home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# - The Toon Army
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# - The Toon Army  (Læst 28145 gange)
Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #3# Transfers - The Toon Army
« Svar #15: 08 Jun 2008, 12:17 »


Dagene går og går, mens både faxen og vores mail-system er på hårdt overarbejde. Modric skifter i mellemtiden til Milan, Chelsea nupper van der Vaart, Silva er ikke interesseret, Derby og Bolton vil ikke sælge, Jenas er for dyr og Villarreal kan ikke blive enige om de vil have 100 eller 200 millioner kroner for Fernández. Det efterlader kun Diego Ribas fra Werder og vi sender et tilbud til Bremen på hele 155.000 kroner samtidigt med at Chelsea, Lyon og Fiorentina byder i omegnen af 125.000.000 kroner. Vores tilbud bliver som det eneste accepteret og efter 2 dages forhandlinger er Diego ny mand i Newcastle. Men Diego er ikke den eneste Werder-spiller jeg har fået fingrene i.

Fandme billigt  Thumbs Up
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: #3# Transfers - The Toon Army
« Svar #16: 08 Jun 2008, 12:18 »

klasse start
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #3# Transfers - The Toon Army
« Svar #17: 08 Jun 2008, 12:22 »

Fantastisk Opstemt Det var efterhånden længe siden at jeg er blevet fanget af en blog, så meget at hele teksten bare må læses!  Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

-Benja-
Gæst
 
Sv: #3# Transfers - The Toon Army
« Svar #18: 08 Jun 2008, 16:12 »

Intet mindre end fremragende Jimmy, det er en sand fornøjelse at sidde og læse dine update.
Hvad sker der lige for Keegan, hvad er han for en!? Det var da godt at de skilte sig af med ham og ansatte dig.
Kan godt lide denne sætning: 'Hvis øjne kunne dræbe havde Ørgaard dræbt mig på stedet' Det er godt fundet på.
Det er også nogle rigtige spændende indkøb, det burde da sikre dig mere end en 11 plads.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3# Transfers - The Toon Army
« Svar #19: 08 Jun 2008, 16:18 »

Det ser jo rigtig spændede ud må jeg sige, glæder mig vildt til at følge med i din videre færd i Newcastle.
Forresten, kan du bestemme dig for om ham der den fransk-marokkanske højreback kommer fra Nice eller Nancy Smiley?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3# Transfers - The Toon Army
« Svar #20: 08 Jun 2008, 22:41 »

MERE MERE MERE MERE MERE MERE!

Jeg skal se hvad jeg kan gøre.. Wink

Fremragende start KUTGW

Mange tak fc-hansen Thumbs Up

Fandme billigt Thumbs Up

He he.. ja det er rettet til 155.000.000 kroner.. tak for det Thumbs Up

klasse start

mange tak Thumbs Up

Fantastisk Opstemt Det var efterhånden længe siden at jeg er blevet fanget af en blog, så meget at hele teksten bare må læses! Thumbs Up

Det er jeg rigtig glad for at høre.. håber jeg kan holde dig fast.. Thumbs Up

Intet mindre end fremragende Jimmy, det er en sand fornøjelse at sidde og læse dine update.
Hvad sker der lige for Keegan, hvad er han for en!? Det var da godt at de skilte sig af med ham og ansatte dig.
Kan godt lide denne sætning: 'Hvis øjne kunne dræbe havde Ørgaard dræbt mig på stedet' Det er godt fundet på.
Det er også nogle rigtige spændende indkøb, det burde da sikre dig mere end en 11 plads.

Keegan får hjælp nu - han er indskrevet på samme klinik som "Gazza"..  crazy Tak.. ja jeg må indrømme at jeg også synes det er genialt.. Ørgaard er om nogen en mand, som kan sende en dræberøjne.. he he.. mange tak.. det håber ejg også Thumbs Up

Det ser jo rigtig spændede ud må jeg sige, glæder mig vildt til at følge med i din videre færd i Newcastle.
Forresten, kan du bestemme dig for om ham der den fransk-marokkanske højreback kommer fra Nice eller Nancy Smiley?

