home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Laudrup er fortid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Laudrup er fortid  (Læst 18358 gange)
vondracek
Gæst

Laudrup er fortid
« : 22 Maj 2008, 21:05 »

Manden, der stod bag den fodboldglade madrilenske by med tårnhøje forventninger, har tidligere vundet det italienske og hollandske mesterskab én gang, det spanske fodboldmesterskab fem gange og har sågar også løftet Champions League-trofæet, som aktiv fodboldspiller. Han har været med til at fejre succes, både som spiller, men sågar også som træner. Allerede nu ved I nok godt hvem jeg snakker om, og I har fuldkommen ret – Det er vores alle sammens Michael Laudrup. Danskeren, der hele sit liv søgt spændende udfordringer, fik det for første gang som træner i Brøndby, hvor det lykkedes ham at stå i spidsen for et fantastisk mandskab. Det endte med at han løftede trofæet, da de treogtredive runder var spillet, og landspokalturnering en blev noteret for vundet hele to gange.

Dog valgte Laudrup selv at sige stop efter eventyret på vestegnen, men før vi fik set os om skulderen, så var han han ansat i den madrilenske fodbold klub, Getafe. En klub med store ambitioner, og en klub med tilhængere, som havde masser af drømme om en dag at blive den dominerende Madrid-klub. Trods der ikke blev hentet nogen profiler til mandskabet, formåede danskeren stadigvæk at føre Getafe til succes. Hele Europa vidste hvem Laudrup var, imens han trænede klubben. Den ubemærkede klub havde mulighederne for at slå Bayern München i UEFA Cuppens kvartfinale, hvor det tyske mandskab var knækket midt over før det hele gik galt. Spaniolernes føring blev til et nederlag og et exit efter 120 minutters fodbold, men glem aldrig at undervejs blev hold såsom Anderlecht Porto og Tottenham slået. Det blev til endnu et nederlag for Laudrup, da han nåede hele vejen frem til den prestigefyldte pokalfinale, hvor et Valencia mandskab ventede. Dog gik det ikke som forventet, og den lille Madrid klub måtte endnu engang se sig slået.

Michael Laudrup har i disse tider sagt farvel og tak til tilhængerne, spillerne og fansne. Efter én sæson i Madrid, hvor titlerne har været tættere på end aldrig, er klubben kun blevet bemærket, fået en masse positiv omtale og blevet respekteret. Det er nu op til dig, at få de manglende drømme realiseret. Det er op til dig, at få Getafe til gå hele vejen, det er op dig til, at gøre det man kun kan drømme om. Det er dig der skal vinde det der mangler – Nemlig titler, trofæer og ære.

I denne udfordring skal du i løbet af den tid du er træner i Getafe opnå følgende mål:
   ר Vinde UEFA Cuppen - Point: 200
   ר Vinde den spanske pokalturnering: Point: 150
   ר Kvalificere dig til Champions League: Point: 100
   ר Vinde over Barcelona, Real Madrid, Valencia og Sevilla én gang hver i samme sæson Point: 85

PRÆMIER:
- 150.000 FM$ hvis du opnår alle ting indenfor 5 sæsoner
- 50.000 FM$ hvis du bruger over 5 sæsoner
- 25.000 FM$ hvis du opnår én af tingene indenfor 5 sæsoner(altså pr. ting)
- 10.000 FM$ hvis du bruger over 5 sæsoner(altså pr. ting)

Beviser:
- Denne udfordring skal startes helt for ny og derfor skal du gemme et screenshot af 'Information' fra starten.
- Opnår du ét eller flere af målene skal du uploade et screenshot af dit kampprogram.
- Og husk nu at tage dine screenshots af hele FM spillets window(eksempel her), da andre metoder vil være alt for besværlige.

