home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# - The Toon Army
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# - The Toon Army  (Læst 28148 gange)
Lohse
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #30: 09 Jun 2008, 23:18 »

fantastisk blog, har selv spillet meget med Newcastle, da jeg er stor fan, syntes du gør det godt i din første sæson.. Opstemt glæder mig til en ny update... Opstemt
Logged

Newcastle United Supporter 4Ever Smiley

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #31: 10 Jun 2008, 09:50 »

fantastisk blog, har selv spillet meget med Newcastle, da jeg er stor fan, syntes du gør det godt i din første sæson.. Opstemt glæder mig til en ny update... Opstemt

Mange tak Thumbs Up Ja det begynder at hjælpe på det.. næste update omhandler Carling Cup finalen mod Arsenal.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Lohse
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #32: 10 Jun 2008, 10:43 »

Mange tak Thumbs Up Ja det begynder at hjælpe på det.. næste update omhandler Carling Cup finalen mod Arsenal.. Peace

Hvornår kommer den?
Logged

Newcastle United Supporter 4Ever Smiley

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #33: 10 Jun 2008, 11:26 »

Hvornår kommer den?

Jeg håber da jeg får tid i dag/aften..  jeg er i skole pt. og skal til læge senere.. og derudover har jeg en del lektier bagefter.. Ubeslutsom Men i aften nok.. he he..  Opstemt

Logged

- Veni, vidi, vici -

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #34: 10 Jun 2008, 12:24 »

Hey Jimmy... Kanon blog... En ting jeg altid har lagt mærke til ved dine blogs er at du altid bruger en solid 4-4-2. En taktik jeg endnu ikke har formået at kunne få til at fungere efter den nyeste patch. Så jeg ville bare gerne enten se et SS af dine hold instillinger, eller at du lægger den op, hvis det er en du bruger fast, så man kan få noget inspiration. Ellers kan du evt. lave en ny tråd hvor du fortæller lidt om den 4-4-2, som du har skaffet gode resultater med, med næsten alle klubber.

Til sidst vil jeg lige vende tilbage til bloggen og især din seneste update, som jeg mener er din bedste, da jeg ligesom Metsu mest er til de blogs der er bygget op om spillet og hvor der ikke er alt for meget privatliv og sådanne ting og der syntes jeg at din seneste update viser at man sagtens kan holde sig til spillet, uden at skulle have en masse SS af spillere og kampreferater, så super.

Btw. Tillykke med Blogkonkurrencen..
Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #35: 10 Jun 2008, 12:39 »

Det er virkelig en fantastisk blog allerede. Den fanger en utrolig meget, og er helt sikker en fast læser!
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #36: 10 Jun 2008, 20:19 »

Lortedag.. Lektierne tager desværre tiden og FM har ikke været åbent i 22 timer  Shockeret Derfor udsætter jeg Carling Cup finale updaten til i morgen og det håber jeg da i kan overleve med det  Wink

Hey Jimmy... Kanon blog... En ting jeg altid har lagt mærke til ved dine blogs er at du altid bruger en solid 4-4-2. En taktik jeg endnu ikke har formået at kunne få til at fungere efter den nyeste patch. Så jeg ville bare gerne enten se et SS af dine hold instillinger, eller at du lægger den op, hvis det er en du bruger fast, så man kan få noget inspiration. Ellers kan du evt. lave en ny tråd hvor du fortæller lidt om den 4-4-2, som du har skaffet gode resultater med, med næsten alle klubber.

Til sidst vil jeg lige vende tilbage til bloggen og især din seneste update, som jeg mener er din bedste, da jeg ligesom Metsu mest er til de blogs der er bygget op om spillet og hvor der ikke er alt for meget privatliv og sådanne ting og der syntes jeg at din seneste update viser at man sagtens kan holde sig til spillet, uden at skulle have en masse SS af spillere og kampreferater, så super.

Btw. Tillykke med Blogkonkurrencen..

