home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89558 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #135: 08 Mar 2009, 23:46 »

Og jeg siger bare at du er genial.. God research, og jeg deler alle dine holdninger... Jeg tror også på liv i jorden, og jeg er sikker på at vi har haft(eller måske allerde har) besøg Smiley

Jeg syntes min fantasi er for stor til at jeg kan andet, og der er også mange ting der taler for det som Ben så rigtigt viser...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #136: 09 Mar 2009, 00:21 »

Eller endnu et bevis til dig BenM er den kæmpe tegning som ligger i den golde ørken i andesbjergene(Kan ikke huske hva land det er den er i).. en tegning der er så stor at den kun kan ses fra luften...

Edit: prøver at finde link til det

edit 2: http://rumvaesner.kk5.org/#/igennemtiderne/4516316283 prøv at se dette billede.. Det ligner bestemt ikke et menneske og er fra det gamle egyptens tid !.. Samtidigt med at man læser dette om pyramiderne http://rumvaesner.kk5.org/#/myter/4516316258
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 00:31 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #137: 09 Mar 2009, 00:32 »

Det er ikke i Andesbjergene... Smiley

I Peru er der nogle meget kendte tegninger i ørkenen som hedder Líneas de Nazca (Nazca linjerne) og som umuligt kan være tegnet af mennesker. De er så flot udført og det kan umuligt laves uden højteknologiske hjælpemidler, hvilken ikke fandtes dengang de blev fundet (de blev jo nok også lavet mange år før de blev fundet).

Jeg tror selv på aliens/rumvæsner da jeg umuligt kan tro at vi er de eneste levende organismer i galaksen. Der er jo så meget ude i rummet som man ikke ved en skid om og overhovedet ved findes. Det er meget spændende at snakke om men svært at komme med forklaringer på!

Her er nogle af tegningerne:




Den største af tegningerne er over 200 meter på tværs..
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #138: 09 Mar 2009, 00:37 »

" Verdenskrig takker NicolasFelipe med et varmt håndtryk for hans hjælp" Thumbs Up

Jeg syntes bare det er dybt idiotisk at tro at disse tegninger er lavet af mennesker.. Det er imo langt mere unaturligt end at det skulle være Aliens... Da disse tegninger blev lavet havde verden som NF så rigtigt siger ikke set en teknologi der kunne lave så præcise opmålinger.. For at lave sådanne tegninger skal man have et overblik fra luften.. Et overblik som man på daværende tidspunkt kun kan have haft på en måde... Fra et rumskib, da der ikke fandtes flyvende maskiner blandt mennesker Smiley..

Jeg sytes, og har altid syntes at netop dette bevis er et af de allerbedste på at vi har haft besøg fra rummet...SAMTIDIGT er det også værd at bemærke at disse tegninger ikke ligner noget vi har på jorden.. det ligner simpelthen noget fra en anden civilisation!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #139: 09 Mar 2009, 00:41 »

Den sidste 'tegning' minder mig om NF funny
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #140: 09 Mar 2009, 00:44 »

Behøver vel ikke sige hvad denne tegning minder mig om?

« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 00:56 af NicolasFelipe » Logged


Arsenal Football Club


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #141: 09 Mar 2009, 00:44 »

Er det ikke super underligt, at vi - såfremt der er liv i rummet - aldrig nogensinde har fået et sikkert bevis på, at der har været rumvæsenere? Hvorfor er det, I tror på, de besøger jorden - laver et eller andet fucked up mønster - for så at forsvinde igen? Er det ikke urealistisk, at de ikke vil være lige så interesserede i at undersøge os. De vil da også vide, hvad vi er for nogen.

Jeg betvivler andet intelligent liv end os rimelig ekstremt. Såfremt der er andet liv, så virker det på mig super urealistisk, at vi skulle være dem, der er længst fremme teknologisk set, hvorfor det ville være ekstremt nærliggende, at der var billeder eller jævnlige besøg af hr. og fru rumvæsen.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #142: 09 Mar 2009, 00:49 »

Men er det så ikke super underligt at vi ikke kan bevise at der IKKE findes rumvæsener, og at der er store mærkelige tegninger og korncirkler som ikke ville kunne skabes af mennesker dengang? Vi mennesker ved ikke en skid om alt udenom os og derfor kan man hverken bekræfte eller afkræfte noget som helst, det er dét der er så fedt ved det her.

Men jeg tror der findes noget der minder om rumvæsener, uden tvivl. Hvorfor skulle vi være de eneste?
Logged


Arsenal Football Club


enged
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #143: 09 Mar 2009, 00:49 »

Det er egentlig lidt besynderligt at på tegningerne har nummer to 4 'tær' på den venstre 'fod' og 5 på den højre, fra vores vinkel Wink På nummer tre har den ligeledes 4 'fingre' på venstre og 5 på højre.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #144: 09 Mar 2009, 00:52 »

Jeg tror bestemt også der er andet et sted derude, det kan ikke være rigtigt at vi er de eneste i dette univers, de kan selvfølgelig være langt mindre udviklede end os, men derfor kan de godt være der. Jeg tvivler dog på at vi kommer til at opleve det i vores levetid.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #145: 09 Mar 2009, 00:56 »

Men er det så ikke super underligt at vi ikke kan bevise at der IKKE findes rumvæsener, og at der er store mærkelige tegninger og korncirkler som ikke ville kunne skabes af mennesker dengang? Vi mennesker ved ikke en skid om alt udenom os og derfor kan man hverken bekræfte eller afkræfte noget som helst, det er dét der er så fedt ved det her.

