home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE  (Læst 64795 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: FmFreaks - Storhedstiden kommer
« Svar #345: 15 Jun 2008, 09:08 »

Har lige lånt topbanneret som blog-banner..

Nederlag til HIK

Lørdag, d. 4 oktober 2008

Så gjaldt det Hellerup Idræts Klub på Gentofte Stadion. FmFreaks skulle holde gang i resultaterne og prøve at holde fast i toppen, men spillerne var slet ikke vågnet. Hele kampen var præget af dårligt spil, mange fejlafleveringer og trætte spillere. Fra begge holds side.

Kampen startede også med meget klumpet spil, midt på banen. Der var et par chancer til begge hold, men den første rigtige chance kom først efter godt og vel en halv times spil. Det var El-Khatib der erobrede bolden fra McI i midterforsvaret. Derefter var der bare frit løb mod mål, og han udnyttede det flot til en 1-0 føring til HIK efter 30 minutter.

Det mål fik ikke spillerne til at vågne op. Fra målet blev scoret, og til der var pause var der ikke ét eneste skud på mål. Der skulle yderligere gå 10 minutter af anden halvleg, før der skete noget. Clausen fandt El-Khatib med en præcis aflevering.
Sidstnævnte vendte rundt med bolden og sparkede bolden hårdt ind bag Nyysted til en 2-0 føring til HIK.

Efter det stillede FmFreaks sig længere frem på banen, og det blev udnyttet oppe i overtiden.

Det var Gosser der blev tacklet i straffesparksfeltet . Trequartista gik selvsikkert hen til bolden og så kom reduceringen.

Det var dog for sent for FmFreaks for sekundet efter bolden blev givet op igen, blev kampen fløjtet af. Den endte 2-1 til HIK i en meget rodet kamp. Yderligere kunne FmFreaks ærgre sig over at Gosser var blevet skadet i tacklingen.
Han vil være ude i hele 2-4 måneder!

Uafgjort mod Herfølge

Søndag, d. 12 oktober 2008

Mod Herfølge kunne man tydeligt se at spillerne var mærket af at topscoreren Gosser, var blevet skadet. Der manglede effektivitet i angrebet. Noget af det der ellers har været rigtig meget af indtil videre i sæsonen.

I stedet for Gosser var 22 årige hedengran startet inde i angrebet ved siden af phoenix.

Spillet bølgede frem og tilbage, med chancer til begge hold. Men der skete ikke noget før i overtiden af 1. halvleg. Der skete til gengæld meget!
Først var det Herfølge-spilleren Lasse Rostholm som fik fat på riposten efter et langskud. Han udnyttede sikkert den chance og så stod den 1-0 til Herfølge.

Minuttet efter, lagde Hawk1nZ bolden ind i feltet fra venstrekanten. Phoenix kom højere end Abildgaard, og så stod den 1-1.
I anden halvleg havde FmFreaks det meste af overtaget, men flere mål kom der ikke i den kamp og den endte dermed 1-1.

BenMusalho
Gæst

« Svar #346: 15 Jun 2008, 09:16 »

Klemte lige de to updates sammen. Her er ligastillingen: http://i299.photobucket.com/albums/mm286/BenMUsalho/Billede1-3.png

Smiley Nu kan jeg spille igen. Har opdateret alle kampene Thumbs Up

EDIT: Og så er der lige kommet af start 11'eren: http://i299.photobucket.com/albums/mm286/BenMUsalho/Billede3-1.png

Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Jun 2008, 09:34 af BenMusalho » Logged

vesperGT
Manager

« Svar #347: 15 Jun 2008, 09:34 »

Ja, 5 point fra en oprykning...... Det går fremad Benny Thumbs Up

BenMusalho
Gæst

« Svar #348: 15 Jun 2008, 09:37 »

Ja, 5 point fra en oprykning...... Det går fremad Benny Thumbs Up
Ja Thumbs Up Men inden spillet lukkede uden at det var gemt vandt jeg over HIK, AaB og så 7-0 over Holstebro. Det blev forvandlet til et 2 nederlag, og så en ikke lige så stor sejr. Så rigtig var jeg videre i pokalen, og havde 3 point mere Græder Græder ticked off

vesperGT
Manager

« Svar #349: 15 Jun 2008, 09:58 »

Ja, men med mig og Gosser i angrebet ser det da ikke helt skidt ud.....

Men hvad med hedengran, ham bombede også meget da jeg spillede Huh

BenMusalho
Gæst

« Svar #350: 15 Jun 2008, 09:59 »

Ja, men med mig og Gosser i angrebet ser det da ikke helt skidt ud.....

Men hvad med hedengran, ham bombede også meget da jeg spillede Huh
Han er reserve  Djævel Men dig og Gosser gør det rigtig godt Thumbs Up Hedengran får dog chancen de næste mange kampe da Gosser jo er lang tids skadet Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #351: 15 Jun 2008, 10:13 »

Han er reserve  Djævel Men dig og Gosser gør det rigtig godt Thumbs Up Hedengran får dog chancen de næste mange kampe da Gosser jo er lang tids skadet Smiley

Ud af holdets samlede målscore, hvor mange har jeg så stået for?

BenMusalho
Gæst

« Svar #352: 15 Jun 2008, 10:16 »

Ud af holdets samlede målscore, hvor mange har jeg så stået for?

