home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89502 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #150: 09 Mar 2009, 01:11 »

Der er jeg faktisk meget enig, vk! Jeg nævnte tidligere Teotihuacan/det forhenværende Mexico City. Der er byen som sagt bygget som solsystemet, og planeter, vi først har opdaget inden for de sidste hundrede år. Mærkværdigt? Der er flere fortæller, der går på, at rumvæsner har inspireret dem til dette, og der er også en 3,2 km lang sti i byen, som menes at være brugt som landingsbane for rumvæsner, når de skulle ned og "undervise".
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #151: 09 Mar 2009, 01:15 »

Korncirklerne kan vel lige så godt være en form for sprogbrug som de ukendte væsener bruger. Så kan de 'aflæse' signalerne. Hvad tegnene skal bruges til, kan jeg ikke svare på!
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #152: 09 Mar 2009, 01:16 »

Ja men hvorfor ikke Thumbs Up.. Det med solsystemet er i hvertfald HØJEST mærkværdigt..

Og til KF, og andre skeptikkere... Nu da har sådan en utrolig mangel på fantasi, og tro på noget der ikke er lige foran jer jeres egen næsetip, vil jeg give jeres hoveder lidt at bryde med Thumbs Up..

Hvis de tegninger som NF som flot fremviser ikke er lavet af rumvæsner, som er langt foran de mennesker rent teknologisk, og som har flyve fartøjer der kan give et overblik som ku hjælpe til at lave sådanne tegninger, ja hvem har så lavet det..

OG HVORDAN!?.. For jeg er så småt træt af at folk herinde bare afviser alt kategorisk, og stiller sig krtisk op for alle udsagn uden selv at byde ind med noget modargument.. Nu har vi de sidste to sider kommet med en masse gode indicier om at vi har haft besøg fra rummet, så nu er det jeres tur.. I en debat er det for nemt bare at afvise den andens argument uden selv at komme med et..

Så nu får i lov.. Hvor er de tegninger kommet fra og hvordan er de lavet Smiley?..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #153: 09 Mar 2009, 01:22 »

Super indlæg VK, og kan ikke være mere enig!

Hvis folk stiller sig med arme over kors og afkræfter alle beviser der kommer flyvende til højre og venstre herinde, må folk da lige forklare og uddybe HVORFOR det ikke er lavet af rumvæsener. Man kan sagtens stille spørgsmålstegn ved de mystiske tegninger osv. men en logisk forklaring på hvorfor os naive mennesker skal holde kæft fordi at aliens i hvert fald ikke findes, ville ikke skade! Wink
Logged


Arsenal Football Club


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #154: 09 Mar 2009, 02:52 »

Det er ikke i Andesbjergene... Smiley

I Peru er der nogle meget kendte tegninger i ørkenen som hedder Líneas de Nazca (Nazca linjerne) og som umuligt kan være tegnet af mennesker. De er så flot udført og det kan umuligt laves uden højteknologiske hjælpemidler, hvilken ikke fandtes dengang de blev fundet (de blev jo nok også lavet mange år før de blev fundet).




Jeg syntes bare det er dybt idiotisk at tro at disse tegninger er lavet af mennesker.. Det er imo langt mere unaturligt end at det skulle være Aliens... Da disse tegninger blev lavet havde verden som NF så rigtigt siger ikke set en teknologi der kunne lave så præcise opmålinger.. For at lave sådanne tegninger skal man have et overblik fra luften.. Et overblik som man på daværende tidspunkt kun kan have haft på en måde... Fra et rumskib, da der ikke fandtes flyvende maskiner blandt mennesker Smiley..



Hvis de tegninger som NF som flot fremviser ikke er lavet af rumvæsner, som er langt foran de mennesker rent teknologisk, og som har flyve fartøjer der kan give et overblik som ku hjælpe til at lave sådanne tegninger, ja hvem har så lavet det..

OG HVORDAN!?..

Så nu får i lov.. Hvor er de tegninger kommet fra og hvordan er de lavet Smiley?..

Disse fænomenale tegninger i jorden, kunne sagtens være blevet lavet af menneskehænder. Det beviste Joe Nickell engang i 80'erne, ved at reproducere den største af dem, ved hjælp af et simpelt målesystem som de med garanti også kunne finde frem til at bruge dengang...

