home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Laudrup er fortid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Laudrup er fortid  (Læst 18361 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Laudrup er fortid
« Svar #90: 01 Jun 2008, 22:32 »

Jeg tvivler stærkt på jeg vinder finalen, har haft svært ved at spille mod Atletico, men håber da.
jeg er tæt på at miste min 5. plads til Valencia, hvilken plads skal jeg nå for at komme i ChL?jeg plejer altid at kunne leje ham når jeg er en spansk klub, kan dog ALDRIG købe ham. kun på fri transfer i 09 eller sådan noget.

Hmm.... har aldrig kunne få fat på ham, men vil da prøve nu Thumbs Up Tak for det

vondracek
Gæst

« Svar #91: 01 Jun 2008, 22:36 »

Jeg tvivler stærkt på jeg vinder finalen, har haft svært ved at spille mod Atletico, men håber da.
jeg er tæt på at miste min 5. plads til Valencia, hvilken plads skal jeg nå for at komme i ChL?jeg plejer altid at kunne leje ham når jeg er en spansk klub, kan dog ALDRIG købe ham. kun på fri transfer i 09 eller sådan noget.

Op med hovedet - alt kan ske i Football Manager ;-)
Til dit sidste spørgsmål, så gå ind i 'Ligatabellen' og tryk på 'Regler' ude i venstre eller højre side(afhængigt af skin). Der vil du kunne se hvad man kvalificere sig til på de øverste pladser.

SoAP
Gæst

« Svar #92: 01 Jun 2008, 22:39 »

i spanien er det som regel 4 pladsen, med mindre at holdene har klaret sig dårligt, så at ligaen på uefas rangliste r er blevet overhælet af en anden liga

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #93: 01 Jun 2008, 23:07 »

yes man, så vandt jeg Uefa Cuppen, og det er faktisk kun anden gang imens jeg har spillet FM jeg har vundet den.
1-1 i ordinær spilletid, de får rødt kort lige før de 90 min. og det præger dem i den forlænget spilletid, hvor jeg kommer frem til alt og hvor de ikke har en eneste chance. dog får jeg ikke scoret, og det går videre i straffe. De starter med at brænde, så scorer jeg 3 i træk, og så brænder jeg. så brænder de, og hvis jeg scorer, vinder jeg. OG JEG SCORER!!!!!!!!

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #94: 29 Jun 2008, 15:28 »

Jeg har ikke haft tid til at spille videre på mit Getafe spil, jeg nåede faktisk kun en eneste sæson.
Selvom jeg ikke er kommet særligt langt, har jeg brugt adskillige timer, og det har været god underholdning.
Har kæmpet for at finde den rigtige taktik, jeg har dog aldrig spillet prangende fodbold, men derimod rimelig effektivt fodbold, eftersom jeg vandt Uefa Cuppen, og har fået en del sejre mod bedre hold en mit eget.
Når jeg engang kommer hjem, skal jeg nok poste SS af diverse ting jeg har opnået så i kan få et overblik over hvad jeg har udrettet som manager for Getafe. Jeg nåede som sagt kun et af de mål der er blevet sat, og jeg vil sige tak til Vondracek for en rigtig fed challenge, og jeg forstår ikke hvorfor der ikke er flere som har taget challengen op, da det er en helt vildt fed challenge.
Thumbs up Vondracek!

vondracek
Gæst

« Svar #95: 29 Jun 2008, 15:37 »

Det gør skam ikke noget, thomasmoll. Så længe denne sektion tilbyder en masse udfordringer, så er jeg glad. Du skal have tak for at have prøvet alligevel, selvom det ikke lykkedes :-)

andersfa123
Gæst

« Svar #96: 17 Jul 2008, 11:34 »

Jeg er på hvis man stadig kan vinde $freaks?

vondracek
Gæst

« Svar #97: 17 Jul 2008, 22:26 »

Jeg er på hvis man stadig kan vinde $freaks?

Det kan du tro man kan :-)

Held og lykke med det, hvis du nu kaster dig ud i udfordringen.

andersfa123
Gæst

« Svar #98: 17 Jul 2008, 23:09 »

Jeg tager udfordringen i brug! Thumbs Up

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #99: 17 Jul 2008, 23:21 »

Jeg vandt som der står længere oppe UEFA Cuppen, Beviser på det:
1. Division
Uefa Cup Finalen
Uefa Cup Træ
Uefa Cup Finalen
Tak for challengen Vondracek!

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010