home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1192 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen  (Læst 65973 gange)
TheMictrix
Reserveholdsspiller

Sv: Champions League finalen
« Svar #240: 22 Maj 2008, 12:48 »

utroligt, det står der ikke engang.

Men er nu ret sikker på at rækkefølgen oplyses til dommeren inden str. konkurrencen starter.

Aston Villa
7 Mesterskaber, 7 FA Cup titler, 5 Liga Cup titler
Hvilket gør dem til det 4. mest vindende hold i England
--------------------------------------------------------------
FmFreaks Awards:
November 2007 - Månedens bruger  NICE
Supertippren - Årets (2007) mest positive oplevelse

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #241: 22 Maj 2008, 12:52 »

Men er nu ret sikker på at rækkefølgen oplyses til dommeren inden str. konkurrencen starter.

og det ville jeg jo også mene Smiley

It's all, part of the plan.

Zone 43
Manager

« Svar #242: 22 Maj 2008, 13:00 »

Ja men ikke i situationer som kunne have afgjort kampen til deres fordel Peace

Så hjørnespark er ingen fordel længere? Rullende Øjne

Men tillykke til United med trofæet. Fuld fortjent set over hele sæsonen, med undtagelse af det meste af kampen i går Smiley

Kuszhack ind!!!

Grin

Hvorfor ikke kalde ham Kuzz? Det lyder også mere gangzta xD

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #243: 22 Maj 2008, 13:01 »

Jeg synes virkelig at dommeren lavede mange fejl. Jeg talte 5-6 hændelser som endte i målspark, men som skulle have givet hjørne til Chelsea. Samtidig var der mange små episoder, hvor jeg synes Man U blev favoriseret. Det skal lige siges at jeg så kampen sammen med en United-mand, som var af præcis samme opfattelse.

Ovenstående er ikke en undskyldning for at tabe finalen, men så mange fejl irriterer mig altid!

Jeg brokker mig normalt aldrig over dommeren, og er af den opfattelse at held mht. dommerfejl i sidste ende udligner sig selv, men dommeren og hans hjælpere gjorde altså en dårlig figur i går… og det gik altså mest ud over Chelsea sådan som jeg ser det.

Trods mit brokkeri så mener jeg at resultatet er fair nok. Kampen var meget lige – set over hele kampen, og den kunne have gået til hvilken retning det skulle være.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #244: 22 Maj 2008, 13:03 »

Det mener jeg nu ikke.. Altså de første fem sparkere oplyses selvfølgelig, men derefter er jeg ret sikker på der vælges én af gangen. Man kan jo ikke vide hvor lang tid det bliver ved og man kan derfor ikke oplyse alle sparkerne.. Skal man komme ind med to A4 sider hvor der står hvem der skal sparke hvis der skal sparkes 40 skud?
Ved godt det er usandsynligt. Men det er jo muligt!

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #245: 22 Maj 2008, 13:27 »

Det mener jeg nu ikke.. Altså de første fem sparkere oplyses selvfølgelig, men derefter er jeg ret sikker på der vælges én af gangen. Man kan jo ikke vide hvor lang tid det bliver ved og man kan derfor ikke oplyse alle sparkerne.. Skal man komme ind med to A4 sider hvor der står hvem der skal sparke hvis der skal sparkes 40 skud?
Ved godt det er usandsynligt. Men det er jo muligt!

både og tror jeg, fordi, at efter de første 5 skud skal de 6 sidste sparke inden de 5 første må sparke igen, SÅ kan det godt være det er vilkårligt både fra det 6. spark og det 11. hvis det kom så vidt, men jeg ved det sku ikke egentlig, og det står ikke derinde, såe er lidt delt  Peace

EDIT: 40 skud ville være fedt  Opstemt

It's all, part of the plan.

ManUtd83
Manager

« Svar #246: 22 Maj 2008, 13:28 »

Det mener jeg nu ikke.. Altså de første fem sparkere oplyses selvfølgelig, men derefter er jeg ret sikker på der vælges én af gangen. Man kan jo ikke vide hvor lang tid det bliver ved og man kan derfor ikke oplyse alle sparkerne.. Skal man komme ind med to A4 sider hvor der står hvem der skal sparke hvis der skal sparkes 40 skud?Ved godt det er usandsynligt. Men det er jo muligt!

