home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# - The Toon Army
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# - The Toon Army  (Læst 28134 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#R.I.P.# - The Toon Army
« : 07 Jun 2008, 21:30 »


Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#1# Intro - The Toon Army




01.07.2007

Kevin Keegan har tidligere stået i spidsen for Newcastle i perioden 1992-1997 og dengang blev det til 2 sølvmedaljer i 1996 & 1997. Det har fansene ikke glemt, og det er grunden til at man har hentet Keegan tilbage. I Newcastle håber man på at ”King Kev” kan få ”The Magpies” tilbage i toppen af engelsk fodbold selvom det er 80 år siden det seneste mesterskab kom i hus. KK er i besiddelse af et hold med en gennemsnitsalder på 26 og hvor de største profiler er de 3 angrebsstjerner Michael Owen, Obafemi Martins og Alan Smith. Holdet er spået til en 11. plads i dette års udgave af Premier League og med en stærk trup samt i omegnen af 500.000.000 kroner at handle for, bør Newcastle, som et minimum bliver nr. 11.

03.07.2007

Newcastle har fyret Keegan for upassende udtalelser om klubbens bestyrelse, spillere og fans. Keegan blev optaget med et kamera på sin stampub i midten af Newcastle, hvor han gentagende gange talte dårligt om klubbens ejer Mike Ashley og flere spillere blev kaldt for amatører. Værst gik det dog ud over klubbens fans, som af den tidligere engelske landstræner blev kaldt ”Fucking Wankers”. Newcastles bestyrelse har taget afstand fra udtalelserne og de har med opgående virkning fyret Keegan, som efterfølgende har stået frem i pressen og undskyldt. Keegan har udtalt, at han har et alkoholproblem og han er blevet indskrevet på et behandlingshjem for komme sit alvorlige problem til livs, mens Newcastle meddeler at de endnu ikke har fundet en afløser.

06.07.2007

Telefonen ringer og vækker mig af min dybe søvn. Jeg famler med telefonen, men jeg når desværre ikke at besvare opkaldet. Jeg er meget groggy og jeg gnidder mine øjne. Jeg kigger på uret og konstaterer at jeg har sovet alt, alt for længe. Hvorfor er der ingen der har vækket mig og hvorfor har jeg ikke sat en alarm? Jeg skulle have været til træning for 45 minutter siden og bander mit kæmpe søvnbehov langt pokker i vold. Telefonen ringer igen og denne gang når jeg opkaldet. Det er min assistent Martin og hans besked er ganske kort. Du skal møde på Ørgaards kontor indenfor en halv time og du skal være klædt ordentligt på. Helst jakkesæt, hvis muligt. Jeg smækker røret på og mens jeg lunter ud i bad får jeg smidt alt tøjet. Jeg vasker mig hurtigt, mens jeg tænker på hvad i alverden Jens vil snakke med mig om. Jeg er da bare talenttræner og der kan da ikke være noget galt med mit arbejde? Jeg har da trods alt været med til at udvikle talenter som Baba Collins, Lasse Heinze og Simon Kjær samt at vi lå i top3 i vores række sidste sæson. Mens jeg klæder mig på, tænker jeg så det knager og da håret er sat lister jeg ud til min cykel. Jeg er nød til at cykle, da bilen er på værksted og det vil nu tage mig omkring 10 minutter, at nå Ørgaards kontor.

9 minutter senere med tilladelse af Ørgaards sekretær træder jeg ind på kontoret, hvor der udover Jens Ørgaard sidder sammen med en masse ukendte personer klædt i mørke jakkesæt. Jeg giver hånd til de forskellige, mens jeg siger mit navn og overvejer hvem de fine herrer er. Der er en stol ledig og her sætter jeg samtidigt med, at Jens starter en samtale på engelsk. Jeg når lige at tænke at det er agenter fra en udenlandsk klub, som er interesseret i en af vores mange talenter. Men hvorfor er det så mig der er her og ikke Erik Rasmussen? Det er da yderst sjældent at udenlandske klubber ønsker at købe et af vores talenter, som endnu ikke har optrådt i SAS-ligaen.  Jens går direkte til sagen og forklarer de fine herrer at jeg ikke ved hvorfor jeg er her og at han synes at de skal vise mig deres yderst favorable tilbud. Den ene af mændene tager sin mappe frem og tager et par stykker papir frem, som hænger sammen. Han rækker mig papiret og det viser sig at det er et dokument. I toppen af dokumentet ser jeg et velkendt logo og jeg får julelys i øjnene. Jeg spørger til hvad det er og jeg får svar tilbage, at det deres tilbud om at blive ny Newcastle-træner. Jeg nikker anerkendende og siger at det kunne være yderst spændende at træne deres ungdomshold. Mændene griner og fortæller mig at jeg skal slå op på side 2.

