home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89449 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #180: 09 Mar 2009, 14:35 »

Han fik netop ikke smidt nogen links op sidst, på trods af flere opfordringer  Wink

Han har i hvert fald tidligere givet linket til heaven.eu.com, for det kan jeg huske at jeg nægtede at tage for gode varer Wink
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #181: 09 Mar 2009, 15:05 »

Det kan jeg så godt forstå, lige den side er der ik meget guf i Peace

Syntes dog specielt filmene er gode at skimme igennem, for syntes man får mange spændende og uforklarelige ting at vide, som selv eksperter ikke har kunne bortfrokalre med holdbare modargumenter og beviser Smiley
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 15:09 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #182: 09 Mar 2009, 15:06 »

Han har i hvert fald tidligere givet linket til heaven.eu.com, for det kan jeg huske at jeg nægtede at tage for gode varer Wink

My bad, du har ret. De links han har smidt, er bare blevet dumpet ovre i "universet" tråden.

@ VK: Har du fået læst den artikel Joe Nickell har skrevet, om sit forsøg udi at rekonstruere en af de berømte tegninger?
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 15:09 af Yessir » Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #183: 09 Mar 2009, 15:10 »

Nej har du linket til den Shockeret

Det har jeg slet ikke set, men link til siden så ser jeg på det Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #184: 09 Mar 2009, 15:12 »

Nej har du linket til den Shockeret

Det har jeg slet ikke set, men link til siden så ser jeg på det Peace

Første indlæg på side 12  Wink
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #185: 09 Mar 2009, 15:17 »

Haha omg der står alt alt for meget Grin... Kan du ikke tage de ting du syntes er centralt og pille dem ud så jeg slipper for at læse alt muligt shait Wink ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #186: 09 Mar 2009, 15:17 »

Jeg synes mange har en tendens til at undervurdere menneskets evner i gammel tid. Husk lige på, at selv dengang fandtes der hjerner der var skarpere end gennemsnittet i dag, og teknologier der siden blev glemt, og så opdaget igen. De gamle Egyptere lavede f.eks. batterier, og var ret skarpe astronomer. Pyramiderne kunne ikke bygges på en uge dengang, men de havde altså også pænt meget mere tid til det, og næsten uendelige mængder af arbejdskraft, i form af slaver, der ikke havde nogen fagforening, eller skulle passe på ryggen, og hvad ved jeg, de var faktisk mere eller mindre ligegyldige for bygherren, kradsede der et par stykker af, så fik man bare nogle nye, der var nok at tage af. Mange af de matematiske formler vi stadig bruger den dag idag, nogle af dem så indviklede, at gennemsnittet ikke forstår dem, er altså udtænkt af de gamle Grækere. Så kom ikke og sig at menneskene dengang var dumme. Bare fordi vi ikke har kendskab til at de havde visse teknologier, er det ikke ensbetydende med at de ikke havde dem, de kan bare være gået tabt med tiden.

Derimod virker det underligt, hvis en overlegen livsform, der var så langt foran mennesket, at den kunne rejse universet tyndt, skulle flyve herned, bare for at stable nogle sten og tegne store aber og edderkopper, og så ellers bare rejse igen. Ville de ikke tegne eller bygge noget mere brugbart? Tegningerne og byggerierne ligner noget menneskene dengang ville have lavet, ikke noget fra en fremmed verden.

Jeg siger ikke, at der ikke findes andet intelligent liv derude, tvært imod, det er jeg ret overbevist om at der gør, den statistiske mulighed er i hvert fald til stede, som BenMusalho pointere i sit lille regnestykke om mælkevejen - dog vil jeg lige pointere, at jeg er ret sikker på, at ikke en eneste af de stjerner han nævner, kan have intelligent liv boende, det kan planeterne i kredsløb omkring dem derimod godt, hvis de rette omstændigheder er til stede, og det er mere eller mindre usandsynligt, at det ikke skulle være tilfældet på et par stykker af dem.

Vi skal også huske på, at disse rumvæsner, altså har lige så svært ved at finde os, som vi har ved at finde dem. Det er altså rigtig mange planeter i rigtig mange solsystemer med rigtig store afstande imellem, der skal gennemsøges. BenMusalho nævner at der er mere end 100 milliarder solsystemer i mælkevejen, er der så i gennemsnit 5 planeter i hvert solsystem, så er det jo allerede mere end 500 milliarder planeter der skal undersøges. Prøv lige at forestille jer hvor lang tid det vil tage at finde bare én planet med liv i sådan en mængde. Jeg gør mig ingen forhåbninger om, at vi finder liv derude i min levetid, og gør vi, så når vi i hvert fald ikke ud til det.

Det er som at lede efter en meget lille nål i en uendeligt stor høstak, sådan er det for os, og sådan vil det også være for livformer fra andre planeter derude.

Og igen, hvorfor skulle disse livsformer flyve så uendeligt langt, bare for at tegne et mønster på en kornmark, uden at blive set, og så derefter bare fordufte igen? Og hvis de endelig lader sig se, så er det kun for mennesker der ikke forstår at håndtere et kamera (og så selvfølgelig Sussi og Leo)... Og hvis de rent faktisk hjalp Egypterne med at bygge pyramiderne, eller hjalp Peruvianerne med at tegne store tegninger, eller hjalp med at bygge modeller af solsystemet, så skulle de jo have vist sig dengang, hvorfor gør de det så ikke mere?