TILMELDTE:
- kie
- Fynbo
- FCK88
- vesperGT
- Cool4
- Erfurt
- thomasmoll
- jakobws
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 22:21 af vondracek » Logged

kie
Landsholdsspiller

Sv: Laudrup er fortid
« Svar #1: 23 Maj 2008, 15:50 »

Jeg ville gerne tilmelde mig til den udfordring, starte med at spille om lidt..

Jeg skal nok melde tilbage hvordan det er gået...

Elsker udfordringer..  Peace

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #2: 23 Maj 2008, 16:24 »

Jeg er med ... Peace

vondracek
Gæst

« Svar #3: 23 Maj 2008, 16:27 »

Det lyder rigtig godt. Jeg skriver Jer på listen - Held og lykke med det ;-)

kie
Landsholdsspiller

« Svar #4: 23 Maj 2008, 17:26 »

Hej Vondracek..

Jeg har lige tænkt på om der ikke er en præmie hvis man klarer udfordringen..
For så tror jeg der ville komme flere til at tage din udfordring op..
« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 17:29 af kie » Logged

FCK88
Manager

« Svar #5: 23 Maj 2008, 18:31 »

Vondra.. Jeg er også med.. Det kunne være en fornem måde at indlede mit ORIGINALE FM08 spil på Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #6: 23 Maj 2008, 18:42 »

Super godt initaitiv (Staveplade). Jeg vælger dog at undlade at tilmelde mig, men jeg vil stadig give dig ros for ideen.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

vondracek
Gæst

« Svar #7: 23 Maj 2008, 18:43 »

Hej Vondracek..

Jeg har lige tænkt på om der ikke er en præmie hvis man klarer udfordringen..
For så tror jeg der ville komme flere til at tage din udfordring op..

Tjoh det kan vi da godt finde ud af. 10.000 af mine egne FM$ til personer, som klarer udfordringen :-)

Vondra.. Jeg er også med.. Det kunne være en fornem måde at indlede mit ORIGINALE FM08 spil på Wink

Okey brate, så ryger du også på listen ;-)

Altid FCK
Manager

« Svar #8: 23 Maj 2008, 18:45 »

Hej vondra

Kan jeg ikke lige få et ss af truppen, så kunne det godt være at jeg ville være med

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

vondracek
Gæst

« Svar #9: 23 Maj 2008, 18:50 »

Hej vondra

Kan jeg ikke lige få et ss af truppen, så kunne det godt være at jeg ville være med

Jo selvfølgelig - her ;-)

Super godt initaitiv (Staveplade). Jeg vælger dog at undlade at tilmelde mig, men jeg vil stadig give dig ros for ideen.

Og mange tak for det Suicide.
« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 18:52 af vondracek » Logged

Altid FCK
Manager

« Svar #10: 23 Maj 2008, 18:52 »

Kan godt være at jeg lige starter for at se hvad jeg kan med dem men vent med at skriv mig på listen

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

vondracek
Gæst

« Svar #11: 23 Maj 2008, 19:01 »

Kan godt være at jeg lige starter for at se hvad jeg kan med dem men vent med at skriv mig på listen

Det er også bare helt i orden.

Rossonero
Gæst

« Svar #12: 23 Maj 2008, 19:04 »

Initiativ, Suicide! Initiativ! Opstemt

Dejlig, enkel challenge. Ikke noget jeg har tid til, men jeg synes da, at et klap på skulderen er oplagt.

Zulue
Manager

« Svar #13: 23 Maj 2008, 19:06 »

Ja, som tidligere sagt, ser det fortrinneligt ud. Det er en rigtig god challenge, og der skal nok være et par stykker eller 10, der prøver den.

vondracek
Gæst

« Svar #14: 23 Maj 2008, 20:10 »

Takket været Crewet bag FMF er der ny helt nye og fantastiske præmier på spil. Der er i øvrigt komme et par regler op, så Jer der lige er startet bedes taget screenshot af 'Information' hurtigtst muligt.

Pøj pøj med det! :-)

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010