Tak.. det er jeg glad for at du synes.. Chrétien er self. fra Nancy.. Der kommer en handel fra Nice senere og det kom jeg vidst til at blande sammen.. det beklager jeg self.. Skuffet


@: Tak for rosen og kommentarene alle sammen Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#4# Nedtur? - The Toon Army
« Svar #21: 08 Jun 2008, 23:53 »


Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#4# Nedtur? - The Toon Army




01-09-08

Mit hold har spillet 4 kampe i Premier League med en målscore på 2-11 og vi har ikke hentet et eneste point. Jeg er meget skuffet over resultaterne specielt fordi vi har spillet seværdig fodbold og har været rigtig godt med i kampene. Vi startede med at tabe med hele 3-0 til Bolton og selvom vi var bagud ved pausen var der god holdånd i omklædningsrummet. Alle vidste hvad de skulle, men bare 2 minutter inde i anden halvleg valgte Naldo at tackle Heidar Helguson med begge fødder og det var et held at den islandske angriber ikke blev skadet. Naldo blev sendt i bad og sammen med flagrende målmandsspil fra reservekeeper Harper resulterede det i at Bolton kunne score yderligere 2 gange og at vi kunne rejse skuffet hjem, mens vi kunne fundere over hvordan det gik så galt.

Yderligere 2 kampe gik der før det gik op for mig hvor meget vi behøvede en ny keeper. Harper lavede fejl på fejl og selv når jeg kom hjem havde jeg mareridt over hans præstationer på banen. Selvom han kun har stået i 3 kampe er han nu sendt videre til Middlesbrough på en fri transfer, men først når januar-vinduet åbner. Derfor rejste jeg endnu en gang til Frankrig for at besigtige det bare 20-årige målmandstalent Hugo Lloris, som stod hele 37 kampe i ligaen sidste sæson. Hugo har stået 6 kampe i denne sæson for Nice og i de kampe jeg har set med ham har stået fantastisk. Derfor har jeg været villig til at betale 85.000.000 kroner for min nye keeper, som er klar til at få Shay Given til at yde sit ypperste i målet.

Men tilbage til Premier League. I anden runde rejste vi til Birmingham for at møde oprykkerne fra Birmingham. Det blev en jævnbyrdig affære, hvor vi sad på første halvleg og hvor der blev råbt for mine lungers fulde kraft i de første 45 minutter. I anden halvleg kom Birmingham med i kampen og Zárate fik tilkæmpet sig et meget tvivlsomt straffespark, som han også scorede på. Med 20 minutter igen scorede han så igen efter at Harper havde været på skovtur. Vi rejste igen skuffet hjem og der blev ikke sagt ret meget i bussen. Vi snakkede kampen igennem og jeg håbede bare at vores første hjemmekamp ville blive en succes, selvom det er mod Manchester United. Men nej. Vi tabte hele 4-1 i en kamp, hvor både Wayne Rooney og Cristiano Ronaldo sprudlede. Det eneste positive var at Diego scorede på et bragende langskud i sin debut.

Runden efter var også på hjemmebane, men denne gang var det Blackburn, der kom på besøg. ”Gamsten” scorede på et drømmehug efter 20 minutter og inden halvlegen trillede David Bentley bolden i mål. Inden kampen sluttede brændte Diego et straffespark inden Rakitic kunne heade et hjørnespark i mål til slutresultat til 1-2. Men hvordan kunne det ske? Vi spillede en forrygende kamp, hvor Blackburn blev presset i bund 3/4 dele af kampen. Men jeg var dybt skuffet efter kampen. Der gik også et stykke tid før jeg gik ind i omklædningsrummet. Jeg vidste simpelthen ikke hvad jeg skulle sige og jeg kunne mærke gråden presse sig på. Jeg var helt væk og havde bare lyst til at pakke min taske og rejse hjem igen. Det var jo ikke sådan det skulle gå. Vi ligger sidst efter 4 runder og det er som at fodboldguderne har et problem med mig med i England. Det er som om at den personlige krise jeg gennemlever med min kone påvirker min dømmekraft og alt det negative forsætter i fodbolden. Jeg er virkelig på herrens mark hvad alt angår. Jeg magter ingen ting og jeg har bare lyst til at grave mig ned. Næste kamp er det uhyre vigtige lokalopgør mod Sunderland på Stadium of Light, hvor det er et must at vi får point.

