home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen  (Læst 65884 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Champions League finalen
« Svar #225: 22 Maj 2008, 11:21 »

Igen siger du kun det fordi du er Liverpool fan - det er iorden inde i jeres tråd.
Men prøv at tage brillerne af - Du kunne da lære noget af Verdenskrig - han har da taget sine briller af.

Og det med Lampard er da for dumt sagt - manden har lige mistet sin mor. Har mest af alt lyst til at svine dig til. Du er jo bare en bitter Liverpool fan - da tabt semifinalen. Jeres hold er bare ikke godt nok i år. Lev med det.
Nej nej... 2005 er større end den kamp igår. Så er det vist dig der skal tage brillerne af... Det er fint nok det med Lampard, og Schmeichel var jo ved at tude da han scorede i semien... Og det lød måske lidt hårdt det jeg skrev tidligere, men helt ærligt... Så hver gang Lampard scorer nu er det bare åh så smukt og vidunderligt pga han mindes sin mor...?

Der er da mange spillere der har gjort det samme, men ikke engang fået ½ så meget opmærksomhed omkring det som han har...

Du sviner mig bare til hvis det er...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #226: 22 Maj 2008, 11:26 »

Desuden sviner jeg heller ikke Lampard... Syns bare i misforstår min pointe...
Alt for meget "står skrevet i stjernerne" og "Det var skæbnen" ...

You'll Never Walk Alone.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #227: 22 Maj 2008, 11:31 »

Nej nej... 2005 er større end den kamp igår. Så er det vist dig der skal tage brillerne af... Det er fint nok det med Lampard, og Schmeichel var jo ved at tude da han scorede i semien... Og det lød måske lidt hårdt det jeg skrev tidligere, men helt ærligt... Så hver gang Lampard scorer nu er det bare åh så smukt og vidunderligt pga han mindes sin mor...?

Der er da mange spillere der har gjort det samme, men ikke engang fået ½ så meget opmærksomhed omkring det som han har...

Du sviner mig bare til hvis det er...

Tag dig nu sammen. Hvis Lampard har behov for at gøre sådan, så skal han da have lov til det. Det er da tåbeligt at kritisere ham for det.

Mht. resten så er jeg enig, at CL-finalen 2005 var større end den i går. Måske ikke nær så velspillet, men Liverpools absurde comeback gør, at den står som noget helt specielt. Akkurat som Uniteds sejr over Bayern i 1999.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #228: 22 Maj 2008, 11:37 »

Tag dig nu sammen. Hvis Lampard har behov for at gøre sådan, så skal han da have lov til det. Det er da tåbeligt at kritisere ham for det.

Mht. resten så er jeg enig, at CL-finalen 2005 var større end den i går. Måske ikke nær så velspillet, men Liverpools absurde comeback gør, at den står som noget helt specielt. Akkurat som Uniteds sejr over Bayern i 1999.
Det er jo præcis det jeg mener... I misforstår. Jeg kritiserer jo ikke Lampard for at gøre det... Jeg synes bare at omverdenens reaktion er lidt for meget... Det er dét der er for meget.

You'll Never Walk Alone.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #229: 22 Maj 2008, 11:42 »

Det er jo præcis det jeg mener... I misforstår. Jeg kritiserer jo ikke Lampard for at gøre det... Jeg synes bare at omverdenens reaktion er lidt for meget... Det er dét der er for meget.

Så skulle du måske have ladet være med at skrive følgende:
Citat
Og desuden må Lampard finde på noget nyt...

Det lyder da som om du bebrejder Lampard...

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #230: 22 Maj 2008, 11:48 »

Ja, det kan jeg godt se.. Men det er rettet nu...

You'll Never Walk Alone.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #231: 22 Maj 2008, 12:02 »

Kan kun være enig - godt skrevet Thumbs Up

I øvrigt må man bemærke følgende... Efter at Terry glider, så vælger Sir Alex i sit 6. og 7. spark Anderson & Giggs, begge spillere der sparker med venstre pote. Kan det være tilfældigt - Næppe !!!!!!! Wink

tak  Smiley

hmm, er de ikke valgt på forhånd?..  Rullende Øjne
tjae, ved ikke, det er jo self. ik tilfældigt hvis de er valgt på forhånd hvilket jeg troede at de var fordi de var/er forholdsvis sikre fra pletten? Smiley

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #232: 22 Maj 2008, 12:06 »

jeg er milan fan, så jeg var ved at gå helt ned da det skete, selvfølgelig.. men, det var rigtigt nok en stor kamp, og også en rigtig god kamp faktisk, ogogog også større end igår, selvom dét også var en udemærket kamp og da også stor på sin vis, men kan ikke lade være med at sige, at det bare ikke må ske i en finale!!

