home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen  (Læst 63089 gange)
njandersen
Gæst
 
Sv: Champions League finalen
« Svar #210: 22 Maj 2008, 09:52 »

Måske meget godt Van der Sar ikke blev taget ud  Thumbs Up

Nah, synes Van Der Sar virkede meget usikker i straffekonkurrencen ..
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #211: 22 Maj 2008, 09:53 »

FULDSTÆNDIG enig Thumbs Up

Jeg får kvalme af at høre på det... Ja gufanden er det udtur at det er man u's navn der står på pokalen, og ikke Chelseas, men kom dog videre..

At i brokker jeg over dommeren har jeg  funny til overs for... Jeg kunne forstå det hvis i havde en grund til at brokke jer over ham, men det har i ikke!!!
Som der står i manager.. Rønnebærene er vidst sure crazy

Så du overhovedet kampen? der var flere kendelser der gik imod de to hold.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #212: 22 Maj 2008, 09:53 »

Hold dog din kæft. Min mening er min mening. Du skal også bare være realistisk. Og se det fra andre synsvinkler end din egen. Biatch
Grin Men man skal ikke bare have en mening for at have en, som du har... Indse reliteterne Peace

Og hvordan kan jeg se det fra andre synsvinkler.. Har jeg ikke netop skrevet at jeg godt kan forstå i er ærgelige Huh

syntes det er tyndt at give dommeren skylden for et nederlag som han intet har at gøre med...

Skat Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #213: 22 Maj 2008, 09:53 »

Så du overhovedet kampen? der var flere kendelser der gik imod de to hold.

Ja så derfor har han jo ikke kostet chelsea sejren, hvis de gik imod begge hold Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #214: 22 Maj 2008, 09:56 »

Ja så derfor har han jo ikke kostet chelsea sejren, hvis de gik imod begge hold Rullende Øjne


Tja.. Det var jo mest Chelsea det gik ud over, men ok. Det er ligemeget, united vandt og sådan er det. Slet tråden. Terry var bare utrolig uheldig..
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #215: 22 Maj 2008, 09:57 »

'
Synes ikke det var en fortjent sejr rent spillemæssigt - men på det andet plan synes jeg det var rimelig fortjent. De skulle jo krones med at det er 50 år siden Flyulykken i Munchen. Det ville have været forfærdeligt hvis United ikke vandt. Men jeg ville kalde denne kamp for Årets kamp - den var bare så perfekt denne kamp. Det var dælme det bedste fodbold jeg længe har set. Der var bare så meget smukt i denne kamp. Ronaldo viser sin klasse - I første halvleg selvfølgelig - Lampard Scorer et mål for sin mor. Og nok det værste jeg længe har set, John Terry brænder - man kunne ikke andet end græde med. Det var så forfærdeligt synd.

United havde jo det hele i første halvleg - hvor en Ronaldo var flyvende. Essien var jo helt væk, men kom så godt igen og fik lukket Ronaldo ud af kampen - med meget hjælp fra Joe Cole. Udover det synes jeg Wes Brown virkelig spillede en af sine største kampe. Teves kunne have bragt os på 3 - 0. Men Chelsea var heldige. Forsvaret sad fuldstændig på Drogba - det nok eneste skud han skød af - var et langskud på stolpen. Så dumt at han taber hovedet sidst i kampen. Og rigtig flot mål af Ronaldo - Og lidt ufortjent mål af Frank Lampard, men igen - nok ikke tilfældigt det lige var ham (:

Anden halvleg var Chelsea's kamp. Man kan sige de to hold havde en halvleg hver - og så kan man ikke sige kampen er ufortejt vundet. De kunne begge vinde - og så løb United med sejren. UNIK KAMP!!!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #216: 22 Maj 2008, 09:58 »


Tja.. Det var jo mest Chelsea det gik ud over, men ok. Det er ligemeget, united vandt og sådan er det. Slet tråden. Terry var bare utrolig uheldig..

Ja men ikke i situationer som kunne have afgjort kampen til deres fordel Peace

Hehe men godt at du kan indse det Wink

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #217: 22 Maj 2008, 09:59 »

Den er langt mindre unik og speciel end 2005...

Og desuden må Lampard finde på noget nyt... Han scorede også på straffe i semifinalen hvor det også var tudesmukt fordi han pegede på skyerne... Det er så lamt at høre på...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #218: 22 Maj 2008, 10:04 »

Den er langt mindre unik og speciel end 2005...

Og desuden må Lampard finde på noget nyt... Han scorede også på straffe i semifinalen hvor det også var tudesmukt fordi han pegede på skyerne... Det er så lamt at høre på...

Igen siger du kun det fordi du er Liverpool fan - det er iorden inde i jeres tråd.
Men prøv at tage brillerne af - Du kunne da lære noget af Verdenskrig - han har da taget sine briller af.

Og det med Lampard er da for dumt sagt - manden har lige mistet sin mor. Har mest af alt lyst til at svine dig til. Du er jo bare en bitter Liverpool fan - da tabt semifinalen. Jeres hold er bare ikke godt nok i år. Lev med det.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #219: 22 Maj 2008, 10:06 »

Den er langt mindre unik og speciel end 2005...