4 kampe = 4 nederlag og konen har smidt mig ud, da hun skal tænke vores fremtid i gennem og jeg bor pt. på hotel. Jeg vil virkelig gerne være sammen med hende og det er uden tvivl hende jeg elsker. Men det er medierne ligeglade med og tabloidaviserne æder det råt. Denne ene løgnehistorie efter den anden bliver trykt og jeg er efterhånden holdt op med at læse dem. Jeg har i stedet aftalt et møde med Alan Shearer, hvor vi skal snakke om holdets fremtid. Han ønsker ikke at blive ansat i klubben, men han har indvilliget i at komme med et par gode råd til hvordan jeg måske kan vende holdets nedtur. Han er dog ikke den eneste jeg søger råd hos. Jeg er blevet gode venner med ejeren af ”Shearer’s” og jeg har fået min egen stol oppe ved baren. Jeg tilbringer desværre lidt for meget tid på pubben, hvilket jeg også kan læse om i diverse tabloidaviser. Det er svært for mig at håndtere at være et kendt ansigt og at alles øjne hviler på mig. Men for nu forsøger jeg at opholde mig mindre på pubben og arbejde med taktiske tiltag. Jeg skriver til mig kone hver dag og fortæller hvor meget jeg elsker hende og hvor meget jeg savner hende. Jeg håber hun vælger at vi skal blive sammen, som vi har lovet hinanden. Vi snakkede faktisk i telefon den anden dag og hun sagde faktisk at hun elskede mig da vi sagde farvel. Hun gjorde det ikke bevidst, men jeg er stadig overbevidst om at vi finder sammen igen. Hvis hun dog bare kunne acceptere at det nye job tager mere tid end det andet. Jeg vil vende nedturen for min kone og holdets skyld. Jeg vil vise pressen, at jeg er den rigtige mand til jobbet og jeg vil vise min konen, at jeg er den rette mand for hende. Jeg vil vise mig selv at det er her er det rette for mig både på den og anden front.


Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: #4# Nedtur? - The Toon Army
« Svar #22: 09 Jun 2008, 08:20 »

Sku ikke lige den bedste sæson for dig nuværende, men god grafik og godt sprog.  Thumbs Up
Logged

Lohse
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #4# Nedtur? - The Toon Army
« Svar #23: 09 Jun 2008, 09:31 »

dårlig start du har fået... men du skal nok komme igen...
Logged

Newcastle United Supporter 4Ever Smiley

-Benja-
Gæst
 
Sv: #4# Nedtur? - The Toon Army
« Svar #24: 09 Jun 2008, 09:35 »

Ikke den bedste start, men som Lohse siger du skal nok komme igen.
Fantastisk køb af Lloris, han har da kvaliteten til at slå Given af pinden Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4# Nedtur? - The Toon Army
« Svar #25: 09 Jun 2008, 11:37 »

Sku ikke lige den bedste sæson for dig nuværende, men god grafik og godt sprog.  Thumbs Up

Nah.. Men der er jo også 34 kampe endnu.. he he.. Wink Mange tak Thumbs Up

dårlig start du har fået... men du skal nok komme igen...

Ja jeg håber da det vender.. det er sgu ikke sjovt at ligge under stregen..  Wink Det håber jeg Thumbs Up

Ikke den bedste start, men som Lohse siger du skal nok komme igen.
Fantastisk køb af Lloris, han har da kvaliteten til at slå Given af pinden Thumbs Up

Nej vel.. det er lidt noget lort.. ja det håber jeg.. Han har stået stabilt indtil videre.. he he Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#5# Op & ned - The Toon Army
« Svar #26: 09 Jun 2008, 17:32 »


Stort tak til -Benja- for banner & grafik Thumbs Up

#5# Op & ned - The Toon Army




Kender i det at man bare har lyst til kaste sig ud fra en bro? Hvis ikke så er det særlig rart. Jeg har det af helvede til i øjeblikket og jeg har svært ved at samle tankerne. De sorte skyer hænger konstant i luften og jeg er helt alene i en storby, som jeg ikke rigtigt kender. Min kone er rejst hjem for at være sammen med hendes familie og jeg savner at være sammen med hende. Det påvirker mig meget og jeg er ikke samme glade person, som jeg plejer og jeg har i særdeleshed svært ved at koncentrere mig om mit arbejde. Jeg plejer at være smilende og imødekommende, men i øjeblikket hænger mundvigene nedad og jeg virker fjern og ligeglad. Jeg er begyndt at drikke for at holde det ud og jeg har problemer med at sove om natten. Jeg har ligeledes problemer med at stå op igen og jeg har faktisk ikke lyst til at stå op. Jeg vil bare forsvinde ned i mørket og ikke komme op igen. Mørket har strammet grebet om mig og jeg lige så stille begyndt at miste grebet om mit liv.