PREMIER LEAGUE? De vil have lille mig til at træne et PL-mandskab? Jeg griner fjoget og siger tak for tilbuddet. Ørgaard giver mig dræberøjne og med øjnene fortæller han mig at jeg skal fjerne mit fjogede smil. Pludselig flyver det ud af mig; ”Er det en joke eller er det skjult kamera”? Hvis øjne kunne dræbe havde Ørgaard dræbt mig på stedet og jeg skynder mig, at omformulerer mit spørgsmål; ”Mener i det her? Jeg er altså bare talenttræner og I vil have mig til at træne et PL-hold?”. Alle andre på kontoret nikker anerkendende og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg er på vej til at kravle ned i et musehul, da min agent heldigvis træder ind af døren og nærmest per refleks rækker jeg ham papirerne.

10 minutter senere har han gennemlæst papirer og givet mig hans forslag til hvordan jeg skal forholde mig til tilbuddet. Jeg beder om et par timers betænkningstid, så jeg kan snakke det i gennem med konen og resten af familien. Delegationen nikker enstemmigt og jeg forlader kontor dybt rystet, mens jeg ikke helt forstår hvad der lige er sket.

Navnet er Jimmy Poulsen og det er ikke mere end 8 år siden at jeg var et af dansk fodbolds største talenter. Karrierens højdepunkt var skiftet fra EfB’s førstehold til Uniteds u18-hold og her tog det fart og jeg fik hurtigt lov til at træne sammen med resten af førsteholdstruppen. 6 Premier League kampe blev det til, men dårlige ledbånd satte dog desværre karrieren på standby og jeg kom aldrig igen. Jeg nåede dog 3 landskampe med 2 mål til følge før jeg vendte hjem til Danmark, hvor FCK i første omgang tilbød mig et job, som ungdomstræner. Efter et par år flyttede jeg dog hjem til Jylland og jeg blev ansat af FCM, som en af de ansvarlige for talentudviklingen. Til trods for min ”bare” 30 år har jeg været ansvarlig for talentudvikling i 2 store klubber i Danmark og jeg har vundet op til flere ungdomsturneringer med begge mandskaber. Jeg har sågar vikarieret for en syg Erik Rasmussen i SAS-ligaen, men det er altså det nærmeste jeg kommer på at have trænet professionelle. Nu kalder Premier League på mig igen og jeg kan mærke at det her er mit livs chance. Den glorværdige karriere jeg ikke fik som spiller kan jeg måske få nu, som træner. Hvem ved?

« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 13:33 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# Intro - The Toon Army
« Svar #1: 07 Jun 2008, 21:39 »

God intro, men fatter ikke at de har SÅ mange penge at handle for...... Hvad synes du om min blog jimmy?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# Intro - The Toon Army
« Svar #2: 07 Jun 2008, 21:41 »

God intro, men fatter ikke at de har SÅ mange penge at handle for...... Hvad synes du om min blog jimmy?

Mange tak.. ja det er lidt vildt..  Wink Hva for en af dem?? Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# Intro - The Toon Army
« Svar #3: 07 Jun 2008, 21:42 »

Mange tak.. ja det er lidt vildt..  Wink Hva for en af dem?? Rullende Øjne

Ahahahahahaha..... Very funny JGP Tunge

Men jeg må indrømme at det er mærkeligt at min til dato længst holdende blog er baseret på et "uægte" hold Kys
Logged

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #1# Intro - The Toon Army
« Svar #4: 07 Jun 2008, 21:44 »

Rigtig flot intro, velformuleret let-læseligt.
Vil følge med så godt jeg kan Thumbs Up

Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1# Intro - The Toon Army
« Svar #5: 07 Jun 2008, 21:47 »

Ahahahahahaha..... Very funny JGP Tunge

Men jeg må indrømme at det er mærkeligt at min til dato længst holdende blog er baseret på et "uægte" hold Kys
Hvilket jo intet har med Jimmmys blog at gøre Wink

Yes, så kom du tilbage med en blog, som jeg uden tvivl vil følge intenst ! Det er en rigtig god og lovende intro, som giver mig store forventninger. KIU Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# Intro - The Toon Army
« Svar #6: 07 Jun 2008, 21:48 »

Ahahahahahaha..... Very funny JGP Tunge

Men jeg må indrømme at det er mærkeligt at min til dato længst holdende blog er baseret på et "uægte" hold Kys

Jeg mente nu bare din BIF og FMF-blog..  Wink Jeg har kun fuldt med i BIF-bloggen (Som i øvrigt skal snart opdateres), da FMF-bloggen ikke siger mig noget..  Wink (Ikke fordi den er dårlig, men fordi det er et brugerhold) Men helt enig.. Peace

Rigtig flot intro, velformuleret let-læseligt.
Vil følge med så godt jeg kan Thumbs Up



Mange tak.. det er jeg glad for at du synes.. Oki.. super.. Thumbs Up



Tak for rosen og kommentaren begge 2 Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Jun 2008, 21:52 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# Intro - The Toon Army
« Svar #7: 07 Jun 2008, 21:50 »

Jeg mente nu bare din BIF og FMF-blog..  Wink Jeg har kun fuldt med i BIF-bloggen (Som i øvrigt skal snart opdateres), da FMF-bloggen ikke siger mig noget..  Wink (Ikke fordi den er dårlig, men fordi det er et brugerhold) Men helt enig.. Peace

Mange tak.. det er jeg glad for at du synes.. Oki.. super.. Thumbs Up

Ja, den skal også snart have en update..... Tak for reminderen jimmy
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# Intro - The Toon Army
« Svar #8: 07 Jun 2008, 21:51 »

Hvilket jo intet har med Jimmmys blog at gøre Wink

Yes, så kom du tilbage med en blog, som jeg uden tvivl vil følge intenst ! Det er en rigtig god og lovende intro, som giver mig store forventninger. KIU Thumbs Up

Nemlig crazy Ja jeg overvejede at vente til vi havde fået offentligt gjort vinderen af blogkonkurrencen, men jeg har været klar i en uges tid og nu kunne jeg altså ikke vente længere.. Opstemt Men jeg skal forsøge at bevare niveauet.. Peace tak for kommentaren og rosen Thumbs Up
Ja, den skal også snart have en update..... Tak for reminderen jimmy

Så lidt Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#2# Truppen - The Toon Army
« Svar #9: 07 Jun 2008, 22:50 »


Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#2# Truppen - The Toon Army




07.07.2008

Jeg er lige blevet færdig med min første pressekonference og det gik som forventet. Vi blev bombarderet med spørgsmål, hvor de fleste faktisk handlede om Keegans problemer. Det næstmest stillede spørgsmål handlede min erfaring og mine ambitioner med Newcastle. Jeg tror ikke de stillede et spørgsmål, som jeg ikke havde forbedret mig på og jeg fremstod meget fattet og meget professionelt. Sidst men ikke mindst blev jeg fotograferet på St. James Park med en Newcastle-trøje og jeg havde valgt en ældre model med Shearer på ryggen. Da det officielle hurlumhej var overstået, og da journalisterne og alle fotograferne havde forladt mig, blev jeg efter en hurtig pause kørt ud til klubbens træning anlæg efter at havde skiftet tøj deltog jeg i mit første træningspas med mit nye hold.

Min første træningssession gik smertefrit og det var tydeligt at alle spillere gerne vil gøre et godt indtryk. Der blev virkelig gået til stålet og ved hjælp af Steve Round (Ass. Manager) forsøgte jeg at lære navnene at kende. Det var en rigtig god træning og efterfølgende bad jeg Steve om at udarbejde en holdrapport for mig. Jeg har brug for at danne mig et overblik og klubbens styrker og svagheder samt at jeg er nød til at kende de pladser, som skal forstærkes. Men jeg føler mig faktisk hjemme her i Newcastle, selvom jeg ikke har været her i et helt døgn endnu. I morgen skal jeg ud og kigge på hus, som ligger på landet, men nu skal jeg bare tilbage til hotellet og vente på at Round sender mig holdrapporten.

