home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 572 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen  (Læst 63091 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #195: 22 Maj 2008, 00:35 »

Haha Jimmy, nu gælder det jo ikke om at være bedst over en hel sæson, men blot i en kamp. Vi kan, som Spezialized siger, tage et kig på skudstatistikken  og se, at Chelsea havde dobbelt så mange chancer end Mancester, og at Chelsea jo sad på kampen, hvor Manchester bød sig ind med kontra og enkelte angreb.

Jeg holdte med Chelsea, men egentlig rør' det mig overraskende lidt, at Manchester vandt.

Øøøøøhhhh hvilket? Jeg medgiver, at i en cup-turnering som CL, er enkelte kampe mere afgørende, som regel, end i en liga som Premier League, men se PL i år, der er det også én sølle kamp der afgør det reelt. Det gælder da i aller højeste grad om at være bedst over en hel sæson. Hvis ikke man er det, kommer man ikke i finalen. Man kan ikke komme i finalen ved at spille middelmådigt og svingende gennem en helt turnering. I gruppespillet kan det gå med en, måske to, dårlige kampe, men derefter SKAL man simpelthen holde niveauet mere eller mindre i alle kampe.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #196: 22 Maj 2008, 00:38 »

Skudstatistik? Utd vandt kampen om boldbesiddelse og så vidt jeg husker, havde CFC en del langskud der sejlede langt over mål. Så er det vel ikke svært at vinde skudstatistikken? Held? Jovel, nuvel og javel. Man SKAL have held for at vinde den her slags kamp. Liverpool var røvheldige da de vandt over Milan. Barca havde heldet, at Arsenal blev ramt af en tidlig udvisning osv. osv. Det er sgu lidt tyndt at tude over manglende held eller at modstanderen havde åh så meget held, hvis jeg skal være ærlig.

Var Chelseas mål ikke bare en anelse heldigt? Var det ikke bare en anelse heldigt for Chelsea, at Utd ikke udnyttede yderligere 2-3 kæmpe chancer i første halvleg, plus en enkelt til Giggs i den forlængede?

Som jeg skrev tidligere, havde CFC det fysiske overskud især i 2. halvleg og til dels i den forlængede spilletid, men Utd var bestemt ikke ufarlige, tværtimod.

Helt ærligt er der sgu for mange der tuder. Det kan være fordi det er lige efter kampen, fair nok, men vis i det mindste modstanderen bare en anelse respekt, i stedet for at antyde at vinderen kun vandt pga. held...
Hvad fanden?

Godt nok blev vi nedspillet i første halvleg, men hvordan vi blev nedspillet i første halvleg var INTET i forhold til hvordan Milan blev nedspillet i 2 halvleg + forlængelse. Det var fuldt fortjent Liverpool vandt den kamp.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Champions League finalen
« Svar #197: 22 Maj 2008, 00:41 »

Har vi set den samme kamp Liverpool havde 7 min + Straffespark ikke mere
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #198: 22 Maj 2008, 00:48 »

Har vi set den samme kamp Liverpool havde 7 min + Straffespark ikke mere
Nej, du må have set en anden kamp! Peace Ej, jeg ser måske lidt farvet på det, men jeg husker Liverpool dominerer anden halvleg + forlængelse. Peace
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #199: 22 Maj 2008, 00:51 »

Hvad fanden?

Godt nok blev vi nedspillet i første halvleg, men hvordan vi blev nedspillet i første halvleg var INTET i forhold til hvordan Milan blev nedspillet i 2 halvleg + forlængelse. Det var fuldt fortjent Liverpool vandt den kamp.

Hehe husker ikke kampen præcist, meeen som Bave skriver, synes jeg nu ikke at huske at Liverpool havde det store spil. Husker bl.a. en kæmpe chance til Jon Dahl, der på forunderlig vis, fik skovlet bolden over eller forbi.

