home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 40106 gange)
psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #240: 16 Apr 2009, 14:33 »

Er da også hamrende urealistisk, og vildt underligt at sidde og diskuterer træneremner til BIF, for i har netop fået Kent, som nok skal blive en succes.

Og så minder Erik R. og Michael LAudrup en del om hinanden som trænere, og var vel egentlig netop laudrup, som skabte BIF filosofien Huh

Hvis nogen har skabt BIF-filosofien, er det vel Køhlert, og senere hen Morten Olsen... Know your history!!!
Men hav du din mening om K.N. så har jeg min (sammen med mange BIF fans). Jeg tror ikke på manden har formatet til en topklub... Hvorimod E.R har indstillingen og ideerne... Og ham og laudrup minder i mine øjne ikke om hinanden, da jeg mener E.R også har blik for den defensive del af spillet....
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #241: 16 Apr 2009, 15:45 »

han tager til Real Madrid til sommer

Tvivler jeg stærkt på, især med den succes som Juande Ramos har haft. Thumbs Up

Skulle han ende i Spanien, så synes jeg, at Espanyol er en mere oplagt muligt. Så har han også et år til at bygge et stærkt hold op, hvis de som ventet ryger ned til sommer, inden det sandsynligvis vil betyde et comeback i LIGA BBVA. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #242: 16 Apr 2009, 16:03 »

Er da også hamrende urealistisk, og vildt underligt at sidde og diskuterer træneremner til BIF, for i har netop fået Kent, som nok skal blive en succes.

Og så minder Erik R. og Michael LAudrup en del om hinanden som trænere, og var vel egentlig netop laudrup, som skabte BIF filosofien Huh
Ja det var vel Laudrup? Bare ikke Michael, men hans far Finn Laudrup der i den periode han var Brøndby-træner, dengang Brøndby var i de lavere rækker, fik Brøndby til at spille offensivt, holde på bolden og score masser af mål. Jeg må sige, at jeg ikke ved om der har været trænere der har brudt den stil i mellemtiden, men som jeg husker det, er det sådan Brøndby har spillet ca. siden jeg blev fan i sommeren 2002. Peace Brøndby har altid stået for flot fodbold så længe jeg har set fodbold. Det gør Kent Nielsen ikke.. :p

Men tilbage til Michael Laudrup. Han skal vel sætte sig igennem overfor spillerne, hvis han skal have succes. Såvidt jeg har hørt, har der været manglende tillid fra spillerne stortset alle de steder, hvor han har været og han må vel til at sætte sig igennem. Hans idéer og spillestil fejler ikke noget. Den er positivt indstillet og underholdende. Jeg håber han tager til Spanien og får succes.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #243: 16 Apr 2009, 16:32 »

NEVER... IMO skal han bare holde sig langt væk fra Brøndby! Vi har ikke noget at bruge ham til...
I mine øjne er vi nok (desværre) nødt til at kigge udenlands igen efter en træner. Den eneste jeg ellers kunne se som en mulighed af danske trænere skulle være Erik Rasmussen. Han ville komme med lidt brøndby filosofi.
(Sorry for det pludselige off-topic)

JKJ:
Han fik nu ikke lige så mange penge som du tror.. Han blev lovet en hel del, men fik intet, da finanskrisen ramte ejeren, som mistede over 50% af sine penge... Det er ikke nemt at skabe et holdm, som i forvejen var til rotterne...

Nu har jeg ikke nævnt noget om nogle penge... Men han blev lovet 8 nye spillere, måske ikke verdens stjerner, men i hvert fald etablerede gode spillere. Han fik 2 deraf den ene som kun er 18!!

Og helt til rotterne ved jeg heller ikke, da han fik dem lå de højere i tabellen end de endte  Peace
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #244: 16 Apr 2009, 16:40 »

Så fik Laudrup sgu sparket, og det er vel forståeligt nok. Det er jo egentligt gået ned ad bakke lige siden han fik styringen.
Men på den anden side har han heller ikke fået sine ønsker/krav opfyldt. Nu må vi se om han så får job i f.eks. Espanyol.. Eller Atletico Madrid, hvis de skiller sig af med deres træner, som der har været mange rygter om Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #245: 14 Maj 2009, 17:22 »

Skulle han ende i Spanien, så synes jeg, at Espanyol er en mere oplagt muligt. Så har han også et år til at bygge et stærkt hold op, hvis de som ventet ryger ned til sommer, inden det sandsynligvis vil betyde et comeback i LIGA BBVA. Smiley

http://www.bold.dk/nyt/Laudrup-afviser-Ajax-og-Wolfsburg

Og det kan vel kun forstærke de rygter, der har været, om et comeback til spansk fodbold. Jeg anser fortsat Espanyol som værende i førersædet, skarpt forfulgt af Betis.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #246: 14 Maj 2009, 17:46 »

http://www.bold.dk/nyt/Laudrup-afviser-Ajax-og-Wolfsburg

Og det kan vel kun forstærke de rygter, der har været, om et comeback til spansk fodbold. Jeg anser fortsat Espanyol som værende i førersædet, skarpt forfulgt af Betis.