Mange tak Romafan Thumbs Up Der tager du fejl.. Jeg har forsøgt mig med 4-4-2'eren i den her blog og i den seneste, men ellers har jeg da spillet med en 4-1-2-2-1 med de fleste hold.. det er faktisk bare den jeg har lavet om, til en 4-4-2'er og kryderet den med vondracek's hjørnesparkstaktik. . Wink Jeg kan da godt lige sende et SS i morgen over pb, hvis du kan vente.. Jeg tror jeg kører sæsonen færig med privatlivet og så går jeg tilbage til min klassiske stil - det er trods alt der jeg er bedst..  Peace

Mange tak for det og tak for både ros og kommentaren.. Thumbs Up
 
Det er virkelig en fantastisk blog allerede. Den fanger en utrolig meget, og er helt sikker en fast læser!

Mange tak 2 gange benny.. Thumbs Up Det er jeg rigtig glad for at høre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #37: 10 Jun 2008, 20:27 »


Mange tak Romafan Thumbs Up Der tager du fejl.. Jeg har forsøgt mig med 4-4-2'eren i den her blog og i den seneste, men ellers har jeg da spillet med en 4-1-2-2-1 med de fleste hold.. det er faktisk bare den jeg har lavet om, til en 4-4-2'er og kryderet den med vondracek's hjørnesparkstaktik. . Wink Jeg kan da godt lige sende et SS i morgen over pb, hvis du kan vente.. Jeg tror jeg kører sæsonen færig med privatlivet og så går jeg tilbage til min klassiske stil - det er trods alt der jeg er bedst..  Peace


Okay... My bad... Bare fordi jeg først er begyndt at læse dine blogs, da du var i Mallorca og da du kom til BIF i blogkonkurrencen... Hvis jeg ikke kommer med i en blog fra start af, orker jeg slældent at læse med, så nok derfor jeg kun har set dig med en 4-4-2... Men ville være kanon med et SS.

Btw. Lyder godt, at du vender tilbage til det du er bedst til, i den næste sæson og skal helt sikkert nok også læse om resten af denne.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #38: 10 Jun 2008, 20:37 »

Så opdager man først denne blog nu.. Har dog kun fået skimmet updatesene igennem pt, og bedømt ud fra det, så det fantatisk ud. Thumbs Up

Derfor udsætter jeg Carling Cup finale updaten til i morgen og det håber jeg da i kan overleve med det  Wink

Det kan vi ikke. Nu må vi alle begå selvmord Skuffet







.. eller noget crazy
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ugge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #39: 10 Jun 2008, 21:50 »

Fantastisk blog Jimmy. Nogen der ved hvad hans skin hedder?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6# Februar 2008- The Toon Army
« Svar #40: 10 Jun 2008, 21:59 »

Okay... My bad... Bare fordi jeg først er begyndt at læse dine blogs, da du var i Mallorca og da du kom til BIF i blogkonkurrencen... Hvis jeg ikke kommer med i en blog fra start af, orker jeg slældent at læse med, så nok derfor jeg kun har set dig med en 4-4-2... Men ville være kanon med et SS.

Btw. Lyder godt, at du vender tilbage til det du er bedst til, i den næste sæson og skal helt sikkert nok også læse om resten af denne.

He he.. det er bare i orden.. Oki.. jeg skifter også meget mellem taktikkerne medmindre det bare kører derud.. Oki.. du får det i morgen.. hvis jeg husker det kan du bare smide en påmindelse per pb..  Peace

Det er jeg glad for at du synes og glad for at du er med.. Thumbs Up

Så opdager man først denne blog nu.. Har dog kun fået skimmet updatesene igennem pt, og bedømt ud fra det, så det fantatisk ud. Thumbs Up

Det kan vi ikke. Nu må vi alle begå selvmord Skuffet

.. eller noget crazy

Godt du fik øjnene op Zone.. Opstemt Mange tak.. det er jeg glad for at du synes Peace og jeg håber du overlever til i morgen.. he he Rullende Øjne Peace

Fantastisk blog Jimmy. Nogen der ved hvad hans skin hedder?

