home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 43679 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #225: 16 Apr 2009, 08:51 »

han tager til Real Madrid til sommer
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Aarhus Fremad
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #226: 16 Apr 2009, 08:57 »

Brøndby igen...
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #227: 16 Apr 2009, 09:00 »

Det kunne også være dejligt hvis Morten Olsen blev skiftet ud, og Laudrup ind Smiley

Men tror nu mest på Atletico Madrid til sommer...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #228: 16 Apr 2009, 09:11 »

Han tager endten til England eller Spanien.

Det ville dog heller ikke undre mig, at han stoppede karrieren. Han har trods alt en familie at tænke på, og nu har de endelig fundet sig til rette, så skal de flytte igen? :b.. Men det har de vel også oplevet i Laudrups karriere. Så det betydern nok alligevel ikke noget hehe, men jeg gad sku ikke selv Peace...

Så mit bud må være England/Spanien.. Tvivler på han bliver dansk landstræner sådan som det går lige nu. Det ville være absurd at fyrer Morten Olsen.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #229: 16 Apr 2009, 09:39 »

Må nok sige, at det efterhånden ville undre mig, hvis nogen ville røre ham med en ildtang, han har intet bevist som træner...

I Brøndby vandt han vel kun lige hvad man som minimum måtte forvente af den klub og med det spillermateriale, og endte i øvrigt med at forlade klubben som en synkende skude, mange glemmer, at det faktisk var under Laudrup, at krisen startede.

Getafe var igen en præstation af de middelmådige, dårligere end under Schuster som vel havde stort set den samme trup. Getafe ligger iøvrigt til præcis samme placering i år. Allerede inden sæsonen var slut, havde spillerne været ud og kritisere Laudrup i pressen, og præsidenten havde efterfølgende heller ikke lutter roser til ham.

Spartak har han bare aldrig fået til at præstere, og ganske som i hans to tidligere klubber, har man også her kunnet spore visse problemer med disciplinen på holdet.

Et eller andet sted kunne jeg egentlig godt ønske mig, at han stoppede trænerkarrieren, så han ikke skulle trække sit omdømme længere ned i sølet. Folk husker ham stadig som spilleren Michael Laudrup, det var sådan han var bedst, og det er efter min bedste overbevisning sådan han skal huskes. Vil han fortsat være træner, ville det nok ikke gøre noget, lige at spole lidt tilbage, og tage hjem til Danmark, eller en tilsvarende liga, og få lidt mere trænererfaring, inden han kaster sig ud i de store opgaver.
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #230: 16 Apr 2009, 10:25 »

Må nok sige, at det efterhånden ville undre mig, hvis nogen ville røre ham med en ildtang, han har intet bevist som træner...

I Brøndby vandt han vel kun lige hvad man som minimum måtte forvente af den klub og med det spillermateriale, og endte i øvrigt med at forlade klubben som en synkende skude, mange glemmer, at det faktisk var under Laudrup, at krisen startede.

Getafe var igen en præstation af de middelmådige, dårligere end under Schuster som vel havde stort set den samme trup. Getafe ligger iøvrigt til præcis samme placering i år. Allerede inden sæsonen var slut, havde spillerne været ud og kritisere Laudrup i pressen, og præsidenten havde efterfølgende heller ikke lutter roser til ham.

Spartak har han bare aldrig fået til at præstere, og ganske som i hans to tidligere klubber, har man også her kunnet spore visse problemer med disciplinen på holdet.

Et eller andet sted kunne jeg egentlig godt ønske mig, at han stoppede trænerkarrieren, så han ikke skulle trække sit omdømme længere ned i sølet. Folk husker ham stadig som spilleren Michael Laudrup, det var sådan han var bedst, og det er efter min bedste overbevisning sådan han skal huskes. Vil han fortsat være træner, ville det nok ikke gøre noget, lige at spole lidt tilbage, og tage hjem til Danmark, eller en tilsvarende liga, og få lidt mere trænererfaring, inden han kaster sig ud i de store opgaver.

Ikke uventet at fyringen er vand på din mølle;)

Personligt har jeg endnu ikke mistet troen på Laudrups trænerevner, men det er klart at hans præstationer endnu ikke været mere end middelmådige.

Jobbet i Spartak var en kæmpe strategisk fejl fra Laudrups side. Han skiftede uden at vide noget om Rusland (både mht. fodbold og den generelle mentalitet).

Jeg gætter(håber) på, at Laudrups trænerevner ikke kom til sin ret på grund af den sprogbarriere, som der alt andet lige må have været. Derudover, så havde han nok forventet, at han i højere grad kunne komme til at skræddersy sit hold ved hjælp af indkøb. Problemet er bare, at det er svært at lokke spillere til Rusland, og Laudrups scoutingnetværk er formodentlig ikke stærkt nok i Østeuropa, hvor han skulle finde sit spillermateriale (når man ser bort fra brasilianske lykkeriddere). I stedet endte han med en middelmådig trup. Og resultater der passede til.

Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #231: 16 Apr 2009, 11:15 »

Som jeg vist også har gjort opmærksom på tidligere, så håber jeg absolut, at han kan få en stor trænerkarriere. Jeg tror bare han har lidt for travlt med at få sig en storklub, og springer nogle vigtige ting over. Jeg tror det ville gavne hans muligheder for at få en stor karriere, hvis han lige slog bak en overgang, og tog sig et job i en mindre klub, det kunne f.eks. være i Danmark, men Holland er da bestemt også en mulighed, eller måske den næstbedste række i Spanien, hvis det absolut skal være på de breddegrader. Og så i stedet for at sige stop efter et enkelt år i jobbet, så prøve at holde på det i nogle år, og så at sige gøre arbejdet færdigt, og opnå noget med klubben, og måske finde ud af hvilke typer han skal have omkring sig, for f.eks. at komme disciplinærprobleme rne til livs.

Fra Getafe fik han i øvrigt også kritik for bare at være en holdsætter, og egentlig ikke nogen taktisk begavelse. Måske var der også noget der, det ville være sundt lige at arbejde lidt mere med, vi ved jo fra hans tid som spiller, at han besidder et overblik og en spilforståelse som ingen andre, det må kunne overføres til hans trænergerninger, men det kunne vel godt tænkes, at det lige skulle arbejdes frem.
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #232: 16 Apr 2009, 11:26 »

Som jeg vist også har gjort opmærksom på tidligere, så håber jeg absolut, at han kan få en stor trænerkarriere. Jeg tror bare han har lidt for travlt med at få sig en storklub, og springer nogle vigtige ting over. Jeg tror det ville gavne hans muligheder for at få en stor karriere, hvis han lige slog bak en overgang, og tog sig et job i en mindre klub, det kunne f.eks. være i Danmark, men Holland er da bestemt også en mulighed, eller måske den næstbedste række i Spanien, hvis det absolut skal være på de breddegrader. Og så i stedet for at sige stop efter et enkelt år i jobbet, så prøve at holde på det i nogle år, og så at sige gøre arbejdet færdigt, og opnå noget med klubben, og måske finde ud af hvilke typer han skal have omkring sig, for f.eks. at komme disciplinærprobleme rne til livs.

Det er nok ikke en dårlig idé. Jeg håber dog ikke på Danmark. Bliver han i udlandet vil han i højere grad bevare den der helt specielle status, som han har i Danmark.

En anden ting: Når nu det skal være, så er det jo et godt tidspunkt at blive fyret på. Nu har han lige et par måneder til at sunde sig, og så er han klar til sommerens trænerrokader begynder. Det må være en fordel i forhold til den klub, som han (formodentlig) kommer til. Man undgår også hele det spil, der var sidste gang i forhold til Getafe. Bliver han? Skal han videre? Det må give lidt mere ro på.

Det betyder også, at vi atter kan læse danske medier, hvor Laudrup hver dag, hele sommeren, vil blive sat i forbindelse med en ny klub. Det bliver til gengæld pinefuldt.
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #233: 16 Apr 2009, 11:33 »

Plus vi skal til at høre på Tutumlu igen... Rullende Øjne

Men helt enig, det er bedre timet i år, end det var sidste år, men CV'er er desværre ikke blevet bedre i mellemtiden.

Edit:
Ole Mørch siger det egentlig meget godt her

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-21733590.html?forside

Jeg må erklære mig helt enig med ham. Laudrup har stadig muligheder som træner, men gennembrudet lader vente på sig.

Diverse eksperter og trænerkollegaer har i øvrigt travlt med idag at fortælle, at fyringen ikke kommer som nogen overraskelse for dem.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 11:52 af DNE » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #234: 16 Apr 2009, 13:34 »

Jeg er helt enig med DNE i hvad han har skrevet i de seneste indlæg...

Han har absolut intet bevist, og jeg har svært ved at se nogle "stor" klubber vil røre ham med en ildtang...

Desuden kan det heller ikke komme bag på ham at han ikke fik mange af sine betingelser opfyldt i Moskva. Det kan godt være de har mange penge men hvor mange store stjerner er det lige man kan hente til deres klubber... Imo har han været naiv hvis han har troet alle deres løfter ville bliver overholdt...

Jeg har tidligere kritiseret MO i en anden tråd, men hvis jeg skulle vælge mellem ham og Laudrup som landstræner ville jeg klart foretrække MO. Han har dog trods alt haft nogle resultater med i bagagen, det kan Laudrup absolut ikke pralle med. Men det ville ligne DBU at hente ham ind den dag MO stopper, kun pga hans navn...