Logged


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #155: 09 Mar 2009, 08:20 »

Ja men hvorfor ikke Thumbs Up.. Det med solsystemet er i hvertfald HØJEST mærkværdigt..

Og til KF, og andre skeptikkere... Nu da har sådan en utrolig mangel på fantasi, og tro på noget der ikke er lige foran jer jeres egen næsetip, vil jeg give jeres hoveder lidt at bryde med Thumbs Up..

Hvis de tegninger som NF som flot fremviser ikke er lavet af rumvæsner, som er langt foran de mennesker rent teknologisk, og som har flyve fartøjer der kan give et overblik som ku hjælpe til at lave sådanne tegninger, ja hvem har så lavet det..

OG HVORDAN!?.. For jeg er så småt træt af at folk herinde bare afviser alt kategorisk, og stiller sig krtisk op for alle udsagn uden selv at byde ind med noget modargument.. Nu har vi de sidste to sider kommet med en masse gode indicier om at vi har haft besøg fra rummet, så nu er det jeres tur.. I en debat er det for nemt bare at afvise den andens argument uden selv at komme med et..

Så nu får i lov.. Hvor er de tegninger kommet fra og hvordan er de lavet Smiley?..

Hahaha. Det er simpelthen saa fantastastisk det her. Din teori er simpelthen, at vi er kaeledyr til en flok rumvaesener, som de forsoeger at opdraette til at naa samme teknologiske stadie, som de selv har? Du tror ikke, at de ville komme fra tid til anden for lige at markere, at vi rent faktisk bare var kaeledyr? De har simpelthen opdraettet kaeledyr uden noget egentligt formaal de sidste +2000 aar? Overvej lige en ting: Hvis de havde teknologi til at rejse til jorden, saette et par mennesker ned, og saa rejse tilbage igen for +2000 aar siden - hvor langt fremme er de saa ikke nu?

Desuden mener jeg, at jeg har rigeligt med modargumenter. I har i hvert fald endnu ikke besvaret et eneste af dem. Som Yessir fint skriver, saa kan man altsaa ikke (slet ikke) afvise, at disse tegninger er lavet af mennesker. Korncirklerne kan vaere et naturfaenomen og den der UFO, som folk tror, de ser fra tid til anden... Ja det kan sgu lige saa godt vaere en struds (ja, jeg ved godt, de ikke kan flyve), som det kan vaere en UFO.

Derimod ser jeg gerne argumenterne for, at rumvaesenerne skulle have holdt os som kaeledyr de sidste mange tusinde aar uden at have vist sig for os? Nu maa I sgu lige spaende... Tror I vi bliver holdt fanget i et akvarie?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #156: 09 Mar 2009, 11:01 »


Disse fænomenale tegninger i jorden, kunne sagtens være blevet lavet af menneskehænder. Det beviste Joe Nickell engang i 80'erne, ved at reproducere den største af dem, ved hjælp af et simpelt målesystem som de med garanti også kunne finde frem til at bruge dengang...

Der vil jeg så have lov at stille mig kritisk op... Nu kender jeg ikke den præcise tid for tegningernes rekonstruktion men er der nogle beviser for at det er mennesker der har lavet dem?.. Og hvem siger overhovede at de havde denne simpel måleenhed som denne Joe Nickell brugte...

Der er vel i virkeligheden lige så lidt beviser for at det er rumvæsner der har lavet dem, som mennesker... Hvis jeg må have lov at omvende tvivlen...

En ting er at mennesker måske/måske ikke har bygget pyramiderne selv, men der havde de trods alt overblikket over bygningen hele tiden og den ragede op så de ku se hvor langt de er nået... Det er i den grad ikke tilfældet her!

Hahaha. Det er simpelthen saa fantastastisk det her. Din teori er simpelthen, at vi er kaeledyr til en flok rumvaesener, som de forsoeger at opdraette til at naa samme teknologiske stadie, som de selv har? Du tror ikke, at de ville komme fra tid til anden for lige at markere, at vi rent faktisk bare var kaeledyr? De har simpelthen opdraettet kaeledyr uden noget egentligt formaal de sidste +2000 aar? Overvej lige en ting: Hvis de havde teknologi til at rejse til jorden, saette et par mennesker ned, og saa rejse tilbage igen for +2000 aar siden - hvor langt fremme er de saa ikke nu?

