CD'en frem igen, og det er blevet til et Valencia save, hvor det er gået ganske fint indtil videre. Jeg spiller med det princip, at jeg kun må købe spaniere, men i visse tilfælde må der godt hentes en enkel serber eller kroat. I første sæson fik jeg en tredjeplads i ligaen, da Real og Barca simpelthen var uovervindelige. I Champions League røg jeg ud til Chelsea i Kvartfinalen med cifrene 3-4, mens jeg også tabte med cifrene 3-4 til Real i Copa del Ray finalen.

Dog lover anden sæson meget godt, da jeg har fået enhver managers drømmestart. Har sikret mig en førsteplads Champions League gruppespillet, hvor det ikke er blevet til ét eneste nederlag, og efter femten runder i ligaen er der fire point ned til Real på andenpladsen.

Raul Albiol, David Villa, Silva & Joaquin gjorde det fantastisk indtil nu, og i første sæson havde de alle et gennemsnit på over 7.50. I øvrigt blev Villa ligaens topscorer, mens Silva blev årets spiller. Af indkøb kan Javi Martinez og Pique nævnes. Sidstnævnte fik jeg for sølle 75 millioner. Jeg lagde mærke til, at der var en klub der bød en lavere beløb, og jeg prøvede derfor for sjov at byde lidt mere, hvilket resulterede i, at jeg fik fat i ham. Indtil videre har han et gennemsnit på 7.91, så I kan selv gætte jer til hvor godt han har spillet.

Min startopstilling:

Villa - Zigic
Silva - Sunny - Martinez - Joaquin
Moretti - Albiol - Pique - Miguel
Hildebrand

Får lyst til Manager igen, efter din fortælning om Valencia. De har et super potientale, en masse gode spillere. Men de skaber ikke resultaterne, så det kan være man skal prøve og lave om på det, præcis som du er igang med. Det er da et super indkøb af Pique, et gennemsnit på hele 7.91. Men en virkelig stærk trup du har. Når der nævnes Villa & Zigic må forsvarspilleren ryste i bukserne, et hurtig og god teknisk angriber med en stor og stærk, det er da den bedste angrebsformation.

Alle @ Bliv endelig ved med at komme en fortælning om jeres spil.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #33: 16 Jun 2008, 15:10 »

Jeg spiller pt. med Brøndby IF, da jeg fået min inspiration til en ny taktik derfra.. Jeg er nået til starten af februar '08, så lige nu skal der overståes en masse træningskampe inden, der kommer pokal- og liga kampe.
Jeg ligger nr. 2 i ligaen, 3 point efter AaB og 5 point ned til Esbjerg og OB, som deler tredjepladsen. I pokalen er der New Firm i kvartfinalen Opstemt

Jeg rotere en del med de startende elleve, men som oftest ser den gerne således ud:
Stephan Andersen
Marijan Buljat - Max von Schlebrügge - Philippe Christianval - Thomas Rasmussen
Stefan Gislason
Samuel Holmén - Martin Retov
Kasper Lorentzen
'Duncan' - Chris Katongo


Min trup:
GK: S. Andersen, M. Tørnes, M. Cramer
VB: T. Rasmussen, L. Jessen*
CF: P. Christianval*, M. v. Schlebrügge, P. Nielsen, M. Howard
HB: M. Buljat*, A. Randrup
DM: S. Gislason, M. Spelmann
CM: S. Holmén, M. Retov, A. Leão**
OMC: K. Lorentzen, T. Mikkelsen, P. Andersson*
AN: 'Duncan', C. Katongo, B. Stancu*, O. Toivonen**

Flere af dem kan dække flere pladser, men de spiller som oftest der, hvor de er skrevet til

* = hentet i første transfer vindue
** = hentet i andet transfer vindue
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #34: 16 Jun 2008, 15:19 »

makkerskilap@

Tak skal du ha'. Jeg har selv haft et super spil med Chievo, mener det var i 07'eren. Jeg hentede Rivaldo & Todor Kolev og de var stor skyld i at jeg havde så stor succes med dem. Jeg vil gerne have lov at se et SS af Victor Obinna. Hvor langt er du henne og spiller du i Serie A?

ss af Obinna's stats pt. http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ZLu21909.jpg

ss af hans kamp/mål/assists oversigt pt http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/F9n22069.jpg

(de 2 første sæsoner han var i Chievo er ikke fra mit save, jeg spiller 08, så det er først fra 07/08 Wink)

jeg er i 2010, lige gået igang med 5. sæson mener jeg, og ja, jeg spiller i Serie A, rykkede op fra Serie B i første sæson Smiley

sig endelig til hvis der er andet du ønsker  Thumbs Up





« Seneste Redigering: 16 Jun 2008, 15:21 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #35: 16 Jun 2008, 15:24 »

Fantastisk spiller, han er da sindsyg hurtig og det er flot at du formår at holde på en spiller med hans kaliber.
Han har da virkelig været en nøglespiller for dig, hele 115 mål 158 kampe. Det tror jeg ikke jeg har set før Thumbs Up
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #36: 16 Jun 2008, 15:29 »

Jeg er i år 2012, (2013 om lidt) Med FC United of Manchester.. Jeg rykkede dem op i Blue Square North, og startede så bare med dem. De har i øvrigt den klart laveste reputation af alle spilbare hold i england fra start.

Jeg ligger nu i den øverste halvdel af The Championship som blandt andet husere West Ham, Derby og Wigan. Mest nævneværdige resultater må være 1-1 mod West Ham, og 1-1 mod Derby.