og hvad endnu værre er, var det mit idol der brændte det afgørende spark dengang, så ved hvordan chelsea fansene har det  Ubeslutsom

« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 12:14 af makkerskilap » Logged

graver
Ynglingespiller

« Svar #233: 22 Maj 2008, 12:26 »

tjae, ved ikke, det er jo self. ik tilfældigt hvis de er valgt på forhånd hvilket jeg troede at de var fordi de var/er forholdsvis sikre fra pletten? Smiley
Citat

Jeg er rimelig sikker på at følgende.
de første 5 er valgt, samt rækkefølge...
De 11 (eller 10) spillere som er tilbage ved slutfløjt skal være i midtercirklen - resten udenfor banen.
Når de kommer til 6. spark vælger man en af gangen..

ret mig lige, hvis den er gal -tvivler dog på jeg tager fejl .-)

TheMictrix
Reserveholdsspiller

« Svar #234: 22 Maj 2008, 12:27 »

Nah, synes Van Der Sar virkede meget usikker i straffekonkurrencen ..

Det syntes jeg nu ikke han var, han nuppede Anelka's, og var temmelig tæt på at snuppe A. Coles, og havde også en lap på ved J. Coles spark, så helt usikker synes jeg nu ikke han var.

Aston Villa
7 Mesterskaber, 7 FA Cup titler, 5 Liga Cup titler
Hvilket gør dem til det 4. mest vindende hold i England
--------------------------------------------------------------
FmFreaks Awards:
November 2007 - Månedens bruger  NICE
Supertippren - Årets (2007) mest positive oplevelse

verdenskrig
Manager

« Svar #235: 22 Maj 2008, 12:28 »

Det syntes jeg nu ikke han var, han nuppede Anelka's, og var temmelig tæt på at snuppe A. Coles, og havde også en lap på ved J. Coles spark, så helt usikker synes jeg nu ikke han var.

Tror han mente det lidt for sjovt Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TheMictrix
Reserveholdsspiller

« Svar #236: 22 Maj 2008, 12:30 »

Citat

Jeg er rimelig sikker på at følgende.
de første 5 er valgt, samt rækkefølge...
De 11 (eller 10) spillere som er tilbage ved slutfløjt skal være i midtercirklen - resten udenfor banen.
Når de kommer til 6. spark vælger man en af gangen..

ret mig lige, hvis den er gal -tvivler dog på jeg tager fejl .-)

Måske dette link kan give os et svar:
http://www.uefa.com/news/kind=2048/newsid=30124.html

Aston Villa
FmFreaks Awards:

minimee1
Juniorspiller
**

« Svar #237: 22 Maj 2008, 12:31 »

Man kan sige meget om kampen igår, men underholdene var den. Om det så var dommeren eller hvad man ellers bebrejder ham for, så er det ikke hans skyld, at kampen endte i uafgjort. Begge hold havde chancer til at afgøre kampen. At så lige drogba bliver smidt ud. Det er sgu hans egen skyld. Man skulle tro, at han var professionel nok til ikke at slå ud efter Vidic, men det kommer jo også an på, hvad der bliver sagt.
Det er jo også lidt uheldigt, at Terry glider i det øjeblik han skyder. Havde han dog bare ramt, men sådan er fodbold nu engang. Men alt andet lige. Hvis det havde været chelsea der vandt, havde det også været fortjent. Begge hold havde fortjent sejren, men der kan jo kun være en vinder, og denne gang var det altså Utd. Desværre.

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

TheMictrix
Reserveholdsspiller

« Svar #238: 22 Maj 2008, 12:45 »

Haha Jimmy, nu gælder det jo ikke om at være bedst over en hel sæson, men blot i en kamp. Vi kan, som Spezialized siger, tage et kig på skudstatistikken  og se, at Chelsea havde dobbelt så mange chancer end Mancester, og at Chelsea jo sad på kampen, hvor Manchester bød sig ind med kontra og enkelte angreb.

Jeg holdte med Chelsea, men egentlig rør' det mig overraskende lidt, at Manchester vandt.

Skudstastikken kan du ikke bruge til det helt store ud af 24 afslutninger var kun 3 indenfor rammen, 6 af dem blev blokkeret og 15 blev "sendt ud af Moskva og er ikke blevet fundet igen"  Thumbs Up

Aston Villa
FmFreaks Awards:

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #239: 22 Maj 2008, 12:46 »

Måske dette link kan give os et svar:
http://www.uefa.com/news/kind=2048/newsid=30124.html

utroligt, det står der ikke engang.

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010