Men jeg har dog et lyspunkt tilbage og det er mine Newcastle-drenge, som med stabilitet og fightervilje har kæmpet sig op på en godkendt 7. plads efter 16 runder. Nyindkøbene Naldo og Lloris har spillet fantastisk sammen N’Zogbia og alle 3 imponerer gang på gang. Udover de 3 havde jeg mine tvivl med James Milner, men den 21-årige kantspiller er forrygende kamp efter kamp selvom hans driblinger ikke har resulteret i nok mål og assists efter min mening har han været en af de bedste. Men det er en holdpræstation uden lige og det er fantastisk at se dem give sig selv 110 % hver gang i gennem 90 minutter. Jeg havde jo som bekendt et møde med selveste Alan Shearer og han indvilligede faktisk i at deltage i flere træningspas sammen med spillerne og mig.

Jeg nød det, spillerne nød det og jeg kunne mærke, at Alan nød det. Vi fik skabt en god stemning i truppen og vi har redet på en bølge siden Alans besøg. Han er blevet tilknyttet, som gæstecoach og han kan bidrage med en masse erfaring, hvilket jeg personligt har meget brug for. Måske er det hele ikke så slemt alligevel og måske falder hele verdenen ikke sammen alligevel. Selvom det var fodbolden, der sendte mig ud i mørket er det måske fodbolden, som skal vise vejen i gennem mørket og få mig på bedre tanker.  Jeg skal gennem fodbolden skabe overskud til selv og til min kone. Hvis jeg skal ud af mørket skal jeg tage mig sammen og kæmpe med næb og klør. Jeg vil besejre min personlige krise og jeg vil kone tilbage. Jeg lyder måske som et lille barn, men jeg vil, jeg vil, men jeg vil, jeg vil.





Life's a piece of shit,
When you look at it.
Life's a laugh and death's a joke it's true.
You'll see it's all a show.
Keep 'em laughing as you go.
Just remember that the last laugh is on you.
And...

Always look on the bright side of life.
Always look on the right side of life.


Alt hvad der ikke har med FM i ovenstående update er selvfølgelig fiktion.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5# Op & ned - The Toon Army
« Svar #27: 09 Jun 2008, 17:57 »

Dejlig blog, du har gang i, JimmyGP  Thumbs Up

Det er godt at se en anden form fra blog fra din side, selvom jeg generelt ikke er så vild med denne type blogs, jeg vil bare gerne have så meget FM som muligt ind i en blog, alt det med privatliv osv. er ikke lige min stil  Peace

Jeg har ikke fået sagt ordenlig tillykke med sejren i blogkonkurrencen, men det gør jeg nu:

STORT tillykke og det er fuldt fortjent, både hvad angår bloggen du havde i konkurrencen, men også generelt, da du altid leverer blogs med rigtig godt indhold og altid over flere/mange sæsoner  Thumbs Up

Jeg spiller selv lidt med The Toon Army og endte på en 6. plads efter første sæson. Milner har i mit spil leveret intet mindre en den ene klassepræstation efter den anden og vandt assist-prisen i første sæson med 26 oplæg i 34 PL-kampe!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5# Op & ned - The Toon Army
« Svar #28: 09 Jun 2008, 18:57 »

Dejlig blog, du har gang i, JimmyGP  Thumbs Up

Det er godt at se en anden form fra blog fra din side, selvom jeg generelt ikke er så vild med denne type blogs, jeg vil bare gerne have så meget FM som muligt ind i en blog, alt det med privatliv osv. er ikke lige min stil  Peace

Jeg har ikke fået sagt ordenlig tillykke med sejren i blogkonkurrencen, men det gør jeg nu:

STORT tillykke og det er fuldt fortjent, både hvad angår bloggen du havde i konkurrencen, men også generelt, da du altid leverer blogs med rigtig godt indhold og altid over flere/mange sæsoner  Thumbs Up

Jeg spiller selv lidt med The Toon Army og endte på en 6. plads efter første sæson. Milner har i mit spil leveret intet mindre en den ene klassepræstation efter den anden og vandt assist-prisen i første sæson med 26 oplæg i 34 PL-kampe!