Mine trænings faciliteter har jeg fået udbygget hver eneste sæson, så de har status "Toptrænings, og fremragende ungdoms faciliteter" - til at starte med var de skrabede, og minimale Smiley

Har også haft Ryan Giggs som træner i en et årig periode.

Det bliver spændende at se hvor lang tid der går før jeg møder mægtige Man utd i en PL kamp Thumbs Up
« Seneste Redigering: 16 Jun 2008, 15:48 af Baalleby » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #37: 16 Jun 2008, 15:29 »


Det må jeg nok sige. Tror det er første gang jeg har set hans afslutning stat ligge på over 11-12. Hvordan træner du ham?
Logged


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #38: 16 Jun 2008, 15:43 »

Fantastisk spiller, han er da sindsyg hurtig og det er flot at du formår at holde på en spiller med hans kaliber.
Han har da virkelig været en nøglespiller for dig, hele 115 mål 158 kampe. Det tror jeg ikke jeg har set før Thumbs Up


han var utilfreds på et tidspunkt i sidste sæson (som alle de der gode spillere man har jo altid blir ticked off),
men jeg havde heldigvis en 3 årig kontrakt mener jeg det var med ham på dette tidspunkt, så jeg var
bare kold overfor hans brokkeri og lod ham ligge lidt på salgslisten som han ville og brugte ham alligevel,
afslog dette bud fra Valencia på ham http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/LKK23427.jpg
bid lige mærke i hans værdi på det tidspunkt kontra deres bud, + disse 2 spillere som altså er kvalitetsspillere ifølge mig, i hvert fald hvis du skal kigge deres stats, som jeg også tog et ss af dengang budet faldt.

Sunny - http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/kUy23531.jpg
Andreolli - http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/qaU23570.jpg


vildt, ik?  Opstemt - det endte så med at han bedte mig pænt om at tage ham af listen, hvorefter jeg forlængede med ham ydeligere nogle år, og nu er Chievo hans favorit klub og jeg er i hans favorit personale  Opstemt Opstemt

ogogog ja, han har virkelig været genial for mig, og det med hans mål er også ret vildt!  Peace Hævet Øjenbryn



ppppppssssss. grunden til at der er forskel på ss'ene er fordi, at jeg nu har fået smidt facepacks osv ind samt skin, i stedet for det kedelige look jeg havde i starten  Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #39: 16 Jun 2008, 15:49 »

Får lyst til Manager igen, efter din fortælning om Valencia. De har et super potientale, en masse gode spillere. Men de skaber ikke resultaterne, så det kan være man skal prøve og lave om på det, præcis som du er igang med. Det er da et super indkøb af Pique, et gennemsnit på hele 7.91. Men en virkelig stærk trup du har. Når der nævnes Villa & Zigic må forsvarspilleren ryste i bukserne, et hurtig og god teknisk angriber med en stor og stærk, det er da den bedste angrebsformation.

Ja Valencia er uden tvivl et mandskab med massere af potentiale. De har på papiret en særdeles konkurrencedygtig trup, og det er der ingen tvivl om, når man først er kommet i gang. I øvrigt, så er mit nuværende save også med til at teste min nye træning, og jeg må indrømme, at spillerne har udviklet sig helt vildt. Tag for eksempel Miguel's udvikling:

« Seneste Redigering: 16 Jun 2008, 15:50 af vondracek » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #40: 16 Jun 2008, 15:51 »

Det må jeg nok sige. Tror det er første gang jeg har set hans afslutning stat ligge på over 11-12. Hvordan træner du ham?

jeg havde tillid til ham med det samme, okay, han brændte virkelig mange chancer da han havde under 10 i afslutninger og rolighed, og det var da PISSE IRRITERENDE, og fuck jeg kunne blive sur på ham! Opstemt og det gør han da stadig (hvilke angribere gør ikke det?...) men jeg blev ved med at bruge ham så han kunne udvikle sig optimalt.

bruger i dette save noget jeg selv har lavet, obinna er en kategori der hedder "Bomber", som ser således ud - http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/uAk24155.jpg

oversigten for træning i seniordelen ser sådan her ud - http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/TUz24232.jpg  Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #41: 16 Jun 2008, 15:53 »

Ja Valencia er uden tvivl et mandskab med massere af potentiale. De har på papiret en særdeles konkurrencedygtig trup, og det er der ingen tvivl om, når man først er kommet i gang. I øvrigt, så er mit nuværende save også med til at teste min nye træning, og jeg må indrømme, at spillerne har udviklet sig helt vildt. Tag for eksempel Miguel's udvikling:


Sådan Miguel ! Thumbs Up Er det en træning der måske kommer op til downloading?
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #42: 16 Jun 2008, 16:01 »

Sådan Miguel ! Thumbs Up Er det en træning der måske kommer op til downloading?

Det kunne tænkes. Nu må vi se :-)
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvilket hold?
« Svar #43: 16 Jun 2008, 17:49 »

Det kunne tænkes. Nu må vi se :-)
Lyder spændende Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hvem spiller du med?
« Svar #44: 19 Jun 2008, 23:17 »

Nu har jeg selv fået startet et spil op, efter en pause fra FM.
Jeg er også hoppet med på EM feberen, jeg har startet en blog om Frankrig.
Det var bestemt ikke rart at se dem ryge ud så tidligt i den igangværende slutrunde, da jeg altid har haft en forkærlighed til det franske landshold. Mit mål med mit spil er selvfølgelig at føre dem til succes, jeg vil meget gerne genvinde triumfen fra år 2000.

Så håber I vil følge med i Les Bleus

Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010