home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 1000 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen  (Læst 63030 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #180: 22 Maj 2008, 00:05 »

Altså med 2 skud på træværket og en Terry der glider i det afgørende skud (hvor Van der Sar er helt væk), så må jeg tilslutte mig det kor der siger at Man Utd vandt med held.

Skud statistikken sluttede ogs 12-24 til Chelsea, sååå...

Men tillykke til United. De har været det bedste hold i Europa set over hele sæsonen, men i finalen kunne der med bare lidt held af stået Chelsea øverst.
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #181: 22 Maj 2008, 00:06 »

Haha, hvor er det heldigt. Jeg brokker mig ikke, men nu ser jeg forholdsvist store muligheder for, at Ronaldo kommer til Spanien. Bliver så stort, hvis det sker.

Tillykke, men nu kan I ikke blive ved med at komme og sige, at Chelsea spiller kedeligt. Wink

Enig.. Jeg har hele tiden ment at Man U har været det bedste hold igennem hele sæsonen, men Chelsea skabte kampen idag... God kamp.. Trist afslutning...
Holder ikk med nogle af holdene, men havde sat mine penge på Man U.. Alligevel sys jeg det er synd for Terry...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #182: 22 Maj 2008, 00:07 »

Altså med 2 skud på træværket og en Terry der glider i det afgørende skud (hvor Van der Sar er helt væk), så må jeg tilslutte mig det kor der siger at Man Utd vandt med held.

Skud statistikken sluttede ogs 12-24 til Chelsea, sååå...

Kan ikke være mere enig.
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #183: 22 Maj 2008, 00:08 »

Hva med Tevez' flyvende header  som blev reddet heldigt af Cech hvorefter Carrick (tror jeg) følger op... Sikke en Chance..
Eller da Giggsy skyder og Terry pisse heldigt får hovedet på.. Det var ikke en større chance end den med træværket???
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #184: 22 Maj 2008, 00:09 »

Hva med Tevez' flyvende header  som blev reddet heldigt af Cech hvorefter Carrick (tror jeg) følger op... Sikke en Chance..
Eller da Giggsy skyder og Terry pisse heldigt får hovedet på.. Det var ikke en større chance end den med træværket???

Her var modstanderen vel god ved at få reddet chancen. Selvfølgelig var det store chancer, men slet ikke på højde med stolpeskud.
Logged


Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #185: 22 Maj 2008, 00:09 »

Men ja selvfølgelig styrede Chelsea kampen til sidst, men da ikke mere end Man Utd kørte rundt med dem i første halvleg.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #186: 22 Maj 2008, 00:09 »

United har været det bedste hold set over turnerningen så de er de fortjente vindere.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #187: 22 Maj 2008, 00:13 »

United har været det bedste hold set over turnerningen så de er de fortjente vindere.. Thumbs Up
ENIG  Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #188: 22 Maj 2008, 00:13 »

Haha Jimmy, nu gælder det jo ikke om at være bedst over en hel sæson, men blot i en kamp. Vi kan, som Spezialized siger, tage et kig på skudstatistikken  og se, at Chelsea havde dobbelt så mange chancer end Mancester, og at Chelsea jo sad på kampen, hvor Manchester bød sig ind med kontra og enkelte angreb.

Jeg holdte med Chelsea, men egentlig rør' det mig overraskende lidt, at Manchester vandt.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 00:22 af Zulue » Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #189: 22 Maj 2008, 00:15 »

Haha Jimmy, nu gælder det jo ikke om at være bedst over en hel sæson, men blot i en kamp. Vi kan, som Spezialized siger, tage et kig på skudstastistikken og se, at Chelsea havde dobbelt så mange chancer end Mancester, og at Chelsea jo sad på kampen, hvor Manchester bød sig ind med kontra og enkelte angreb.

Jeg holdte med Chelsea, men egentlig rør' det mig overraskende lidt, at Manchester vandt.

Tjah.. Nu sir du at de har flest skud ? Jah, men så er det vel oss bar mere effektivt af Man U ? Og skidt at Chelsea ikk scorede fler ? Sådan kan man altid sige.. jeg sys Chelsea spillede bedst i størstedelen af kampen, og intet er fortjent eller ufortjent i en straffesparkskonkur rence !
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #190: 22 Maj 2008, 00:16 »

Jeg så ikke de sidste 5 straffespark, fordi jeg var så skide nervøs at jeg gik ud på vejen og hørte med i stedet Smiley
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Champions League finalen
« Svar #191: 22 Maj 2008, 00:17 »

Men United havde da flere skud inden for målet eller hvad
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #192: 22 Maj 2008, 00:22 »

Sku sjældent man ser noget så ufortjent, kæft hvor skulle Chelsea have vundet.

Tevez skulle have direkte rødt for hans overfald på Makelele i 2 halvleg, og så får Drogba rødt for et lille slag på kinden.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #193: 22 Maj 2008, 00:24 »


Woooooooooot, JEG ER FULDSTÆNDIG ENIG!   Grin Grin
funny funny funny funny

FANTASTISK Opstemt Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #194: 22 Maj 2008, 00:31 »

Skudstatistik? Utd vandt kampen om boldbesiddelse og så vidt jeg husker, havde CFC en del langskud der sejlede langt over mål. Så er det vel ikke svært at vinde skudstatistikken? Held? Jovel, nuvel og javel. Man SKAL have held for at vinde den her slags kamp. Liverpool var røvheldige da de vandt over Milan. Barca havde heldet, at Arsenal blev ramt af en tidlig udvisning osv. osv. Det er sgu lidt tyndt at tude over manglende held eller at modstanderen havde åh så meget held, hvis jeg skal være ærlig.

Var Chelseas mål ikke bare en anelse heldigt? Var det ikke bare en anelse heldigt for Chelsea, at Utd ikke udnyttede yderligere 2-3 kæmpe chancer i første halvleg, plus en enkelt til Giggs i den forlængede?

Som jeg skrev tidligere, havde CFC det fysiske overskud især i 2. halvleg og til dels i den forlængede spilletid, men Utd var bestemt ikke ufarlige, tværtimod.

Helt ærligt er der sgu for mange der tuder. Det kan være fordi det er lige efter kampen, fair nok, men vis i det mindste modstanderen bare en anelse respekt, i stedet for at antyde at vinderen kun vandt pga. held...
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010