Don't know, men du har scoret 6 mål i alt i ligaen Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #353: 15 Jun 2008, 10:18 »

Don't know, men du har scoret 6 mål i alt i ligaen Smiley

I'M BACK BABY, HAHA Grin

BenMusalho
Gæst

« Svar #354: 15 Jun 2008, 12:50 »

Sejr over Køge

Søndag, d. 19. oktober 2008

På Stadium of Freaks skulle FmFreaks forsøge at rette op på resultaterne mod Køge. Inden kampen var det spået til at blive en svær kamp for FmFreaks, men de overraskede stort, med flot spil og masser af effektivitet.

De startede godt og kom frem til en masse chancer. De fik også bolen i mål 2 gange det første kvarter, men de blev korrekt annuleret for offside.

Og så skete der der ikke måtte ske: FmFreaks kom bagud. Det var den tidligere Brøndby spiller Mike Jensen som udnyttede det straffe Krellz havde begået ved at holde fast i trøjen. 1-0 til FmFreaks, og så så det sort ud.

Efter pausen, kunne man dog se at det var et forvandlet hold. De gik på banen og viste stor udståling - og det gav kredit blot 8 minutter efter pausen.

Phillipo modtog bolden fra Trequartista og så hamrede han ellers bare bolden op i målhjørnet til 1-1. Og så skulle der kun gå 3 min. før de havde vendt kampen fuldstændig på hovedet. Hedengran sparkede til bolden fra kanten af feltet, og med lidt hjælp fra Joachim Bjerg gik bolden i mål.

Yderligere 10 minutter gik før FmFreaks udbyggede føringen. Endnu en gang var det hedengran der scorede og Trequartista der var i oplæggerens rolle. En flot tæmning, et skud, et jubelbrøl og så stod der 3-1 på måltavlen!  Fantastisk comeback af FmFreaks.
FmFreaks manageren Peter Schmeichel kan være tilfreds

Så var den kamp så godt som lukket, men prikken over i'et skulle da lige sættes.
Det var phoenix der fik fat på riposten fra Trequartistas skud, og kampen endte dermed 4-1 til FmFreaks over Køge. Et resultat som FmFreaks-spillerne kan være godt tilfredse med.

kasperbp12
Manager

« Svar #355: 15 Jun 2008, 16:49 »

gode updates og gode resultater

BenMusalho
Gæst

« Svar #356: 15 Jun 2008, 17:11 »

Nederlag til Kolding

Så var det Kolding FC. FmFreaks skulle i denne kamp prøve at vise at de godt kunne vise stabilitet over 2 kampe, men med
det store pres på skuldrene fejlede de unge mennesker. Endnu en gang måtte Schmeichel og co. tage skuffet hjem.

De gik ellers på banen og viste de havde en stor portion selvtillid, men en udvisning til midterforsvaren McI efter bare et kvarter satte en stor stopper for FmFreaks spillerne. Efter udvisningen var de nødt til at stille sig lavt på banen, med  én enkelt angriber. Det var phoenix der blev ofret til fordel for den defensive midtbanespiller mojtaba, som rykkede ind i midterforsvaret ved Krellz.

De kom dog stadig frem til chancer dog uden at have meget boldbesiddelse. Når Kolding mistede bolden gik det hurtigt den anden vej, men angriberen hedengran var ikke god nok til at omsætte chancerne til mål.

Han havde tonsvis af chancer, men der skete ikke noget hverken i første eller anden halvleg.
I anden halvleg kom målet dog. Det var bare ikke til FmFreaks.
Det var Ronni Bagge der smaskede et hjørnespark lige ind i panden på Agbetu, og den chance udnyttede han med et pragtfuldt hovedstød op i nettaget. 1-0 til Kolding FC, og FmFreaks spillerne lignede et par meget skuffede drenge. Forståeligt når de havde været så tæt på ét point selvom de havde været en mand i undertal 75 minutter af kampen.

Efter kampen udtalte Peter Schmeichel: "Jeg er rigtig, rigtig skuffet lige nu.  McI får en dum udvisning efter 15 minutters spil, og i pausen sagde jeg til drengene at de bare skulle ud og forsvare dette point. At Kolding så går ind og scorer i overtiden er sindsygt ærgeligt. Men jeg har sagt til drengene at vi må komme videre, og så tager
vi det bare som det kommer."

Også målmanden Nyysted var skuffet: "Jeg er rigtig ked af det nu. Jeg regnede inden kampen med at vi godt kunne gå ud og få point i denne kamp, og så scorer han (Agbetu, red.) lige i overtiden. Men nu tager vi som det kommer. Vi har trods alt gjort det rigtig godt indtil videre i 1. division og ligger stadig med chance for at rykke op. Vi har ikke mange point op til 2.-pladsen."

BenMusalho
Gæst

« Svar #357: 15 Jun 2008, 17:12 »

gode updates og gode resultater
Tak.. Thumbs Up NY UPDATE! crazy

kasperbp12
Manager

« Svar #358: 15 Jun 2008, 17:56 »

endnu en god update og dejligt med nogle flere kommentarer efter kampen bare bliv ved med det

BenMusalho
Gæst

« Svar #359: 15 Jun 2008, 18:43 »

endnu en god update og dejligt med nogle flere kommentarer efter kampen bare bliv ved med det
Tak.. Skal jeg nok Thumbs Up

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010