Desuden mener jeg, at jeg har rigeligt med modargumenter. I har i hvert fald endnu ikke besvaret et eneste af dem. Som Yessir fint skriver, saa kan man altsaa ikke (slet ikke) afvise, at disse tegninger er lavet af mennesker. Korncirklerne kan vaere et naturfaenomen og den der UFO, som folk tror, de ser fra tid til anden... Ja det kan sgu lige saa godt vaere en struds (ja, jeg ved godt, de ikke kan flyve), som det kan vaere en UFO.

Derimod ser jeg gerne argumenterne for, at rumvaesenerne skulle have holdt os som kaeledyr de sidste mange tusinde aar uden at have vist sig for os? Nu maa I sgu lige spaende... Tror I vi bliver holdt fanget i et akvarie?

Ja men du har slet ikke forstået det jeg mener, ellers også har du bare læst det på en måde som du vil..

Det jeg mener er at vi er skabt ved hjælp af evolutionen, og i lang tid kørte vores eget lille primitive liv, hvor vi kun opfandt redskaber og andre småting.. Men så kom der udefra kommende til jorden pga det jeg har skrevet og gav os en helt ny og langt mindre primitiv teknologi, teorier, og metoder til at opbygge det samfund vi har i dag.. Grunden til at de ikke bare gav os det samfund vi har i dag fra dag 1( jeg ved nemlig du vil spørge så dumt Smiley ), er at de er kloge væsner, sm vidste at vi på den tid slet ikke var klar til den verden vi har i dag... Det krævede en lang tilvænning og en følelse af at vi selv havde opbygget noget..

Efter de har gjort det, så lader de os køre vores eget løb, og lader os styre vores verden selv.. Men nogle gange kommer de og kigger til os, og det er så det jeg mener med korncirkelfænomenet, og tegningerne som er et slags "visitkort" fra dem..

Når tiden så er inde og vi har nået samme udviklings stadie som dem så vil de tage kontakten til os..

Så nej vi bliver ikke styre af nogle fra det ydre rum, og vi er ikke bare små robotter der handler som vi skal efter dem, og derfor har vi heller ikke opdaget noget...Og det du skriver med at vi ikke modargumentere noget...

Det syntes jeg netop vi gør, og det er jer(dig) der ikke modargumentere noget.. Du stiller dig bare tvivlende på bagbenene, uden at tro på andet end det som er foran din egen næsetip... Og vi har skam givet fine indicier og bakket dem op med argumenter om hvordan vi tror at et møde med udefrakommende hænger sammen...

Korncirklerne kan vaere et naturfaenomen og den der UFO, som folk tror, de ser fra tid til anden... Ja det kan sgu lige saa godt vaere en struds (ja, jeg ved godt, de ikke kan flyve), som det kan vaere en UFO.

Nådada Rullende Øjne.. Kan det være.. Jamen det køber jeg sku ikke, og du ved det jo heller ikke... Det er lige så meget gæt fra din side som det er fra vores.. Hvilket naturfænomen skulle være skyld i dem kæmpe mængde af disse korncirkler som er i verden...

Nordlys eller hva Rullende Øjne ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #157: 09 Mar 2009, 11:32 »

Det er nok lige den dummeste tråd og de dummeste indlæg ever!

Som meget naturvidenskabelig bevidst tror jeg simpelthen ikke på at der er lavet cirkler eller tegninger i korn eller marker af andre end mennesker, dyr eller noget vi kender til. Undskyld, men det tror jeg simpelthen ikke på.
Jeg tror til gengæld på vi ikke er de eneste i hele universet. Vi er måske de eneste i vores galakse, men vi kan umuligt være de eneste levende væsener i et rum der er uendeligt. Rent matematisk vil det da også være statistisk umuligt.
Men at vi er rumvæseners kæledyr, og der er overintelligente væserner der efterlader billeder til os for at vise os de eksisterer er nok det dummeste jeg nogensinde har hørt! Bare lige for at ødelægge den ellers gode stemning:)
Logged

Vuelve la ilusión

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #158: 09 Mar 2009, 11:46 »

enig at vi skulle overvåges af rumvæsner virker urealistisk. tror tilgengæld også at der er andet liv et sted derude...
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #159: 09 Mar 2009, 12:20 »

Eller endnu et bevis til dig BenM er den kæmpe tegning som ligger i den golde ørken i andesbjergene(Kan ikke huske hva land det er den er i).. en tegning der er så stor at den kun kan ses fra luften...