Høhø, det får til gengæld en til at spekulere på hvorfor han så i sin tid "valgte" et Russisk hold... Kan han Russisk?  Smiley

Måske er det et forsøg på at komme mange af rygterne i forkøbet, og dermed ydmygelsen ved at blive fravalgt gang på gang.

Ellers skal Faxe jo også bruge en ny assistent, måske det var tid at bytte rollerne, Dansk kan han da trods alt  Grin

Misforstå mig nu ikke, jeg håber da virkelig, at han snart får sig en klub, hvor han beviser noget, men skal jeg være helt ærlig, så tror jeg desværre ikke det kommer til at ske, spørgsmålet er hvor mange nederlag han er villig til at løbe ind i, inden han vælger at trække stikket ud.  Ubeslutsom
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #247: 14 Maj 2009, 17:49 »

Høhø, det får til gengæld en til at spekulere på hvorfor han så i sin tid "valgte" et Russisk hold... Kan han Russisk?  Smiley
Det kunne måske være fordi han har set hvordan det gik ham i Spartak  ? Smiley
At han ikke vil være træner i et land hvor han ikke kan sproget..
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #248: 14 Maj 2009, 17:54 »

jeg synes han skal tilbage til Spanien, der spiller de den slags fodbold som han gerne vil spille. Betis er ogs en oplagt mulighed.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #249: 14 Maj 2009, 17:56 »

Ellers skal Faxe jo også bruge en ny assistent, måske det var tid at bytte rollerne, Dansk kan han da trods alt Grin

Haha.. Opstemt

Hvad Moskva angår, så spillede lønnen nok ind. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #250: 14 Maj 2009, 18:22 »

Synes klart han skal tage til spanien igen. Espanyol er et godt bud Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #251: 14 Maj 2009, 19:02 »

Laudrup skal for alvor ud og bevise at han kan noget og det skal være snart Smiley Hverken i Brøndby, Getafe eller Spartak har han lavet noget nævneværdigt.. Jeg tror måske problemet ligger i at Laudrup ikke er et tilstrækkeligt dumt svin til at klare sig i topfodbold..
Logged

Build Me Up Buttercup!

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #252: 14 Maj 2009, 19:07 »

jeg vil da sige han præsterede meget godt i Getafe.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #253: 14 Maj 2009, 19:11 »

fitzpatrick:

Brøndby: 1 mesterskab, 1 sølv, 2 pokaler

Getafe: Uefa kvartfinale

Det er da meget godt. Det kan også nævnes at 5-0 over fck og sas liga historiens bedste hold i brøndby og sejr over bla barca med getafe heller ikke er dårligt Thumbs Up
Det er gået ok men ja han har stadig noget at bevise Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #254: 14 Maj 2009, 19:21 »

Hvis det var historiens bedste Brøndby hold han havde, hvorfor vandt han så kun 1 mesterskab? inden han i øvrigt førte klubben ud i sin værste sportslige krise siden fusionen... Og tæller en 5-0 sejr over FCK til hans fordel, så tæller et 1-6 nederlag på hjemmebane til Esbjerg vel mindst lige så meget i den modsatte retning  Wink

Og at nå en UEFA kvartfinale er måske udmærket gået, problemet var bare, at det hele tiden var ligaen der skulle prioriteres, og der skulle man altså helt frem til de allersidste runder, før man reddede sig fra nedrykning. Undervejs lykkedes det ham i øvrigt at miste spillernes tillid (har vi ikke hørt det igen siden?)

Og ja, så vidt jeg husker, så overtog han Spartak på en tredjeplads, og sluttede et sted nede midt i tabellen...

Et gennemgående problem i alle de klubber han har været i, har været disciplinære problemer, hvilket vel meget godt understøtter Fitzpatricks teori om, at han simpelthen ikke er hård nok til sådan et job.
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010