home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 222 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvordan har din dag været ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan har din dag været ?  (Læst 31917 gange)
TheMarki
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Hvordan har din dag været ?
« : 09 Jun 2008, 23:59 »

Hey freaks !

Har oprettet denne tråd så man kan fortælle om sin dag. Om den har været god eller skidt, og hvorfor osv.. som en slags dagbog
Kan starte med at fortælle om min..
Var til engelsk afg. prøve, og fik 7. Ok karakter, men havde forventet et 10 tal. Og så kom jeg op og skændes med en pige jeg elsker rigtig meget over noget dybt latterligt.. Sådan har min dag været d.9 juni 2008

Bare skyd løs!!
Logged

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #1: 10 Jun 2008, 00:24 »

Ok dag på trods af alt Smiley

Lagde ud med at få 2 i religion, hvilket ene og alene kan tilskrives min manglende motivation for at læse det jeg skal.. TUMPET!!!! ticked off Sur

Nå men kom så hjem, og fik tænkt tingene igennem, og indset hvile fejl jeg har lavet osv.. Så det er helt fint.. 2 er fint, for så bliver man klar over hvad man skal ændre på Thumbs Up.. Så lagde jeg mig i aftes og havde planlagt en hel aften med manager og em bold, hvorefter nogle af mine venner ringede, og ville have mig ned til dem og se em bold Smiley

Hvilket jeg så gjorde så istedet for manager/em, endte det med masser af øl, og højlydte samtaler Grin Opstemt

Hvilket er godt nok Wink...

Og nu er jeg på vej i seng...

Så dagen startede elendigt, men endte med at jeg fik en hel del på plads, og fik drukket nogle øl med vennerne hvilket jo altid er en god ting Smiley

Tabte så desværre på odds, men i dag var igså ment som en "tænk nu hvis" dag.. Manglede dog kun x i hollands kamp for at vinde 450 kr Græder

Men ok da når alt kommer til alt Cool.. Har da oplevet dem som er være Shockeret
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TheMarki
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #2: 10 Jun 2008, 00:29 »

Ok dag på trods af alt Smiley

Lagde ud med at få 2 i religion, hvilket ene og alene kan tilskrives min manglende motivation for at læse det jeg skal.. TUMPET!!!! ticked off Sur

Nå men kom så hjem, og fik tænkt tingene igennem, og indset hvile fejl jeg har lavet osv.. Så det er helt fint.. 2 er fint, for så bliver man klar over hvad man skal ændre på Thumbs Up.. Så lagde jeg mig i aftes og havde planlagt en hel aften med manager og em bold, hvorefter nogle af mine venner ringede, og ville have mig ned til dem og se em bold Smiley

Hvilket jeg så gjorde så istedet for manager/em, endte det med masser af øl, og højlydte samtaler Grin Opstemt

Hvilket er godt nok Wink...

Og nu er jeg på vej i seng...

Så dagen startede elendigt, men endte med at jeg fik en hel del på plads, og fik drukket nogle øl med vennerne hvilket jo altid er en god ting Smiley

Tabte så desværre på odds, men i dag var igså ment som en "tænk nu hvis" dag.. Manglede dog kun x i hollands kamp for at vinde 450 kr Græder

Men ok da når alt kommer til alt Cool.. Har da oplevet dem som er være Shockeret
Godt at høre du Smiley Det altid godt med sammenhold med venner og en masse bajsere Opstemt
Logged

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #3: 10 Jun 2008, 00:31 »

Godt at høre du Smiley Det altid godt med sammenhold med venner og en masse bajsere Opstemt
Ja det er altid en god ting Thumbs Up.. Specielt når dagen i forvejen ik har været det vildste Skuffet

Hehe Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TheMarki
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #4: 10 Jun 2008, 00:31 »

Ja det er altid en god ting Thumbs Up.. Specielt når dagen i forvejen ik har været det vildste Skuffet

Hehe Wink
Præcis ! Har bare haft røv dag.. især pga det med pigen:(
Logged

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #5: 10 Jun 2008, 00:35 »

Præcis ! Har bare haft røv dag.. især pga det med pigen:(
Synd for dig Skuffet

Hvad var det for noget, hvis du vil dele det med os Smiley?

Nogle gange har man bare en øv dag.. Men som en mand sagde engang...

"Det regner ikke hver dag" Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TheMarki
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #6: 10 Jun 2008, 00:38 »

Synd for dig Skuffet

Hvad var det for noget, hvis du vil dele det med os Smiley?

Nogle gange har man bare en øv dag.. Men som en mand sagde engang...

"Det regner ikke hver dag" Thumbs Up
Godt citat dude Smiley
Jamen det er en virkelig mærkelig historie..fordi vi bare drillet hinanden lidt, og så kom jeg til at sige "luder".. ved ikke hvorfor jeg sagde det   Og vidste ikke hun ville tage det så fucking tungt.. har sagt undskyld HELE dagen, og hvad får man ? Ikke en skid.. fucking neder.. hun skal passe min søster imorgen.. Ved ikke hvad jeg skal sige til hende, eller om hun overhoved gider se på mig..
Logged

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #7: 10 Jun 2008, 00:43 »

Godt citat dude Smiley
Jamen det er en virkelig mærkelig historie..fordi vi bare drillet hinanden lidt, og så kom jeg til at sige "luder".. ved ikke hvorfor jeg sagde det   Og vidste ikke hun ville tage det så fucking tungt.. har sagt undskyld HELE dagen, og hvad får man ? Ikke en skid.. fucking neder.. hun skal passe min søster imorgen.. Ved ikke hvad jeg skal sige til hende, eller om hun overhoved gider se på mig..
Tak Wink.. Og tro mig.. det er så sandt Thumbs Up

Men det lyder godt nok ultra nedern Græder... Nogle gange kan piger godt pisse mig lidt af (undskyld for generaliseringen) når de tager alting så bogstaveligt Sur..