Og i samme turnering husker jeg en vis Gerrard der burde være smidt ud mod Olympiakos, men en svag dommer, gav ham chancen til, på fremragende vis i øvrigt, at sende Liverpool videre i stedet for Smiley Min pointe er blot, at der SKAL held til, før man vinder en turnering som CL. At uheld, eller modstanderens held, så kan være sværere at sluge lige efter finalen er self en ærlig sag Smiley
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Champions League finalen
« Svar #200: 22 Maj 2008, 07:25 »

Nej, du må have set en anden kamp! Peace Ej, jeg ser måske lidt farvet på det, men jeg husker Liverpool dominerer anden halvleg + forlængelse. Peace

Det må jeg jo have gjort Peace
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #201: 22 Maj 2008, 09:08 »

synes nu han lavede mange fejl. bl.a. straffespark til chelsea. og kan han overhovedet ikke se hvem der rammer bolden sidst ? han er da en skandale.


110% Enig.. Ved ikke hvor de andre herinde fra kan se, at han dømte godt?!?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #202: 22 Maj 2008, 09:12 »


110% Enig.. Ved ikke hvor de andre herinde fra kan se, at han dømte godt?!?

Der er ingen der siger at han dømte godt... crazy

Folk siger bare at hans kendelser gik begge veje, og ikke fik afgørende betydning..

Så derfor forstår jeg ikke hvorfor nærmest samtlige chelsea fans, nærmest giver dommeren skylden for nederlaget.. Huh

Det eneste dommern gjorde var at give jer rødt 4 MIN FØR TID!!!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #203: 22 Maj 2008, 09:16 »

Der er ingen der siger at han dømte godt... crazy

Folk siger bare at hans kendelser gik begge veje, og ikke fik afgørende betydning..

Så derfor forstår jeg ikke hvorfor nærmest samtlige chelsea fans, nærmest giver dommeren skylden for nederlaget.. Huh

Det eneste dommern gjorde var at give jer rødt 4 MIN FØR TID!!!!!


Sådan havde I United fans også sagt jo.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Champions League finalen
« Svar #204: 22 Maj 2008, 09:19 »

Hvis man vil se straffesparkene igen.

http://www.youtube.com/v/3ufYoTI21lo&feature=bz303
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #205: 22 Maj 2008, 09:31 »


Sådan havde I United fans også sagt jo.

Hvor er du latterlig at høre på... Så jeres argument for at brokke jer over dommeren er at united fans havde gjort det samme... Det er så tyndt at det næsten knækker  Grin

Og jeg er desuden liverpool fan Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #206: 22 Maj 2008, 09:44 »

Kæft hvor er det pinligt at se de chelsea fans der brokker sig over dommer, bane, held og uheld. Lad os nu bare slå fast at chelsea spillet en rigtig god kamp, men det var ikke nok i denne omgang.
Logged

TheMictrix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #207: 22 Maj 2008, 09:47 »

VAN DER SAAR RAUS ticked off..

Kuszhack ind!!!

Måske meget godt Van der Sar ikke blev taget ud  Thumbs Up
Logged

Aston Villa
7 Mesterskaber, 7 FA Cup titler, 5 Liga Cup titler
Hvilket gør dem til det 4. mest vindende hold i England
--------------------------------------------------------------
FmFreaks Awards:
November 2007 - Månedens bruger  NICE
Supertippren - Årets (2007) mest positive oplevelse

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #208: 22 Maj 2008, 09:48 »

Hvor er du latterlig at høre på... Så jeres argument for at brokke jer over dommeren er at united fans havde gjort det samme... Det er så tyndt at det næsten knækker  Grin

Og jeg er desuden liverpool fan Rullende Øjne

Hold dog din kæft. Min mening er min mening. Du skal også bare være realistisk. Og se det fra andre synsvinkler end din egen. Biatch
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #209: 22 Maj 2008, 09:51 »

Kæft hvor er det pinligt at se de chelsea fans der brokker sig over dommer, bane, held og uheld. Lad os nu bare slå fast at chelsea spillet en rigtig god kamp, men det var ikke nok i denne omgang.

FULDSTÆNDIG enig Thumbs Up

Jeg får kvalme af at høre på det... Ja gufanden er det udtur at det er man u's navn der står på pokalen, og ikke Chelseas, men kom dog videre..

At i brokker jeg over dommeren har jeg  funny til overs for... Jeg kunne forstå det hvis i havde en grund til at brokke jer over ham, men det har i ikke!!!

Som der står i manager.. Rønnebærene er vidst sure crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010