Et par timer senere

En e-mail med navnet ”Team Report” er lige landet i min indbakke og jeg åbner Steves vedhæftede fil.  Han har delt førsteholdstruppen op i målmænd, forsvar, midtbane og angreb, hvilket er kommet til at se sådan ud. Inden jeg læser reporten finder jeg mig noget om at drikke i hotelværelsets minibar samt en pose nødder til alt for høj en pris. Jeg går tilbage til sengen og sætter op at sengegærdet med den bærbare på skødet. Filen ser således ud:


Målmænd: ******* (1. Shay Given, 13. Steve Harper & 40. Tim Krul)

31-årige Shay Given er det ubestridte førstevalg i Newcastle, 32-årige Steve Harper er det ubestridte andet valg, mens at 19. Tim Krul er tredje valg. Harper er ikke helt god nok i mine øjne, men han er en loyal reserve, som aldrig brokker sig. Jeg har en anden reservemålmand i tankerne, men jeg henter ham kun, hvis Harper bliver solgt. 

Sandsynlighed for forstærkning: **********


Forsvar: ******* (3. José Enrique, 27. Steven Taylor, 21. Habib Beye, 6. Cacapa, 25. Abdoulaye Faye, 30. David Edgar, Tamás Kádár, 2. Stephen Carr)

Newcastle er ganske godt besat i den bagerste kæde med 2 stærke backs som hver har en fornuftig backup. Spanske José Enrique er førstevalg på venstre back, mens Habib Beye fra Senegal er på den højre og Tamás Kádar og Stephen Carr er direkte backups. I det centrale forsvar satser jeg på Steven Taylor & Abdoulaye Faye, mens Cacapa og David Edgar er backups. Jeg ønsker at tilføje en ekstra midterforsvarer og forsvaret skal generelt forstærkes, hvis vi skal ende i top10.

Sandsynlighed for forstærkning: **** **** **


Midtbane: ******* (7. Joey Barton, 14. Charles N’Zogbia, 11. Damien Duff, 5. Emre, 16 James Milner, 20 Geremi, 22. Nicky Butt)

Vi har en godkendt midtbane, hvor Geremi og Joey Barton huserer centralt, mens N’Zogbia og Milner spiller på kanterne. Damien Duff er backup på venstrekanten, mens jeg skal ud og investere i en backup/eller er nyt førstevalg til højrekanten. Nicky Butt er backup på midten sammen med løntunge Emre, som jeg regner med at sælge og finde en backup. Jeg forstiller mig at hente en playmakertype til midtbanen og et talent, som backup.

Sandsynlighed for forstærkning: *** *******


Angreb: ******* (10. Michael Owen, 9. Obafemi Martins, 17. Alan Smith, 23. Shola Ameobi, 36. Mark Viduka, 39. Andy Carroll)

Det er svært at vælge en angrebsmakker til Michael Owen, men i første omgang vælger jeg Mark Viduka frem for Martins. Jeg regner dog også med, at Martins overhaler Viduka indenom i løbet af 2-3 måneder og det er faktisk det eneste sted på holdet, hvor jeg ikke har tænkt mig at forstærke mig. Jeg regner dog med at sælge Shola Ameobi, da han i mine øjne ikke har niveauet til Premier League.

Sandsynlighed for forstærkning: **********



Jeg svarer tilbage på mailen og takker for gennemgangen inden jeg slukker computeren. Jeg sætter computeren ned på gulvet og kravler under dynen med fjernbetjeningen. Jeg tænder for tv’et og zapper kanalerne igennem uden at finde noget der fanger. Jeg når frem til pay-per-view kanaler og jeg overvejer hvilken slags film jeg har lyst til at se. Jeg bestiller dog ingen og jeg vælger i stedet at finde min mobil frem og ringe hjem til Danmark bare lige for at sige godnat og sov godt til konen. Da jeg har snakket færdigt føler jeg mig faktisk ensom og i stedet for at sove står jeg op og tager tøj på igen. Jeg låser værelset efter mig og jeg går ud i den lumre sommeraften.