Jeg var kæmpe fan af Laudrup som spiller, og det stik modsatte af ham som træner. Han virker bare ikke til at have troen på det mange gange. Det ligner da ikke noget han sidder ned på sin flade når det går mindre godt. Så er det da netop han skal træde i karakter og vise hvem der bestemmer, det har jo altid virket som om det har været hans ass trænere som har haft bukserne på.

Nej Laudrup, tag du tilbage til Spanien hvor du kan fortsætte med at lege vin ekspert og hvor du kan sælge det til danske butikker...
Logged

MrPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #235: 16 Apr 2009, 13:37 »

Det kunne være så nice hvis han kom til BIF igen sammen med FAXE .

Det ville få sat lidt skub i tingene ude på vestegnen
Logged

psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #236: 16 Apr 2009, 14:02 »

Det kunne være så nice hvis han kom til BIF igen sammen med FAXE .

Det ville få sat lidt skub i tingene ude på vestegnen

NEVER... IMO skal han bare holde sig langt væk fra Brøndby! Vi har ikke noget at bruge ham til...
I mine øjne er vi nok (desværre) nødt til at kigge udenlands igen efter en træner. Den eneste jeg ellers kunne se som en mulighed af danske trænere skulle være Erik Rasmussen. Han ville komme med lidt brøndby filosofi.
(Sorry for det pludselige off-topic)

JKJ:
Han fik nu ikke lige så mange penge som du tror.. Han blev lovet en hel del, men fik intet, da finanskrisen ramte ejeren, som mistede over 50% af sine penge... Det er ikke nemt at skabe et holdm, som i forvejen var til rotterne...
« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 14:04 af psykoew » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #237: 16 Apr 2009, 14:18 »

http://www.bold.dk/nyt/Spartak-direktoer-Tilliden-er-vaek

Grunden til fyringen skulle være, at spillerne havde mistet tilliden til Laudrup. Jeg synes at huske lignende udsagn fra Getafetiden, kort før sæsonafslutningen. Det er altså ikke en god en at have i bagagen, når det samme er sket to gange med kun et års mellemrum...

Jeg vil håbe han finder sig en klub, der ikke har alt for store ambitioner, og som heller ikke ligger til en lang sej kamp for at undgå nedrykning, en midterklub med andre ord. Det skal ikke være i en af de helt store ligaer, men måske i dem der ligger lige efter, eller i den næstbedste række, i en af de store fodboldnationer. Der kan han få roen til at føre sine ideer ud i livet, og prøve at bygge noget op. Det er klart, at han ikke vil have uanede økonomiske midler til sin rådighed i en sådan klub, men det er netop sådan noget der vil kunne styrke hans taktiske formåen, og lære ham at tilpasse taktikken til holdet, frem for at tilpasse holdet til taktikken, som lader til at være det han helst vil. Når han kan få en sådan klub til at vokse, og præstere over evne, så kan han begynde at kigge på en ny og større udfordring.

Ellers skulle han måske gå efter en anden post i en af de klubber han så gerne vil stå i spidsen for. f.eks. gå i Guardiolas fodspor, og blive træner for et reserve/ungdomshold i en af de store Spanske klubber, og på den måde arbejde sig op i systemet, så han står klar, når muligheden pludselig byder sig. Så dog helst den første mulighed, da jeg tror det er den der vil gøre ham til den bedste træner.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #238: 16 Apr 2009, 14:27 »

NEVER... IMO skal han bare holde sig langt væk fra Brøndby! Vi har ikke noget at bruge ham til...
I mine øjne er vi nok (desværre) nødt til at kigge udenlands igen efter en træner. Den eneste jeg ellers kunne se som en mulighed af danske trænere skulle være Erik Rasmussen. Han ville komme med lidt brøndby filosofi.
(Sorry for det pludselige off-topic)

JKJ:
Han fik nu ikke lige så mange penge som du tror.. Han blev lovet en hel del, men fik intet, da finanskrisen ramte ejeren, som mistede over 50% af sine penge... Det er ikke nemt at skabe et holdm, som i forvejen var til rotterne...
Er da også hamrende urealistisk, og vildt underligt at sidde og diskuterer træneremner til BIF, for i har netop fået Kent, som nok skal blive en succes.

Og så minder Erik R. og Michael LAudrup en del om hinanden som trænere, og var vel egentlig netop laudrup, som skabte BIF filosofien Huh
« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 14:28 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #239: 16 Apr 2009, 14:29 »

Er da også hamrende urealistisk, og vildt underligt at sidde og diskuterer træneremner til BIF, for i har netop fået Kent, som nok skal blive en succes.

Og så minder Erik R. og Michael LAudrup en del om hinanden som trænere, og var vel egentlig netop laudrup, som skabte BIF filosofien Huh

sry for ot, men kent nielsen en succes  Shockeret
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010