home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen  (Læst 62997 gange)
simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #150: 21 Maj 2008, 23:45 »

Flot kamp af Chelsea ! Terry havde scoret hvis ikk han gled.. Er jeg sikker på.. Synd for ham, og synd for Chelsea.. Men stor kamp af dem... Må man sige... Sys faktisk Chelsea var bedst på dagen, men i straffe kan alt ske..
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #151: 21 Maj 2008, 23:47 »

Må man i øvrigt råbe hurra for en fremragende dommer præstation, hvor han klarede det fremragende uden at begynde på unødigt kortspil. Han lod spillerne råbe frustrationerne ud, og agerede boksebold for diverse mindre pæne gloser. Ganske imponerende Smiley

Sys godt han ku gi et kort eller to, mere, men enig, det var alt i alt en god præstation ! Ros til ham også...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #152: 21 Maj 2008, 23:47 »

Må man i øvrigt råbe hurra for en fremragende dommer præstation, hvor han klarede det fremragende uden at begynde på unødigt kortspil. Han lod spillerne råbe frustrationerne ud, og agerede boksebold for diverse mindre pæne gloser. Ganske imponerende Smiley
synes nu han lavede mange fejl. bl.a. straffespark til chelsea. og kan han overhovedet ikke se hvem der rammer bolden sidst ? han er da en skandale.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #153: 21 Maj 2008, 23:48 »

Er jeg den eneste der synes det er en anelse arrogant/skuffende/mangel på format/barnligt (kan ikke lige finde det præcise ord), af Drogba ikke at gå med op og få medaljen? Er det ikke lidt mangel på respekt for de spillere, der med bøjet hoved, går derop?
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #154: 21 Maj 2008, 23:49 »

Er jeg den eneste der synes det er en anelse arrogant/skuffende/mangel på format/barnligt (kan ikke lige finde det præcise ord), af Drogba ikke at gå med op og få medaljen? Er det ikke lidt mangel på respekt for de spillere, der med bøjet hoved, går derop?

Enig.. Men det kræver nosser, og det har han åbenbart ikk.. Trist at se.. Fodbold er en holdsport... Man vinder sammen, og man taber sammen.. Tyndt af Drogba..
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #155: 21 Maj 2008, 23:50 »

synes nu han lavede mange fejl. bl.a. straffespark til chelsea. og kan han overhovedet ikke se hvem der rammer bolden sidst ? han er da en skandale.

Fornemmer man en anelse efter-kampen-muggethed (underligt ord I know)? Smiley Ret skal være ret, der var da et par gange han ikke så hvem der lige rørte den sidst, men det er for mig ikke det aller vigtigste, men derimod at han formår at gøre spillet flydende (så meget som holdene nu tillader), og ikke går bananas i kort, når nu vi har med to engelske hold at gøre Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #156: 21 Maj 2008, 23:50 »

synes nu han lavede mange fejl. bl.a. straffespark til chelsea. og kan han overhovedet ikke se hvem der rammer bolden sidst ? han er da en skandale.

Straffe hvornår?
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Champions League finalen
« Svar #157: 21 Maj 2008, 23:51 »

Er jeg den eneste der synes det er en anelse arrogant/skuffende/mangel på format/barnligt (kan ikke lige finde det præcise ord), af Drogba ikke at gå med op og få medaljen? Er det ikke lidt mangel på respekt for de spillere, der med bøjet hoved, går derop?

Jeg er fuldstændig enig med det du skriver.

bare fordi han ødelægger det for sig selv kan han da godt gå op og vise de andre respekt
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Champions League finalen
« Svar #158: 21 Maj 2008, 23:51 »

Må man i øvrigt råbe hurra for en fremragende dommer præstation, hvor han klarede det fremragende uden at begynde på unødigt kortspil. Han lod spillerne råbe frustrationerne ud, og agerede boksebold for diverse mindre pæne gloser. Ganske imponerende Smiley

Her er jeg helt enig! Han dømmer rigtigt godt. Har måske nogle tvivlsomme kendelse omkring Chelsea og hjørnespark, men når man tænker på hvilken kamp det var, syntes jeg han ligger rigtigt højt oppe på karakter-skalaen.

United sad mest på første halvleg, hvor de burde have scoret tre mål. Derimod sidder Chelsea på anden halvleg og United skal være glade for, at Chelsea ikke fik scoret yderligere. Ekstratiden bliver mere jævnbyrdig og præget af træthed.

I <3 United Smiley
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #159: 21 Maj 2008, 23:51 »

ja, jeg er ultra muggen. det er seriøst trist at se den dommer..
og banen var en katastrofe . havde jeg self ikke sagt hvis vi vandt. men nu tabte vi, og så er jeg bagklog...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #160: 21 Maj 2008, 23:51 »

Må man i øvrigt råbe hurra for en fremragende dommer præstation, hvor han klarede det fremragende uden at begynde på unødigt kortspil. Han lod spillerne råbe frustrationerne ud, og agerede boksebold for diverse mindre pæne gloser. Ganske imponerende Smiley

WHAT!!!
Det må da komme fordi du er Man U fan. Han var da en skandale af rang. Kendelser der var helt forkerte ved flere hjørnespark. Der burde have været flere kort for at styre en til tidere meget hårdt spillet kamp - ikke at det var over grænsen hele vejen, men der burde være sat ind overfor de ting de lavede indimellem.

Desuden slap Vidic meget heldigt uden et ekstra gult kort, da det foregik omkring Drogbas udvisning - omend det ikke havde den store betydning der!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #161: 21 Maj 2008, 23:52 »

Hvor er det dog fedt at se John Terry græde...
Hvor er det dog klamt at se Manure juble...

En helt igennem forfærdelig aften Smiley
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #162: 21 Maj 2008, 23:53 »

Moder natur forærede Manure sejren... Uden regn havde Chelski vundet.
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #163: 21 Maj 2008, 23:54 »

Dommerpræstationen var det elendig! Og det gælder også liniedommerne. Gang på gang dømte de forkert selvom det skete lige for næsen af dem..
Og jeg er endda Man utd fan...

Men for satan en kamp, og hvor var det fortjent!
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #164: 21 Maj 2008, 23:55 »

Moder natur forærede Manure sejren... Uden regn havde Chelski vundet.

ja hvis og hvis og hvis... Hvis stolperne havde stået tre meter længere mod højre havde de sikkert også vundet
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010