Og desuden må Lampard finde på noget nyt... Han scorede også på straffe i semifinalen hvor det også var tudesmukt fordi han pegede på skyerne... Det er så lamt at høre på...

Sikke noget pjat... Jeg har ligesom JH også lyst til at give dig en ordentlig sviner, for at skrive sådan noget fis..

Vil istedet bede dig om at hæve dit niveau, og argumentere for dine holdninger istedet for bare at fyre sådan en gang vås af..

Og det med Lampard... Manden har sku da mistet sin mor... Tag dig sammen!!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #220: 22 Maj 2008, 10:09 »

Logged

It's all, part of the plan.

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #221: 22 Maj 2008, 10:10 »

Sikke noget pjat... Jeg har ligesom JH også lyst til at give dig en ordentlig sviner, for at skrive sådan noget fis..

Vil istedet bede dig om at hæve dit niveau, og argumentere for dine holdninger istedet for bare at fyre sådan en gang vås af..

Og det med Lampard... Manden har sku da mistet sin mor... Tag dig sammen!!!!

De kilder i hele kroppen når vi er enige.  Peace
Men ja - synes vi skal snakke om kampen, istedet hvor lamt det er at Lampard er ked af han har mistet sin mor s: s: s:
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #222: 22 Maj 2008, 10:12 »

haha  Peace
Wink
De kilder i hele kroppen når vi er enige.  Peace
Men ja - synes vi skal snakke om kampen, istedet hvor lamt det er at Lampard er ked af han har mistet sin mor s: s: s:
Indeed Thumbs Up

Syntes heller ikke Lampards "jubelscener" har noget at gøre her... Hvis man da kan kalde dem det Ubeslutsom
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #223: 22 Maj 2008, 10:58 »

det er faktisk ret underholdene af læse alle de chelsea fans der har kommenteret i denne tråd  Grin
suk.. uheld er altså en del af fodbold, ligeledes er dommerfejl, personlige fejl fra spillerne, osv..
DET SKER ALTSÅ  Grin

... synes ikke man kan bebrejde dommeren AT DE TABER, jaja, han lavede fejl, men det gør dommere i hver eneste kamp, det var en svær kamp at dømme (kommentatorene var enige Tunge) og en svær bane at spille på hvor spillere fra begge hold havde problemer med at stå fast pga det nye græs og nok også pga. regnen, så det er lige over synes jeg, hvor vidt han dømmer mest til utds fordel ved jeg nu ikke Smiley..

chancer og spil var for så vidt og lige over.. utd. 1 halveg, chelsea det meste af 2., og i forlænget var begge hold mega trætte, og i straffe er det hvem der lige rammer den rigtigt, det gjorde terry ikke fordi han gled, DET KAN SKE FOR ALLE?, og Anelkas spark var heller ikke optimalt synes jeg. De fik chancen efter Ronaldo legede Luis Figo, men tog den ikke Smiley

synes det var en nogenlunde lige kamp, og heldet var i sidste ende med utd, men igen - HELD HØRER MED TIL FODBOLD!!!! det kaldes vidst også marginaler  Thumbs Up


ogogog, hvorfor blande lampard ind i det? og endnu værre, hans mor.. det er jo ikke sjovt, og det er da slet ikke noget man skal gøre grin med på nogen måde  ticked off
« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 10:59 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

graver
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #224: 22 Maj 2008, 11:16 »

det er faktisk ret underholdene af læse alle de chelsea fans der har kommenteret i denne tråd  Grin
suk.. uheld er altså en del af fodbold, ligeledes er dommerfejl, personlige fejl fra spillerne, osv..
DET SKER ALTSÅ  Grin

... synes ikke man kan bebrejde dommeren AT DE TABER, jaja, han lavede fejl, men det gør dommere i hver eneste kamp, det var en svær kamp at dømme (kommentatorene var enige Tunge) og en svær bane at spille på hvor spillere fra begge hold havde problemer med at stå fast pga det nye græs og nok også pga. regnen, så det er lige over synes jeg, hvor vidt han dømmer mest til utds fordel ved jeg nu ikke Smiley..

chancer og spil var for så vidt og lige over.. utd. 1 halveg, chelsea det meste af 2., og i forlænget var begge hold mega trætte, og i straffe er det hvem der lige rammer den rigtigt, det gjorde terry ikke fordi han gled, DET KAN SKE FOR ALLE?, og Anelkas spark var heller ikke optimalt synes jeg. De fik chancen efter Ronaldo legede Luis Figo, men tog den ikke Smiley

synes det var en nogenlunde lige kamp, og heldet var i sidste ende med utd, men igen - HELD HØRER MED TIL FODBOLD!!!! det kaldes vidst også marginaler  Thumbs Up


ogogog, hvorfor blande lampard ind i det? og endnu værre, hans mor.. det er jo ikke sjovt, og det er da slet ikke noget man skal gøre grin med på nogen måde  ticked off

Kan kun være enig - godt skrevet Thumbs Up

I øvrigt må man bemærke følgende... Efter at Terry glider, så vælger Sir Alex i sit 6. og 7. spark Anderson & Giggs, begge spillere der sparker med venstre pote. Kan det være tilfældigt - Næppe !!!!!!! Wink
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010