Men der er ikke andet at gøre end at blive ved med at undskylde... Og så kan du måske købe et eller andet til hende, for at vise at du virkelig ikke mener der Smiley

Tsk.. Kvinder kan være en underlig størrelse crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TheMarki
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #8: 10 Jun 2008, 00:45 »

Tak Wink.. Og tro mig.. det er så sandt Thumbs Up

Men det lyder godt nok ultra nedern Græder... Nogle gange kan piger godt pisse mig lidt af (undskyld for generaliseringen) når de tager alting så bogstaveligt Sur..

Men der er ikke andet at gøre end at blive ved med at undskylde... Og så kan du måske købe et eller andet til hende, for at vise at du virkelig ikke mener der Smiley

Tsk.. Kvinder kan være en underlig størrelse crazy
Fuldstændig enig!! først troede jeg bare det var "for sjov sur" hvis du forstår. bare for at lave sjov.. men fandt sku senere ud af hun mente det alvorligt .. kan ikke fatte det.. hun kan bare ikke forstå jeg ikke mente det.. virkelig fucked
Logged

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #9: 10 Jun 2008, 00:49 »

Fuldstændig enig!! først troede jeg bare det var "for sjov sur" hvis du forstår. bare for at lave sjov.. men fandt sku senere ud af hun mente det alvorligt .. kan ikke fatte det.. hun kan bare ikke forstå jeg ikke mente det.. virkelig fucked

Virker underligt Shockeret

Du har jo selvfølgelig (tror jeg da ud fra det du skriver) sagt det i en sjov mening...

Du må bare skære de tud i pap for hende.. Der er ik så meget andet at gøre.. Og vil hun ikke acceptere det, er det spørgsmålet om du bør bruge tid på hende Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TheMarki
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #10: 10 Jun 2008, 00:51 »

Virker underligt Shockeret

Du har jo selvfølgelig (tror jeg da ud fra det du skriver) sagt det i en sjov mening...

Du må bare skære de tud i pap for hende.. Der er ik så meget andet at gøre.. Og vil hun ikke acceptere det, er det spørgsmålet om du bør bruge tid på hende Peace
Jeg er bare forelsket i hende.. det er problemet... og ja self var det sku for sjovt jeg sagde det.. det klart.. men kan ikke holde til mere iaften dude :)Ses måske imorgen hvis du skal være med til net spil mig mig og slikkel osv ? Smiley
Logged

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #11: 10 Jun 2008, 00:56 »

Jeg er bare forelsket i hende.. det er problemet... og ja self var det sku for sjovt jeg sagde det.. det klart.. men kan ikke holde til mere iaften dude :)Ses måske imorgen hvis du skal være med til net spil mig mig og slikkel osv ? Smiley
Okay, i see the problem Ubeslutsom.. Det må være enten eller for dig.. Overbevis eller drop.. det lyder ikke til at der er en mellemting Skuffet.. Håber du bringer det i orden Peace

Men kan jeg heller ikke Wink.. Kan mærke at sengen kalder Opstemt..

Men ja lad os se på det i morgen aften Peace.. Kommer lidt an på om jeg kan få det til at passe, i mit travle skema Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TheMarki
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #12: 10 Jun 2008, 00:58 »

Okay, i se the problem Ubeslutsom.. Det må være enten eller for dig.. Overbevis eller drop.. det lyder ikke til at der er en mellemting Skuffet.. Håber du bringer det i orden Peace

Men kan jeg heller ikke Wink.. Kan mærke at sengen kalder Opstemt..

Men ja lad os se på det i morgen aften Peace.. Kommer lidt an på om jeg kan få det til at passe, i mit travle skema Wink
Tak skal du have min ven.. hehe min seng skriger efter mig Wink Håber også det kommer iorden imorgen.. kan skrive om hvordan det er gået imorgen.. det jo derfor jeg oprettede tråden Peace.. men vi ses jo nok imorgen. er nemlig også midt i prøver.. men vi ses jo nok så.. sov godt du Wink
Logged

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #13: 10 Jun 2008, 01:00 »

Tak skal du have min ven.. hehe min seng skriger efter mig Wink Håber også det kommer iorden imorgen.. kan skrive om hvordan det er gået imorgen.. det jo derfor jeg oprettede tråden Peace.. men vi ses jo nok imorgen. er nemlig også midt i prøver.. men vi ses jo nok så.. sov godt du Wink

Så lidt Wink... Ku godt se at du krævede lidt healp Thumbs Up

Men ja vi ser på det... ses, og sov godt Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #14: 10 Jun 2008, 07:32 »

idag er kun lige startet, men igår var meget god da jeg fik købt bærbar computer til jeg skal på efterskole.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010