Newcastle er med sine 750.000 indbyggere stadig levende her lørdag aften og jeg beslutter mig for at se den berømte Tyne Bridge. Der er desværre et problem, at jeg aner hvor jeg skal gå hen. Jeg beslutter mig for at finde St. James Park og se hvordan stadionet ser ud udefra om aftenen. Jeg når dog næsten derud, men vælger i stedet at gå ind på en pub med det velklingende navn ”Shearer’s”. Jeg bestiller en fadøl, som jeg nyder, mens der på storskærmen kører en gammel Newcastle-kamp. Jeg drikker endnu en før jeg forlader pubben ubemærket inden de gik op for folk hvem jeg var. Newcastle-kampen blev nemlig erstattet af sportsnyheder, som bragte et fyldigt sammendrag fra pressemødet tidligere på dagen, hvor Newcastle præsenterede den nye danske træner.

Den generelle holdning på pubben var skuffelse over Kevin Keegan efterfulgt af en stor forundring over hvorfor ikke har fundet en mere passende løsning. Det ærgrer mig selvfølgelig at de ikke kender mig og ikke føler at jeg er det rigtige valg, men jeg vil gennem holdets resultater bevise over for fansene, at jeg er det rigtige valg.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# Truppen - The Toon Army
« Svar #10: 08 Jun 2008, 00:38 »

Vi har før set at du har mestret den del at fortælle om spillet og om resultaterne, men at du havde en så troværdig fortæller side havde jeg aldrig gættet! Efter min mening er dette bedre end "One Of The Dons", som ikke var helt ringe, men nu har jeg læst din nye blog igennem 2-3 gange og håber stadig på at en update tikker ind her tyve min i et om natten! Fuckin' worldclass Jimmy.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# Truppen - The Toon Army
« Svar #11: 08 Jun 2008, 02:25 »

Vi har før set at du har mestret den del at fortælle om spillet og om resultaterne, men at du havde en så troværdig fortæller side havde jeg aldrig gættet! Efter min mening er dette bedre end "One Of The Dons", som ikke var helt ringe, men nu har jeg læst din nye blog igennem 2-3 gange og håber stadig på at en update tikker ind her tyve min i et om natten! Fuckin' worldclass Jimmy.

Jeg er bare glad for at du kan lide og mange tak for at blive sammenlignet med "One of the Dons"..  Mange tak for rosen og den fantastisk kommentar..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#3# Transfers - The Toon Army
« Svar #12: 08 Jun 2008, 02:25 »


Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#3# Transfers - The Toon Army




Jeg elsker at læse og i særdeleshed elsker jeg en rigtig god avis og det skal helst være en hvor jeg gider læse andet end sporten. I dag har jeg desværre fået fat på en hvor det eneste, som fanger udover tegneserierne er historierne om mig og mit Newcastle-hold. Jeg sluger artiklen og overvejer at følge journalistens råd, som er at hente Rafael van der Vaart i tyske Hamburg SV. Han mener ligesom mig at holdet mangler en kreatør; en vaskeægte playmaker. Men hvem skal denne midtbanedirigent dog være og hvem vil overhovedet til Newcastle? Det er noget helt andet at sidde med flere millioner og have muligheden for at vælge og vrage blandt flere interessante navne. Jeg beslutter mig for at lave et såkaldt mindmap på et stykke papir med udgangspunkt i at spilleren skal være en centralt spillede, være kreativ og offensiv. Luka Modric, David Silva, Giles Barnes, Kevin Nolan, Jermaine Jenas, Matías Fernández, van der Vaart og Diego Ribas er de navne jeg når frem til. Jeg finder mobilen frem og ringer op til Steve Round. Der går lang tid før han tager den, men da han endelig svarer overdynger jeg ham med mine ideer og han virker yderst imponeret. Han spørger om vi skal sende tilbud af sted på disse drenge, hvilket han bliver sat i gang med.

