|
Cool4
|
|
Tabte finalen 4-1 til Barca.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erfurt
|
|
Må jeg starte forfra med mit Getafe hold ? Hvis jeg indsætter en information igen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Tabte finalen 4-1 til Barca. Det var da en skam, men du skal nok komme igen næste sæson  Må jeg starte forfra med mit Getafe hold ? Hvis jeg indsætter en information igen ? Gør du bare det. Dog ser jeg ingen udfordring i, at starte forfra, men det er helt op til dig selv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erfurt
|
|
Blev fyret 2 gange 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Blev fyret 2 gange  Ah' okey, så forstår jeg bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
10 runder tilbage.. ligger nr. 5 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
så gælder det semien i UEFA Cuppen.. mod FC Bayern 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Det sjovt så hurtigt i kan spille en sæson.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Det sjovt så hurtigt i kan spille en sæson.....
Hva er der galt i det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Ifølge det vi tidligere har fået at vide, vil det der ikke blive godtaget. du skal tage billedet så du f¨r hele biledet med af fm skærmen. er ret imponeret over 4-0 mod Madrid. tabte selv 5-0...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elne
|
|
Vandt 3-1 over Real Madrid hjemme.
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
|
sebman
|
|
Ved godt jeg er et par dage bagefter, men vil også gerne tilmelde mig denne challenge.
|
|
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Vandt 3-1 over Real Madrid hjemme. Det lyder da rigtig godt. Lad os håbe, at du også vinder over de resterende tophold. Ved godt jeg er et par dage bagefter, men vil også gerne tilmelde mig denne challenge. Der er skam ingen deadline for tilmelding. Jeg skriver dig på listen, og så husker du lige at gemme et screenshot fra når du starter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elne