Fantastisk kommentar fra din side Metsu..  Thumbs Up

Tak det er jeg glad for at høre, men jeg ville prøve noget andet denne gang.. Det skal altid være det samme.. jeg vil self. ikke afvise at vi går tilbage til en af mine klassiske updates eller at I kommer til at se det fra en journalists perspektiv..  Wink

Mange tusinde tak Thumbs Up Ja det er ved at være en god vane for mig at spille de der 5-6, hvilket også giver en langt bedre blog.. der bliver startet alt for mange blogs, som desværre slutter før de overhovedet er kommet i gang.. Skuffet Men jeg beæret over at du kan lide mine blogs og jeg håber du er med selvom det ikke lige er din stil.. Peace

Milner har desværre kun lavet 3 assists i 16 kampe, så der er langt op til "Milner'en" i dit spil.. men mon ikke det kommer Peace

Tak for rosen og kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #29: 09 Jun 2008, 22:35 »


Stort tak til -Benja- for banner & Grafik Thumbs Up

#6# Februar 2008 - The Toon Army




25 kampe er rundet i Premier League og Newcastle har etableret sig i top7, hvor de virker meget sikre. Newcastle har i skrivende stund besejret Derby på Pride Park med 3-2 og det er nok til at gå forbi både Villa og City i tabellen og dermed indtage en formidabel 5 plads. Sølle 5 point er hvad Newcastle mangler for at nuppe bronzemedaljerne, men pt. er jeg bare tilfreds hvis vi kan holde os i top7. Der er hele 12 point ned til Blackburn og jeg tvivler meget på at de henter os. Jeg er dog mere nervøse overfor om vi kan holde City og Villa bag os, da vi har haft store problemer med begge hold. Det har været en besværlig januar måned, hvor vi har manglet flere stamspillere som har været til de afrikanske mesterskaber samt at Michael Owen igen igen er skadet. Det har dog overraskende ikke påvirket holdet, som har vundet samtlige Premier League kampe i denne måned.

Det var dog meget overraskende for både spillerne, fansene og ikke mindst manageren, at N’Zogbia meldte ud at han ville prøve noget nyt efter at Newcastle afviste et bud på 100.000.000 kroner fra Inter. Der blev budt fra højre og venstre på den 21-årige kantspiller og det lignede længe at næste stop var Serie A. Det blev dog Liverpool, som meget mod min vilje løb med franskmandens underskrift, da bestyrelsen accepterede et bud på hele 145.000.000 kroner. Planen var så at hente Stuart Downing fra nedrykningstruede Middlesbrough og parterne var tæt på at blive enige om en pris på 140.000.000 kroner. Portsmouth ødelagde så det hele ved at byde 155.000.000 kroner, hvilket blev accepteret. Newcastle bød det samme, men fik beskeden at prisen var steget til hele 260.000.000 kroner, hvoraf de 110.000.000 skulle betales over 18 måneder.

Min interesse for Downing forsvandt hurtigt og jeg kiggede på spillere, som Simão, Jankovic, Ben Arfa, Malouda, Vicente, Riera, Petrov, Huszti og Zhirkov. Der blev skiltet med vanvittige priser og ”ikke til salg” hos alle undtagen på Zhirkov. Mit første bud på 85.000.000 kroner blev accepteret og Zhirkov var mere yderst interesseret i at komme til Newcastle og Premier League.

Han underskrev kontrakten en uge før vinduet lukkede, men jeg måtte pænt vente allersidste transferdag med at integrere ham i spillertruppen, da FA skulle vurdere om han skulle arbejdstilladelse. Den 24-årige venstre kant er dog heldigvis en fast del af det russiske landshold og det gjorde udslaget og Zhirkov blev præsenteret som Newcastles nye nr. 14. Derudover har efter flere dårlige kampe sendt Nicky Butt ned på reserveholdet og lejet Andreas Ottl i Bayern München for resten af sæsonen, som ny backup.


« Seneste Redigering: 09 Jun 2008, 22:37 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010