home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvordan har din dag været ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan har din dag været ?  (Læst 32000 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #15: 29 Maj 2012, 21:02 »

Jeg har haft den vildeste dag i dag.
Et til bevis på at jeg virkelig lever livet i overhalingsbanen!

Jeg skulle med tog bussen i dag fra Herning til Silkeborg (Ja det kalder man en bus, der erstatter togene) og så badass som jeg nu er, betaler jeg selvfølgelig ikke for billet, fordi chaufførene ikke tjekker. Dog var der noget anderledes i dag! Der stod sgu en i en orange vest nede ved stoppestedet! Så var jeg ligesom godt klar over at shit just got real.

Jeg besluttede mig dog stadig for at gå ned til bussen og sætte mig på bænken. Ganske som forventet skulle ham i vesten tjekke billeter. Jeg blev siddende på min bænk mens folk gik ind i bussen. Tricket her er nemlig at der kommer 2 busser og jeg dermed ville gå ind i den anden. Problemet var bare at bus nummer 2 ikke var kommet i nu! Jeg sad og lod som ingenting mens manden i vesten prøvede at fortælle en kineser på engelsk, at bussen var et tog (Jep true shit) og hun derfor skulle have en tog billet og ikke en bus billet.

Jeg håbede den anden bus ville komme i mellemtiden, men det gjorde den ikke! Manden i vesten gik ind i bussen og bussen kørte! Pezz tænke jeg så, nu skal jeg vente en halv time! Men så, fandme om den anden bus ikke kom! Jeg hoppede ind i den og satte mig ned bagerst.

Men så var det at det slog mig! Hvad nu hvis ham i vesten står ud af bussen ved en anden station og så hopper over i denne bus? Det betød jeg blev nødt til at holde mig vågen og ikke sove som jeg plejer under bus turen. (eller tog turen som de mener det er) Well, jeg startede computeren og satte fuld power på noget ass kicking Leona Lewis musik for at holde mig vågen igennem hele turen, så jeg var klar til at hoppe af bussen hvis ham i vesten ville over i bussen!

Jeg tog det ganske afslappet, men da vi nærmede os center Birkepark i Herning var jeg ved at få et hjertestop! På trods af vi var 2 minutter forsinket så holdt vi stille mens chaufføren skrev på sin mobiltelefon! Havde han mon luret mig og var ved at skrive til ham i vesten!? Vi blev der i 1 minut ca, før vi kørte videre mod Hammerum. Og så minsandten om vi ikke i Hammerum kommer til at holde bag den anden bus!!! Jeg sad klar til at slukke for Natasha Bedingfield og smide min computer ned i tasken og løbe af helvede til, men heldigvis blev manden med vesten i den anden bus!

Vi kørte videre og vi nærmede os Ikast! Nu viste jeg at tingene spidsede til! Ikast er halvejs på ruten og der hvor bussen er mest fuld! (Selvom jeg stadig var den eneste i bussen fordi alle gik ind i den forreste da den var foran mig!) I Ikast overlevede jeg også. Vi holde bag bussen i et par minutter og jeg kiggede ud af vinduet. De der folk i orange vester kan godt finde på at gemme sig bag biler og træer for derefter at hoppe ind i bussen! Så det var med at være på vagt! Dog kører vi også derfra uden problemer og vi ender i Silkeborg!

Det var vildt og det er ikke alle der ville have klaret det, men jeg kæmpede hele turen igennem og klarede det med næp og klør!

Det drenge! Det var en historie fra det virkelige liv!
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #16: 29 Maj 2012, 21:04 »

Du formår at gøre en lille ting rigtig spændende.

Respekt.

Dejligt du kom igennem det!! Er stolt af dig Kys
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #17: 29 Maj 2012, 21:06 »

Vild historie og fedt du finder en tråd frem, som virkelig kan skabe noget vild røver læsning for os andre fremover!
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #18: 29 Maj 2012, 21:06 »

Outlaw!
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #19: 29 Maj 2012, 21:13 »

Fantastisk X! Sikke en tur du har haft dig der Smiley

Min dag har været rimelig kedelig faktisk, stod op kl 12, lagde mig til at sove igen kl 1, vågnede kl 3, og kl 4 skulle jeg til teori i 4 timer. Ikke den vilde dag, ville ønske mit liv var så vildt som dit, X.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #20: 29 Maj 2012, 21:16 »

Øv, troede du havde smadret en i en orange vest eller var løbet fra en. Skuffet
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #21: 29 Maj 2012, 21:20 »

De sidste to dage har været ret så underlige/triste... (eller vel nærmere tre, da vi regner fra søndag).... Vi kom hjem søndag fra en fantastisk pinsecup med fodboldtøserne... Søndag aften blev min far så hentet for fuld udrykning af ambulance, da han havde noget trykken i hovedet og brystet - og de frygtede det var en hjerneblødning eller blodprop. Det viste sig heldigvis, at det ikke var noget af det - og han er i dag blevet udskrevet, heldigvis. Det viser sig, at det formentlig var/er nogle muskelinfiltratione r i forbindelse med en operation i skulderen.