Edit: prøver at finde link til det

edit 2: http://rumvaesner.kk5.org/#/igennemtiderne/4516316283 prøv at se dette billede.. Det ligner bestemt ikke et menneske og er fra det gamle egyptens tid !.. Samtidigt med at man læser dette om pyramiderne http://rumvaesner.kk5.org/#/myter/4516316258

Godt nok tror jeg også på liv udefra her på jorden, og i rummet, men det billede der, er, så vidt jeg husker, af en lotus plante.. Do some research and you will see Peace men synes også selv det så mistænkeligt ud i starten, VK...


Hvis denne tråd fortsætter med at være rimelig seriøs, smider jeg måske nogle af de 92 links jeg har om emnet herinde..  Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #160: 09 Mar 2009, 12:22 »

Ja, hvis vi nu lader hinanden have deres meninger, i stedet for at kalde dem idiotiske (vk) eller dumme (knudsen_0), så kunne det være debatten kunne vedblive at være seriøs. Smiley
Logged



makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #161: 09 Mar 2009, 12:24 »

Enig med g00n. Alle har lov til sin mening, det jo en debat Peace
Logged

It's all, part of the plan.

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #162: 09 Mar 2009, 12:30 »

Citat af: BenMusalho
Jeg er meget uenig! Jeg tror ikke, de går blandt os til hverdag, men imo er beviserne på, at de har været på besøg, talrige.
Lad os starte fra en ende af:


2) I Voronezj, Rusland (1989) skrev avisen TASS: "Sovjetiske forskere har bekræftet landingen af en uidentificeret flyvende genstand i en park i byen Voronezj. De har identificeret landingsstedet og har fundet spor af rumvæsner ... Borgere i Voronezj så en stor, skinnende kugle over parken. Ifølge øjenvidner lande ufoen, en dør blev åbnet, og et, to eller tre menneskelignende væsener og en lille robot kom ud. Disse rumvæsner var 3 eller endda 4 meter høje og have meget små hovedet."

Ved landingen blev der trykket græs og planter ned, og det så ud PRÆCIS som ved de der korncirkler (mere følger). Derudover blev der målt UTROLIG høj radioaktivitet, og der blev fundet nogle "sten", som IKKE findes noget sted på jorden!
Mystisk? Hmmm


EDIT: Glemte lige to ting: Når korncirklerne "bliver lavet", bliver kornet opvarmet som i en mikrobølgeovn i ca. 30 sekunder. Hmm? Så glemte jeg også lige et billede af Face on Mars - Hmm?


Nu er den historie fra Rusland jo brygget under det kommunistiske styrer i Sovjet Unionens tid. Alene det år (1989) blev der tryk to andre historier om observationer af aliens, bla. en historie om nogle flyvende tallerkener i luftkrig.
Hvis man søger på google finder man også frem til at der ingen beviser overhovedet, er for at denne historie skulle være sand, og at den blev blæst op som en sensations historie og stærkt overdrevet.

Men min egen mening er dog at jeg tror, at der findes en form for liv et sted i universet. Om det så er intelligent liv eller simple livsformer, ved jeg ikke, men kan dog ikke se hvorfor det ikke skulle være intelligent liv.
Logged

Waaah

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #163: 09 Mar 2009, 12:36 »

Øhm, nu vil jeg så høre, hvordan ville der kunne blive taget et billede så højt oppe hvis man ikke havde flyvefartøjer, eller lign. Altså hvis man kan tage et billede så højt oppe, så kan man vel også korrigere og dirregere andre, for at lave et flot billede.
Jeg tror også selv på liv i rummet. Men de billeder der modbeviser sig selv Wink
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #164: 09 Mar 2009, 12:39 »

Øhm, nu vil jeg så høre, hvordan ville der kunne blive taget et billede så højt oppe hvis man ikke havde flyvefartøjer, eller lign. Altså hvis man kan tage et billede så højt oppe, så kan man vel også korrigere og dirregere andre, for at lave et flot billede.
Jeg tror også selv på liv i rummet. Men de billeder der modbeviser sig selv Wink
Haha, de billeder er nok taget fra et fly, og de er højst sandsynligt taget lang tid efter at tegningerne er opdaget  Opstemt
Logged

Waaah

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010