Tak Ugge Thumbs Up Mit skin hedder Flex, er hentet på Sortitoutsi.. Her er et link: http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=5363 

 Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#7# CC Finalen - The Toon Army
« Svar #41: 11 Jun 2008, 21:35 »


Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#7# CC finalen - The Toon Army



24-02-2008

bold.nyt

Arsenal vandt Carling cuppen over Newcastle, som måtte undvære holdets anfører Michael Owen. London-holdet kunne løfte trofæet efter en hæsblæsende finale, der var proppet med store chancer og flotte redninger. Newcastle sad ellers på bolden det meste af kampen (57-43%), men de havde svært ved at spille sig i gennem et velspillende Arsenal-forsvar, men de kom dog alligevel frem til flere chancer.

Arsenal startede kampen bedst, da Adebayor sendte Hleb ned af kanten, hvor han uden problemer forbi Enrique og sendte bolden i boksen, men Newcastle fik bolden clearet og sendt Martins afsted. Han blev tacklet i skudøjeblikket og Adebayor blev sendte af sted mod Newcastle-målet, hvor han oversprintede både Taylor og Naldo, hvorefter han rundede Lloris og sendte bolden i det tomme mål efter blot 6 minutter. Newcastle lod sig dog ikke stresse af scoringen og pressede ufortrødent videre, heriblandt Zhirkov, som havde flere gode indlæg fra fløjen. Men efter 23 minutter gik det galt igen, da Eduardo fik tilkæmpet sig et frispark på kanten af feltet. Mutu sendt et hårdt skruet skud afsted, som til sidst snød Lloris på stregen og gik ind.

7 minutter før pausen kom kampens sidste scoring, da Milner sparkede hjørnespark. Han valgte den flade løsning til Martins, som presset af 3 Arsenal-spillere fik spillet bolden videre til Diego, som uden problemer kunne reducere. I anden halvleg fortsatte begge hold med at underholde, men det blev ikke til flere scoringer takket være forsvarskrumtappen Steven Taylor og målmand Hugo Lloris.

Det er blot 3 gang, at Arsenal vinder Carling Cuppen, mens dette er anden gang at Newcastle taber finalen. De 2 mandskaber mødes i øvrigt i 35. spillerunde i Premier League og der er lagt i ovnen til et medrivende opgør.

Arsenal - Newcastle 2-1
1-0 Adebayor '6
2-0 Mutu '23
2-1 Diego '40

MoM: Mutu (8)



Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: #7# CC Finalen - The Toon Army
« Svar #42: 12 Jun 2008, 11:36 »

Ærgerligt med nederlaget.
Et rimelig godt mål af Mutu, fedt du lige smider dem op, så man kan se hvordan målene blevet scoret Thumbs Up
Logged

Lohse
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #7# CC Finalen - The Toon Army
« Svar #43: 12 Jun 2008, 12:54 »

rigtig god blog du har gang i her.. Opstemt kan man forvente en update snart?
Logged

Newcastle United Supporter 4Ever Smiley

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7# CC Finalen - The Toon Army
« Svar #44: 12 Jun 2008, 13:36 »

Ærgerligt med nederlaget.
Et rimelig godt mål af Mutu, fedt du lige smider dem op, så man kan se hvordan målene blevet scoret Thumbs Up

Ja.. jeg var også rimelig pissed bagefter og cyklede omkring 10 kilometer for at stresse af.. Mutus mål er af såen kaliber at man drømmer om at ens egne spillere kunne score sådan..  Wink tak for kommentaren Thumbs Up

rigtig god blog du har gang i her.. Opstemt kan man forvente en update snart?

Tak Lohse.. Peace Øhh.. jeg mangler lige et par billeder og læse korrektur.. så er update 8 klar.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010