home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 40199 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #255: 11 Jun 2009, 10:08 »

Synes der har været usædvanligt stille omkring Laudrups fremtid på det seneste. Først i dag er der kommet en lille nyhed om, at han angiveligt skulle være tæt på en ny klub, men historien melder ikke noget om hvilken.

Hvad tror i?

Personligt har jeg lidt på fornemmelsen, at han nok ryger et trin ned, i forhold til Getafe, men hvor kan jeg simpelthen ikke regne ud, hvem mangler en træner pt? Ud over Vejle og Sønderjyske  Smiley

Er han ikke igen allerede siet fra i diverse trænerrokader? De klubber der stod for at skifte træner i de bedste rækker rundt omkring, har vel allerede fundet afløsere. Så nu ser det igen ud som om der kun er galehusene eller klubber i de næstbedste rækker/ligaer tilbage.

Jeg håber selvfølgelig stadig det bedste for Laudrup, så han ikke trækker sit gode navn mere gennem sølet, end det allerede har været tilfældet.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #256: 11 Jun 2009, 10:53 »

Synes der har været usædvanligt stille omkring Laudrups fremtid på det seneste. Først i dag er der kommet en lille nyhed om, at han angiveligt skulle være tæt på en ny klub, men historien melder ikke noget om hvilken.

Hvad tror i?

Personligt har jeg lidt på fornemmelsen, at han nok ryger et trin ned, i forhold til Getafe, men hvor kan jeg simpelthen ikke regne ud, hvem mangler en træner pt? Ud over Vejle og Sønderjyske  Smiley

Er han ikke igen allerede siet fra i diverse trænerrokader? De klubber der stod for at skifte træner i de bedste rækker rundt omkring, har vel allerede fundet afløsere. Så nu ser det igen ud som om der kun er galehusene eller klubber i de næstbedste rækker/ligaer tilbage.

Jeg håber selvfølgelig stadig det bedste for Laudrup, så han ikke trækker sit gode navn mere gennem sølet, end det allerede har været tilfældet.

Enig Wink

(for pokker vi mangler en enig knap herinde  Wink )

Kunne man forstille sig at han tog en tur ned i den næst bedste spanske række?? Betis som netop er rykket ned har været nævnt op til flere gange, og jeg kunne godt forestille mig at de ville gøre alt for at vende retur til den bedste række...
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #257: 11 Jun 2009, 11:17 »

Jeg syntes det er svært at blive klog på Laudrup Peace

Ingen tvivl om at han er et sympatisk menneske, der var en fremragende fodboldspiller.. Han var en rollemodel for alle danmarks unge for hvordan man spiller rigtig og god fodbold, og hvordan man behandler andre indenfor sporten... Som spiller har jeg ikke ET ondt ord at sige om Laudrup, han var simpelthen det mest geniale vi ever har haft Thumbs Up

Men som træner.. Puha, her har han ikke ramt en guldåre endnu!.  Hans fodboldfilosofi er imo flot, og jeg syntes også man har set det i glimt i de klubber han har været i.. I Getafe spillede de jo decideret fremragende til tider, og udstillede nærmest deres modstander når de var i hopla pga laudrups indgang til spillet, som går på at alle på holdet skal kunne deltage i angreb, og kunne behandle bolden ordentligt:).. Var tæt på en semi i uefaen, hvor et mulehår fra toni sendte dem ud, hvilket var RENT uheld..

Laudrups viden om fodbold, og han indgang til det fås nok ikke meget bedre.. Men det er ikke her hans problem ligger.
For imo er han simpelthen for sød.. han er ikke hård nok, og har ikke nok disciplin/autoritet overfor sit hold.. Hans trænerpersonlighed afspejler ham som spiller.. en gentlemann!

Jeg mener at Laudrup bliver nødt til at få mere temperement i sin trænerstil.. For mig virkede hans ophold i rusland nemlig lærende, set ud fra det synspunkt at spillerne INGEN respekt har hvis træneren ikke sætter sig igennem og er autoritær Peace...

Sådan er det også i store dele af europa.. En træner nu om dage bliver NØDT til at være i stand til at sætte sig igennem, og ved hans blotte tilstedeværelse skal der herske en KÆMPE respekt.. Den respekt mener jeg ikke laudrups spillere har haft endnu.. Om Laudrup nogensinde kan ændre på sin personlighed så han bliver mere autoritær ved jeg ikke...