I dag døde så en god kollega efter et års kamp mod kræft. En trist besked, så natten til mandag og natten til i dag har ikke budt på megen søvn. Forhåbentlig tager jeg revanche i dag, når jeg om lidt smutter i seng.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #22: 29 Maj 2012, 21:23 »

Haha nice bustur Grin

Stille og rolig dag for mig..
3 10-taller i årsprøver ( Cool ). Ellers en pænt kedelig skoledag. Eneste optur der var frikvarterene, hvor de andre skulle rulles i fodbold. Så et par lektier som jeg ikke fik lavet (spillede FM samtidigt). Fuck det, det var tysk.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #23: 29 Maj 2012, 21:51 »

Øv, troede du havde smadret en i en orange vest eller var løbet fra en. Skuffet

Situationen forblev rolig, så der var ingen grund til at gå i panik. Det var dog tæt på.
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #24: 29 Maj 2012, 21:51 »

De sidste to dage har været ret så underlige/triste... (eller vel nærmere tre, da vi regner fra søndag).... Vi kom hjem søndag fra en fantastisk pinsecup med fodboldtøserne... Søndag aften blev min far så hentet for fuld udrykning af ambulance, da han havde noget trykken i hovedet og brystet - og de frygtede det var en hjerneblødning eller blodprop. Det viste sig heldigvis, at det ikke var noget af det - og han er i dag blevet udskrevet, heldigvis. Det viser sig, at det formentlig var/er nogle muskelinfiltratione r i forbindelse med en operation i skulderen.

I dag døde så en god kollega efter et års kamp mod kræft. En trist besked, så natten til mandag og natten til i dag har ikke budt på megen søvn. Forhåbentlig tager jeg revanche i dag, når jeg om lidt smutter i seng.

Av av, trist med din far (godt der ikke var noget) og kollega. Hvor har i været til Pinse Cup henne?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #25: 29 Maj 2012, 22:09 »

I dag døde så en god kollega efter et års kamp mod kræft. En trist besked, så natten til mandag og natten til i dag har ikke budt på megen søvn. Forhåbentlig tager jeg revanche i dag, når jeg om lidt smutter i seng.

Det er jeg ked af at høre, det er virkelig trist. Jeg har selv mistet to fra familien på grund af det, begge i år rent faktisk. Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #26: 29 Maj 2012, 22:15 »

Situationen forblev rolig, så der var ingen grund til at gå i panik. Det var dog tæt på.

Glæder mig til at høre om din dag i morgen!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #27: 29 Maj 2012, 22:16 »

Det er jeg ked af at høre, det er virkelig trist. Jeg har selv mistet to fra familien på grund af det, begge i år rent faktisk. Skuffet

Det er en lorte sygdom.... Gør mig ondt med dine familiemedlemmer. Man kan sige, at heldigvis var det nu det bedste for ham, da han var så dårlig til sidst, men ikke en særlig fed besked at få. Træner fodboldtøserne sammen med hans søn, så han kontaktede mig i nat, da det skete.

Av av, trist med din far (godt der ikke var noget) og kollega. Hvor har i været til Pinse Cup henne?

Ja det var heldigvis ikke noget slemt - i hvert fald kunne de, som skrevet, ikke finde noget, og mener det er muskelinfiltratione r.

Vi var til Pinse Cup i B1901 nede ved Nykøbing Falster. Et pigestævne. Super godt stævne!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #28: 29 Maj 2012, 22:26 »

Vi var til Pinse Cup i B1901 nede ved Nykøbing Falster. Et pigestævne. Super godt stævne!

Tænkte jeg godt Wink

Drengenes holdes jo i B 1921 (hos os) hvor jeg havde et hold med, har aldrig været ude hos 1'ernes cup. Man må sige at begge klubber har været utroligt heldige med vejret.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #29: 29 Maj 2012, 22:29 »

X Grin Grin Grin.. Episk historie Opstemt

Min dag har været fin. Stod tidligt op, og spiste en omgang havregrød som jeg er begyndt at gøre. Erik Hamren siger det er sundt  crazy
Derudover har jeg fået fornyet mit pas på kommunen, gået med min hund en lang tur, og været til en god fodboldtræning som dog blev skæmmet af en ret hård bane.. Men stod fint, og fik ros fra min træner så det var godt.

Resten af aftenen står på hygge med lidt fifa 12 Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010