home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 40104 gange)
Pollebolle
Gæst
 
Michael Laudrup - Hvor hen!?
« : 15 Maj 2008, 17:03 »

Sæsonen slutning nærmer sig og jeg sidder stadigvæk og spekulere på hvor fanden michael
ender henne efter sæsonen!? for ikke meget mere end nogle dage siden var det Sevilla og nu er de droppet igen eller hvad!? ( Kilde: http://www.bold.dk/nyt/?vis=83764 ) Ja eller er det hele bare rygter? Var Barcelona også bare et stort rygte? Og hvad med Michael? Er han tavs til det øjeblik han har en kontrakt til et andet hold eller hvad? Bliver han i Getafe? Håber han på noget til næste sæson!? Hvad vil manden og hvem får ret i hvor han går hen!!?

Jeg er personligt snart begyndt at tro at han bliver i Getafe? Men det er nok en smule naivt at tro da han selv har sagt at han ikke havde mere at give Getafe ( manglene kilde)
-Men hvad tror i?
Logged

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #1: 15 Maj 2008, 17:14 »

Barcelona er udelukket, de vælger Guardiola (stav) som næste manager/træner wtf i kalder det...
Sevilla tror jeg så godt det kunne ende med, bare fordi en Journalist siger noget andet.
Getafe tror jeg ihvertfald ikke han bliver i til næste sæson
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #2: 15 Maj 2008, 17:18 »

To klubber jeg tror vi ikke vil finde Michael Laudrup i efter sommeren er Getafe og Barcelona. Jeg tror han vil forlade Getafe mens han stadig er et varmt navn og kan komme til en storklub. Barcelona bliver det i hvert fald ikke. For det første har de jo allerede hyret deres ungdomstræner eller hva han nu var, og for det andet tror jeg aldrig klubbens fans ville tillade det. Husk nu lige på han skiftede fra Barca til Real Madrid engang i 90'erne.

Men hvor skal han så hen? Formår Zaragoza at holde sig i den bedste spanske række, tror jeg det er et godt bud. Hvis de rykker ned, kan de også godt streges af listen. Ledelsen i Sevilla tvivler jeg på har været super tilfredse i denne sæson, så jeg tror faktisk det er det bedste bud.

Jeg tror altså han enten smutter til Sevilla eller Zaragoza, og skulle han gå hen og blive i Getafe, bliver det kun med en ordenlig pose penge at købe ind for!
Logged

Vuelve la ilusión

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #3: 15 Maj 2008, 17:38 »

Jeg tror skam på Valencia,  Cool

Godt være at de ikk spiller så godt nu, men de har nogle af spillerne til Laudrups type fodbold,
Og de har penge til at hente dem, der ellers skal bruge Peace

Tror ikk det bliver Sevilla, og de spillere de har passer efter min mening, overhovedet heller ikk til Laudrup fodbold filosofi.
Getafe bliver det heller ikk, for der kan man allerede høre på Laudrup, at der gider han ikk være mere.
Og var der faktisk ikk noget om at Getafe's præsident, var ude efter Guardiola, hvis Laudrup skulle smutte, som han sandsynligvis gør ?

Og så har jeg lige læst på tekst-tv at Man City også jagter Laudrup,
men dem vælger han jo ikk, for jeg tror han bliver i Spanien.
Hvis han endelig rejser til England bliver det Arsenal, for Faxe tør ikk andet  Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #4: 15 Maj 2008, 17:47 »

Det kunne sku være dejligt at få ham til gudeklubben VALENCIA CF! ;b;)Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Yohemming
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #5: 15 Maj 2008, 18:05 »

Tror han tager til Jerusalem..  crazy
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #6: 15 Maj 2008, 18:06 »

Hvis Laudrup kommer til Valencia, og de samtidig beholder deres største profiler kan han få masser af succes - det håber jeg for ham.

En ting er for mig temmelig sikkert. Han bliver i Spanien, for det er der hans navn er størst og hvor han fodboldfilosofi passer bedst ind.
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #7: 15 Maj 2008, 18:45 »

Valencia har vistnok allerede hyret en træner?

Nu har Manchester City meldt interesse i Michael, efter at Sven Göran højst sandsynligt tager sin kuffert og smutter efter denne sæson. Men tror ikke han flytter til England pga. hans forhold til Spanien og familien.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #8: 15 Maj 2008, 19:40 »

Valéncia har vist allerede udpeget Unai Emery fra Almeriá som træner i  næste sæson, men Sevilla er nok mit bedste bud.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #9: 15 Maj 2008, 19:44 »

Det var det han hed! Tror også det bliver Sevilla.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #10: 15 Maj 2008, 19:54 »

Sevilla har nu oplyst at de satser på deres nyværende træner,
Og ja, Valencia har vidst også valgt at satse på en anden,(Men de har jo ikk en aftale endnu)
Man City bliver det heller ikk da han ikk forlader Spanien,

Der er snart ikk flere topklubber tilbage til Laudrup  Skuffet

For Villarreal satser nok 100% ikk på Laudrup,
Og Real Madrid, kunne man tvivle på, de har jo skiftet træner før efter de har vundet et mesterskab  Wink

Begynder faktisk at tro det bliver Atl. Madrid!
De var/er jo ude efter Benetiz, så de søger jo, på en måde, ny træner,
så tror faktisk jeg ændre mit bud til Atl. Madrid, Eller Racing Santader(Deres træner er vidst også sat i forbindelse med Valencia)

Logged

Ostehaps
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #11: 15 Maj 2008, 19:58 »

Jeg tror næsten han bliver i Getafe der er jo næsten ikke flere steder han kan tage hen ; Wink
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #12: 15 Maj 2008, 20:00 »

Er Michael Laudrup blevet hypet for meget? Da han var i uefacuppen's kvartfinale og i pokelfinalen skrev aviser at han skulle til Barca, Valencia og Chelsea, men nu har både Sevilla, Barcelona og Valencia meldt ud at de skal have andre trænere. Bliver Michael måske alligevel i Getafe en sæson mere?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #13: 15 Maj 2008, 20:02 »

Er Michael Laudrup blevet hypet for meget? Da han var i uefacuppen's kvartfinale og i pokelfinalen skrev aviser at han skulle til Barca, Valencia og Chelsea, men nu har både Sevilla, Barcelona og Valencia meldt ud at de skal have andre trænere. Bliver Michael måske alligevel i Getafe en sæson mere?

Mit svar bliver ja, for han kan da snart ikke komme nogle andre steder hen.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #14: 15 Maj 2008, 20:04 »

Tror skam ikk at vi ser Laudrup i Getafe næste sæson,
han har jo sagt at han meget gerne vil til en klub hvor præsidenten ikke også er sportsdirektør Peace

Men han skal da over at træne Aguero i Atl. Madrid Peace
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010