Men jeg tror der findes noget der minder om rumvæsener, uden tvivl. Hvorfor skulle vi være de eneste?

Forstå mig ret. Hvis der nu er andet intelligent liv i rummet, ville det så ikke være underligt, hvis der IKKE er noget af alt det andet liv, der er længere fremme end os teknologisk, og dermed kunne BEKRÆFTE, at der er andet liv? Altså simpelthen opdage os? Hvorfor er det folk tror, at vi skal opdage de andre..? Hvis der var andet liv, så tror jeg simpelthen bare, at en af de andre civilisationer ville være så langt fremme teknologisk, at de kunne opdage os.

Korncirkler kan vel lige så godt være naturfænomener, som det kan være rumvæsener. Hvorfor dælen skulle rumvæsener komme til jorden, lave en korncirkel og så smutte igen? Tror I ikke, de har en interesse i at opdage os - udforske os?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #146: 09 Mar 2009, 00:57 »

Er det ikke super underligt, at vi - såfremt der er liv i rummet - aldrig nogensinde har fået et sikkert bevis på, at der har været rumvæsenere? Hvorfor er det, I tror på, de besøger jorden - laver et eller andet fucked up mønster - for så at forsvinde igen? Er det ikke urealistisk, at de ikke vil være lige så interesserede i at undersøge os. De vil da også vide, hvad vi er for nogen.

Jeg betvivler andet intelligent liv end os rimelig ekstremt. Såfremt der er andet liv, så virker det på mig super urealistisk, at vi skulle være dem, der er længst fremme teknologisk set, hvorfor det ville være ekstremt nærliggende, at der var billeder eller jævnlige besøg af hr. og fru rumvæsen.
Vi har da fået masser af beviser? IMO er folk bare for naive til at se det i øjnene. Hvis der dukkede en grøn mand med sjove øjne op en dag, og begyndte at snakke til os, ville folk vel bare tro, det var en, der havde klædt sig ud..
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #147: 09 Mar 2009, 00:59 »

Forstå mig ret. Hvis der nu er andet intelligent liv i rummet, ville det så ikke være underligt, hvis der IKKE er noget af alt det andet liv, der er længere fremme end os teknologisk, og dermed kunne BEKRÆFTE, at der er andet liv? Altså simpelthen opdage os? Hvorfor er det folk tror, at vi skal opdage de andre..? Hvis der var andet liv, så tror jeg simpelthen bare, at en af de andre civilisationer ville være så langt fremme teknologisk, at de kunne opdage os.

Korncirkler kan vel lige så godt være naturfænomener, som det kan være rumvæsener. Hvorfor dælen skulle rumvæsener komme til jorden, lave en korncirkel og så smutte igen? Tror I ikke, de har en interesse i at opdage os - udforske os?
Hvem siger, de ikke gør det? Vi sender konstant sattelitter og andet gøjl ud i rummet, mon ikke de også har fundet måder at udforske os på - andre end at træde ned og sige "Goddag, mit navn er HjafsucCinCanPu, hvordan lever I?"..
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #148: 09 Mar 2009, 01:02 »

Hvem siger, de ikke gør det? Vi sender konstant sattelitter og andet gøjl ud i rummet, mon ikke de også har fundet måder at udforske os på - andre end at træde ned og sige "Goddag, mit navn er HjafsucCinCanPu, hvordan lever I?"..

Giv mig en god grund til, at disse væsener skulle tage ned til jorden, hvor deres eneste mission er at lave korncirkler og flyve lidt rundt i deres hypermoderne splinternye UFO x293?

Virker det ikke nærliggende at tage kontakt? Ville vi ikke gøre det, hvis vi var forbi månen og så liv? Vi ville sgu da ikke bare lave et eller andet underligt mønster...
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #149: 09 Mar 2009, 01:02 »

Min teori er(som jeg selvfølgelig ikke kan bakke op før det sker) er at de hjalp os med at sætte gang i vores udvikling, og så er de her og overvåger os af og til.. De venter på at vi når et stadie i vores civilisation der er lige så udviklet som dem, og når vi engang om mange mange år har nået det så vil de komme til os, og leve i selskab med os...

Årsagen til at jeg tror de startede det her, er at de er så kloge og højt udviklede at de simpelthen savner at møde nye udfordringer, og møde nye arter, og dermed måske udvikle sig selv(Man udvikler sig af at møde nye mennesker)...

Når de så af og til kommer og besøger os på jorden, så efterlader de det jeg vil kalde en sticker( som en fodbold fan gør det, og det kan du læse mere om nederst)... Et mærke som symboliserer noget i deres kultur, og som måske gør os mere og mere bevidste om hvad der egentlig gemmer sig hos dem...

Betragt dette som en fodbold fan der sætter en sticker et sted, når han kommer forbi.. Grunden til at han sætter sit stickers op er fordi han vil vise noget han syntes om... Dem kommer forbi og ser denne sticker ved ikke hvem denne person er, og ved ikke hvordan han ser ud... Det anser jeg for at være rumvæsnernes motiv for at lave disse "kunstværker" og det er vores måde at se dem på!

alt dette er yderst teoretisk, men det er blot min egen lille "leg med fantasien" Opstemt


Edit: NF KOM PÅ MSN, mit gik ned Grin Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010