Som du siger, så var egypterne langt fremme i astronomi-faget. Mange mener endda, at pyramiderne var bygget af astronomiske formål. Og: i Egypten er alle pyramider orienteret mod syd - den retning UFO'erne forsvandt ifølge en gammel, egyptisk skrift. De fleste pyramider i Egypten blev vidst bygget, før denne "historie", blev skrevet, men nu ved jeg ikke, om det kan have noget med det at gøre? Blot et lille teori. Wink

Til Yessir og korncirklerne: Jeg er 100% sikker på, at det ikke er mennesker, der laver disse. 100! Først og fremmest kan de næppe få kameraer til at gå  ud, batterier til at gå flade og folk til at se lys/UFO'er over sig, når 'de laver disse'. Ydermere kan der på disse strå, efter det har fundet sted, findes et lag af jernoxid, der minder om glasur - et fænomen, der kun optræder ved temperaturer på over 500°C.. Og mønstrene bliver mere og mere avancerede..
Hvordan skulle alt dette kunne finde sted overalt i verden, hvis det bare er normale folk, der laver det? Går det fra mund til mund, uden det når en forskers ører? Næppe.
Logged

MakkerMakker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #187: 09 Mar 2009, 15:19 »

Nu det bare lige for at spørge... Hvad tror i at der er på Area 51 udover atde tester Stealth-fly osv.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #188: 09 Mar 2009, 15:35 »

BenMuschynski @

Jeg deler din opfattelse til dels.. Jeg har på Nat geo set PRÆCIST hvordan mennesker laver disse korncirkler og det er faktisk relativt nemt hvis man først gider tage sig tiden.. Og mønstrene de lavede var hypper avancerede... Så det ændrede min tro lidt på det..

Men det du siger omkring de 500 grader ændrer da mit syn en del på det.. For INTET menneske kan opholde sig i nærheden af sådan en temperatur uden at dø, og det kræver en meget meget stor og kompleks maskine og hvordan skulle mennesker ku slæbe den med derud uden at blive set...

Det som er skræmmende ofr mig, og det som gør at jeg tror på at det er rumvæsner der laver dem, er at man så vidt jeg ved aldrig har taget nogle i at lave disse korncirkler.. De er der bare pludseligt.. PLus at de bliver lavet om natten for det er der folk ikke lægger mærke til det.. Dem der lavede korncirkler i nat geo lavede dem trods alt om dagen.. Det må også betyde en del Peace

Jeg støtter din teori der Smiley
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 15:39 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #189: 09 Mar 2009, 15:37 »

Det som er skræmmende ofr mig, og det som gør at jeg tror på at det er rumvæsner der laver dem, er at man så vidt jeg ved aldrig har taget nogle i at lave disse korncirkler.. De er der bare pludseligt.. PLus at de bliver lavet om natten for det er der folk ikke lægger mærke til det.. Dem der lavede korncirkler i nat geo lavede dem trods alt om dagen.. Det må også betyde en del Peace

Jeg har til gengæld set et program på Discovery/National Geographic/lignende, hvor de lavede dem om natten - og tilmed også fik dem til at se ud som der havde være høj varme i kort tid. Det er efterhånden en del år siden, så jeg kan ikke lige huske hvad programmet hed...
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #190: 09 Mar 2009, 15:39 »

Hvordan frembragte de sådan en varme Rullende Øjne.. Tændte ild til hver enkelt strå Opstemt?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #191: 09 Mar 2009, 15:46 »

Hehe, det er som sagt en del år siden, og jeg kan ikke huske fremgangsmåden Smiley

I øvrigt vil jeg da godt sige at jeg udelukker intet på forhånd, men en tese om at alt som ikke kan forklares med den viden mennesker har lige nu, er tegn på rumvæsener - finder jeg lidt for nem. Alt som ikke er forklaret endnu, kan måske forklares engang i fremtiden, og såkaldte "indicier" er langt fra nok for mig - jeg vil have uigenkaldelige beviser.
Logged



BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #192: 09 Mar 2009, 15:55 »

Nu hiver jeg lige et citat ud af en bog: "Desuden er der stærke energifelter inden for cirklerne der har de førnævnte virkninger. Matematikeren Gerald Hawkins opdagede, at størrelsen af mange cirkler har samme indbyrdes forhold som intervallerne i en toneskala. Begge forskere udelukke, at de skulle være menneskers værk." - Om korncirkler. Så fik vi vidst slået det plads? Peace Og til det med opvarmningen: det sker i ca. 30 sek., og temperaturen er på over 500°C - det kan noget menneske eller nogen menneske-opfundet maskine vel næppe gøre?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #193: 09 Mar 2009, 15:56 »

Så fik vi vidst slået det plads? Peace

Arh, næppe. Du gjorde måske.

Og til det med opvarmningen: det sker i ca. 30 sek., og temperaturen er på over 500°C - det kan noget menneske eller nogen menneske-opfundet maskine vel næppe gøre?

Ikke hvad du ved af, i hvert fald.
Logged



makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #194: 09 Mar 2009, 16:03 »

Og så stempler jeg ud igen Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010