Nej medmindre du skal bruge to A4 sider på at skrive 11 navne ned i en rækkefølge? Man starter jo bare forfra i tilfælde af at der bliver sparket mere end 11 spark.

Mht. til det med dommerfejl, synes jeg også at Man Utd havde heldet de fleste gange, men jeg opfangede altså også nogle situationer, hvor Chelsea havde heldet med sig. For eksempel skulle Carvalho have haft rødt efter min mening! Den tackling var vanvittig og kunne sagtens have endt i benbrud - men jeg forventer efterhånden ikke andet af Carvalho. Jeg synes godt nok også af Makelele lænte sig gevaldigt op af en anden advarsel. Han diskuterede alt for meget med dommerne og lavede enkelte hårde tacklinger. Giggs lavede derimod en klokkeren tackling, hvor Chelsea fik frispark.

Tag ikke fejl af, at jeg synes United fik de fleste 50-50 på deres side. Dette var blot nogle få eksempler.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #247: 22 Maj 2008, 13:38 »

Jeg synes virkelig at dommeren lavede mange fejl. Jeg talte 5-6 hændelser som endte i målspark, men som skulle have givet hjørne til Chelsea. Samtidig var der mange små episoder, hvor jeg synes Man U blev favoriseret. Det skal lige siges at jeg så kampen sammen med en United-mand, som var af præcis samme opfattelse.

Ovenstående er ikke en undskyldning for at tabe finalen, men så mange fejl irriterer mig altid!

Jeg brokker mig normalt aldrig over dommeren, og er af den opfattelse at held mht. dommerfejl i sidste ende udligner sig selv, men dommeren og hans hjælpere gjorde altså en dårlig figur i går… og det gik altså mest ud over Chelsea sådan som jeg ser det.

Trods mit brokkeri så mener jeg at resultatet er fair nok. Kampen var meget lige – set over hele kampen, og den kunne have gået til hvilken retning det skulle være.

Du ved godt, at det er den meget legendariske dommer, der dømte, ikke? =)

dasmessi
Gæst

« Svar #248: 22 Maj 2008, 13:41 »

Dommerens præstation var PIVringe. Han bortdømte jo stortset Chelsea.

ManUtd83
Manager

« Svar #249: 22 Maj 2008, 13:45 »

Dommerens præstation var PIVringe. Han bortdømte jo stortset Chelsea.

Det kan jeg slet ikke tage seriøst! Han bortdømte ingen! Ja, Chelsea blev snydt for ca. 3 hjørnespark, som alligevel aldrig blev til noget.

dasmessi
Gæst

« Svar #250: 22 Maj 2008, 13:49 »

Det kan jeg slet ikke tage seriøst! Han bortdømte ingen! Ja, Chelsea blev snydt for ca. 3 hjørnespark, som alligevel aldrig blev til noget.
Godt nok KUN 3 hjørnespark, men alligevel bortdømt.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #251: 22 Maj 2008, 13:51 »

Synes det var lidt ufortjent.

Chelsea har mest bolden, flest chancer og 2 på træværket !

Men vanvittig kamp, og fed stemning i pallads Smiley

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #252: 22 Maj 2008, 13:54 »

Chelsea har mest bolden, flest chancer og 2 på træværket !

Ikke helt. United havde bolden mest. Chelsea havde flest afslutninger, men ikke lige så mange indenfor rammen som United.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #253: 22 Maj 2008, 14:10 »

Ikke helt. United havde bolden mest. Chelsea havde flest afslutninger, men ikke lige så mange indenfor rammen som United.
'

Lige inden straffe kom der en prosent frem der sagde Man Utd 49 - 51 Chelsea

absalonsen
Gæst

« Svar #254: 22 Maj 2008, 14:11 »

'

Lige inden straffe kom der en prosent frem der sagde Man Utd 49 - 51 Chelsea

http://www.uefa.com/Live/Competitions/ucl/matchday=13/day=1/match=-1/index.html

Klik på MU - CHL og derefter Match Stats,. Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010