Men netop derfor var det at han valgte at gå fra John faxe hans træner-karrieres STØRSTE fejltagelse.. For faxe var netop den hårde hund som satte sig i respekt, så laudrup ku så for det han virkelig er god til nemlig det fodboldmæssige..

jeg har intet bud på hvor Laudrup skal skifte hen!.. Men medmindre han får større evne til at sætte sig i respekt overfor sit hold, eller får en assistent der kan klare det job for ham, ja så får Laudrup ikke succes som træner..

Længere er historien i min bog ikke Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #258: 11 Jun 2009, 12:52 »

Assistenten skal ikke være den hårde hund, det dur ikke, assistenten skal være bindeleddet mellem træneren og spillerne. Assistenten skal være spillernes ven, mens cheftræneren skal være deres, ja, chef. At bytte rundt på de roller duer efter min mening bare ikke. Dermed ikke sagt, at træneren ikke kan være spillernes ven, men det er samtidig vigtigt, at han kan sætte sig i respekt.

Måske ville Laudrup i virkeligheden bare passe bedre i assistentrollen (han var jo en ganske udmærket assistent for Morten Olsen på landsholdet). Jeg tror faktisk ikke det ville være noget dårligt karrieretræk af ham, at finde et assistentjob i stedet (Faxe mangler vel også stadig sådan en  Smiley).
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #259: 11 Jun 2009, 12:58 »

Assistenten skal ikke være den hårde hund, det dur ikke, assistenten skal være bindeleddet mellem træneren og spillerne. Assistenten skal være spillernes ven, mens cheftræneren skal være deres, ja, chef. At bytte rundt på de roller duer efter min mening bare ikke. Dermed ikke sagt, at træneren ikke kan være spillernes ven, men det er samtidig vigtigt, at han kan sætte sig i respekt.

Måske ville Laudrup i virkeligheden bare passe bedre i assistentrollen (han var jo en ganske udmærket assistent for Morten Olsen på landsholdet). Jeg tror faktisk ikke det ville være noget dårligt karrieretræk af ham, at finde et assistentjob i stedet (Faxe mangler vel også stadig sådan en  Smiley).

Niks - Faxe har fundet en... eller faktisk to. Smiley Henrik Larsen og Flemming Povlsen... sikke vi vrimler i landsholdshelte for tiden Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #260: 11 Jun 2009, 13:34 »

Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #261: 11 Jun 2009, 13:36 »

Det har jo ikke noget med hans fodboldfremtid at gøre?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #262: 11 Jun 2009, 13:42 »

Det har jo ikke noget med hans fodboldfremtid at gøre?

øhh jo... Han siger jo blandt andet at han ikke forhandler med nogle klubber plus man vel ikke flytter til Madrid hvis man er tæt på en feks engelsk eller tyrkisk klub (eller hvor de nu magler trænere)
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #263: 11 Jun 2009, 13:45 »

øhh jo... Han siger jo blandt andet at han ikke forhandler med nogle klubber plus man vel ikke flytter til Madrid hvis man er tæt på en feks engelsk eller tyrkisk klub (eller hvor de nu magler trænere)
Han har jo altid haft Spanien, som sit andet hjemland, så jo det kan man sagtens.
Han vil da klart hellere bo i Spanien og ikke have noget job, end at bo i Rusland og ikke have noget job.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #264: 19 Jun 2009, 10:04 »

Der har da været forbavsende tavst omkring Laudrup på det seneste, end ikke Tutumlu har været ude og tude medierne fulde af hvor mange storklubber Laudrup skulle være på vej til.

Mon han har indset noget omkring egne evner...
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #265: 26 Jun 2009, 12:19 »

http://www.bold.dk/nyt/Spansk-TV-Laudrup-nej-til-Santander-job

Nu skulle Laudrup så have takket nej til jobbet i Racing Santander.. Kunne da lyde som et spændende job, men han sigter vel efter en klub der er med i europæisk fodbold..
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #266: 26 Jun 2009, 12:24 »

Hvis det er rigtigt at han har sagt nej til dem er han et fjols. Utroligt at han bare venter på succesklubben ringer til ham. Arbejd dig op igen!
Logged

maaahhh-h-h-h

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #267: 26 Jun 2009, 12:36 »

Mon ikke det enten er en and, eller også har de bare fået byttet rundt på rollerne. Eller måske er Laudrup kommet til fornuft, og har indset, at han ikke dur som cheftræner, og går efter en anden rolle i stedet, eksempelvis assistenttræner, eller noget helt andet.
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010