Dagene går og går, mens både faxen og vores mail-system er på hårdt overarbejde. Modric skifter i mellemtiden til Milan, Chelsea nupper van der Vaart, Silva er ikke interesseret, Derby og Bolton vil ikke sælge, Jenas er for dyr og Villarreal kan ikke blive enige om de vil have 100 eller 200 millioner kroner for Fernández. Det efterlader kun Diego Ribas fra Werder og vi sender et tilbud til Bremen på hele 155.000.000 kroner samtidigt med at Chelsea, Lyon og Fiorentina byder i omegnen af 125.000.000 kroner. Vores tilbud bliver som det eneste accepteret og efter 2 dages forhandlinger er Diego ny mand i Newcastle. Men Diego er ikke den eneste Werder-spiller jeg har fået fingrene i.

Naldo er også ny mand på St. Jakobs Park og vi har betalt sølle 77.500.000 kroner for den brasilianske midterforsvarer. Han lå ellers i tæt kamp med Garay og Delpierre, men i sidste ende havde vi kun muligheden for at hente ham. Men jeg er da også yderst tilfreds med købet og de 2 brasilianere skal nok blive publikumsfavoritter . Udover de 2 har jeg hentet endnu en Bundesliga-spiller. Det drejer sig om den blot 19-årige kroat Ivan Rakitic, som er lejet i Schalke 04. Ivan er en præcis den type jeg søgte før jeg købte Diego og nu får han et tid til at overbevise mig om at han skal gøres til en permanent del af Newcastle United.

Sidst men ikke mindst har den fransk-marokkanske højreback Mickaël Chrëtien i franske Nancy for 85.000.000 kroner. Chrëtien er blevet scoutet i en kort periode og eftersom at både Faye og Carr har spillet miserabelt virker han som et fornuftigt køb. Han er fremtidens mand på backen og han var en af de største stjerner i Nancy, og jeg håber at han kan leve op til det potentiale han har i sig. Kabalen er efterhånden ved at gå og jeg sidder med en række navne og skal vælge holdet til den første kamp i ligaen mod de nordengelske rivaler fra Bolton og hold kæft hvor er det da svært. Vi har ikke været imponerende i venskabskampene og vores manglende skarphed foran mål er skræmmende. Måske skyldes det at Viduka & Martins har været skadet på skift eller er det fordi Michael Owen stadigvæk sidder ude med hans skade. Jeg ved det ikke; men det er dybt frustrerende.

Preston - Newcastle 0-2
Veroia - Newcastle 1-1
Aigaleo - Newcastle 0-0
Asteras - Newcastle 0-0
AEK Athen - Newcastle 2-3


Men jeg er i det mindste blevet klogere på mit mandskab og det virker til, at de respekterer mine nye tiltag i vedrørende træning og formation. Det tegner faktisk lovende og når vi får Michael Owen og Shay Given klar igen er vi klar til at udfordre de helt store. Given er dog uden i de første 4 runder, mens Owen forventes at være klar til 3. runde. Om jeg er helt færdig med at handle ved jeg ikke helt endnu. Jeg synes truppen mangler et eller andet og jeg håber på at finde ud af hvad det er før transfervinduet lukker igen.


Det er ikke kun skader og brændte chancer, som giver mig dybe panderynker. Mine kone er ikke tilfreds med det antal timer jeg har brugt på mit nye job de første par uger og jeg kan da kun give hende ret i at jeg pt. arbejder alt for meget. Hun føler sig uden tvivl ensom og hun mener bestemt at jeg forsømmer hende. At hun så samtidigt lider af hjemve gør det ikke bedre og vi har skændes mere vores første måned i England end vi nogensinde har gjort før. Men det er da ikke kun hende der har det svært. Jeg har ingen erfaring what so ever med at opruste et hold i den bedste engelske række og derfor mener jeg jo at det er helt naturligt at min tid går med forstærke holdet. Jeg er nød til at finde hende og jeg er nød til at fortælle hende at jeg elsker hende inden det er for sent. Jeg har brug for hende ved min side og det er derfor jeg er nød til at forlade mit kontor omgående og komme hjem.

« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 22:46 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3# Transfers - The Toon Army
« Svar #13: 08 Jun 2008, 02:32 »

MERE MERE MERE MERE MERE MERE!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: #3# Transfers - The Toon Army
« Svar #14: 08 Jun 2008, 12:13 »

Fremragende start KUTGW
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010